Izbrani forum: Glavni forum
Izbrana tema: članek Zakaj bi morali prodati tudi Pošto Slovenije
Strani: 1
sporočil: 11.068
:-))) Dobro, če bo kaj pomagalo, da se premaknejo, bo tudi ta malce
sarkastičen članek strel v tarčo. Sicer pa opravlja Pošta zelo
hvaležno nalogo. Vsi jugonostalgiki so lahko srečni, da imajo vsaj
eno mesto,kjer lahko v popolnosti zadovoljijo svojo hrepenenje po
starih socialističnih časih. Vse se spreminja, samo poslovalnice
Pošte ostajajo enake. Takoj se počutiš 30 let mlajšega, ko vstopiš
v njihove prostore.
sporočil: 16.531
[vrac]Pošta naše mladosti;)
:-))) Dobro, če bo kaj pomagalo, da se premaknejo, bo tudi ta malce sarkastičen članek strel v tarčo. Sicer pa opravlja Pošta zelo hvaležno nalogo. Vsi jugonostalgiki so lahko srečni, da imajo vsaj eno mesto,kjer lahko v popolnosti zadovoljijo svojo hrepenenje po starih socialističnih časih. Vse se spreminja, samo poslovalnice Pošte ostajajo enake. Takoj se počutiš 30 let mlajšega, ko vstopiš v njihove prostore.
sporočil: 382
Dober članek in prav čudno, da se te zmešnjave ni lotil že pred tem
kakšen novinar. Vsi govorimo o Telekomu, o Triglavu, na Pošto pa se
nihče ne spomni.Če katere firma v Sloveniji rabi fokus, je to
zanesljivo Pošta.
sporočil: 30.415
Na poštah pogrešamo še kitajske lampinjone, lampinjončke, lanterne,
vrtne palčke...lahko bi čevapčiče pekli, zraven bi Boom efect iz
Rač prodajali.
sporočil: 48.253
[vrac]Ce bi le. Nekdaj so se ukvarjali s postnimi storitvami, ne pa s prodajo vseka moznega dr*ka. Potem pa cakas kot budalo na oddajo priporocenega pisma, ko pred tabo nekdo kupuje specerijo, oddaja loto, in tako naprej...
:-))) Dobro, če bo kaj pomagalo, da se premaknejo, bo tudi ta malce sarkastičen članek strel v tarčo. Sicer pa opravlja Pošta zelo hvaležno nalogo. Vsi jugonostalgiki so lahko srečni, da imajo vsaj eno mesto,kjer lahko v popolnosti zadovoljijo svojo hrepenenje po starih socialističnih časih. Vse se spreminja, samo poslovalnice Pošte ostajajo enake. Takoj se počutiš 30 let mlajšega, ko vstopiš v njihove prostore.
pa nekdaj si lahko oddal posiljko, za katero so ti garantirali, da cez noc pride do naslovnika znotraj slovenije. Sedaj pa to niti ni vec mozno, ob vsej informatizaciji.
Tako kot zeleznice je to ena od dveh firm, ki je v socializmu nudila boljse storitve...
sporočil: 10.825
[bc123a]Šlager na torti je pa plačilo njihovih storitev z bančno kartico.
> [vrac]
> :-))) Dobro, če bo kaj pomagalo, da se premaknejo, bo tudi ta malce sarkastičen članek strel v tarčo. Sicer pa opravlja Pošta zelo hvaležno nalogo. Vsi jugonostalgiki so lahko srečni, da imajo vsaj eno mesto,kjer lahko v popolnosti zadovoljijo svojo hrepenenje po starih socialističnih časih. Vse se spreminja, samo poslovalnice Pošte ostajajo enake. Takoj se počutiš 30 let mlajšega, ko vstopiš v njihove prostore.
Ce bi le. Nekdaj so se ukvarjali s postnimi storitvami, ne pa s prodajo vseka moznega dr*ka. Potem pa cakas kot budalo na oddajo priporocenega pisma, ko pred tabo nekdo kupuje specerijo, oddaja loto, in tako naprej...
pa nekdaj si lahko oddal posiljko, za katero so ti garantirali, da cez noc pride do naslovnika znotraj slovenije. Sedaj pa to niti ni vec mozno, ob vsej informatizaciji.
