Izbrani forum: Glavni forum
Izbrana tema: članek Tako smo leta 2005 »gradili« drugi tir z javno-zasebnim partnerstvom
Strani: 1
sporočil: 30.415
Zadnja sprememba: anon-317028 15.02.2015 18:57
Dobro kaže in moramo verjeti, da se zgodovina iz leta 2005
ponavlja, kajti tudi tedanja vlada je intenzivno finalizirala
prijavo za evropska sredstva in na našo veliko srečo ji ni uspelo
in Cerarjevi ne bo. Namesto 1,5 milijarde v novi TEŠ 6 imenovan
drugi tir, naj za nekaj 10 milijonov postavi tir do Trsta. Če drugi
tir želi izgraditi zasebnik, naj ga izgradi.
sporočil: 11.068
[FIN-311684]Ne moremo kar zapeti slovenskih železnic! Brez tovora iz Luke Koper jih lahko kar zapremo. Zato bi bil prenos tovor na tire čez Italijo prava katastrofa.
Dobro kaže in moramo verjeti, da se zgodovina iz leta 2005 ponavlja, kajti tudi tedanja vlada je intenzivno finalizirala prijavo za evropska sredstva in na našo veliko srečo ji ni uspelo in Cerarjevi ne bo. Namesto 1,5 milijarde v novi TEŠ 6 imenovan drugi tir, naj za nekaj 10 milijonov postavi tir do Trsta. Če drugi tir želi izgraditi zasebnik, naj ga izgradi.
Mene zanima bolj, zakaj se je vrednost investicije v parih letih povečala iz 700 na 1.4 milijarde EUR-ov? In to od istega ocenjevalca. Verjetno je to oceno APZ imel vmislih prejšnji minister, ko je govoril o 700 milijonski nvesticiji in vir zamolčal, da bi sam izpadel bolj pameten kot je bil. In seveda naredil napako,ker so ga na hitro odpravili, da govori na pamet. Po moje je potrebno oceno predračuba dobro pregledati, da čez par let spet ne bomo ugotavljali, kako so nas spet nasamarili.
sporočil: 2.049
čas vnosa: 15.02.15 22:15
HSL
Do 300km/h, 2-tirna
www.railway-technolo...ects/zuid/
DRI je pripravil oceno, od kjer bi se napajalo mnogo socialističnih pijavk.
Naj se začne raziskovat, zakaj davkoplačevalci potrebujemo DRI ??????????
Kaj se dela tam??? paraziti. Na globalnem trgu so inženirji, specializirani in z izkušnjami!!!! Izkušnje so pomembne za pravilne odločitve!!
DRI ukinit, šušmarje pred sodišče, ker to je naklep oškodovanja davkoplačevalcev, kar počnejo ti ljudje.
Poglejte predor Markovec, kmalu bo cena 200 milijonov, ko poplačajo škodo na objektih, ki so jih razpokali šalabajzerji s projektiranjem mega idej.
Vse teče po istem kopitu. Najprej nas se razloži kaj rabimo za izvečt tovor iz pristanišča, gotovo ne super tir za 160km/h. Geologija v apnencih pa je samo +, izgovori za nepredvidljive situacije so bebave. To ni Gotthard.
Najprej DRI ukinit in sanjače pred sodišče.
Do 300km/h, 2-tirna
www.railway-technolo...ects/zuid/
DRI je pripravil oceno, od kjer bi se napajalo mnogo socialističnih pijavk.
Naj se začne raziskovat, zakaj davkoplačevalci potrebujemo DRI ??????????
Kaj se dela tam??? paraziti. Na globalnem trgu so inženirji, specializirani in z izkušnjami!!!! Izkušnje so pomembne za pravilne odločitve!!
DRI ukinit, šušmarje pred sodišče, ker to je naklep oškodovanja davkoplačevalcev, kar počnejo ti ljudje.
Poglejte predor Markovec, kmalu bo cena 200 milijonov, ko poplačajo škodo na objektih, ki so jih razpokali šalabajzerji s projektiranjem mega idej.
Vse teče po istem kopitu. Najprej nas se razloži kaj rabimo za izvečt tovor iz pristanišča, gotovo ne super tir za 160km/h. Geologija v apnencih pa je samo +, izgovori za nepredvidljive situacije so bebave. To ni Gotthard.
Najprej DRI ukinit in sanjače pred sodišče.
sporočil: 30.415
[vrac]Slovenska država dokazano ni sposobna voditi investicij z javnim denarjem, zadnji primer imamo v Šoštanju, tudi projekta drugi tir ni sposobna racionalno izpeljati. Smo za drugi tir, le zasebni partner naj ima glavno besedo pri financah. Na splošno je naša prometna politika nerazumljiva, kaj nismo avtocesto prvo zgradili do Trsta in šele potem do Kopra, od Divače do Trsta je lepša proga kot do Kopra...Od leta 90. se nabira in nabira, tudi največji patrioti se zavedajo, da so nam ukradli državo in nas še vedno kradejo, pa le mimogrede, kdaj bo bivši predsednik uprave NLB Božo Jašovič odgovarjal, ker je zapeljal navadne državljane, ki so mu verjeli in so leta 2010 svoje prihranke na bančnih okencih pretvorili v obveznice NLB26? Tisto o Jašoviču je iz Mladine.
