Izbrani forum: Glavni forum
Izbrana tema: članek Tire do Atlantisa bodo pometali ven
Strani: 1
sporočil: 48.253
Potem se bo pa enkrat v ljubljani za velike denarje te tire se
enkrat postavljalo za traso tramvaja ali podzemske ali nadzemske
zeleznice, ki jo bo ta vukojebina enkrat pac rabila, ce se hoce
normalno razvijati.
sporočil: 2.624
No sedaj pa vidimo zakaj so goljufali z vožnjo vlaka v BTC. NAmreč
če gledamo ekonomsko bomo videli, da je to bila najbolj zgrešena
ideja, kar jih je. NAmreč potnik bi prišel do glavne ŽP in potem
šel z vlakom v BTC. ČE gledamo recimo avtomobil bi še moral tam
plačati parkiranje. TAko je trikrat oškodovan in na izgubi.
Tukaj lahko vidimo, da gre zgrešeno investicijo brez primera. VIdim pa problem kontejnerskega transporta in dostave izdelkov.
Tukaj lahko vidimo, da gre zgrešeno investicijo brez primera. VIdim pa problem kontejnerskega transporta in dostave izdelkov.
sporočil: 60
Ta tir (vključno s postajališčem pri Atlantisu!) je po veljavnem
odloku o Občinskem prostorskem načrtu mestne občine Ljubljana (OPPN
MOL) predviden kot sestavni del ljubljanske železniške
infrastrukture.
Kolikor vem, ni bila sprejeta nobena sprememba OPPN MOL, ki bi ta tir črtala iz mestne prometne infrastrukture.
Da lahko nek privatni investitor kar tako odstranjuje infrastrukturo, ki jo predvideva prostorski akt občine? In ki je (naj bi bila) interes mesta? In da mestna uprava MOL kar tako malo po svoje ne upošteva veljavnih občinskih prostorskih aktov?
Saj nismo na divjem zahodu! Ali pač?
Kolikor vem, ni bila sprejeta nobena sprememba OPPN MOL, ki bi ta tir črtala iz mestne prometne infrastrukture.
Da lahko nek privatni investitor kar tako odstranjuje infrastrukturo, ki jo predvideva prostorski akt občine? In ki je (naj bi bila) interes mesta? In da mestna uprava MOL kar tako malo po svoje ne upošteva veljavnih občinskih prostorskih aktov?
Saj nismo na divjem zahodu! Ali pač?
sporočil: 2.998
Vlak bi bil zanimiv, če bi peljal na 10 minut. Tako, kot so to
zastavili je res bilo neuporabno. Verjetno je edini namen bil
nekomu dokazati, da vlak ne bo rešitev.
sporočil: 13.528
[bc123a]Do takrat bi te tire že itak rja požrla, tako da ni panike.
Potem se bo pa enkrat v ljubljani za velike denarje te tire se enkrat postavljalo za traso tramvaja ali podzemske ali nadzemske zeleznice, ki jo bo ta vukojebina enkrat pac rabila, ce se hoce normalno razvijati.
sporočil: 10.825
[Inside]Mermal ni nič financiral
Naj tire senkajo za kocevsko progo ali za Moste. Vlak niti nebi vozil ce vsega nebi financiral Mermal in BTC. Ja kdo bo pa prisel z avtom do postaje pa na vlak v BTC, Ljubljancani imajo pa vse druge boljse moznosti. Itak pa je ideja kako se bo folk vozil v Lj na zabavo, nakupe sla v maloro. Trgovskega centra na postaji, kjer je dnevno dosti ljudi pa ni.
On si je ukradel BTC.
Kje je že obležala tista sodba s katero mora vrniti stavri v prvotno stanje.
sporočil: 524
To pa je ena večjih neumnosti... In to po 50 letih objokovanja
tramvaja, Vrhniške železnice itd. se čudežno še kar enako dogaja.
Ampak ja, smo v Slovenistanu, nič presenetljivega.
sporočil: 524
Kar se tiče pa potniškega železniškega prometa na tej trasi, je bil
pa največji problem to, da si moral posebej karto za vlak kupovat.
Če bi že prej uvedli nek integriran sistem mestnega prometa bi
verjetno povezava zdržala. Ali pa če nebi šlo drugače bi lahko LPP
kupil od SŽ kakšno staro potniško garnituro, da bi se vozili na
Urbano. Samo ne, to je Slovenistan.
sporočil: 10.825
[Inside]
> [0513ANITO]
> > [Inside]
> > Naj tire senkajo za kocevsko progo ali za Moste. Vlak niti nebi vozil ce vsega nebi financiral Mermal in BTC. Ja kdo bo pa prisel z avtom do postaje pa na vlak v BTC, Ljubljancani imajo pa vse druge boljse moznosti. Itak pa je ideja kako se bo folk vozil v Lj na zabavo, nakupe sla v maloro. Trgovskega centra na postaji, kjer je dnevno dosti ljudi pa ni.
>
> Mermal ni nič financiral
>
> On si je ukradel BTC.
>
> Kje je že obležala tista sodba s katero mora vrniti stavri v prvotno stanje.
Mislim da si za ujetje njega zelo zelo prepozen. On je bil med prvimi, ki so speljali zadevo, mislim se te zadnje komaj malo drezajo, ti bi se pa na njega spravil. :)Nisem jaz tisti, ki lovi lopove.
