Izbrani forum: Glavni forum
Izbrana tema: članek Darsova druga cev skozi Karavanke: letos prve priložnosti za geologe in hidrologe
Strani: 1
sporočil: 171
Tole s Karavankami bo še zabavno...
prvič: ni šans da bodo zadevo spravili pod streho za 150 miljonov. mogoče 500. mogoče.
drugič: kam bodo odlagali materijal. Iz prve luknje so ga porabili za gradnjo avtoceste, sedaj bodo lahko delal samo kup? Kje? Nekje v osrčju gornjesavske doline?
tretjič: kamorkoli že bodo vozili materijal bodo še bolj razjebali že tako povsem uničene ceste, ceste bodo polne težkih kamionov? Turizem pa ?
prvič: ni šans da bodo zadevo spravili pod streho za 150 miljonov. mogoče 500. mogoče.
drugič: kam bodo odlagali materijal. Iz prve luknje so ga porabili za gradnjo avtoceste, sedaj bodo lahko delal samo kup? Kje? Nekje v osrčju gornjesavske doline?
tretjič: kamorkoli že bodo vozili materijal bodo še bolj razjebali že tako povsem uničene ceste, ceste bodo polne težkih kamionov? Turizem pa ?
sporočil: 1.741
Dobro bomo plačali Avstrijcem ta tunel. 40 mio za km geološko
razmeroma enostavnega predora je veliko več kot so stali predori na
"pregrešno" dragih slovenskih avtocestah. Sploh pa ker je geologija
v nulo znana iz gradnje prve cevi! Kje ste novinarji, ki ste
govorili ob realizaciji avtocestnega programa, kako gradimo
najdražje avtoceste na svetu? Predor Markovec bo stal približno 15
mio po km ali skoraj trikrat manj!
Zakaj je potreben nov lokacijski načrt za drugo cev je tudi slovenski birokratski unikum! Avstrijci ga ne rabijo!
Naše vaške firme bodo pobrale pri tej veliki gradnji nekaj dobtinic od tujih izvajalcev, ki bodo gradili ta predor. Pahor, Janša, Bratušek ali vsaj vidite kaj ste naredili ko ste zaradi nekaj tajkunov sesuli slovensko gradbeništvo. Tuji izvajalci se samo nasmihajo in čudijo nad to čudežno državo!
Tudi Finance so nekam zelo prizanesljive do sedanje situacije in se sploh ne obregnejo v visoko ceno. Ni problem saj bodo zaslužili tako opevani tujci!
Za sramoto s predorom Markovec pa bi moral tudi na DARSu kdo odgovarjati, ne pa da si talajo visoke plače in nič ne delajo! Nični rezultati so več kot očitni za njihovo nesposobnost. So pa vsi, tako mediji kot politiki, zadovoljni saj ceste obvladujejo "naši" in "njihovi" politični kadri! Tudi Finance so bile do nepolitične stroke veliko bolj kritične in stroge!? Družboslovci pač obvladujejo Slovenijo - tehnično, politično in medijsko!
Zakaj je potreben nov lokacijski načrt za drugo cev je tudi slovenski birokratski unikum! Avstrijci ga ne rabijo!
Naše vaške firme bodo pobrale pri tej veliki gradnji nekaj dobtinic od tujih izvajalcev, ki bodo gradili ta predor. Pahor, Janša, Bratušek ali vsaj vidite kaj ste naredili ko ste zaradi nekaj tajkunov sesuli slovensko gradbeništvo. Tuji izvajalci se samo nasmihajo in čudijo nad to čudežno državo!
Tudi Finance so nekam zelo prizanesljive do sedanje situacije in se sploh ne obregnejo v visoko ceno. Ni problem saj bodo zaslužili tako opevani tujci!
Za sramoto s predorom Markovec pa bi moral tudi na DARSu kdo odgovarjati, ne pa da si talajo visoke plače in nič ne delajo! Nični rezultati so več kot očitni za njihovo nesposobnost. So pa vsi, tako mediji kot politiki, zadovoljni saj ceste obvladujejo "naši" in "njihovi" politični kadri! Tudi Finance so bile do nepolitične stroke veliko bolj kritične in stroge!? Družboslovci pač obvladujejo Slovenijo - tehnično, politično in medijsko!
sporočil: 171
saj ne rečem da z denarjem pretiravam, amapk kje si pa ti pobral da
so Karavanke geološko enostaven teren? Prva luknja je danes toliko
zaprta prav zaradi enostavnosti terena.. voda teče neomejeno,
pojavljajo se plinski žepi. teren se premika in pritiska na obok
tunela... ni enostaven.
sporočil: 171
sicer se vsi sprašujemo na koliko bo narasla cena s teh prvotnih
150mio in smo prepričani da bo. pa samo tako za ilustracijo kako
napihnjena je že številka 150 mio... za koliko je bil zgrajen prvi
karavanški tunel... luknja in portal brez povezovalnih cest? cca 7
miljard SIT oziroma preračunano cca 30 mio eurov.
sporočil: 1.741
Ne se hecat! Več kot polovico tunela je v čvrsti skali, vdor vode
je bil saniran ob gradnji prve cevi, geologija je popolnoma znana,
sedanje sanacije so zaradi varčevanja v I. fazi ko niso gradili
talnega oboka, tam kjer bi ga morali!
V primerjavi s Trojanami, Golovcem in Šentvidom je Karavanški predor zelo lahek. Razlika je le v daljših transportnih razdaljah v predoru in sistemu zračenja!
V primerjavi s Trojanami, Golovcem in Šentvidom je Karavanški predor zelo lahek. Razlika je le v daljših transportnih razdaljah v predoru in sistemu zračenja!
Strani: 1