> [FIN-311684]
> Če drugi tir želi izgraditi zasebnik, naj ga izgradi.
Ne moremo kar zapeti slovenskih železnic! Brez tovora iz Luke Koper jih lahko kar zapremo. Zato bi bil prenos tovor na tire čez Italijo prava katastrofa.
Mene zanima bolj, zakaj se je vrednost investicije v parih letih povečala iz 700 na 1.4 milijarde EUR-ov?
sporočil: 396
Glede tistega, kar si navedel v zaključku je samo dokaz, da nam
nihče več ne zaupa in nas jemlje z rezervo. To, da nekoga prevaraš
in potem mu še odvzameš je samo dokaz, da smo ekonomija, kjer
nesmeš verjeti nobenemu v poštenje
sporočil: 609
Zadnja sprememba: lencep 16.02.2015 09:48
Pri nas pa so se razni Pavliči, Berdajsi in načrtno razdrobljeni
železničarski sindikati šli svoje igrice in izsiljevali
državo!V takih razmerah je nemogoče pripraviti kakršnokoli pametno prometno politiko, saj se vedno trči v okope raznoraznih pajdaških oz. privatnih in sindikalističnih interesov.
sporočil: 1.741
Članek kar dobro analizira avgijev hlev slovenske prometne
politike. Ni pa omenil glavnega krivca za takšno stanje. To je
sedanji manekenski predsednik države. Se še spomnite populističnih
potez z nemškim ekspertom, ki so ga sedaj nagnali ker je zafural
investicijo na Berlinskem letališču! Pahorjevi kadri še sedaj
obvladujejo prometno sfero. Politično kadrovanje nesposobnih,
nestrokovnih, neizkušenih in koruptivnih kadrov daje svoje
rezultate. Na železnicah, kjer je leglo političnih sindikatov, ki
obvladujejo ta sistem je to še posebej izrazito!
Nizozemci so povsem pravilno ugotovili odločevalski nesistem v Sloveniji. Cel kup nekih organov, ki nič ne delajo in samo ugotavljajo kako se nič ne da!
Ne pozabimo, da je bil Žerjav po takratnem predsedniku države najuspešnejši prometni minister (in eden najpopularnejših in sposobni politikov po javnem mnneju in mnenju medijev - tudi Financ). Naredil je pa štalov v prometu in gradbeništvu, ter zaj.. slovenski turizem. Nato se je umaknil na dobro plačano mesto v Avstrijo!
Koncesija zahteva zelo sposobno in izkušeno ekipo na strani države. To pa niso politični kadri, ki jih bo morebitni koncesionar v fazi priprave pogodbe nategnil do onemoglosti.
Rešitev so tuji eksperti, ki jih bomo po zgledu DUTB mastno preplačali in ki včasih zasledujejo neke višje interese kot so državni! Drago bomo plačali nesposobnost, koruptivnost in politično kadrovanje v zadnjih destih letih!
Nizozemci so povsem pravilno ugotovili odločevalski nesistem v Sloveniji. Cel kup nekih organov, ki nič ne delajo in samo ugotavljajo kako se nič ne da!
Ne pozabimo, da je bil Žerjav po takratnem predsedniku države najuspešnejši prometni minister (in eden najpopularnejših in sposobni politikov po javnem mnneju in mnenju medijev - tudi Financ). Naredil je pa štalov v prometu in gradbeništvu, ter zaj.. slovenski turizem. Nato se je umaknil na dobro plačano mesto v Avstrijo!
Koncesija zahteva zelo sposobno in izkušeno ekipo na strani države. To pa niso politični kadri, ki jih bo morebitni koncesionar v fazi priprave pogodbe nategnil do onemoglosti.
Rešitev so tuji eksperti, ki jih bomo po zgledu DUTB mastno preplačali in ki včasih zasledujejo neke višje interese kot so državni! Drago bomo plačali nesposobnost, koruptivnost in politično kadrovanje v zadnjih destih letih!
sporočil: 1.741
Imate zelo prav! DRI je od ustanovitve naprej odlagališče
nesposobnih političnih kadrov, ki samo ugotavljajo kako se nič ne
da, oz. se ne izplača oz. ni ekonomsko, oz. itak ni denarja. Splača
se samo filati z davkoplačevalskim denarjem njihove visoke plače in
še kaj.... Tam je jedro vseh problemov na prometnem resorju.
Gašperšič je samo lutka v rokah sedanjega direktorja DRIja. Ta pa
ima močno zaslombo v predsedniku države, ki še vedno kadruje na
prometnem resorju. Kadri iz kabineta njegove katastrofalne vlade še
vedno obvladujejo pomembna področja v Sloveniji! Tudi sedanji
direktor DRIja je bil v njegovem kabnetu in spletkaril ter čistil
nepolitične kadre na prometu!
Strani: 1