Izbrani forum: Avto
Izbrana tema: članek Audi z novim A4 draži čutila in miri živce
Strani: 1
sporočil: 786
[alek14]pretiravas.
Po netu se žiri informacija, da ima nova 4-ka koef. zračnega upora Cd=0,23. To seveda ni res. Avto na sliki ima Cd>0,26.
Tu gre za podoben marketing, kot ga je imel Mercedes. Ko pride avto ven, povsod pišejo, da imajo Cd=0,24 (npr. E coupe). Ko pa so na voljo pravi podatki pa je 0,27.
Laganje, laganje, laganje.
mercedes za e_coupe navaja cw vrednost med 0,25 in 0,29 (odvisno od izvedenke).
tako ima tudi audi 0,23 in 0,26 (avant) za default vrednosti, ki bosta v odvisnosti od izvedenke kasneje rahlo drugacni.
sporočil: 6.570
[gt001]Ne pretirava:
> [alek14]
> Tu gre za podoben marketing, kot ga je imel Mercedes. Ko pride avto ven, povsod pišejo, da imajo Cd=0,24 (npr. E coupe). Ko pa so na voljo pravi podatki pa je 0,27.
>
> Laganje, laganje, laganje.
pretiravas.
mercedes za e_coupe navaja cw vrednost med 0,25 in 0,29 (odvisno od izvedenke).
blog.mercedes-benz-p...en-modell/
sporočil: 786
[jani1974]ja, to stima.
> [gt001]
> > [alek14]
> > Tu gre za podoben marketing, kot ga je imel Mercedes. Ko pride avto ven, povsod pišejo, da imajo Cd=0,24 (npr. E coupe). Ko pa so na voljo pravi podatki pa je 0,27.
> >
> > Laganje, laganje, laganje.
>
> pretiravas.
> mercedes za e_coupe navaja cw vrednost med 0,25 in 0,29 (odvisno od izvedenke).
Ne pretirava:
blog.mercedes-benz-p...en-modell/
moja omemba pretiravanja se je nanasala na to, da vsi samo se lazejo.
sporočil: 5.775
Nižji kotalni upor:
1. Tweel ali kaj podobnega kar ni izgume + boljša vodljivost v ovinkih.
2. Kolesa večjih premerov - isto
Zračni upor:
3. Ravno aerodinamično dno. Manjši zračni upor.
4. Kamere namesto vzvratnih ogledal
5. Vsaj zadnja kolesa z aerodinamičnim pokrovom.
6. Eksotika kot propadla Aptera, ki je bila izredno aerodinamična in dovolj od tal da ni bilo turbolence med dnom in cesto.
Manjša teža:
6. Vsi električni uporabniki na ENI zanki (OK 2 ali 3)bistveno manj žic. Čip z 8 bitnim poljem naslavljanja 250+ različnih naprav. Staro 30+let.
7. Za primestne avtomobile: sedež ki tehta 3x manj kot standardni pa je še vedno udoben (Recaro že naredil)
8. Vsi smerokazi iz plastike v katero so zalepljene kvalitetne diode. Glavne luči se skrčijo na 10% velikosti.
......... itd.
In še mnogo drugega. Vsega tega očitno nočejo razvijati, ker je lažje prodajati pravljice o 4,2L/km za 2 tone težak avto in priročnikom za uporabo ki tekmuje s tistim za 747. Nemci lažejo za 20-40% o porabi. Poleg tega so natlačili v avto božička in pomivalno korito. S tem je sistem vedno manj zansljiv ker je zanesljivost sistema zmnožek, ne povprečje zanesljivosti sestavnih elementov.
1. Tweel ali kaj podobnega kar ni izgume + boljša vodljivost v ovinkih.
2. Kolesa večjih premerov - isto
Zračni upor:
3. Ravno aerodinamično dno. Manjši zračni upor.
4. Kamere namesto vzvratnih ogledal
5. Vsaj zadnja kolesa z aerodinamičnim pokrovom.
6. Eksotika kot propadla Aptera, ki je bila izredno aerodinamična in dovolj od tal da ni bilo turbolence med dnom in cesto.
Manjša teža:
6. Vsi električni uporabniki na ENI zanki (OK 2 ali 3)bistveno manj žic. Čip z 8 bitnim poljem naslavljanja 250+ različnih naprav. Staro 30+let.
7. Za primestne avtomobile: sedež ki tehta 3x manj kot standardni pa je še vedno udoben (Recaro že naredil)
8. Vsi smerokazi iz plastike v katero so zalepljene kvalitetne diode. Glavne luči se skrčijo na 10% velikosti.
......... itd.
In še mnogo drugega. Vsega tega očitno nočejo razvijati, ker je lažje prodajati pravljice o 4,2L/km za 2 tone težak avto in priročnikom za uporabo ki tekmuje s tistim za 747. Nemci lažejo za 20-40% o porabi. Poleg tega so natlačili v avto božička in pomivalno korito. S tem je sistem vedno manj zansljiv ker je zanesljivost sistema zmnožek, ne povprečje zanesljivosti sestavnih elementov.
sporočil: 5.775
finance.yahoo.com/ne...nance.html
Spremljam trend propadanja nemške avtomobilske industrije. "Mi smo absolutno najboljši" je ubilo že veliko industrij. Podcenjuje se hiter na predek v US. Za mogoče 10% boljše lastnosti ne odtehtajo 50% višjo ceno.
Kaj lahko Nemci postavijo proti novemu Mustangu v smislu price/performance? Cena v US, ne napihnjena zaradi zaščite Nemcev v EU. 300KM, lepa oblikca, za 21.000€?
Spremljam trend propadanja nemške avtomobilske industrije. "Mi smo absolutno najboljši" je ubilo že veliko industrij. Podcenjuje se hiter na predek v US. Za mogoče 10% boljše lastnosti ne odtehtajo 50% višjo ceno.
Kaj lahko Nemci postavijo proti novemu Mustangu v smislu price/performance? Cena v US, ne napihnjena zaradi zaščite Nemcev v EU. 300KM, lepa oblikca, za 21.000€?
Strani: 1