Izbrani forum: Glavni forum
Izbrana tema: članek Zakaj lahko Kitajci gradijo proge za tretjino ceneje kot vsi ostali
Strani: 1
sporočil: 1.447
Nikjer nisem zasledil Kitajske cene za 20km tunela in brez tega je
cela primerjava brez veze, cel članek brez veze.
sporočil: 159
pred časom sem bral članek v eni tuji reviji o teh gradnjah. bila
je izpoved enega izmed vodilnih v eni kitajski družbi. povzetek
članka je, da so te železnice nevarne in da je samo vprašanje časa,
kdaj bo prišlo do večje nesreče.
sporočil: 3.961
Bognedaj da sprejmejo ponudbo Kitajcev po ceni 400 eur za komplet
izvedbo del na relaciji Koper - Divaca, ko pa nasi gradbinci ob
vseh napihnjenih cenah in dodatnih aneksih ne prezivijo.
Kitajska realna cena bi podrla ves sistem gradbenistva dalec naokoli.
Vseeno pa ze gradijo po vsej vzhodni Evropi.
Kitajska realna cena bi podrla ves sistem gradbenistva dalec naokoli.
Vseeno pa ze gradijo po vsej vzhodni Evropi.
sporočil: 3.961
Enkrat sem na ta forum napisal, da bomo morali Evropejci, ce bomo
hoteli dohajat svetovne trende, svoje cenovne standarde znoiat ZA
30%, sedaj sem prisiljen svojo trditev spremenit. Svojo cenovno
politiko moramo prilagodit NA 30% dosedanjih cen.
Da, standard je ena cudna zival, lahko imas visok standard in (doma)zivis slabse od psa, lahko pa imas nizek standard pa si lahko vse privoscis.
Da, standard je ena cudna zival, lahko imas visok standard in (doma)zivis slabse od psa, lahko pa imas nizek standard pa si lahko vse privoscis.
sporočil: 1.177
raje vidim vmesno izbiro med najcenejšimi fejkastimi kitajci in
najdražjimi domačimi državnopartnerskimipartijskimi, recimo da nam
jih zgradijo nemci ali francozi..
sporočil: 10.824
[rokxy]Kere bedarije pa ti pišeš???
pred časom sem bral članek v eni tuji reviji o teh gradnjah. bila je izpoved enega izmed vodilnih v eni kitajski družbi. povzetek članka je, da so te železnice nevarne in da je samo vprašanje časa, kdaj bo prišlo do večje nesreče.
Kitajski vlaki presegalo 300km/h.
Naši pa do 130 km/u komaj prilezejo.
Podvprašanje. Katere železnice so bolj varne?
Verjetno tiste, kjer povpračna hitrost vlakov ne presega 30 km/h. To pa so zagotovo Slovenske.
sporočil: 1.641
Zadnja sprememba: anon-122633 21.02.2015 11:06
[rokxy]Bullshit. Kar nekaj.
pred časom sem bral članek v eni tuji reviji o teh gradnjah. bila je izpoved enega izmed vodilnih v eni kitajski družbi. povzetek članka je, da so te železnice nevarne in da je samo vprašanje časa, kdaj bo prišlo do večje nesreče.
sporočil: 2.049
čas vnosa: 22.02.15 21:07
Naj se vpraša konkretne ljudi iz DRI, o konkretnih metodah izračuna
končne cene 1.4M
kaj so naračunali za takšno ceno, ki je za 50% dražja od EU povprečja.
kaj so naračunali za takšno ceno, ki je za 50% dražja od EU povprečja.
sporočil: 1.476
Meni o (ne)učinkovitosti slovenskh gradbenih firm ni potrebno kaj
dosti dokazovati. Dejstvo je da prenekatera firma nima niti enega
specialnega stroja; vzemimo za predore, podvrtavanja in manjša
prebitja se najemajo dragi izredni prevozi iz nemčije za nekaj dni
in izposojnine stanejo nekaj 10000 evrov na dan. Če si izposodiš še
ekipo je to še enkrat toliko. Da, ekonomija obsega je realen
pokazatelj...pri nas je vse in mora biti unikum, požegnan in
odobren, presojan ter bogato obtežen s provizijami in podtalnimi
procenti. Dajmo si vzet npr. avstroogrsko; svetovno znani solkanski
most, ki je povsem iz kamna so menda postavili v slabih treh tednih
seveda z dobro organizacijo in planiranjem. Si kdo upa pobrskati v
kolikšnem času in za koliko so postavili borovniški viadukt
(zbombardiran med WW2) od katerega sicer stoji še nekaj štrcljev.
To kar se gremo v tej državi je otroški vrtec, tja pa resni posli
po definiciji ne zaidejo.
Strani: 1