Strani: 1

anon-293460 sporočil: 457
[#2536627] 23.07.15 10:52
Odgovori   +    4
čas vnosa: 23.07.15 10:47
Ja, takrat je Opelica še nekaj veljala. Se spomnim Olympie, Rekorda, Ascone, Admirala (ta je bil konkurenca Mercedesu in BMWju). Škoda, da je GM tako zdesetkal to znamko. Takrat je bil 10 let pred VW.
anon-154083 sporočil: 6.570
[#2536638] 23.07.15 11:10 · odgovor na: anon-293460 (#2536627)
Odgovori   +    6
[nelevnedesn]
Ja, takrat je Opelica še nekaj veljala. Se spomnim Olympie, Rekorda, Ascone, Admirala (ta je bil konkurenca Mercedesu in BMWju). Škoda, da je GM tako zdesetkal to znamko. Takrat je bil 10 let pred VW.
Ameriški način vodenja podjetij na dolgi rok uniči vsako, ki nima absolutnega monopola.
vrac sporočil: 11.068
[#2536960] 23.07.15 21:48 · odgovor na: anon-154083 (#2536638)
Odgovori   +    0
[jani1974]
> [nelevnedesn]
> Ja, takrat je Opelica še nekaj veljala. Se spomnim Olympie, Rekorda, Ascone, Admirala (ta je bil konkurenca Mercedesu in BMWju). Škoda, da je GM tako zdesetkal to znamko. Takrat je bil 10 let pred VW.

Ameriški način vodenja podjetij na dolgi rok uniči vsako, ki nima absolutnega monopola.
Dobro, Opel se pobira, njegova paleta modelov je zelo dobra. Jasno pa je, da v močno konkurenčni branži,kar avtomobilska industrija je,ne smeš varčevati pri razvoju in ne moreš za cel svet delati enakih modelov. Tudi Ford je spremenil filozofijo in posledično veča tržni delež tudi v Evropi.
anon-154083 sporočil: 6.570
[#2536996] 24.07.15 08:00 · odgovor na: vrac (#2536960)
Odgovori   +    0
[vrac]
> [jani1974]
> > [nelevnedesn]
> > Ja, takrat je Opelica še nekaj veljala. Se spomnim Olympie, Rekorda, Ascone, Admirala (ta je bil konkurenca Mercedesu in BMWju). Škoda, da je GM tako zdesetkal to znamko. Takrat je bil 10 let pred VW.
>
> Ameriški način vodenja podjetij na dolgi rok uniči vsako, ki nima absolutnega monopola.

Dobro, Opel se pobira, njegova paleta modelov je zelo dobra. Jasno pa je, da v močno konkurenčni branži,kar avtomobilska industrija je,ne smeš varčevati pri razvoju in ne moreš za cel svet delati enakih modelov. Tudi Ford je spremenil filozofijo in posledično veča tržni delež tudi v Evropi.
Astra in Insignia sta Verano in Regal, Mondeo je Fusion, Focus in Fiesta pa sta kar Focus in Fiesta.

Strani: 1