Tako kot zeleznice je to ena od dveh firm, ki je v socializmu nudila boljse storitve...
Dobiš Rop pri belem dnevu-GRATIS.
sporočil: 48.253
[0513ANITO]To jih celo razumem (banke verjetno postavljajo minimalno provizijo, ki je pri postnih storitvah verjetno celo visja kot znesek storitve). Vsega ostalega pa ne razumem.
> [bc123a]
> > [vrac]
> > :-))) Dobro, če bo kaj pomagalo, da se premaknejo, bo tudi ta malce sarkastičen članek strel v tarčo. Sicer pa opravlja Pošta zelo hvaležno nalogo. Vsi jugonostalgiki so lahko srečni, da imajo vsaj eno mesto,kjer lahko v popolnosti zadovoljijo svojo hrepenenje po starih socialističnih časih. Vse se spreminja, samo poslovalnice Pošte ostajajo enake. Takoj se počutiš 30 let mlajšega, ko vstopiš v njihove prostore.
>
> Ce bi le. Nekdaj so se ukvarjali s postnimi storitvami, ne pa s prodajo vseka moznega dr*ka. Potem pa cakas kot budalo na oddajo priporocenega pisma, ko pred tabo nekdo kupuje specerijo, oddaja loto, in tako naprej...
>
> pa nekdaj si lahko oddal posiljko, za katero so ti garantirali, da cez noc pride do naslovnika znotraj slovenije. Sedaj pa to niti ni vec mozno, ob vsej informatizaciji.
>
> Tako kot zeleznice je to ena od dveh firm, ki je v socializmu nudila boljse storitve...
Šlager na torti je pa plačilo njihovih storitev z bančno kartico.
Dobiš Rop pri belem dnevu-GRATIS.
sporočil: 933
pogrešamo tudi uvedbo poštnih golobov za dostavo lažjih pošiljk,
bili bi živa konkurenca DHL-ovim dronom.
sporočil: 48.253
[13121]Predlog ni neumen. Obstajajo kaksni ptici, ki bi imeli malo vecji payload (ker za goloba je to ravno eno ultralahko pisemce) in niso na seznamu ogrozenih vrst?
pogrešamo tudi uvedbo poštnih golobov za dostavo lažjih pošiljk, bili bi živa konkurenca DHL-ovim dronom.
Ker s quadcopterji bo kmalu prakticno nemogoce leteti brez dovoljenj in v sloveniji bo to verjetno se potencirano z neskoncno birokracijo.
Torej moja ideja za naslednji startup: uporaba velikih ptic (ujede anyone?) za prenos tovora ranga 100-500g in daljinskim vodenjem smeri letenja (slednje bo moral resiti startup).
Pa naj Agencija za varnost v letalstvu poskusi prepovedati ptice, haha :)
sporočil: 1.641
Tale komentar je pa vreden 100 plusov!
Šlager na torti je pa plačilo njihovih storitev z bančno kartico.
Dobiš Rop pri belem dnevu-GRATIS.
sporočil: 11.404
Poslovanje pošte, predvsem operativno poslovanje na terenu, poznam
dokaj dobro.
Problem pri pošti zopet niso zaposleni, ampak vodstvo, ki ne ve kaj dela.
Pošta se ne ukvarja s tem, da bi prenovila poslovne procese. Ukvarja se s tem, kako nekaj evrov zaslužiti z dodatnim programom. Po drugi strani pa vodstvo pošte želi dobiček.
In kako pri vsem tem zgrešenem poslovanju ustvarja dobiček? Tako, da vodstvo pritiska na zaposlene, jim grozi, izvaja mobing in jim nalaga čedalje več dela.
Ampak ne dela, ki bi bilo učinkovito. En paket prestavljajo 10x, čeprav bi lahko z drugačno organizacijo morda samo 1x ali 2x. In to jim jemlje čas ter energijo.
