Izbrani forum: Avto

Izbrana tema: članek Popoln neuspeh električnih avtov v Nemčiji

Strani: 1

vrac sporočil: 11.068
[#2489743] 08.01.15 11:41
Odgovori   +    12
Dokler ne bo na trgu za normalno ceno kot jo imajo trenutno hibridi, električnega avtomobila z normalnim dosegom od 400 kilometrov naprej, ti ne bodo postali množični. Zakaj bi nekdo kupil drag električni avtomobil z avtonomijo vožnje 200 kilometrov, če lahko za enak ali celo manjši denar kupi hibrid, ki prevozi samo na elektriko 80 kilometrov? Seveda se bo v takšnem primeru kupec odločil za hibrid.
bc123a sporočil: 48.253
[#2489755] 08.01.15 12:11 · odgovor na: (#2489753)
Odgovori   +    15
[republican]
> [vrac]
> Zakaj bi nekdo kupil drag električni avtomobil z avtonomijo vožnje 200 kilometrov, če lahko za enak ali celo manjši denar kupi hibrid, ki prevozi samo na elektriko 80 kilometrov? Seveda se bo v takšnem primeru kupec odločil za hibrid.

Zakaj bi nekdo kupil drag hibrid, če lahko za razliko v ceni med hibridom in navadnim dizlom leta in leta plačuje gorivo.
Pri cemer se je cena nafte se mocno skantala iz vrhov elektrika pa zaradi "zelene energije" v Nemciji postaja vse drazja, brez upanja na pocenitve.
vrac sporočil: 11.068
[#2489784] 08.01.15 13:33 · odgovor na: (#2489753)
Odgovori   +    4
[republican]
> [vrac]
> Zakaj bi nekdo kupil drag električni avtomobil z avtonomijo vožnje 200 kilometrov, če lahko za enak ali celo manjši denar kupi hibrid, ki prevozi samo na elektriko 80 kilometrov? Seveda se bo v takšnem primeru kupec odločil za hibrid.

Zakaj bi nekdo kupil drag hibrid, če lahko za razliko v ceni med hibridom in navadnim dizlom leta in leta plačuje gorivo.
Kupil ga bo, če je zelo ekološko ozaveščen, če je tehno frik ali pa mu bodo prepovedali vožnjo v centru mesta z avtom z motorjem na notranje izgorevanje. In to se bo najprej zgodilo v kakšnem nemškem mestu, potem v Los Angelesu na primer, nato pa lahko to vajo ponovijo še drugod.
nagolici sporočil: 1.678
[#2489791] 08.01.15 13:42
Odgovori   +    1
Predvidevam, da bo EU naredila več za promocijo
in spodbudo kupovanja hibridnih in električnih
avtomobilov.

Države EU porabijo ogromno denarja za nakup
trenutno dokaj poceni nafte. EU bo verjetno
tudi zaradi velikega onesnaženja omogočila,
da bi ljudje s subvencijami kupovali električne,
ali vsaj hibridne avtomobile.
pcs sporočil: 5.462
[#2489913] 08.01.15 19:31 · odgovor na: (#2489796)
Odgovori   +    5
[republican]
In potem bo 0,3% voznikov lahko vozilo v center mesta, 99,7% pa ne?
*****

