Izbrani forum: Avto
Izbrana tema: članek Življenje na rezervo ali kaj vas lahko doleti, če vozite električni avto
Strani: 1
sporočil: 961
čas vnosa: 20.03.15 07:26
skratka, gužva v Ljubljani z elektro vozili.. dober članek bomo pa
videli kaj bomo brali čez eno leto in potem ponovno čez eno
leto.....
sporočil: 6
čas vnosa: 20.03.15 08:04
Evo tržna niša,
adapter iz vseh mogočih priključkov polnilnic na tvoj avto...
adapter iz vseh mogočih priključkov polnilnic na tvoj avto...
sporočil: 48.253
Po pisanju SMS-sporočila je šlo, po slabi uri polnjenja pa smo lahko naredili dodatnih 13 kilometrov.Dizaster. Celotna izkusnja. Bunde, range anxiety, sucks. Se ze rajsi zapeljes z javnim prevozom, kot pa eno uro polnis za 13 km.
Mimogrede, spet opozarjam na dejstvo, da enostavna matematika pove, da ce bi imeli v sloveniji omembe vreden delez elektricnih avtomobilov IN hitrih polnilnic, bi rabili se eno elektrarno ranga JEK.
sporočil: 2.986
Ne gre pozabiti, da sta oba avta odlična za mestne opravke oziroma
če si dnevni migrant s kake Vrhnike, Domžal, tudi Kranja. Bi takoj
imel, tudi gretje potem ni težava ;) Težava je pač cena, če bi bila
ugodnejša bi marsikdo vzel oz. razmislil za drugi avto. Za kot prvi
avto pa težko težko.
sporočil: 4.098
Lahko malo razlozis ta del:
Kaksna je sicer vasa idealna temperatura v vozilu, da ste bili prisiljeni voziti z odprtimi okni?
"Večino kilometrov smo tako raje premagovali v bundah ali z odprtim strešnim oknom oziroma bočnim steklom."Ta mesec temperatura v LJ ni presegla 14 stopinj.
Kaksna je sicer vasa idealna temperatura v vozilu, da ste bili prisiljeni voziti z odprtimi okni?
sporočil: 327
[tmatej]Si upošteval,da sonce ogreje notranjost vozila tudi na 30 stopinj ali več,in to tudi ob zunanji temperaturi 10 stopinj...?
Lahko malo razlozis ta del:
> "Večino kilometrov smo tako raje premagovali v bundah ali z odprtim strešnim oknom oziroma bočnim steklom."
Ta mesec temperatura v LJ ni presegla 14 stopinj.
Kaksna je sicer vasa idealna temperatura v vozilu, da ste bili prisiljeni voziti z odprtimi okni?
sporočil: 31
[chef]Domžalčan z Ampero tukaj. V 2.5 letih narejenih 72.000km, od tega 360l bencina, ostalo na elektriko.
Ne gre pozabiti, da sta oba avta odlična za mestne opravke oziroma če si dnevni migrant s kake Vrhnike, Domžal, tudi Kranja. Bi takoj imel, tudi gretje potem ni težava ;) Težava je pač cena, če bi bila ugodnejša bi marsikdo vzel oz. razmislil za drugi avto. Za kot prvi avto pa težko težko.
sporočil: 327
[chef]Pri i3 je rešitev preprosta: vzeti je treba model z range extenderjem! Potem vsi ti problemi odpadejo,pač občasno pokuriš nekaj litrov bencina,še vedno pa se več kot 95% vseh poti voziš na elektriko (razen če nisi ravno trgovski potnik)
Ne gre pozabiti, da sta oba avta odlična za mestne opravke oziroma če si dnevni migrant s kake Vrhnike, Domžal, tudi Kranja. Bi takoj imel, tudi gretje potem ni težava ;) Težava je pač cena, če bi bila ugodnejša bi marsikdo vzel oz. razmislil za drugi avto. Za kot prvi avto pa težko težko.
sporočil: 4.098
[shark211]
Si upošteval,da sonce ogreje notranjost vozila tudi na 30 stopinj ali več,in to tudi ob zunanji temperaturi 10 stopinj...?Po moje sem.
Mislim, da pri zunanji tempreaturi okoli 10 stopinj, ze navaden pretok svezega zraka (z ali brez prisile z ventilatorjem), ohladi vozilo neprimerno bolje, kot klimatska naprava.
Zato tudi sprasujem za pojasnilo navedbe o odprtih oknih.
sporočil: 234
Super opisan dejanski "User expirience"! Lahko potrdim enako!
Jaz sem totalno po...zdil v BTC ko iščeš pol ure tisto info točko, pol je pa oseba na čiku ali malici.
Če že dajete zastonj, dejte zastonj, brez gore identifikacij, ki so samemu sebi namen. Kot da se bo nekdo s kolibo priklopu gor in ti živel na tvoj štrom.
