Izbrani forum: Avto
Izbrana tema: članek Fiat ne bo več masovni proizvajalec
Strani: 1
sporočil: 53
čas vnosa: 08.03.15 14:16
dokler bo mačehovska politika EU do gospodarskih subjektov na račun
davčne in ostalih kvazi zakonskih neumnih zahtev se bo avto
industrija iz Eu umaknila v Azijo kdo bo pa futral birokrate v Eu
mi pa ni jasno???alarm je že odzvonil d aje treba drastično
zmanjšpati aparat birokracije EU in posameznih držav in
gospodarstvu dodat zraka da s ebori proti konkurenci na lastnih
pozicijah ne da je prisiljen bežati iz tega okolja. Dvignila se bo
brezposelnost, kupna moć bo padala naprej in nezadovoljstvo s ebo
povečevalo ali si želimo tako EU??
sporočil: 2.264
Uveljavitev Alfe Romero kot svetovne znamke? Tole pa bo projekt
nemogoče...izven Evrope je neznana, v Evropi pa z poraznim imageom
kot posledica desetletij slabih modelov in porazne kvalitete. Bi
bilo dosti pametneje spustiti Maseratti navzdol po razredni
lestvic, vse do srednjega razreda, kjer bi konkurirali C-klasi in
BMW seriji 3.
sporočil: 1.628
V življenju sem imel tri Alfe (2x bencin, 1x dizel), ki so mi
nudile popolno zanesljivost in glede na njihovo tedanjo ceno veliko
več užitka v vožnji kot neposredna konkurenca, ki sem jo preizkusil
.... pa tega ni bilo tako malo!
Kot drugi avto sem pri hiši obdržal 12 let staro Multiplo JTD (220.000 km brez muke in še veliko rezerve je v njej), ki je v marsičem (razen dizajna) nepremagljiva => motorni sklop, poraba, uporabnost in volumen potniškega prostora itd ...
Ker nisem obseden s tem, da bi moral za primerljiv nemški avto plačati ceno, ki si jo zanj predstavljajo trgovci in jo sicer plačajo njihovi kupci = verniki, se dandanes veselim japonske perfekcije premijskega razreda ....
Razlika v nakupni ceni vsakega od naštetih vozil glede na primerljiv nemški izbor, mi je vsakič pokrila najmanj 2 letno uporabo vozila skupaj s porabljenim gorivom vred (pri povprečju 20.000 km letno).
Kot drugi avto sem pri hiši obdržal 12 let staro Multiplo JTD (220.000 km brez muke in še veliko rezerve je v njej), ki je v marsičem (razen dizajna) nepremagljiva => motorni sklop, poraba, uporabnost in volumen potniškega prostora itd ...
Ker nisem obseden s tem, da bi moral za primerljiv nemški avto plačati ceno, ki si jo zanj predstavljajo trgovci in jo sicer plačajo njihovi kupci = verniki, se dandanes veselim japonske perfekcije premijskega razreda ....
Razlika v nakupni ceni vsakega od naštetih vozil glede na primerljiv nemški izbor, mi je vsakič pokrila najmanj 2 letno uporabo vozila skupaj s porabljenim gorivom vred (pri povprečju 20.000 km letno).
sporočil: 924
Zadnja sprememba: anon-237381 08.03.2015 18:38
Ni neznana izven Evrope, na Japonskem se Alfa tudi prodaja.
sporočil: 539
Dosti je bilo tudi nemške anti-italijanske propagande. Zadnjih 15
let Alfe niti niso tako slabe. Na nekaterih lestvicah zanesljivosti
so celo pred VW. Prav tako FIAT.
sporočil: 295
čas vnosa: 08.03.15 19:31
kolegica je v popravila turana zmetala pol letne neto plače... na
servisu so skomignili z rameni in rekli da je bil avto najbrž
petkov...
sporočil: 603
en star latinski pregovor pravi, da se o okusih ne razpravlja. Avto
se pač kupuje na tri načine: po uporabnosti, po ceni in po izgledu.
Vsak naj si izbere svojega in naj drugega ne blati, no, razen če mu
ga ni sam kupil;)
Pri nas je še vedno fama in vojna z to dojče mašinen in klasičnim antifiatovskim izrekom italijansko sranje.
Ne bom razpredal o tehniki in vsem oh in sploh kaj eni ponujajo in kaj drugi ne. Vsak naj si svojega kupi, v njem uživa in pusti druge naj počno enako.
v končni fazi, kod si želi svet, kjer bi samo dojče mašinen bili na cesti. Verjemite, niti Nemci sami ne. Je pač samo pleh, avto, ki je nekomu všeč, drugemu pač ne. Lih tako kot je Fiat. Če ti ni všeč - ga pač ne kupiš.
Konec debate...
Pri nas je še vedno fama in vojna z to dojče mašinen in klasičnim antifiatovskim izrekom italijansko sranje.
