Izbrani forum: Avto

Izbrana tema: članek Fiat ne bo več masovni proizvajalec

Strani: 1

anon-341093 sporočil: 53
[#2505612] 08.03.15 14:26
Odgovori   +    5
čas vnosa: 08.03.15 14:16
dokler bo mačehovska politika EU do gospodarskih subjektov na račun davčne in ostalih kvazi zakonskih neumnih zahtev se bo avto industrija iz Eu umaknila v Azijo kdo bo pa futral birokrate v Eu mi pa ni jasno???alarm je že odzvonil d aje treba drastično zmanjšpati aparat birokracije EU in posameznih držav in gospodarstvu dodat zraka da s ebori proti konkurenci na lastnih pozicijah ne da je prisiljen bežati iz tega okolja. Dvignila se bo brezposelnost, kupna moć bo padala naprej in nezadovoljstvo s ebo povečevalo ali si želimo tako EU??
dz1975 sporočil: 2.264
[#2505622] 08.03.15 16:26
Odgovori   +    6
Uveljavitev Alfe Romero kot svetovne znamke? Tole pa bo projekt nemogoče...izven Evrope je neznana, v Evropi pa z poraznim imageom kot posledica desetletij slabih modelov in porazne kvalitete. Bi bilo dosti pametneje spustiti Maseratti navzdol po razredni lestvic, vse do srednjega razreda, kjer bi konkurirali C-klasi in BMW seriji 3.
abrame sporočil: 1.628
[#2505633] 08.03.15 18:36 · odgovor na: dz1975 (#2505622)
Odgovori   +    10
V življenju sem imel tri Alfe (2x bencin, 1x dizel), ki so mi nudile popolno zanesljivost in glede na njihovo tedanjo ceno veliko več užitka v vožnji kot neposredna konkurenca, ki sem jo preizkusil .... pa tega ni bilo tako malo!
Kot drugi avto sem pri hiši obdržal 12 let staro Multiplo JTD (220.000 km brez muke in še veliko rezerve je v njej), ki je v marsičem (razen dizajna) nepremagljiva => motorni sklop, poraba, uporabnost in volumen potniškega prostora itd ...

Ker nisem obseden s tem, da bi moral za primerljiv nemški avto plačati ceno, ki si jo zanj predstavljajo trgovci in jo sicer plačajo njihovi kupci = verniki, se dandanes veselim japonske perfekcije premijskega razreda ....
Razlika v nakupni ceni vsakega od naštetih vozil glede na primerljiv nemški izbor, mi je vsakič pokrila najmanj 2 letno uporabo vozila skupaj s porabljenim gorivom vred (pri povprečju 20.000 km letno).
anon-237381 sporočil: 924
[#2505634] 08.03.15 18:37 · odgovor na: dz1975 (#2505622)
Odgovori   +    2
Zadnja sprememba: anon-237381 08.03.2015 18:38
Ni neznana izven Evrope, na Japonskem se Alfa tudi prodaja.
anon-218461 sporočil: 539
[#2505636] 08.03.15 19:12 · odgovor na: dz1975 (#2505622)
Odgovori   +    11
Dosti je bilo tudi nemške anti-italijanske propagande. Zadnjih 15 let Alfe niti niso tako slabe. Na nekaterih lestvicah zanesljivosti so celo pred VW. Prav tako FIAT.
anon-319005 sporočil: 295
[#2505646] 09.03.15 02:26 · odgovor na: anon-218461 (#2505636)
Odgovori   +    3
čas vnosa: 08.03.15 19:31
kolegica je v popravila turana zmetala pol letne neto plače... na servisu so skomignili z rameni in rekli da je bil avto najbrž petkov...
mc sporočil: 508
[#2505665] 09.03.15 07:47
Odgovori   +    4
Henry Ford:

"When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat."
berneticd sporočil: 603
[#2505669] 09.03.15 08:22
Odgovori   +    10
en star latinski pregovor pravi, da se o okusih ne razpravlja. Avto se pač kupuje na tri načine: po uporabnosti, po ceni in po izgledu. Vsak naj si izbere svojega in naj drugega ne blati, no, razen če mu ga ni sam kupil;)

Pri nas je še vedno fama in vojna z to dojče mašinen in klasičnim antifiatovskim izrekom italijansko sranje.
Ne bom razpredal o tehniki in vsem oh in sploh kaj eni ponujajo in kaj drugi ne. Vsak naj si svojega kupi, v njem uživa in pusti druge naj počno enako.
v končni fazi, kod si želi svet, kjer bi samo dojče mašinen bili na cesti. Verjemite, niti Nemci sami ne. Je pač samo pleh, avto, ki je nekomu všeč, drugemu pač ne. Lih tako kot je Fiat. Če ti ni všeč - ga pač ne kupiš.
Konec debate...
anon-293460 sporočil: 457
[#2505672] 09.03.15 08:43 · odgovor na: mc (#2505665)
Odgovori   +    1
čas vnosa: 09.03.15 08:42
[mc]
Henry Ford:

