Izbrani forum: Glavni forum
Izbrana tema: članek V kratkem zamenjave na železnicah in Darsu: kdo je še tarča
Strani: 1
sporočil: 1.267
Ko se bo zamenjala oblast, bodo morali vsi ti častno in moralno
odstopiti, kot je napovedala AB.
sporočil: 1.741
Odkar se je pred 10 leti v Sloveniji začela politična kadrovska
veselica, gredo zadeve samo navzdol. Politika nastavlja svoje
nestrokovne, neizkušene, nekompetentne in koruptivne kadre na vsa
ključna mesta v državni upravi in državnih podjetjih. Ljudje, ki v
življenju niso povohali vsebine dela nekega področja, nadzirajo
management ali celo vodijo firme. Glavni kriterij je poznavanje
financ, prava ali poslovodenja (npr. blejska šola), o vsebini pa
nič! Ker praviloma zavračajo vse kar se je dogajalo prej, se vedno
znova vračamo na začetek krivulje pridobivanja znanja ter izkušenj
in ne napredujemo ampak nazadujemo!
Tako pač ne gre in rezultati so več kot očitni. Posledica tega je, da ta isti politiki, ki so nastavljali nesposobne kadre, ugotavljajo kako je država slab gospodar in upravljalec podjetji, zato je treba vse prodati tujcem (npr. Hrvatom), ki bodo naučili Slovence delati.
Pred 10 leti ni bilo tako. Slovenija je bila uspešna dežela in nekateri politiki so celo govorili o svetilniku Evrope. Temeljita analiza tega pojava bi bila odlična tema raziskovalnega novinarja. Pa kaj ko so mediji v rokah tistih, ki so zakuhali to situacijo! Vrana vrani pač ne izkljuje oči!
Tako pač ne gre in rezultati so več kot očitni. Posledica tega je, da ta isti politiki, ki so nastavljali nesposobne kadre, ugotavljajo kako je država slab gospodar in upravljalec podjetji, zato je treba vse prodati tujcem (npr. Hrvatom), ki bodo naučili Slovence delati.
Pred 10 leti ni bilo tako. Slovenija je bila uspešna dežela in nekateri politiki so celo govorili o svetilniku Evrope. Temeljita analiza tega pojava bi bila odlična tema raziskovalnega novinarja. Pa kaj ko so mediji v rokah tistih, ki so zakuhali to situacijo! Vrana vrani pač ne izkljuje oči!
sporočil: 807
Problem, ki ga ima SMC: nima niti toliko članov in podpornikov, kot
je teh funkcij pri koritu...
sporočil: 57
Tomaž Kuntarič (nekdanji šef Soda, zdaj zaposlen v Gorenjevi družbi
na Dunaju)
Kaže, da je po Viator&Vektorju, ki je bil včasih odložišče odsluženih kadrov, to vlogo zdaj prevzelo Gorenje (za nekaj časa Ličen, nato Žiga Debeljak, zdaj Kuntarič...).
Kaže, da je po Viator&Vektorju, ki je bil včasih odložišče odsluženih kadrov, to vlogo zdaj prevzelo Gorenje (za nekaj časa Ličen, nato Žiga Debeljak, zdaj Kuntarič...).
sporočil: 2.049
čas vnosa: 31.07.15 09:21
Drži,
najhuje je, da večina teh lutk ostane za vedno ve sistemu in parazitira.
Drug problem je, da nihče ne menjuje-odstavi nastavljenih lutk na 2. in 3. nivoju.
Vse pogodbe v državnih firmah in javnem sektorju bi morale biti za 5 let, takrat bi morali iskati nove ljudi s svežim znanjem, če se prijavijo boljši se stare menja.
najhuje je, da večina teh lutk ostane za vedno ve sistemu in parazitira.
Drug problem je, da nihče ne menjuje-odstavi nastavljenih lutk na 2. in 3. nivoju.
