Izbrani forum: Avto

Izbrana tema: članek Volvo se po krajšem zatišju vrača v Slovenijo

Strani: 1

pobalin sporočil: 14.456
[#2480499] 05.12.14 11:50
Odgovori   +    16
Najprej bi z veliko zamudo popravil pet mesecev stare trditve avtorja:
Volvo je imel resnega zastopnika le med leti 1995 in 2000, ko je zanj skrbel Revoz prek mreže renaultovih in dveh samostojnih trgovcev. "Leta 1999 smo prodali prek 500 vozil, trikrat toliko kot danes," se spominja takratni direktor prodaje in poprodaje Volva Igor Marinšek.
avto.finance.si/8805...ev-v-zraku
Revoz je Volvo začel prodajati precej kmalu po osamosvojitvi Slovenije, nekako leta 1992, ko je prodajalec Renaulta Avtoline na Tržaški uredil salon Volvo. To je bilo v precej mladi hiši, ki je še leta 1991 imela napis Zastava avto.

Navezo Revoz-Volvo so uradno prekinili konec leta 1999, kakor piše na 24ur.com:
Kot je znano, sta Novomeški Revoz in Volvo Cars pred osmimi leti sklenila sporazum o izključni pravici do uvoza in distribucije avtomobilov, nadomestnih delov in dodatne opreme znamke Volvo za vse države na območju nekdanje Jugoslavije.
www.24ur.com/novice/...vanje.html
Če se ne motim, korenine avtomobilskega posla sedanje dinastije Habič segajo v čase SFRJ in prodaje vozil Crvene zastave. Ne spomnim pa se, kje točno je bila privatizacijska točka preloma - ali v Slovenija avtu ali Zastava avtu. O dinastiji Habič in njihovem domnevnem svetovljanskem lajfstajlu so pred časom nekaj pisali v Slovenskih novicah.
www.slovenskenovice....do-floride

Ampak po mojem kupci Volva niso neki fičkarji, ki bi prodajalcu avtomobilov gledali v lonec. Zato se je mogoče bolj treba vprašati, kaj posebnega ponujata VCAG in Volvo, da bi kupec nobel pleha za 30+ KEUR danes kupil pri njih. Stabilnosti v prodaji in servisiranju že ne. Uvoznike, prodajalce in serviserje so pri nas menjali skoraj kot gate.

Novokomponirani uvoznik Volva je uradno firma s 7500 EUR kapitala iz Srbije*. Sicer nimam kakšnega deleža dediščine v gotovini, da bi zdaj kupil Volvo ali drug avto tega ranga, ampak če že, bi v teh negotovih časih raje pogledal k firmi s solidno 20+ letno tradicijo pri nas (Porsche Slovenija), ali tajkunsko kontinuitetni firmi s 50+ letno tradicijo (AC), ali hčerinski firmi Toyote/Lexusa ipd.

Slogan za Volvo v Sloveniji bi lahko bil "Now you see it, now you don't", oziroma glede na poreklo kapitala VCAG "Sad ga vidiš, a sad ga ne vidiš".

* Po uradnih podatkih je lastnik VCAG Domen Habič z naslovom Ugrinovački put 10m, 11080 Beograd-Zemun, kar je nekje tu:
www.google.si/maps/@...e0!6m1!1e1
Dinastija Habič ima lepo geostrateško razmeščene svoje domicilne naslove. Poleg Domna, ki očitno domuje v salonu Kia v srbskem Zemunu, je Sašo nameščen v lepi obmorski hišici v hrvaški Povljani, ata Marjan pa v idiličnem vaškem miru nad slovensko Cerknico, nadzornik in najverjetneje delničar KMAG Rene Ralph Fugger pa v meščanski hiši v avstrijskem Gradcu. Ali, bogami, daleč se vozijo v službo. :-)
D3j4n sporočil: 4
[#2480611] 05.12.14 14:09 · odgovor na: pobalin (#2480499)
Odgovori   +    3
V piko napisana replika.
anon-191845 sporočil: 961
[#2480919] 06.12.14 22:48 · odgovor na: pobalin (#2480499)
Odgovori   +    3
čas vnosa: 06.12.14 22:31
VOLVO - ga ne kupim za noben denar, odpeljam pa samo zastonj pa še to bom razmislil, v družbi je bila ena oseba lastnik VOLVA S80 tudi meni všečen avto predvse z motorjem V8, avto je na pogled in materiale dober,izdelava videti fina, a ko se kaj zalomi so mu na servisu menjali po 3 do 4 stvari da so prišli do odprave napake, servis mu je računal vse, on pa jim je poslal tržno in še nekatero inšpekcijo, da so se sploh lahko kaj pogovorili. po 3 letih ga je prodal z vso znano zgodovino, kupil ga je servis v tujini....in za čuda je dobil boljše plačilo kot pri nas.

Strani: 1