Strani: 1

anon-218201 sporočil: 1.447
[#2501450] 20.02.15 10:01
Odgovori   +    7
Nikjer nisem zasledil Kitajske cene za 20km tunela in brez tega je cela primerjava brez veze, cel članek brez veze.
anon-198060 sporočil: 159
[#2501485] 20.02.15 11:19
Odgovori   +    3
pred časom sem bral članek v eni tuji reviji o teh gradnjah. bila je izpoved enega izmed vodilnih v eni kitajski družbi. povzetek članka je, da so te železnice nevarne in da je samo vprašanje časa, kdaj bo prišlo do večje nesreče.
anon-217896 sporočil: 3.961
[#2501502] 20.02.15 11:59
Odgovori   +    11
Bognedaj da sprejmejo ponudbo Kitajcev po ceni 400 eur za komplet izvedbo del na relaciji Koper - Divaca, ko pa nasi gradbinci ob vseh napihnjenih cenah in dodatnih aneksih ne prezivijo.
Kitajska realna cena bi podrla ves sistem gradbenistva dalec naokoli.
Vseeno pa ze gradijo po vsej vzhodni Evropi.
anon-217896 sporočil: 3.961
[#2501505] 20.02.15 12:03
Odgovori   +    9
Enkrat sem na ta forum napisal, da bomo morali Evropejci, ce bomo hoteli dohajat svetovne trende, svoje cenovne standarde znoiat ZA 30%, sedaj sem prisiljen svojo trditev spremenit. Svojo cenovno politiko moramo prilagodit NA 30% dosedanjih cen.
Da, standard je ena cudna zival, lahko imas visok standard in (doma)zivis slabse od psa, lahko pa imas nizek standard pa si lahko vse privoscis.
Polo83 sporočil: 1.177
[#2501512] 20.02.15 12:33
Odgovori   +    6
raje vidim vmesno izbiro med najcenejšimi fejkastimi kitajci in najdražjimi domačimi državnopartnerskimipartijskimi, recimo da nam jih zgradijo nemci ali francozi..
0513ANITO sporočil: 10.824
[#2501597] 20.02.15 17:12 · odgovor na: anon-198060 (#2501485)
Odgovori   +    17
[rokxy]
pred časom sem bral članek v eni tuji reviji o teh gradnjah. bila je izpoved enega izmed vodilnih v eni kitajski družbi. povzetek članka je, da so te železnice nevarne in da je samo vprašanje časa, kdaj bo prišlo do večje nesreče.
Kere bedarije pa ti pišeš???

Kitajski vlaki presegalo 300km/h.

Naši pa do 130 km/u komaj prilezejo.

Podvprašanje. Katere železnice so bolj varne?

Verjetno tiste, kjer povpračna hitrost vlakov ne presega 30 km/h. To pa so zagotovo Slovenske.
anon-122633 sporočil: 1.641
[#2501697] 21.02.15 11:05 · odgovor na: anon-198060 (#2501485)
Odgovori   +    1
Zadnja sprememba: anon-122633 21.02.2015 11:06
[rokxy]
pred časom sem bral članek v eni tuji reviji o teh gradnjah. bila je izpoved enega izmed vodilnih v eni kitajski družbi. povzetek članka je, da so te železnice nevarne in da je samo vprašanje časa, kdaj bo prišlo do večje nesreče.
Bullshit. Kar nekaj.
ognjenorezilo sporočil: 2.049
[#2502011] 22.02.15 23:40
Odgovori   +    0
čas vnosa: 22.02.15 21:07
Naj se vpraša konkretne ljudi iz DRI, o konkretnih metodah izračuna končne cene 1.4M

kaj so naračunali za takšno ceno, ki je za 50% dražja od EU povprečja.
anon-207862 sporočil: 1.476
[#2584965] 02.03.16 15:42
Odgovori   +    1
Meni o (ne)učinkovitosti slovenskh gradbenih firm ni potrebno kaj dosti dokazovati. Dejstvo je da prenekatera firma nima niti enega specialnega stroja; vzemimo za predore, podvrtavanja in manjša prebitja se najemajo dragi izredni prevozi iz nemčije za nekaj dni in izposojnine stanejo nekaj 10000 evrov na dan. Če si izposodiš še ekipo je to še enkrat toliko. Da, ekonomija obsega je realen pokazatelj...pri nas je vse in mora biti unikum, požegnan in odobren, presojan ter bogato obtežen s provizijami in podtalnimi procenti. Dajmo si vzet npr. avstroogrsko; svetovno znani solkanski most, ki je povsem iz kamna so menda postavili v slabih treh tednih seveda z dobro organizacijo in planiranjem. Si kdo upa pobrskati v kolikšnem času in za koliko so postavili borovniški viadukt (zbombardiran med WW2) od katerega sicer stoji še nekaj štrcljev. To kar se gremo v tej državi je otroški vrtec, tja pa resni posli po definiciji ne zaidejo.

Strani: 1