lp,
M
GV-3786 sporočil: 234
[#2490081] 09.01.15 10:47
Odgovori   +    0
Nemška industrija se je obrnila na elektriko! Vsi nemški proizvajalci imajo modele na elektriko in to je pogoj, da bo vlada sprejela nek "protekconistični" ukrep za nemška električna vozila. Nemčija dela na polnilni infrastrukturi z veliko žlico. Ima jasno strategijo in ukrepe spodbujanja razvoja tehnologij potrebnih za panogo EV, ima najmočnejšo avto industrijo, ki je na najvišjem tehnološkem nivoju. In če Švaba reče štrom, bo nafta štrom postala!
anon-110019 sporočil: 327
[#2490171] 09.01.15 14:00 · odgovor na: (#2490136)
Odgovori   +    1
[republican]
Glede na to, da so v Nemčiji prodali zanemarljivih 0,3% električnih avtomobilov, 99,7% pa klasičnih, ni težko ugotoviti, od česa živi in bo očitno še lep čas živela nemška avto industrija.
Če že govoriš,bodi vsaj natančen! Bistven je trend rasti,in ta je zelo pozitiven! Novembra je bil delež 0,5%!
insideevs.com/plug-c...-november/
0,5% delež pa je za 70% več kot 0,3% delež!
Tudi prodaja se je letos povprečno vsak mesec dvignila za 100% v primerjavi z istim mesecem prejšnjega leta,tako da govoriti o popolnem neuspehu električnih vozil je totalna bedarija...
chef sporočil: 2.986
[#2490176] 09.01.15 14:12 · odgovor na: anon-110019 (#2490171)
Odgovori   +    2
Glede na velika pričakovanja in silni denar, ki se je že stekel v razvoj vozil (recimo VAG, BMW,...) in infrastrukturo, gre (trenutno) za popoln neuspeh. Nujno se morajo poceniti, trenutno pa so kar dobra alternativa priključni hibridi (delno tudi LPG).
anon-84062 sporočil: 1.393
[#2490399] 10.01.15 12:17 · odgovor na: (#2489753)
Odgovori   +    0
[republican]
Zakaj bi nekdo kupil drag hibrid, če lahko za razliko v ceni med hibridom in navadnim dizlom leta in leta plačuje gorivo.
Tudi to, da je diesel ugodnejši od hibrida je v precejšnji meri posledica davčne politike (diesel ima v D bistveno nižjo trošarino kot bencin, sploh glede na kurilno vrednost).
anon-110019 sporočil: 327
[#2490477] 10.01.15 17:58 · odgovor na: chef (#2490176)
Odgovori   +    0
[chef]
Glede na velika pričakovanja in silni denar, ki se je že stekel v razvoj vozil (recimo VAG, BMW,...) in infrastrukturo, gre (trenutno) za popoln neuspeh. Nujno se morajo poceniti, trenutno pa so kar dobra alternativa priključni hibridi (delno tudi LPG).
Bodi realen in ne piši neumnosti o popolnem neuspehu...
In kaj lahko trenutno sploh kupiš pametnega od BMW in VAG v smislu uporabnega EV? BMW i3,Golf EV in Up EV...torej tri avtomobile,ki jih lahko uporabljaš večinoma samo po mestu,torej za povprečnega Nemca neuporabno...
O neuspehu boš lahko pisal takrat,ko bodo vse znamke ponujale vsaj nekaj uporabnih EV in PHEV,pa se ti ne bodo prodajali,ali če bi delež prodaje EV vozil stagniral,to bi bil neuspeh...dokler pa se prodaja povečuje vsako leto za najmanj 100%,pa res ne moremo govoriti o neuspehu (samo zato,ker si je nek nerealen nemški politik zamislil previsok cilj?).
anon-154083 sporočil: 6.570
[#2490491] 10.01.15 18:52 · odgovor na: chef (#2490176)
Odgovori   +    0
Treba je gledati tudi absolutne številke.
8.500 avtov se mi ne zdi tako zelo malo.
chef sporočil: 2.986
[#2490548] 11.01.15 12:17 · odgovor na: anon-110019 (#2490477)
Odgovori   +    1
Eh, če so cilji visokoleteči, prodaja pa absolutno še kar mizerna in daleč od pričakovanj, potem gre za neuspeh pa si ti razmere slikaj še tako romantično.
Lahko potegneš vzporednice z delnicami, super da je zraslo za 100% v enem letu, amapak z izkupičkom vseeno ne moreš niti po kruh, sploh če si prej vložil milijarde. Tudi razmišljat, da bo pa zdaj raslo po 100% vsako leto je smešno ;) Komot to preslikaš tudi na trg EV ;)
Sam sem od EV pričakoval več, tudi želim si več, ampak trenutno je stanje pod pričakovanji. Simple truth.
bc123a sporočil: 48.253
[#2490578] 11.01.15 15:06 · odgovor na: chef (#2490548)
Odgovori   +    3
[chef]
Eh, če so cilji visokoleteči, prodaja pa absolutno še kar mizerna in daleč od pričakovanj, potem gre za neuspeh pa si ti razmere slikaj še tako romantično.
Lahko potegneš vzporednice z delnicami, super da je zraslo za 100% v enem letu, amapak z izkupičkom vseeno ne moreš niti po kruh, sploh če si prej vložil milijarde. Tudi razmišljat, da bo pa zdaj raslo po 100% vsako leto je smešno ;) Komot to preslikaš tudi na trg EV ;)
Sam sem od EV pričakoval več, tudi želim si več, ampak trenutno je stanje pod pričakovanji. Simple truth.
Sedaj pa lepo brat stvari glede polnjenja in kapacitete elektricnih avtov, o katerih smo na forumu debatirali ze leto ali dve nazaj.

Bistvo: "polnjenje" avta z bencinom je ekvivalent 12-25 MW prikljucka. Megavatnega!

Dokler ne bo ta problem resen, bodo elektricni avti pac eksotika. Tesla lahko v tem segmentu fino prosperira (tako kot lahko Ferrari, Lamborghini in ostali proizvajalci eksoticnih avtov), ampak elektricnega cliota, ki bi bil konkurencen, pa ne bomo se tako hitro videli, if ever.
anon-154083 sporočil: 6.570
[#2490745] 12.01.15 08:50 · odgovor na: bc123a (#2490578)
Odgovori   +    0
[bc123a]
Bistvo: "polnjenje" avta z bencinom je ekvivalent 12-25 MW prikljucka. Megavatnega!

Dokler ne bo ta problem resen, bodo elektricni avti pac eksotika. Tesla lahko v tem segmentu fino prosperira (tako kot lahko Ferrari, Lamborghini in ostali proizvajalci eksoticnih avtov), ampak elektricnega cliota, ki bi bil konkurencen, pa ne bomo se tako hitro videli, if ever.
Če baterijo na "črpalki" zamenjaš, potem dobiš to isto hitrost/moč.

Strani: 1