Izbrani forum: Glavni forum

Izbrana tema: članek Koliko let smo za Hiltonom

Strani: 1

anon-317028 sporočil: 30.415
[#2495373] 30.01.15 06:50
Odgovori   +    12
Mencingerjeva akcija ustavite prodajo podjetij tujcem kaže slovensko neprijaznost do tujih vlagateljev, ki bi jih najraje izgnala ali v zapor dala (Helios), tuji vlagatelji so tujci in je Slovenija čukasta do tujcev, ker je hladna do tujcev dokazuje, da tujcev v bistvu ne maramo in so le nebodigatreba, tujci to čutijo, prav tako kot smo v tuđmanovih časih čutili mi na Hrvaškem. Preprosto, čutiš, da te nekdo ne mara. Počivalšek bi po birokratsko problem prijaznosti in gostoljubja do tujih vlagateljev oz. do tujcev, reševal s turističnim davkom, članarino in blodnjavo turistično agencijo.
vrac sporočil: 11.068
[#2495413] 30.01.15 10:05 · odgovor na: anon-317028 (#2495373)
Odgovori   +    1
Zadnja sprememba: vrac 30.01.2015 10:05
[FIN-311684]
Mencingerjeva akcija ustavite prodajo podjetij tujcem kaže slovensko neprijaznost do tujih vlagateljev, ki bi jih najraje izgnala ali v zapor dala (Helios), tuji vlagatelji so tujci in je Slovenija čukasta do tujcev, ker je hladna do tujcev dokazuje, da tujcev v bistvu ne maramo in so le nebodigatreba, tujci to čutijo, prav tako kot smo v tuđmanovih časih čutili mi na Hrvaškem. Preprosto, čutiš, da te nekdo ne mara. Počivalšek bi po birokratsko problem prijaznosti in gostoljubja do tujih vlagateljev oz. do tujcev, reševal s turističnim davkom, članarino in blodnjavo turistično agencijo.
Dobro, problematike turizma sicer ne poznam podrobno, bi pa opozoril, da so Terme Olimje,kjer je bil Počivalšek direktor (ravno zadnji vikend sem jih obiskal), polne turistov. Mislim, da če kdo ve kaj slovenski turizem rabi, to zelo dobro ve ravno sedsnji minister.
FIN-527377 sporočil: 1.005
[#2495430] 30.01.15 11:00
Odgovori   +    5
Dokler umirajoči privatizirani mastodonti (Sava, Union, Bernardin...) v smrtnem krču zaposlujejo po načelu družinskih in prijateljskih povezav in neogrožanja samega sebe na delovnem mestu, padamo krepko pod hrvaško raven. Italijanov in Avstrijcev sploh ne omenjam. Natanko ista slika kot v javnem sektorju.
bc123a sporočil: 48.253
[#2495444] 30.01.15 12:13 · odgovor na: vrac (#2495413)
Odgovori   +    7
[vrac]
> [FIN-311684]
> Mencingerjeva akcija ustavite prodajo podjetij tujcem kaže slovensko neprijaznost do tujih vlagateljev, ki bi jih najraje izgnala ali v zapor dala (Helios), tuji vlagatelji so tujci in je Slovenija čukasta do tujcev, ker je hladna do tujcev dokazuje, da tujcev v bistvu ne maramo in so le nebodigatreba, tujci to čutijo, prav tako kot smo v tuđmanovih časih čutili mi na Hrvaškem. Preprosto, čutiš, da te nekdo ne mara. Počivalšek bi po birokratsko problem prijaznosti in gostoljubja do tujih vlagateljev oz. do tujcev, reševal s turističnim davkom, članarino in blodnjavo turistično agencijo.

