Izbrani forum: Glavni forum
Izbrana tema: članek Groznik predlaga švicarsko - avstrijski model financiranja železnic
Strani: 1
sporočil: 3.523
Kaj so pa tile profesorji že naredili v življenje razen pasenja po
fakultetah? So se morda izkazali z lastnim kapitalom v konkurenci
na globalnem trgu? Če bi bili kaj vredni ne bi viseli na sesku
javnega sektorja ali paradržavnih firm.
sporočil: 30.415
Drugi tir se lahko sam odplača v 230 letih in vlada strategije ne
potrebuje, ker drugega tira financiranega z državnim denarjem ne
potrebujemo. Vlada naj raje zasnuje strategijo za oddajo železnic v
koncesijo in naj koncesionar izgradi drugi in tretji tir, za
priboljšek koncesiji še ajzenponarje z njihovimi sindikati dobi.
sporočil: 524
Profesorja sta strokovno oddelala svoje delo in dokazala, kako se s
pametnim finančnim načrtovanjem da pridet do lepe železniške
infrastrukture.
Edino kar me je zmotilo, je da je bila rdeča nit celega predavanja in nato okrogle mize, kako se vse skupaj že vleče 20 let in da država zavlačuje, in da je do 26.2. rok za evropska sredstva, ki jih seveda ne bomo pridobili...
Vmes je, gospod Damijan nekaj omenil dodatni tir k obstoječemu tiru, ampak nato na hitro zaključil, da bi bil izredno drag in celo okoljsko sporen.
Skratka, sam bi pričakoval, da bi profesorja glede na vsesplošni pesimizem okoli drugega tira, pripravila načrt B. Torej, kaj če do 26.2 ne pridobimo papirjev za EU sredstva. Koliko bi stal ta dodatni tir k že obstoječemu. Znanci s terena (strojevodje), ki vsak dan vozijo po tem famoznem tiru pravijo, da je dodatni tir v smislu izogibališč praktično 50% fertik. Samo še povezatz jih je treba. Torej zakaj bi bilo to drago, in zakaj bi bilo okoljsko sporno, če je praktično že pol zaključen???
Edino kar me je zmotilo, je da je bila rdeča nit celega predavanja in nato okrogle mize, kako se vse skupaj že vleče 20 let in da država zavlačuje, in da je do 26.2. rok za evropska sredstva, ki jih seveda ne bomo pridobili...
Vmes je, gospod Damijan nekaj omenil dodatni tir k obstoječemu tiru, ampak nato na hitro zaključil, da bi bil izredno drag in celo okoljsko sporen.
Skratka, sam bi pričakoval, da bi profesorja glede na vsesplošni pesimizem okoli drugega tira, pripravila načrt B. Torej, kaj če do 26.2 ne pridobimo papirjev za EU sredstva. Koliko bi stal ta dodatni tir k že obstoječemu. Znanci s terena (strojevodje), ki vsak dan vozijo po tem famoznem tiru pravijo, da je dodatni tir v smislu izogibališč praktično 50% fertik. Samo še povezatz jih je treba. Torej zakaj bi bilo to drago, in zakaj bi bilo okoljsko sporno, če je praktično že pol zaključen???
sporočil: 1.779
Upajmo, da bo obstoječi tir Divača - Koper zdržal do leta 2018, ker je bil načrtovan za dve toni, zdaj pa vozimo 12 ton tovora.????
12 ton tehta en prazen vagon. So morda mišljeni milijoni ton?
sporočil: 524
Zadnja sprememba: anon-130092 08.01.2015 21:12
Omenjeno je bilo tudi, da Pontebanska in pa Koralmska železnica
nimata niti četrtino takega pretovora, kot ga imajo naše prdpotopne
železnice (ne vem če je to res, tako sem ujel v uho...), torej
zakaj bi mi ponavljali napako Avstrijcev in Italijanov, ter se ob
splošnem pomanjkanju vrgli v neke stroške, ki jih očitno ne zmoremo
pokriti... Pri tovoru trenutno ni bistveno ali pride na cilj v eni
uri (pontebanska železnica) ali v 3 dneh (naša železnica). Ladja
tako ali tako iz Kitajske pluje 1 mesec, še 14 dni pa se prelaga in
carini in je popolnoma vseeno če to vse skupaj traja še dodaten dan
ali dva...Ali ne bi bilo bolje imeti "najprej štalco pol pa kravco" Torej najprej dodaten tir k obstoječemu, čez leta, ko vse skupaj dobro zalaufa pa se naredi nekaj bolj konkretnega, ko je denar in se vse skupaj, kot je bilo omenjeno na omizju financira iz pristojbin prevoznikov za uporabo obstoječega železniškega omrežja.
Skratka 26.2.2015 je čez pet minut, leto 2018 pa jutri in treba bo nekaj hitro narest in to mislim, da je glede na slišano tudi ena in edina rešitev.
sporočil: 3.523
Kaj če bi Luko Koper prodali, pa naj novi lastnik naredi privat tir
do Trsta če mu paše? Sinergija, EU, prosti trg...itd.
Egotripi in partizansko/fašistične zamere NE spadajo v sodoben in profitabilen biznis.
Egotripi in partizansko/fašistične zamere NE spadajo v sodoben in profitabilen biznis.
sporočil: 10.519
Zadnja sprememba: kzupanc 08.01.2015 22:17
Začel sem brat in se nekako s precej gledanja skozi prste in
rožnata očala še strinjal z Damjanom. Do tule: "To še ne bo dovolj,
morali bi uvesti še bencinski cent: vsak cent na liter goriva
nanese približno 22 milijonov evrov." Od kdaj, dragi gospodje, se
večina bencina porabi na železnici??? Bencinski tolar, in to
previsok, že imamo. Njegov edini namen pa je lahko gradnja in
vzdrževanje cestne infrastrukture!!! OK, drugi tir in milijarda.
Druga milijarda je v naslednjih 5 letih potrebna za ceste.
sporočil: 5.623
okrogla miza v največji proizvodnji jalovega kadra in tu pazi
pametujejo kako bi???ti debili sploh ne vejo kako se svet vrti da
zaslužiš en evro????
Strani: 1