Ne bom razpredal o tehniki in vsem oh in sploh kaj eni ponujajo in kaj drugi ne. Vsak naj si svojega kupi, v njem uživa in pusti druge naj počno enako.
v končni fazi, kod si želi svet, kjer bi samo dojče mašinen bili na cesti. Verjemite, niti Nemci sami ne. Je pač samo pleh, avto, ki je nekomu všeč, drugemu pač ne. Lih tako kot je Fiat. Če ti ni všeč - ga pač ne kupiš.
Konec debate...
sporočil: 457
čas vnosa: 09.03.15 08:42
[mc]Povej celo zgodbo. Ko mu je predstavnik Alfa Romeo povedal, koliko avtomobilov naredijo, je Henry Ford rekel;'' Če jih je tako malo, bom pa zmeraj dvignil klobuk, ko jo bom videl''
Henry Ford:
"When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat."
Drugače sem pa imel Fiata in Alfo, pa sta bila oba porazna. Kasneje sem imel Francoza in sem bil vsaj brez skrbi, ko sem se odpravil dlje od doma. Pa pri kolegih vidim, da je ista zgodba še danes (Multipla in Punto)
sporočil: 6.570
[mmatt]Da niso bili na servisu petkovi...
kolegica je v popravila turana zmetala pol letne neto plače... na servisu so skomignili z rameni in rekli da je bil avto najbrž petkov...
Pa kolegica...
sporočil: 11.068
Meni je pa takratna Multipla še sedaj všeč. Ta avto je pred časom.
Po moje bo ta koncept v bodoče še aktualen.
sporočil: 2.309
[]Ce se ne ves, Japonci, predvsem pa Korejci proizvajajo veliko svojih avtomobilov v Evropi, ko npr.:
dokler bo mačehovska politika EU do gospodarskih subjektov na račun davčne in ostalih kvazi zakonskih neumnih zahtev se bo avto industrija iz Eu umaknila v Azijo kdo bo pa futral birokrate v Eu mi pa ni jasno???alarm je že odzvonil d aje treba drastično zmanjšpati aparat birokracije EU in posameznih držav in gospodarstvu dodat zraka da s ebori proti konkurenci na lastnih pozicijah ne da je prisiljen bežati iz tega okolja. Dvignila se bo brezposelnost, kupna moć bo padala naprej in nezadovoljstvo s ebo povečevalo ali si želimo tako EU??
Kia na Slovaskem v Zilini,
Hyundai na Ceskem Nosovicah,
Toyota na Ceskem v kooperaciji z Citoenom in Peugeotom
Honda v Angliji
Mazda, mislim da v Spaniji
Verjetno je se kaksen, pa se trenutno ne spomnim.
Evropejci pa proizvajajo na Kitajskem samo tiste avtomobile, ki so namenjeni za Kitajski trg.
O Fiatu pa raje ne bi, so kompletno zavozili svojo politiko modelov. Danes razen malih avtomobilov nimajo kaj ponuditi.
sporočil: 1.628
Tudi sam nimam nikakršnega problema z Multiplinim dizajnom. Je
karakteren. Četudi je maska druge = zadnje verzije manj
extravagantna.
Kar se pa uporabnosti tiče, je Multiplina ideja še vedno pred časom. Tega smo se v družini zavedli šele ko danes ni primerne alternative, da bi vozilo zamenjali s čimerkoli, kar bi lahko konkuriralo Multipli v vsem tistem s čemer prepriča uporabnika.
Kar se pa uporabnosti tiče, je Multiplina ideja še vedno pred časom. Tega smo se v družini zavedli šele ko danes ni primerne alternative, da bi vozilo zamenjali s čimerkoli, kar bi lahko konkuriralo Multipli v vsem tistem s čemer prepriča uporabnika.
sporočil: 2.986
Zakaj so pa ugled postavili na kocko, če 500L za ves svet delajo v
Kragujevcu? Pomoje ti misliš, da je to takšna tovarna, kot si jo
videl na kakih slikah iz mlajših let, ko je na traku stoenka. Lahko
mi verjameš, da tovarna sodi v sam vrh avtomobilske industrije,
postavljena je povsem na novo, mislim da tam tudi Japonci ne bi
opazili, da niso doma.
avto.finance.si/8328769
avto.finance.si/8328769
sporočil: 457
čas vnosa: 09.03.15 13:26
[abrame]Enoprostorna honda ima tudi tri sedeže spredaj
Tudi sam nimam nikakršnega problema z Multiplinim dizajnom. Je karakteren. Četudi je maska druge = zadnje verzije manj extravagantna.
Kar se pa uporabnosti tiče, je Multiplina ideja še vedno pred časom. Tega smo se v družini zavedli šele ko danes ni primerne alternative, da bi vozilo zamenjali s čimerkoli, kar bi lahko konkuriralo Multipli v vsem tistem s čemer prepriča uporabnika.
sporočil: 6.570
[nelevnedesn]Lahko pa naredi še tri otroke in bo potem primerna alternativa kombi :-)
> Kar se pa uporabnosti tiče, je Multiplina ideja še vedno pred časom. Tega smo se v družini zavedli šele ko danes ni primerne alternative, da bi vozilo zamenjali s čimerkoli, kar bi lahko konkuriralo Multipli v vsem tistem s čemer prepriča uporabnika.
