Izbrani forum: Glavni forum
Izbrana tema: članek Takšno prometno infrastrukturo potrebujemo do leta 2030
Strani: 1
sporočil: 826
Tole je malo po slovensko.
Imamo strategijo brez strategije.
Bravo mi!
Naslednji SSKJ bo besedo resolucija pojasnjeval s strategijo.
Imamo strategijo brez strategije.
Bravo mi!
Naslednji SSKJ bo besedo resolucija pojasnjeval s strategijo.
sporočil: 1.741
Kaj več od pripravljalcev nismo mogli pričakovati. Nadaljuje se
impotenca na prometnem resorju. Aanalize so naredili zunanji
sodelavci, dobro plačani uradniki pa bi morali postaviti jasno
definirane opredelitve, kar pa seveda politični "naši" nestrokovni,
neizkušeni in nekompetentni kadri ne znajo!
Vidi se kako zavračanje in strah pred vsem kar je bilo v preteklosti, vrača Slovenijo za desetletja nazaj. Končno smo v 90 letih že imeli DARSov nacionalni program in imeli smo železniški nacionalni program. Ta dva dokumenta sta bila veliko bolj konkretna in vizionarska. Končno je bil DARSov program tudi - kljub njegovi politični in medijski stigmatizaciji - edini veliki uspešno realizirani projekt v Sloveniji. Je pa res, da so prav strukture, ki sedaj obvladujejo prometni resor najbolj pripomogle k stigmatizaciji tega programa in njegovih akterjev.
Strategija, ki je le skupek že dolgo znanih analitičnih ugotovitev ni sgtrategija. Bo pa uradništvo dobilo spet nekaj časa brezdelja ko se bo politika prepucavala in modrovala okoli strategije, ki je ni! Potrebna bi bila lustracija vseh, ki v zadnjih 10 letih obvladujejo prometni resor v Sloveniji. Pa ne samo na ministrstvu. Pravi akterji so skriti v dobro plačanih paradržavnih organizacijah (DARS, DRI, SŽ itd). Direktor DRIja je politično veliko močnejši in vplivnejši kot minister!
Vidi se kako zavračanje in strah pred vsem kar je bilo v preteklosti, vrača Slovenijo za desetletja nazaj. Končno smo v 90 letih že imeli DARSov nacionalni program in imeli smo železniški nacionalni program. Ta dva dokumenta sta bila veliko bolj konkretna in vizionarska. Končno je bil DARSov program tudi - kljub njegovi politični in medijski stigmatizaciji - edini veliki uspešno realizirani projekt v Sloveniji. Je pa res, da so prav strukture, ki sedaj obvladujejo prometni resor najbolj pripomogle k stigmatizaciji tega programa in njegovih akterjev.
Strategija, ki je le skupek že dolgo znanih analitičnih ugotovitev ni sgtrategija. Bo pa uradništvo dobilo spet nekaj časa brezdelja ko se bo politika prepucavala in modrovala okoli strategije, ki je ni! Potrebna bi bila lustracija vseh, ki v zadnjih 10 letih obvladujejo prometni resor v Sloveniji. Pa ne samo na ministrstvu. Pravi akterji so skriti v dobro plačanih paradržavnih organizacijah (DARS, DRI, SŽ itd). Direktor DRIja je politično veliko močnejši in vplivnejši kot minister!
sporočil: 678
Zadnja sprememba: trance0 15.12.2014 12:19
Edina uporabna vrednost te strategije je ugotovitev, da obstoječa
sredstva za vzdrževanje cestnega in železniškega omrežja ne
zadostujejo, in da bi jih bilo potrebno na letni ravni povečati za
50 odstotkov. Vse ostalo nima veze s strategijo, je zgolj analiza
stanja in predvidenih bodočih prometnih tokov. Takšno kvazi
'strategijo' bi moral študent narediti v enem mesecu, ne pa da to
packajo na DRI 2 leti, to je sramota! Če bi bil jaz minister, bi na
podlagi tega fiaska odpustil vse odgovorne na DRI vključno z
direktorjem!Strani: 1