Izbrani forum: Glavni forum

Izbrana tema: članek Lahko znamka Made in Italy preživi?

Strani: 1

anon-278805 sporočil: 1.387
[#2510858] 28.03.15 11:01
Odgovori   +    4
»«Znamka Made in Italy … se uporablja od leta 1980 za priznavanje edinstvenosti Italije v štirih tradicionalnih industrijah: modi, hrani, pohištvu in strojništvu. Na splošno so se italijanski izdelki od nekdaj povezovali z visoko kakovostjo…
Po mnenju številnih Italijanov je izgubila velik del identitete in vrednosti. Tudi italijanska vlada se vse bolj zaveda zatona njene vrednosti, zato poskuša obuditi sloves znamke s številnimi ukrepi….
Val privlačnosti znamke Made in Italy se je zadnja leta razširil na srednji razred hitro rastočih gospodarstev, kot sta Brazilija in Kitajska. Naj bo to izvoz pohištva v Rusijo, tekstila v Egipt, gum in plastičnih izdelkov v Turčijo ali vinogradniške opreme v Čile, trgi v razvoju postajajo vse bolj pomembni za italijanske podjetnike.
V pogovoru s podjetniki pridobim še en vpogled v potencial te znamke. Made in Italy ne označuje več zgolj izvora nekega izdelka, ampak je veliko več kot to - je celotna filozofija, ponazarja željo po kakovostnem preživljanju časa, kakovostni hrani, … Bogate kulturno-turistične ponudbe si želi vse večji del razvitega sveta. Tega se Italija zaveda in na tem gradi, tudi prihajajoči Expo v Milanu odpira veliko novih priložnosti…««

Zanimivo. Ampak tehnični izdelki, čeprav jih je veliko, so pa povprečni. V angleščini imenujejo z »dago« Italjana, Španca pa Portugalca. Škoda, da našo lepo malo deželo terorizirajo levičarji, kot je kazalo prva leta po 1991., bi bili danes vsaj tam kot Avstrija, kjer so takrat tudi pomislili, da jih bomo sčasoma gospodarsko prehiteli. Ampak kmalu je spet prebrisana rdeča kača stisnila v svoj objem, do danes.
vrac sporočil: 11.068
[#2511042] 29.03.15 16:03 · odgovor na: anon-278805 (#2510858)
Odgovori   +    2
[njivar]

Zanimivo. Ampak tehnični izdelki, čeprav jih je veliko, so pa povprečni. V angleščini imenujejo z »dago« Italjana, Španca pa Portugalca. Škoda, da našo lepo malo deželo terorizirajo levičarji, kot je kazalo prva leta po 1991., bi bili danes vsaj tam kot Avstrija, kjer so takrat tudi pomislili, da jih bomo sčasoma gospodarsko prehiteli. Ampak kmalu je spet prebrisana rdeča kača stisnila v svoj objem, do danes.
Z vsem spštovanjm Njivar, to ni bilo možno, ujeti in prehiteti Avstrjo mislim. Stvari se ne premikajo tako hitro. Sicer pa imamo še vedno to šanso, samo nehati bomo morali za vse naše tegobe krivit komuniste, katolike, jehovce, homoseksualce, Žide, Rome in izvenzemelska bitja, pa nam bo zelo hitro vsem bolje pri srcu.
anon-366546 sporočil: 1
[#2511095] 29.03.15 22:42 · odgovor na: vrac (#2511042)
Odgovori   +    1
čas vnosa: 29.03.15 21:58
Made in italy je izgubil vso ali pa večino svoje veljave v Evropi.
Je pa res, da Made in italy predvsem v povezavi z dizajnom in pregovorno Evropsko kakovostjo dobro tržijo v Braziliji, Rusiji in Kitajski. Poznam slovenskega podjetnika, ki ima sicer zanimiv produkt ampak je le en izmed mnogih ki proizvajajo enake izdelke, je životaril leta in leta dokler ni preselil proizvodnje čez mejo v Gorico, najel ITA prodajalce, in od takrat raste in raste v Rusiji in na Kitajskem,....praktično z istimi izdelki kot prej! Ali pa znano Slo proizvodno podjetje ima enega izmed mnogih dobaviteljev in Nemčije, v prospektu pa zraven svojega imena napis=German engineering=prodaja je narasla za preko 30% samo v enem letu! To je to, izkoristit je treba dobre zgodbe in se našlepat nanje,....
vrac sporočil: 11.068
[#2511270] 30.03.15 12:55 · odgovor na: anon-366546 (#2511095)
Odgovori   +    1
[josvesrstapen]
Made in italy je izgubil vso ali pa večino svoje veljave v Evropi.
Je pa res, da Made in italy predvsem v povezavi z dizajnom in pregovorno Evropsko kakovostjo dobro tržijo v Braziliji, Rusiji in Kitajski. Poznam slovenskega podjetnika, ki ima sicer zanimiv produkt ampak je le en izmed mnogih ki proizvajajo enake izdelke, je životaril leta in leta dokler ni preselil proizvodnje čez mejo v Gorico, najel ITA prodajalce, in od takrat raste in raste v Rusiji in na Kitajskem,....praktično z istimi izdelki kot prej! Ali pa znano Slo proizvodno podjetje ima enega izmed mnogih dobaviteljev in Nemčije, v prospektu pa zraven svojega imena napis=German engineering=prodaja je narasla za preko 30% samo v enem letu! To je to, izkoristit je treba dobre zgodbe in se našlepat nanje,....
Odlična primera si navedel. Ni dovolj samo dober produkt, včasih je še bolj pomembna prava zgodba. Žal smo mi Made in Slovenija iz drugega filma, čeprav je naša roba povečini izjemno kakovostna. Res, zakaj ne bi več naših podjetij posnemalo teh dveh dobrih praks?

Strani: 1