Dobro, problematike turizma sicer ne poznam podrobno, bi pa opozoril, da so Terme Olimje,kjer je bil Počivalšek direktor (ravno zadnji vikend sem jih obiskal), polne turistov. Mislim, da če kdo ve kaj slovenski turizem rabi, to zelo dobro ve ravno sedsnji minister.
Vecini slovenskega turizma bi zelo koristilo ze, ce bi si hotelirji ogledali "igrano reality" serijo Hotel Impossible na Travel Channelu.
vrac sporočil: 11.068
[#2495448] 30.01.15 12:25 · odgovor na: bc123a (#2495444)
Odgovori   +    0
[bc123a]
> [vrac]
> > [FIN-311684]
> > Mencingerjeva akcija ustavite prodajo podjetij tujcem kaže slovensko neprijaznost do tujih vlagateljev, ki bi jih najraje izgnala ali v zapor dala (Helios), tuji vlagatelji so tujci in je Slovenija čukasta do tujcev, ker je hladna do tujcev dokazuje, da tujcev v bistvu ne maramo in so le nebodigatreba, tujci to čutijo, prav tako kot smo v tuđmanovih časih čutili mi na Hrvaškem. Preprosto, čutiš, da te nekdo ne mara. Počivalšek bi po birokratsko problem prijaznosti in gostoljubja do tujih vlagateljev oz. do tujcev, reševal s turističnim davkom, članarino in blodnjavo turistično agencijo.
>
> Dobro, problematike turizma sicer ne poznam podrobno, bi pa opozoril, da so Terme Olimje,kjer je bil Počivalšek direktor (ravno zadnji vikend sem jih obiskal), polne turistov. Mislim, da če kdo ve kaj slovenski turizem rabi, to zelo dobro ve ravno sedsnji minister.

Vecini slovenskega turizma bi zelo koristilo ze, ce bi si hotelirji ogledali "igrano reality" serijo Hotel Impossible na Travel Channelu.
Kaj pa jaz vem, če se ne motim, v tej oddaji predstavljajo male zanemarjene beznice, ki jih v zelo kratkem času preuredijo in spremenijo dotakratni poslovni model, izboljšajo ponudbo in še posebej odnos do gostov. Pri nas gre večinoma, posebej v zdraviliški ali igralniški ponudbi za dobro organizirane hotele, ki takšne oblike hokus pokus spememb, vsaj jaz mislim tako, ne potrebujejo.
bc123a sporočil: 48.253
[#2495451] 30.01.15 12:32 · odgovor na: vrac (#2495448)
Odgovori   +    2
[vrac]
Kaj pa jaz vem, če se ne motim, v tej oddaji predstavljajo male zanemarjene beznice, ki jih v zelo kratkem času preuredijo in spremenijo dotakratni poslovni model, izboljšajo ponudbo in še posebej odnos do gostov. Pri nas gre večinoma, posebej v zdraviliški ali igralniški ponudbi za dobro organizirane hotele, ki takšne oblike hokus pokus spememb, vsaj jaz mislim tako, ne potrebujejo.
Zdraviliski turizem pri nas ni ravno v krizi, razen zaradi zgresenih investicij in nenormalnih pufov (Thermana Lasko, Rimske terme).

Ostalo pa je v krizi, in tisto kar je zanimivo pri hotel impossible je ravno to, da lastnike hotelov naucijo kako ponudbo priblizati ciljni publiki oziroma tistemu, s cimer so obticali.

Na obali imas hotel 4* z depandansami, ki so zgrajene za nivo 5* (marmor, itd), ki je bil lani junija za vikend na 3/4 prazen (Marita), edina rezervacija ki jo lahko gost naredi v normalnem casu pa je preko Booking.com.

Taksen mismatch je najpogostejsi vir tezav hotelov.
vrac sporočil: 11.068
[#2495467] 30.01.15 13:24 · odgovor na: bc123a (#2495451)
Odgovori   +    0
[bc123a]
> [vrac]
> Kaj pa jaz vem, če se ne motim, v tej oddaji predstavljajo male zanemarjene beznice, ki jih v zelo kratkem času preuredijo in spremenijo dotakratni poslovni model, izboljšajo ponudbo in še posebej odnos do gostov. Pri nas gre večinoma, posebej v zdraviliški ali igralniški ponudbi za dobro organizirane hotele, ki takšne oblike hokus pokus spememb, vsaj jaz mislim tako, ne potrebujejo.

Zdraviliski turizem pri nas ni ravno v krizi, razen zaradi zgresenih investicij in nenormalnih pufov (Thermana Lasko, Rimske terme).

Ostalo pa je v krizi, in tisto kar je zanimivo pri hotel impossible je ravno to, da lastnike hotelov naucijo kako ponudbo priblizati ciljni publiki oziroma tistemu, s cimer so obticali.

Na obali imas hotel 4* z depandansami, ki so zgrajene za nivo 5* (marmor, itd), ki je bil lani junija za vikend na 3/4 prazen (Marita), edina rezervacija ki jo lahko gost naredi v normalnem casu pa je preko Booking.com.

Taksen mismatch je najpogostejsi vir tezav hotelov.
No saj jaz sem tudi to mislil. Mi Slovenci ne znamo prodajati. Vsa čast izjemam.

Strani: 1