Strani: 1

anon-45881 sporočil: 7.327
[#2489676] 08.01.15 08:29
Odgovori   +    3
Letos je Porshe izvažal kot nor, sprenevedanje ni potrebno. Ve pa se, kdo je začel s tem masovnim izvažanjem prvi...
anon-173023 sporočil: 100
[#2489706] 08.01.15 10:20
Odgovori   +    1
Moje mnenje je, da je Renault ostal tam kjer je bil, saj niso smeli toliko izvažati kot Volkswagen. Volkswagni so tudi za slovence v veliki večini predragi, čeprav si jih mnogi želijo. Jim bo pa v tem letu verjetno največja konkurenca kar domača Škoda, ki so jo s tehnologijo očitno predaleč spustili.
chef sporočil: 2.986
[#2489722] 08.01.15 10:50 · odgovor na: anon-45881 (#2489676)
Odgovori   +    3
Kaj je narobe z izvozom? A ni bistveno, da zastopnik zasluži za plače? Slovenski vozni park se stara, to je pa dejstvo.
pobalin sporočil: 14.456
[#2489794] 08.01.15 13:52 · odgovor na: chef (#2489722)
Odgovori   +    1
[chef]
Kaj je narobe z izvozom? A ni bistveno, da zastopnik zasluži za plače? Slovenski vozni park se stara, to je pa dejstvo.
Bravo. Fino bi bilo samo, če bi ta izvoz imeli statistično enako lepo obdelan kot nove registracije. Potem bi mogoče komu kapnilo, da ima firma X izvoz 1/3 sojih avtov zato, ker ima pri nas najbolj ugodne cene v okolici. Firma Y, ki ne izvozi skoraj nič, pa bi bila lahko po tej logiki med kupci prepoznana kot precenjena v primerjavi z X.

Sicer pa pri meni zmaga tale izjava:
dodaja Murn in obenem za letos napoveduje rast prodaje renaultov v Sloveniji, ki bo pozitivno vplivala tudi na poslovanje servisnih delavnic.
Je Murn pomislil, da v tem stavku implicitno trdi, da morajo novi Renaulti že kmalu na servis? Saj vem, da je mislil na dolgi rok, ampak vseeno... :-)
anon-45881 sporočil: 7.327
[#2490209] 09.01.15 14:48 · odgovor na: chef (#2489722)
Odgovori   +    1
[chef]
Kaj je narobe z izvozom? A ni bistveno, da zastopnik zasluži za plače? Slovenski vozni park se stara, to je pa dejstvo.
Za Slovenijo nič. Umetno napihujemo svoj fiktivni standard, država nekaj malega davkov dobi, principali pa so nategnjeni.

Mladi Golf, eksportiran v SLO in reeksportiran v NEM, ima izgubo vrednosti v višini izgubljene marže + transporta in drugih stroškov.
anon-45881 sporočil: 7.327
[#2490224] 09.01.15 15:09 · odgovor na: pobalin (#2489794)
Odgovori   +    2
[pobalin]
Sicer pa pri meni zmaga tale izjava:

> dodaja Murn in obenem za letos napoveduje rast prodaje renaultov v Sloveniji, ki bo pozitivno vplivala tudi na poslovanje servisnih delavnic.

Je Murn pomislil, da v tem stavku implicitno trdi, da morajo novi Renaulti že kmalu na servis? Saj vem, da je mislil na dolgi rok, ampak vseeno... :-)
Mur-mur-mur, murenčki... :)
anon-304171 sporočil: 85
[#2490764] 12.01.15 09:35 · odgovor na: anon-45881 (#2489676)
Odgovori   +    1
Kdo je začel masovno izvažanje?

Strani: 1