Podobno je pri računalnikih. Imajo zastarelo opremo. Večina uslužbenk tipka hitreje kot lahko računalnik sprocesira. In ko ima stranka več stvari, se seveda zadeva ustavi. Hkrati pa še vedno ne omogočajo plačevanja storitev z različnimi plačilnimi sredstvi (recimo kreditnimi karticami).
Podobno je pri prevzemanju prevzetih in pošiljanju pošiljk. Vse je še v analogni obliki.
Ker pa pošta želi dobiček, vseeno zmanjšujejo število zaposlenih. To je tako kot bi imel dve ekipi. V eni človeka z bagrom, ki koplje luknjo, v drugi ekipi pa 10 ljudi, ki jo kopljejo z lopatami. Potem bi pa rekel, da bomo cenovno enako ugodni kot bagerist, bo luknjo kopalo samo še 8 ljudi. Hkrati pa od njih pričakuješ, da jo bodo skopali v časovno istem času, kot prej 10 ljudi. In potem bagerist še malo spusti ceno. In potem ti zmanjšaš število delavcev na 6. Logočno je, da se zadeva ne more izziti.
Marsikatero manjšo pošto bi morali ukiniti in to je dejstvo. Prav tako res ni potrebe da se poštar za eno pisemsko pošiljko pelje 50 kilometrov. Vsak dan. Naj v odročnih krajih dostavljajo pošto samo še 2x ali 3x tedensko. Ali pa naj imajo take hiše nabiralnike precej bližje glavnim prometnicam. Ampak ta del je spet povezan s politiko. Ali bo pustila, da se Pošta tudi tukaj racionalizira.
Problem pri pošti zopet niso zaposleni, ampak vodstvo, ki ne ve kaj dela.
Pošta se ne ukvarja s tem, da bi prenovila poslovne procese. Ukvarja se s tem, kako nekaj evrov zaslužiti z dodatnim programom. Po drugi strani pa vodstvo pošte želi dobiček.
In kako pri vsem tem zgrešenem poslovanju ustvarja dobiček? Tako, da vodstvo pritiska na zaposlene, jim grozi, izvaja mobing in jim nalaga čedalje več dela.
Ampak ne dela, ki bi bilo učinkovito. En paket prestavljajo 10x, čeprav bi lahko z drugačno organizacijo morda samo 1x ali 2x. In to jim jemlje čas ter energijo.
Podobno je pri računalnikih. Imajo zastarelo opremo. Večina uslužbenk tipka hitreje kot lahko računalnik sprocesira. In ko ima stranka več stvari, se seveda zadeva ustavi. Hkrati pa še vedno ne omogočajo plačevanja storitev z različnimi plačilnimi sredstvi (recimo kreditnimi karticami).
Podobno je pri prevzemanju prevzetih in pošiljanju pošiljk. Vse je še v analogni obliki.
Ker pa pošta želi dobiček, vseeno zmanjšujejo število zaposlenih. To je tako kot bi imel dve ekipi. V eni človeka z bagrom, ki koplje luknjo, v drugi ekipi pa 10 ljudi, ki jo kopljejo z lopatami. Potem bi pa rekel, da bomo cenovno enako ugodni kot bagerist, bo luknjo kopalo samo še 8 ljudi. Hkrati pa od njih pričakuješ, da jo bodo skopali v časovno istem času, kot prej 10 ljudi. In potem bagerist še malo spusti ceno. In potem ti zmanjšaš število delavcev na 6. Logočno je, da se zadeva ne more izziti.
Marsikatero manjšo pošto bi morali ukiniti in to je dejstvo. Prav tako res ni potrebe da se poštar za eno pisemsko pošiljko pelje 50 kilometrov. Vsak dan. Naj v odročnih krajih dostavljajo pošto samo še 2x ali 3x tedensko. Ali pa naj imajo take hiše nabiralnike precej bližje glavnim prometnicam. Ampak ta del je spet povezan s politiko. Ali bo pustila, da se Pošta tudi tukaj racionalizira.
sporočil: 1.225
Koliko se spomnim je bilo pred nekaj leti kar nekaj napadov na
osebje Poste.
