Strani: 1

anon-297342 sporočil: 416
[#2490881] 12.01.15 14:40
Odgovori   +    18
Pa je šlo 0.5 odstotne točke pri letošnji stopnji rasti BDP-ja!
anon-304487 sporočil: 967
[#2490884] 12.01.15 14:42
Odgovori   +    19
Ko sem prvič zagledal novega Twinga, sem si zaželel le to, da bi ponovno zagnali proizvodnjo Twinga prve generacije (morda tistega faceliftanega...). Vsi njegovi nasledniki so kr'neki...

In koliko je stala glomazna reklamna kampanja za ta flop od avta?
chef sporočil: 2.986
[#2490890] 12.01.15 14:51 · odgovor na: anon-304487 (#2490884)
Odgovori   +    2
Namesto 800 jih bodo naredili 600 na dan, kar pomeni okoli 120 tisoč na leto.
anon-8865 sporočil: 3.125
[#2490892] 12.01.15 14:53
Odgovori   +    15
avta - oba - sta pač nedodelana. brezveze. krneki. twingo I je bil legendaren, twingo II je bil grd, twingo III se pa v svoji povprečnosti izgubi v množici konkurentov.. žal, Revoz.
anon-154083 sporočil: 6.570
[#2490893] 12.01.15 14:54 · odgovor na: anon-304487 (#2490884)
Odgovori   +    11
Pri nas je avtoček všeč meni, moji pa ne. Pri tem, da je moja njihova ciljna skupina, jaz pa ne :-)

Je pa še zmeraj Twingo trikrat lepši kot novi smart...

Kar se pa tiče Twinga prve generacije - to so se morali nekaj interno skregat v Renaultu, mogoče Ghosnu ni bil všeč - in sedaj bodo rajši prej propadli, kot se vrnili h koreninam.
anon-347166 sporočil: 247
[#2490897] 12.01.15 14:58
Odgovori   +    17
čas vnosa: 12.01.15 14:58
Faaakkk…. kolk subvencij je šlo v ohranjanje delovnih mest?? A jih bodo zdaj vračali?
Endimion sporočil: 10.308
[#2490903] 12.01.15 15:09 · odgovor na: anon-347166 (#2490897)
Odgovori   +    8
Dobli so 45 miljonov, pogoj ni bil ohranjanje delovnih mest.

V igri je bila celotna ohranitev tovarne v NM (Zvijanje rok - Al boste mal dali, al pa nas morda ne bo)...
slovenecnb1 sporočil: 5.623
[#2490913] 12.01.15 15:20
Odgovori   +    9
kako ste slovenceljni privoščljivi???će jim še ni zalazfalo ( mimogrede kdor je vsaj malo moral sam ustvariti z delom ve kako je to zajebano na začetku) ampak mislim da so francozi to preventivno nardil zaradi te pizddarije prejšnji teden in gre za oceno stanja kaj bo?????je še vse odprto. tri mesce ponavadi avtoindustrija ima pokrito...
anon-304487 sporočil: 967
[#2490916] 12.01.15 15:30 · odgovor na: slovenecnb1 (#2490913)
Odgovori   +    11
Nikakor ne gre za privoščljivost.

Avto je vsaj zame en velik flop, in očitno ne le zame!

Ne pozabimo, kakšen flop sta zadnji dve generaciji Lagune, ne le pri nas.
anon-230691 sporočil: 1.445
[#2490917] 12.01.15 15:30
Odgovori   +    10
Za Dolenjsko in s tem za celotno Slovenijo bo prihodnje obdobje verjetno enih težjih obdobij po osamosvojitvi za gospodarstvo, saj je ravno Dolenjsko gospodarstvo gonilna sila Slovenije... Kdo bi si mislil, da ima Revoz take težave, vsi bi prej pomislili na Krko zaradi Rusije (rubelj in gospodarskih sankcij) Ukrajine (grivna ), in ostale države (Gruzija, Uzbekistan, Tadžikistan, ki so močno odvisni od rusije).....

Nešteto malih podjetij je vezanih na ti dve podjetji....
anon-170731 sporočil: 2.226
[#2490922] 12.01.15 15:56
Odgovori   +    11
To da bo projekt tvingo in smart zgrešen sem jaz govoril že leto dni nazaj.Kdo pa sploh še množično kupuje tvinga ki je grd in smarta ki ni vreden Daimlerjevega porekla.To je bil zgrešen projekt države in Revoza skupaj.Revoz bi moral izdelovati Megane.to pa bi bil projekt za zaposlitev novih 1000 ljudi.
0513ANITO sporočil: 10.825
[#2490923] 12.01.15 15:59 · odgovor na: anon-170731 (#2490922)
Odgovori   +    5
Vsaj Cliota.