"When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat."
Povej celo zgodbo. Ko mu je predstavnik Alfa Romeo povedal, koliko avtomobilov naredijo, je Henry Ford rekel;'' Če jih je tako malo, bom pa zmeraj dvignil klobuk, ko jo bom videl''

Drugače sem pa imel Fiata in Alfo, pa sta bila oba porazna. Kasneje sem imel Francoza in sem bil vsaj brez skrbi, ko sem se odpravil dlje od doma. Pa pri kolegih vidim, da je ista zgodba še danes (Multipla in Punto)
anon-154083 sporočil: 6.570
[#2505676] 09.03.15 08:57 · odgovor na: anon-319005 (#2505646)
Odgovori   +    2
[mmatt]
kolegica je v popravila turana zmetala pol letne neto plače... na servisu so skomignili z rameni in rekli da je bil avto najbrž petkov...
Da niso bili na servisu petkovi...
Pa kolegica...
vrac sporočil: 11.068
[#2505681] 09.03.15 09:16 · odgovor na: abrame (#2505633)
Odgovori   +    0
Meni je pa takratna Multipla še sedaj všeč. Ta avto je pred časom. Po moje bo ta koncept v bodoče še aktualen.
anon-202494 sporočil: 2.309
[#2505682] 09.03.15 09:21 · odgovor na: anon-341093 (#2505612)
Odgovori   +    4
[]
dokler bo mačehovska politika EU do gospodarskih subjektov na račun davčne in ostalih kvazi zakonskih neumnih zahtev se bo avto industrija iz Eu umaknila v Azijo kdo bo pa futral birokrate v Eu mi pa ni jasno???alarm je že odzvonil d aje treba drastično zmanjšpati aparat birokracije EU in posameznih držav in gospodarstvu dodat zraka da s ebori proti konkurenci na lastnih pozicijah ne da je prisiljen bežati iz tega okolja. Dvignila se bo brezposelnost, kupna moć bo padala naprej in nezadovoljstvo s ebo povečevalo ali si želimo tako EU??
Ce se ne ves, Japonci, predvsem pa Korejci proizvajajo veliko svojih avtomobilov v Evropi, ko npr.:

Kia na Slovaskem v Zilini,
Hyundai na Ceskem Nosovicah,
Toyota na Ceskem v kooperaciji z Citoenom in Peugeotom
Honda v Angliji
Mazda, mislim da v Spaniji

Verjetno je se kaksen, pa se trenutno ne spomnim.

Evropejci pa proizvajajo na Kitajskem samo tiste avtomobile, ki so namenjeni za Kitajski trg.

O Fiatu pa raje ne bi, so kompletno zavozili svojo politiko modelov. Danes razen malih avtomobilov nimajo kaj ponuditi.
abrame sporočil: 1.628
[#2505687] 09.03.15 09:45 · odgovor na: vrac (#2505681)
Odgovori   +    0
To sporočilo je izbrisal avtor (09.03.2015 09:54)
abrame sporočil: 1.628
[#2505693] 09.03.15 09:53 · odgovor na: vrac (#2505681)
Odgovori   +    4
Tudi sam nimam nikakršnega problema z Multiplinim dizajnom. Je karakteren. Četudi je maska druge = zadnje verzije manj extravagantna.

Kar se pa uporabnosti tiče, je Multiplina ideja še vedno pred časom. Tega smo se v družini zavedli šele ko danes ni primerne alternative, da bi vozilo zamenjali s čimerkoli, kar bi lahko konkuriralo Multipli v vsem tistem s čemer prepriča uporabnika.
chef sporočil: 2.986
[#2505793] 09.03.15 13:47 · odgovor na: (#2505753)
Odgovori   +    1
Zakaj so pa ugled postavili na kocko, če 500L za ves svet delajo v Kragujevcu? Pomoje ti misliš, da je to takšna tovarna, kot si jo videl na kakih slikah iz mlajših let, ko je na traku stoenka. Lahko mi verjameš, da tovarna sodi v sam vrh avtomobilske industrije, postavljena je povsem na novo, mislim da tam tudi Japonci ne bi opazili, da niso doma.
avto.finance.si/8328769
anon-293460 sporočil: 457
[#2505808] 09.03.15 13:58 · odgovor na: abrame (#2505693)
Odgovori   +    0
čas vnosa: 09.03.15 13:26
[abrame]
Tudi sam nimam nikakršnega problema z Multiplinim dizajnom. Je karakteren. Četudi je maska druge = zadnje verzije manj extravagantna.