Enoprostorna honda ima tudi tri sedeže spredaj
sporočil: 4.080
Fiat ne bo več masovni proizvajalecPo mojem bo Fiat še vedno masovni, samo proizvajalec ne bo več :-)
sporočil: 1.628
Dobr' je. Se povsem strinjam s teboj glede tega, da Ljubljani
čobanska čizma masovno škodi in posledic slabe prakse, ki se danes
dogaja tu, ne bo možno nikoli popraviti. Osebno takemu degenu kot
je trenutni župan, nikoli nisem dal glasu. Mnenja pa sem, da je
prišel na pozicijo s prevaro, ki so mu jo omogočili
Glede Crvene zastave pa takole: če dajo 4 ali 5 let garancije, kar je dejstvo, mora v tistem obratu tam nekje doli v Kragujevcu sedaj očitno vladati red. Pri teh zadevah ni heca. Navsezadnje bi se Francozi tudi lahko zmrdovali, da neki Revoz sestavlja neke modele njihovih Renojev. No, pa temu očitno ni čisto tako. Pravzaprav se spodobni avtomobili proizvajajo tudi v Romuniji, na Slovaškem, v Turčiji itd.
Glede Crvene zastave pa takole: če dajo 4 ali 5 let garancije, kar je dejstvo, mora v tistem obratu tam nekje doli v Kragujevcu sedaj očitno vladati red. Pri teh zadevah ni heca. Navsezadnje bi se Francozi tudi lahko zmrdovali, da neki Revoz sestavlja neke modele njihovih Renojev. No, pa temu očitno ni čisto tako. Pravzaprav se spodobni avtomobili proizvajajo tudi v Romuniji, na Slovaškem, v Turčiji itd.
sporočil: 2.986
V Kragujevcu sta za trakovi red in disciplina. Točno se ve, kdaj je
malica, kdaj so vmesni odmori za "čik", kdaj nastopi izmena. Nadzor
nad kakovostjo je konstanten, večinoma se vrši sproti, kar na traku
- kontrolorji se vozijo skupaj z avtom in sproti preverjajo
kakovost. Če karkoli odstopa od standardov, gre ven oz. se zamenja.
Večino robotov in strojev je japonskih, celotna tovarna je
zasnovana po japonskih standardih, vse skupaj bolj spominja na
laboratorij kot tovarno avtomobilov. Plače so za srbske razmere
nadpovprečne (to ne pomeni, da so bogate, takšen avto si lahko
privoščijo le redki), izplačilo redno, delati v tovarni pa je tudi
neke vrste čast. Tam daleč naokrog namreč ni nič drugega, eno samo
prekladanje in mutenje. Valda se tipično srbsko tudi "kuka", ampak
taki pač so. Kragujevcu se pozna, da so bili toliko let v buli, saj
so bile v CZ zaposlene cele družine. Mislim, da so toliko pametni,
da se zavedajo, kaj FAS pomeni za njih in njihove žepe. Zaslužek se
potem legalno pretaka naprej, od tega imajo potem nekaj tudi
trgovine, bari, storitvena dejavnost,... Podobno kot je pri nas z
Revozom.
sporočil: 539
Kdor je videl Kragujevac 10 let nazaj in ga obiskal v zadnjih dveh
letih, temu je jasno kaj ena taka tovarna naredi z regijo. Plus so
tu še kooperanti. Celo ameriška podjetja. V ostalem delu Srbije se
tudi gradijo tovarne. Italijani in tudi američani so zelo aktivni.
Zastava tapicirnica pa je celo slovenska in je doživela ravno tako
preporod!
Srbi se zadnjih 7 let kljub krizi hudo industrializirajo. Se strinjam, še zmeraj pa dosti "kukajo". Tudi to se bo spremenilo ko bodo ugotovili da niti ni tako slabo kot mislijo.
Srbi se zadnjih 7 let kljub krizi hudo industrializirajo. Se strinjam, še zmeraj pa dosti "kukajo". Tudi to se bo spremenilo ko bodo ugotovili da niti ni tako slabo kot mislijo.
sporočil: 603
potom ti priporočam, predno kupiš avto, da se pozanimaš kje se
proizvaja. V vednost samo en miken link
en.wikipedia.org/wik..._in_Turkey
za boljše poznavanje delovanja VW groupa (pa jim vsaka čast, da lahko to obvladujejo) še en link
en.wikipedia.org/wik..._factories
ampak balkanci so pa očitno najbolj šlampast narod na svetu :). Ne pozabit, da smo med njimi tudi mi (Renault NM.press)
en.wikipedia.org/wik..._in_Turkey
za boljše poznavanje delovanja VW groupa (pa jim vsaka čast, da lahko to obvladujejo) še en link
en.wikipedia.org/wik..._factories
ampak balkanci so pa očitno najbolj šlampast narod na svetu :). Ne pozabit, da smo med njimi tudi mi (Renault NM.press)
Strani: 1