Oz še bolje glede na svoje začetke, .... Trafica ali pa Masterja.
slovenecnb1 sporočil: 5.623
[#2490925] 12.01.15 16:01 · odgovor na: anon-230691 (#2490917)
Odgovori   +    3
[tonipotrc]
Za Dolenjsko in s tem za celotno Slovenijo bo prihodnje obdobje verjetno enih težjih obdobij po osamosvojitvi za gospodarstvo, saj je ravno Dolenjsko gospodarstvo gonilna sila Slovenije... Kdo bi si mislil, da ima Revoz take težave, vsi bi prej pomislili na Krko zaradi Rusije (rubelj in gospodarskih sankcij) Ukrajine (grivna ), in ostale države (Gruzija, Uzbekistan, Tadžikistan, ki so močno odvisni od rusije).....

Nešteto malih podjetij je vezanih na ti dve podjetji....
SE ŽE POZNA. Ko te noben več ne stiska za ceno ampak samo pove koliko manj bo naročil je nekaj fajn narobe.....................
anon-154207 sporočil: 7.023
[#2490927] 12.01.15 16:07 · odgovor na: chef (#2490890)
Odgovori   +    7
[chef]
Namesto 800 jih bodo naredili 600 na dan, kar pomeni okoli 120 tisoč na leto.
Kar pa je, (zelo) malo!
Niti nisem presenečen. Preveč ozko specializirano vozilo (drugi avto), pa spet nekaj renojevih oblikovnofunkcionalnih izpadov, žal bolj mimo tarče kot ne. Čeprav se novinarji nekako trudijo ustvariri vtis, da je obratno.
Včasih je Revoz sproduciral cca 200K kosov letno....
anon-154207 sporočil: 7.023
[#2490930] 12.01.15 16:09 · odgovor na: anon-170731 (#2490922)
Odgovori   +    8
[sentvid]
...Revoz bi moral izdelovati Megane.to pa bi bil projekt za zaposlitev novih 1000 ljudi.
Še veliko bolje, Capturje.
anon-154207 sporočil: 7.023
[#2490931] 12.01.15 16:13 · odgovor na: anon-304487 (#2490916)
Odgovori   +    2
[psm]
Nikakor ne gre za privoščljivost.

Avto je vsaj zame en velik flop, in očitno ne le zame!

Ne pozabimo, kakšen flop sta zadnji dve generaciji Lagune, ne le pri nas.
Se strinjem, a znajo biti Francozi trmasti in vztrajati, kot npr. z Modusom.
Zgleda, da jim ne uspe vsaka druga generacija, niti vsaka tretja.
spiderman sporočil: 1.741
[#2490940] 12.01.15 16:29
Odgovori   +    13
Zadnja sprememba: spiderman 12.01.2015 16:33
Šit.
Meni že od začetka ni bil všeč in sploh nisem razumel "fore" tlačenja motorja v zadek, da obtem spredaj ni nibenega dodatnega prostora, oz. bi bil avto lahko krajši, ali kako? Očitno je bila to cena za "skupno" investicijo z Daimlerjem.
Sploh pa trivaljni mlinček, je za mene že po defoultu fail. Jaz ga nebi hotel imeti. Motor naj ima 4 valje, pa tudi, če je 900 cc.
Pa tisto butasto odpiranje "haube" spredaj, pa različna dimenzija gum spredaj in zadaj (pa kaj so ti butli mislili?) itd. samo pripomore k vsemu temu.

Iskreno sem upal, da sem s svojim mnenjem usekal mimo (npr. tudi za Nissan Juke sem se čudil, kdo bo kupil tako spako od avta - pa je avto prodajni hit) a žal izgleda, da tokrat pri twingu nisem.

Gone with the Wind?
anon-154207 sporočil: 7.023
[#2490947] 12.01.15 16:59
Odgovori   +    1
"...ob službo 450 agencijskih delavcev"

Nč bat, bo JS hitro in dosledno zbalansiral.
anon-304487 sporočil: 967
[#2490948] 12.01.15 17:00 · odgovor na: anon-154207 (#2490947)
Odgovori   +    4
...in to bo najverjetneje, z vso etiko in moralo oborožen, danes zvečer g. C(m)erar tudi povedal v svojem intervjuju, ki ga bo imel na televiziji.

Obeta se še en zelo zanimiv intervju, podprt z današnjo novico iz Revoza.

Rast BDP-ja pa to...
anon-202494 sporočil: 2.309
[#2490958] 12.01.15 17:35 · odgovor na: spiderman (#2490940)
Odgovori   +    3
Vse, kar si navedel popolnoma drzi. Dodal bi se, da je potreba po tako malih avtih mocno omejena in je na trgu kar precej ponudb v tej kategoriji kot npr.: Toyota Aygo, Citroen C1 , Peugeot 107?, VW UP, Skoda Citigo, Fiat 500, Hyundai i10 in se nekaj drugih.