Kar se pa uporabnosti tiče, je Multiplina ideja še vedno pred časom. Tega smo se v družini zavedli šele ko danes ni primerne alternative, da bi vozilo zamenjali s čimerkoli, kar bi lahko konkuriralo Multipli v vsem tistem s čemer prepriča uporabnika.
Enoprostorna honda ima tudi tri sedeže spredaj
anon-154083 sporočil: 6.570
[#2505847] 09.03.15 15:00 · odgovor na: anon-293460 (#2505808)
Odgovori   +    1
[nelevnedesn]
> Kar se pa uporabnosti tiče, je Multiplina ideja še vedno pred časom. Tega smo se v družini zavedli šele ko danes ni primerne alternative, da bi vozilo zamenjali s čimerkoli, kar bi lahko konkuriralo Multipli v vsem tistem s čemer prepriča uporabnika.

Enoprostorna honda ima tudi tri sedeže spredaj
Lahko pa naredi še tri otroke in bo potem primerna alternativa kombi :-)
anon-180464 sporočil: 4.080
[#2505896] 09.03.15 16:46
Odgovori   +    1
Fiat ne bo več masovni proizvajalec
Po mojem bo Fiat še vedno masovni, samo proizvajalec ne bo več :-)
abrame sporočil: 1.628
[#2505940] 09.03.15 18:58 · odgovor na: (#2505865)
Odgovori   +    4
Dobr' je. Se povsem strinjam s teboj glede tega, da Ljubljani čobanska čizma masovno škodi in posledic slabe prakse, ki se danes dogaja tu, ne bo možno nikoli popraviti. Osebno takemu degenu kot je trenutni župan, nikoli nisem dal glasu. Mnenja pa sem, da je prišel na pozicijo s prevaro, ki so mu jo omogočili

Glede Crvene zastave pa takole: če dajo 4 ali 5 let garancije, kar je dejstvo, mora v tistem obratu tam nekje doli v Kragujevcu sedaj očitno vladati red. Pri teh zadevah ni heca. Navsezadnje bi se Francozi tudi lahko zmrdovali, da neki Revoz sestavlja neke modele njihovih Renojev. No, pa temu očitno ni čisto tako. Pravzaprav se spodobni avtomobili proizvajajo tudi v Romuniji, na Slovaškem, v Turčiji itd.
chef sporočil: 2.986
[#2505946] 09.03.15 19:12 · odgovor na: abrame (#2505940)
Odgovori   +    2
V Kragujevcu sta za trakovi red in disciplina. Točno se ve, kdaj je malica, kdaj so vmesni odmori za "čik", kdaj nastopi izmena. Nadzor nad kakovostjo je konstanten, večinoma se vrši sproti, kar na traku - kontrolorji se vozijo skupaj z avtom in sproti preverjajo kakovost. Če karkoli odstopa od standardov, gre ven oz. se zamenja. Večino robotov in strojev je japonskih, celotna tovarna je zasnovana po japonskih standardih, vse skupaj bolj spominja na laboratorij kot tovarno avtomobilov. Plače so za srbske razmere nadpovprečne (to ne pomeni, da so bogate, takšen avto si lahko privoščijo le redki), izplačilo redno, delati v tovarni pa je tudi neke vrste čast. Tam daleč naokrog namreč ni nič drugega, eno samo prekladanje in mutenje. Valda se tipično srbsko tudi "kuka", ampak taki pač so. Kragujevcu se pozna, da so bili toliko let v buli, saj so bile v CZ zaposlene cele družine. Mislim, da so toliko pametni, da se zavedajo, kaj FAS pomeni za njih in njihove žepe. Zaslužek se potem legalno pretaka naprej, od tega imajo potem nekaj tudi trgovine, bari, storitvena dejavnost,... Podobno kot je pri nas z Revozom.
anon-218461 sporočil: 539
[#2505984] 09.03.15 22:08 · odgovor na: chef (#2505946)
Odgovori   +    3
Kdor je videl Kragujevac 10 let nazaj in ga obiskal v zadnjih dveh letih, temu je jasno kaj ena taka tovarna naredi z regijo. Plus so tu še kooperanti. Celo ameriška podjetja. V ostalem delu Srbije se tudi gradijo tovarne. Italijani in tudi američani so zelo aktivni. Zastava tapicirnica pa je celo slovenska in je doživela ravno tako preporod!

Srbi se zadnjih 7 let kljub krizi hudo industrializirajo. Se strinjam, še zmeraj pa dosti "kukajo". Tudi to se bo spremenilo ko bodo ugotovili da niti ni tako slabo kot mislijo.
berneticd sporočil: 603
[#2506032] 10.03.15 08:28 · odgovor na: (#2505753)
Odgovori   +    0
potom ti priporočam, predno kupiš avto, da se pozanimaš kje se proizvaja. V vednost samo en miken link
en.wikipedia.org/wik..._in_Turkey

za boljše poznavanje delovanja VW groupa (pa jim vsaka čast, da lahko to obvladujejo) še en link

en.wikipedia.org/wik..._factories

ampak balkanci so pa očitno najbolj šlampast narod na svetu :). Ne pozabit, da smo med njimi tudi mi (Renault NM.press)

Strani: 1