Vse pogodbe v državnih firmah in javnem sektorju bi morale biti za 5 let, takrat bi morali iskati nove ljudi s svežim znanjem, če se prijavijo boljši se stare menja.
sporočil: 2.624
Če smo pošteni in realni je takšna politika pripeljala do bankrota
državo. Ideologija izgradnje AC je pokazala, d aje šla v smer kako
bodo dodatno kasirali z kaznimi. Sedaj pa se je zgodilo prav to, da
imamo čedalje več voženj v napačno smer in tukaj služijo razni
kvazi eksperti z dodajanjem nekih rok na koncu odseka, k oje že
prepozno. Pri izgradnji pa bi lahko križišče ali priključek
sprojektirali tako, da bi fizično otežili dostop na nasprotni vozni
pas in posledično bi dolgoročno zmanjšali stroške. Če gledamo razne
prikljulčke na AC lahko vidimo, da nek tujec mimogrede zapelje na
nasprotno smer in če si priznamo ali ne. Pustimo nekatere
naivneže.
Če pogledamo Slovenske železnice vidimo, da je to res neka čudna firma, kjer pred nekimi subvencijami, katere računa, da jih bo dobila navaja vse pozitivne številke in ko je potrebno dobiček vrniti davkoplačevalcem pa navajajo kako imajo izgubo. ČE gledamo Berdajsa in tistega Pavlica pa vidimo, d aje upravi cenejše plačevati malo več tem dvema, da držijo svečo lumparijam, kot pa da se vzpostavi recimo zakonito stanje na železnicah. Potem pas e čudimo, če imamo razpravo okrog recimo Zdravstvenega doma, kateri naj bi skrbel za javno zdravstvo in sočasno vidimo, da je vseskupaj res čudno delovanje.
Če gremo na področje tovornega prometa vidimo, da niso naredili nič za modernizacijo hrupnih vlakov lokomotiv in sočasno hočejo subvencije za potniški promet. Ko človek malo pogleda nemore mimo dejstva, da na prej navedenih podjetjih ne potrebujejo dobrega kadra, ker potem nebi mogli polniti žepov posamezniki mimo vodstva oziroma v soglasju z vodstvom.
Rešitev je samo ena:
SŽ je potrebno razpustiti in javni potniški promet izdelati razpis ter določiti pogoje kako se bo opravljal. Subvencije pa vezati na število prepeljanih potnikov in ne na pavšalne številke. Glede tovornega proemta pa narediti strategijo v smer centralnega kontejnerskega terminala, k ibi lahko prevzemal v večjih kontejenrih tudi male pošiljke za prevoz z kontejnerji. Sedaj je to poslovanje nemogoče z ostalimi celinami.
Če pogledamo Slovenske železnice vidimo, da je to res neka čudna firma, kjer pred nekimi subvencijami, katere računa, da jih bo dobila navaja vse pozitivne številke in ko je potrebno dobiček vrniti davkoplačevalcem pa navajajo kako imajo izgubo. ČE gledamo Berdajsa in tistega Pavlica pa vidimo, d aje upravi cenejše plačevati malo več tem dvema, da držijo svečo lumparijam, kot pa da se vzpostavi recimo zakonito stanje na železnicah. Potem pas e čudimo, če imamo razpravo okrog recimo Zdravstvenega doma, kateri naj bi skrbel za javno zdravstvo in sočasno vidimo, da je vseskupaj res čudno delovanje.
Če gremo na področje tovornega prometa vidimo, da niso naredili nič za modernizacijo hrupnih vlakov lokomotiv in sočasno hočejo subvencije za potniški promet. Ko človek malo pogleda nemore mimo dejstva, da na prej navedenih podjetjih ne potrebujejo dobrega kadra, ker potem nebi mogli polniti žepov posamezniki mimo vodstva oziroma v soglasju z vodstvom.
Rešitev je samo ena:
SŽ je potrebno razpustiti in javni potniški promet izdelati razpis ter določiti pogoje kako se bo opravljal. Subvencije pa vezati na število prepeljanih potnikov in ne na pavšalne številke. Glede tovornega proemta pa narediti strategijo v smer centralnega kontejnerskega terminala, k ibi lahko prevzemal v večjih kontejenrih tudi male pošiljke za prevoz z kontejnerji. Sedaj je to poslovanje nemogoče z ostalimi celinami.
Strani: 1