Zamudila je pravna država, ki se pri pravih prijateljih vedno obotavlja to te mere da vse zastara.
V primeru BTC pa obstaja pravnomočna sodba (mejdun, če me spomin ne vara) in po njej je BTC dolžan vzpostaviti prvotno stanje pred mahinacijami, ki se jih je šel Mermal.
sporočil: 1.741
Ta vlak v Atlantis je bil taka neumnost, da kar glava peče.
Poleg že zgoraj navedenih logističnih/stroškovnih nesmislov je tu konec-koncev, če hočete, še ekološki.
Tiri v BTC-ju niso elektrifiicirani tako, da jih lahko uporabljajo samo DIESEL-elektro vlaki.
Koliko goriva pa porabi lokomotiva za prevoz 5-ih potnikov naj pa pove nekdo iz stroke... ...predvidevam, da "zelo malo".
Poleg že zgoraj navedenih logističnih/stroškovnih nesmislov je tu konec-koncev, če hočete, še ekološki.
Tiri v BTC-ju niso elektrifiicirani tako, da jih lahko uporabljajo samo DIESEL-elektro vlaki.
Koliko goriva pa porabi lokomotiva za prevoz 5-ih potnikov naj pa pove nekdo iz stroke... ...predvidevam, da "zelo malo".
sporočil: 14.015
[0513ANITO]Če bomo vse vrnili v prvotno stanje, bomo spet v socializmu. To bi rad?
> [Inside]
> > [0513ANITO]
> > > [Inside]
> > > Naj tire senkajo za kocevsko progo ali za Moste. Vlak niti nebi vozil ce vsega nebi financiral Mermal in BTC. Ja kdo bo pa prisel z avtom do postaje pa na vlak v BTC, Ljubljancani imajo pa vse druge boljse moznosti. Itak pa je ideja kako se bo folk vozil v Lj na zabavo, nakupe sla v maloro. Trgovskega centra na postaji, kjer je dnevno dosti ljudi pa ni.
> >
> > Mermal ni nič financiral
> >
> > On si je ukradel BTC.
> >
> > Kje je že obležala tista sodba s katero mora vrniti stavri v prvotno stanje.
>
> Mislim da si za ujetje njega zelo zelo prepozen. On je bil med prvimi, ki so speljali zadevo, mislim se te zadnje komaj malo drezajo, ti bi se pa na njega spravil. :)
Nisem jaz tisti, ki lovi lopove.
Zamudila je pravna država, ki se pri pravih prijateljih vedno obotavlja to te mere da vse zastara.
V primeru BTC pa obstaja pravnomočna sodba (mejdun, če me spomin ne vara) in po njej je BTC dolžan vzpostaviti prvotno stanje pred mahinacijami, ki se jih je šel Mermal.
sporočil: 14.712
[0513ANITO]Tudi izvršitev sodbe zastara ;)
> [Inside]
> > [0513ANITO]
> > > [Inside]
> > > Naj tire senkajo za kocevsko progo ali za Moste. Vlak niti nebi vozil ce vsega nebi financiral Mermal in BTC. Ja kdo bo pa prisel z avtom do postaje pa na vlak v BTC, Ljubljancani imajo pa vse druge boljse moznosti. Itak pa je ideja kako se bo folk vozil v Lj na zabavo, nakupe sla v maloro. Trgovskega centra na postaji, kjer je dnevno dosti ljudi pa ni.
> >
> > Mermal ni nič financiral
> >
> > On si je ukradel BTC.
> >
> > Kje je že obležala tista sodba s katero mora vrniti stavri v prvotno stanje.
>
> Mislim da si za ujetje njega zelo zelo prepozen. On je bil med prvimi, ki so speljali zadevo, mislim se te zadnje komaj malo drezajo, ti bi se pa na njega spravil. :)
Nisem jaz tisti, ki lovi lopove.
Zamudila je pravna država, ki se pri pravih prijateljih vedno obotavlja to te mere da vse zastara.
V primeru BTC pa obstaja pravnomočna sodba (mejdun, če me spomin ne vara) in po njej je BTC dolžan vzpostaviti prvotno stanje pred mahinacijami, ki se jih je šel Mermal.
Zdaj so pa z vlakom namenoma pokazali, da zadeva ni rentabilna in se jo zato lahko odstrani, površine pa BTC spet drago proda.
sporočil: 182
[bc123a]Ta vlak bi imel smisel le, če bi peljal še kam naprej in vozil dovolj pogosto. Pa tisto križišče v istem nivoju je čisto zgrešeno.
Potem se bo pa enkrat v ljubljani za velike denarje te tire se enkrat postavljalo za traso tramvaja ali podzemske ali nadzemske zeleznice, ki jo bo ta vukojebina enkrat pac rabila, ce se hoce normalno razvijati.
Sicer bi se pri nas najbrž obnesel delno podzemni tramvaj po glavnih vpadnicah. Pod zemljo v ožjem centru in pod večjimi križišči.
sporočil: 464
Podzemni tramvaj???? Koliko je te to realno v tem Ljubljanistanu,
ki gre neprestano 5 korakov rikverc in enega naprej. Osebno mislim,
da tega še naslednjih 40 let ne bo, čeprav bi bilo ga potrebno
zgraditi. Je tudi v masterplanu Lj in to za leto 2015.
Strani: 1