Ne bi rekel, da je Renault Twingo grd, a izgleda bolj kot igracka in ne kot resen avto. Za enak denar pa dobis na trgu tudi ze avtomobile, ki so eno kategorijo visje.

Mislim, da ni veliko ljudi, ki so pripravljeni dati toliko denarja za eno igracko.
blink sporočil: 3.523
[#2490981] 12.01.15 18:43
Odgovori   +    0
S pomočjo davkoplačevalcev so v Revozu kot prvi na svetu uvedli popolnoma avtomatizirano linijo kjer delo opravljajo cyborg-inje oz. human flesh robot-inje.
nikolajcek sporočil: 106
[#2490988] 12.01.15 19:01 · odgovor na: anon-154083 (#2490893)
Odgovori   +    2
[jani1974]
Pri nas je avtoček všeč meni, moji pa ne. Pri tem, da je moja njihova ciljna skupina, jaz pa ne :-)

Je pa še zmeraj Twingo trikrat lepši kot novi smart...

Kar se pa tiče Twinga prve generacije - to so se morali nekaj interno skregat v Renaultu, mogoče Ghosnu ni bil všeč - in sedaj bodo rajši prej propadli, kot se vrnili h koreninam.
Ravno včeraj smo se menili, da bo treba v kakšnem letu verjetno kupit še en avto. Rekel sem, da bo to nekaj majhnega, recimo novi Twingo, pa sta žena in hčera v en glas rekli Cactus. Pa se strinjam.
anon-224493 sporočil: 1.106
[#2491001] 12.01.15 20:18 · odgovor na: nikolajcek (#2490988)
Odgovori   +    3
Ravno včeraj smo se menili, da bo treba v kakšnem letu verjetno kupit še en avto. Rekel sem, da bo to nekaj majhnega, recimo novi Twingo, pa sta žena in hčera v en glas rekli Cactus. Pa se strinjam.
Ampak to niso ravno avti istega ranga. Se pravi, da sta tvoji dekleti standard malo dvignili.
sopranos sporočil: 11.404
[#2491016] 12.01.15 21:11 · odgovor na: Endimion (#2490903)
Odgovori   +    1
[Endimion]
Dobli so 45 miljonov, pogoj ni bil ohranjanje delovnih mest.

V igri je bila celotna ohranitev tovarne v NM (Zvijanje rok - Al boste mal dali, al pa nas morda ne bo)...
No, jaz bi te tukaj spomnil, da so slovenski elektro distributerji malo ociganili Revoz kar se nabavne cene elektrike tiče. Sem jaz takoj rekel, da bodo pač za tistih 6 milijonov dvignili zahtevek vladi, če hoče imeti tovarno.
anon-45881 sporočil: 7.327
[#2491145] 13.01.15 11:46 · odgovor na: anon-304487 (#2490916)
Odgovori   +    1
[psm]
Nikakor ne gre za privoščljivost.

Avto je vsaj zame en velik flop, in očitno ne le zame!

Ne pozabimo, kakšen flop sta zadnji dve generaciji Lagune, ne le pri nas.
Res je. Ampak ko boš videl novo Laguno (morda z drugačnim imenom), te bo vrglo na rit.
anon-45881 sporočil: 7.327
[#2491167] 13.01.15 12:53 · odgovor na: anon-224493 (#2491001)
Odgovori   +    3
[bob507]
> Ravno včeraj smo se menili, da bo treba v kakšnem letu verjetno kupit še en avto. Rekel sem, da bo to nekaj majhnega, recimo novi Twingo, pa sta žena in hčera v en glas rekli Cactus. Pa se strinjam.

Ampak to niso ravno avti istega ranga. Se pravi, da sta tvoji dekleti standard malo dvignili.
Še dobro, da punci nista v en glas rekli Porsche Cayenne.
alfa55 sporočil: 2.730
[#2491225] 13.01.15 16:36
Odgovori   +    0
200 vozil je ogromno zmanjšanje, mogoče pa niti ne. Še vedno imamo 3/4 načrta. To je še vedno veliko bolje kot, če bi kompletno proizvodnjo ustavili in preselili v Romunijo?

Ko bo večje povpraševanje bodo dvignili na noge tudi proizvodnjo. Razen, če je bilo vse skupaj že od začetka vnaprej načrtovano le za kritje vložka države in/ali pogoj za izplačilo kakšne provizije...
Endimion sporočil: 10.308
[#2491230] 13.01.15 17:59 · odgovor na: sopranos (#2491016)
Odgovori   +    0
Pa niso. Deal je bil se iz Pahorjevih casov. In se vedno trdim da je dober

Strani: 1