Res so zasciteni s kupi krame. Vendar to ne zaustavi sociopatskega napadalca-roparje.
Koliko sem uspel videt v razvitih drzavah, so usluzbenci Poste navadno za neprebojnim steklo, tako da je nemogoce preskociti pult in mu groziti s kaksno pistolco.
Res so zasciteni s kupi krame. Vendar to ne zaustavi sociopatskega napadalca-roparje.
Koliko sem uspel videt v razvitih drzavah, so usluzbenci Poste navadno za neprebojnim steklo, tako da je nemogoce preskociti pult in mu groziti s kaksno pistolco.
sporočil: 187
V komentarju beremo, da deluje nemška pošta zelo dobro, naša pa
nasprotno razmeroma slabo. Razlika naj bi bila posledica tega, da
je nemška pošta privatizirana, naša pa je v državni lasti. Pri tem
pa nas avtor nekoliko zavaja, verjetno ne namenoma. Tudi v nemški
pošti ima namreč ključno upravljavsko moč država, ki si jo
zavarovala tako, da je zadržala v v njej 25% lastniški delež in
obenem poskrbela, da je ostalo lastništvo tako razpršeno, da noben
drug lastnik pri upravljanju ne more ogroziti njene prevladujoče
moči. Tako ali podobno je Nemčija »privatizirala« večino svojih
strateških in za državo pomembnih podjetij. Če dodamo še to, da
zastopa v 20 članskem NS nemške pošte polovica članov interese dela
(zaposleni in področni sindikati), si ni težko predstavljati,
kakšno moč ima pri njenem upravljanju kapital: z izjemo državnega:
praktično nobenega. Po nemškem vzoru bi res kazalo »privatizirati«
tudi našo pošto pa tudi številna druga podjetja. Takšna
privatizacija našega Telekoma bi bila nedvomno nekaj bistveno
drugega in za državo bolj koristnega od tega, kar nam v tej zvezi
sedaj pripravlja vlada.
sporočil: 57
Tisti, ki na Pošti skrbi za pripravo in izdajo njihovih obrazcev,
je funkcionalno nepismen. Tako dvoumnih navodil za izpolnjevanje
zlepa ne najdeš nikjer.
sporočil: 18
čas vnosa: 25.05.15 15:39
Osnovna dejavnost Pošte naj bodo poštne storitve in ne prodaja
krame. Ko stopim na pošto (zelo, zelo redko-samo če že moram na
Pošto), se počutim kot na kramarskem sejmu oziromana "boljšaku".
Zadnji čas je za spremembe in menjavo vodstva na Pošti ter njeno
prodajo. Pa še nekaj - odpiralni časi na manjših poštah so obupni.
Kaj na Pošti Slovenija mislijo, da delamo še vedno tako kot v
socializmu? Vmes zaprto, odprto le do 17 ure, v soboto mogoče do 11
ure. Ali je kdo razmišljal,kako bi uredili vročanje priporočenih
poštnih pošiljk - seveda dopoldan nisi doma, če delaš! Zakaj pa ne
razmišljajo o podaljšanju delovnega časa en dan v tednu do 19. ure
tudi na manjših poštah? Ne znajo se prilagoditi, da o
nezadovoljstvu uslužbencev,ki se jim vidi že na obrazu, ko stopiš
na Pošto, ne zgubljam besed. Z eno besedo katastrofa - nujne
spremembe!!!Pa naj si "vodilni" malo pogledajo, kako delujejo pošte
po svetu, bodo imeli kaj videti! Samo mislim, da ni pravega
interesa pa saj dobijo plačo vsak mesec.
sporočil: 825
Posta, oh ta posta...imam iste problme z njimi kot avtor. tudi ko
se pri upravnici razbesnim zaradi slabih storitev nikoli nic ne
dosezem in nic se se ni spremenilo v vseh teh letih. Edino kar gre
pri njih gor so cene, pr teh pa ne sparajo...
Strani: 1