Da imaš pa stebrišče za električna vozila s ŠUKO priključkom in rečeš javna polnilnica je pa zavajanje! Če je Šuko polnilnica potem imamo v Sloveniji 100 milionov polnilnic sicer večinoma doma in v pisarnah skoraj nič pa ob cesti.
Jaz sem totalno po...zdil v BTC ko iščeš pol ure tisto info točko, pol je pa oseba na čiku ali malici.
Če že dajete zastonj, dejte zastonj, brez gore identifikacij, ki so samemu sebi namen. Kot da se bo nekdo s kolibo priklopu gor in ti živel na tvoj štrom.
Da imaš pa stebrišče za električna vozila s ŠUKO priključkom in rečeš javna polnilnica je pa zavajanje! Če je Šuko polnilnica potem imamo v Sloveniji 100 milionov polnilnic sicer večinoma doma in v pisarnah skoraj nič pa ob cesti.
sporočil: 5.462
www.bloomberg.com/ne...n-the-back
"Over a long week of driving (and short luck finding functioning charging stations in the city), anything that diminished my driving range made me nervous."
In za to sranje naj plačam več kot za solidnega bencinarja?
Lp,
M
"Over a long week of driving (and short luck finding functioning charging stations in the city), anything that diminished my driving range made me nervous."
In za to sranje naj plačam več kot za solidnega bencinarja?
Lp,
M
sporočil: 5.462
[chef]Skratka avto za preseravanje žena hohštaplerjev :)
Ne gre pozabiti, da sta oba avta odlična za mestne opravke oziroma če si dnevni migrant s kake Vrhnike, Domžal, tudi Kranja. Bi takoj imel, tudi gretje potem ni težava ;) Težava je pač cena, če bi bila ugodnejša bi marsikdo vzel oz. razmislil za drugi avto. Za kot prvi avto pa težko težko.
Lp,
M
sporočil: 2.986
Se strinjam, i3 in rex se mi zdi super kombinacija. Izkušnja z njim
bi bila brez dvoma zelo zelo pozitivna (takoj sem vedel da bom rexa
pogrešal), takega bi pomoje imel tudi kot edini avto. Delno bi našo
zgodbo sicer popravil že kabel za hitro polnjenje kot pri kiji, sem
sicer mislil da bo to manjša težava pa se je pokazalo drugače -
kljub nazornim napotkom Švarca iz Avtomanije smo se lovili. Res pa
je tudi, da so naše izkušnje z i3 naredili svoje in smo bili na
soula veliko bolji pripravljeni, čeprav nekih "turnej" spet nismo
mogli delati ;) Mi je pa Čer iz Avantcarja pri enem od polnjenj
pokazal aplikacijo ChargeJuice, super zadeva (že spletna različica
je preprosta in zelo uporabna). Enako kot njihova polnilnica, Tesla
je z vsem skupaj (za zdaj) električna zgodba zase. Bom pa še enkrat
ponovil, tako i3, kot soul EV sta za po mestu oziroma za dnevne
migrante tja do 80-90 km na dan krasna stvar.
sporočil: 1.301
ej, ćef... te dni sem po slomedijima (vključujoči vašega) nekaj
zapazil, da se renold jako prsi szi svojo električno ponudbo... a
bote podoben "bunda&range anxiety" test naredili tudi z Zoe? se
mi zdi da bi, kljub neprijaznemu najemu baterij, od vse te
električne ropotije znala Zoe bit še najbolj uporabna.... oziroma,
zanimalo bi me kako se dejansko obnese v praksi ( kot tudi v
primerjavi s tema dvema)...
sporočil: 2.986
Za uvod:
avto.finance.si/8808991
avto.finance.si/8819123
Več pa ko bo avto na voljo za testne vožnje.
avto.finance.si/8808991
avto.finance.si/8819123
Več pa ko bo avto na voljo za testne vožnje.
sporočil: 1.301
ja, vem za tole, sem čital.... pomislil sem samo, ker mate ZOE v
tem članku poslikano skupej s tema dvema, pa mi je blo čudno, da
niste šli tudi z njo...
sporočil: 133
Super avta, vendar mislim, da je Opel Ampera še vedno najboljša
izbira, če želiš voziti avto na elektriko. Voziš na elektriko
vendar ni skrbi, kje,kdaj in koliko boš polnil.
sporočil: 2.986
Zoe in i3 pred Unionom nista bila naša - i3 mislim da je od
AvantCarja, Zoe pa od CONOTa.
sporočil: 1.301
danes zjutraj na Dunajski najprej naletel na mislim da e-Golfa
(sodeč po sprednjih ledicah v odbijaču), v par 100m razmakih pa še
na i3 (metalik temnorjav) in ZOE (črno)... Kije nisem videl, ni pa
nujno, da je ni blo.... a ste bli vi al kter drugi cajtung?
sporočil: 3.523
Kako je pa s trajnostjo baterij, zniževanjem zmogljivosti in
morebitno menjavo ter posledično stroški?
Strani: 1