Izbrani forum: Avto
Izbrana tema: članek S Toyotinimi hibridi so v prometu premagali laboratorijske meritve
Strani: 1
sporočil: 961
čas vnosa: 29.10.14 09:26
se strinjam z predghodnikom, potovalni računalniki ne opravljajo
svoje funkcije 100% in zato lahko ostanete na cesti. pred 4 leti
sem se vozil po ex Yugi z R Megan karavan 1.5dci. ker je pot zelo
ravna z malo vzponi sem lahko vozil racionalno, se pravi da sem po
klancu navzdol upošteval zakon fizike po ravnem pa z malo
iznajdljivosti vozil avto z manjšim pristiskom na stopalko. in kaj
se vam lahko zgodi ko vam računalnik pokaže skupno porabo
51,5litra. imel sem srečo da sem si rekel da zavijem točit dizel v
rezervoar. potem pa me na števcu šok ko se ta ustavi pri malo manj
kot 60litrov in drugič malo čez 60litrov.
opravil sem preizkus na avtocesti, ker se mi ni mudilo in sicer cca 3*200km vožnje z povprečno hitrostjo 110km/h brez vožnje v zavetrju, manjša moč pritiska na plin je pokazala da je razlike v nižji porabi za 3dcl nafte, če pa sem uporabil tempomat pa je ta razlika bila še za 2dcl. tempomat ni slab če se peljete LJ-Skopje, kjer do Zagreba srečate več prometa kot potem do Skopja.
hibridom ali elektro vozilom nikoli ne prištejo emisij iz termoelektrarn, vsi se izgovarjajo da polnijo elektriko iz obnovljivih virov. packi pa taki.
opravil sem preizkus na avtocesti, ker se mi ni mudilo in sicer cca 3*200km vožnje z povprečno hitrostjo 110km/h brez vožnje v zavetrju, manjša moč pritiska na plin je pokazala da je razlike v nižji porabi za 3dcl nafte, če pa sem uporabil tempomat pa je ta razlika bila še za 2dcl. tempomat ni slab če se peljete LJ-Skopje, kjer do Zagreba srečate več prometa kot potem do Skopja.
hibridom ali elektro vozilom nikoli ne prištejo emisij iz termoelektrarn, vsi se izgovarjajo da polnijo elektriko iz obnovljivih virov. packi pa taki.
sporočil: 1.046
Gre za klasične hibride, auris nima plug-ina
Merili smo s potovalnim računalnikom, napaka pri tej porabi je 0,1 litra
Kaj pa vem, hibridi so se dobro izkazali, je pa res potrebno vozit pametno, izkoriščat preednosti pogona, kar pa nikakor ne pomeni, da voziš pod omejitvami
Merili smo s potovalnim računalnikom, napaka pri tej porabi je 0,1 litra
Kaj pa vem, hibridi so se dobro izkazali, je pa res potrebno vozit pametno, izkoriščat preednosti pogona, kar pa nikakor ne pomeni, da voziš pod omejitvami
sporočil: 6.570
[milos9]To je tovarniški podatek o napaki meritve?
Merili smo s potovalnim računalnikom, napaka pri tej porabi je 0,1 litra
Podvprašanje za vse: ali se je že komu kdaj zgodilo, da bi mu potovalni računalnik kazal večjo porabo, kot je bila v resnici?
sporočil: 38
ko berem te poste in tudi prispevek, ugotovim, da sem očitno povsem
nesposoben voznik
aurisa hibrida vozim eno leto
nasploh sem z njim popolnoma zadovoljen, pa sem vozil veliko avtomobilov, tudi prestižne znamke
kar hočem povedati je to, da porabe nikoli nisem spustil pod pet litrov na povprečje
kakor hitro sem moral pa po avtocesti, pa se je le to dvignilo - nisem divjal, ampak tudi tempomat in sta mi dvigovala trenutno porabo na šest
sedaj sem na cca 5 litrih, ka rmi je povsem ok, ampak, ko berem besedilo se zamislim:-)
aurisa hibrida vozim eno leto
nasploh sem z njim popolnoma zadovoljen, pa sem vozil veliko avtomobilov, tudi prestižne znamke
kar hočem povedati je to, da porabe nikoli nisem spustil pod pet litrov na povprečje
kakor hitro sem moral pa po avtocesti, pa se je le to dvignilo - nisem divjal, ampak tudi tempomat in sta mi dvigovala trenutno porabo na šest
sedaj sem na cca 5 litrih, ka rmi je povsem ok, ampak, ko berem besedilo se zamislim:-)
sporočil: 137
Na isti relaciji z istim avtom zelo podobno povprečje - pod 4
povsem naključno pred kakimi 4 meseci. Res da na avtocesti je
realnost okrog 5 in malo čez, ampak na ovinkastih in razgibanih
cestah, kjer gre veliko po naseljih in še na 90 redko, zlahka
prideš na 4 in manj. Npr. Od Trojan do Kranja povprečje 3,6 brez
muke po stari cesti...
sporočil: 3.087
[janez0]Težava je v tem, da ljudje ponavadi merijo porabo samo v eno smer. Recimo LJ-Valdoltra, klanec dol. Kaj pa ko je treba iti nazaj in je klanec gor?
Jaz imam aurisa hybrida TS - iz Ljubljane do Valdoltre sem uspel priti s 3,3 litra, zato me ta rezultat ne čudi.
Enako je pri tem testu Financ.
Podobno zblojeno folk kupuje avtomobile. Prijatel ga pelje en krog, človek navdušen z nizko porabo na nekem segmentu kjer je naklon navzdol in je ves navdušen. Realnost pa je seveda drugačna, je treba upoštevati še obratno smer.
Druga zblojenost je pričakovati enako porabo na umirjeni medmestni vožnji s povprečno hitrostjo okrog 70 km/h ali pa pri dirkanju po avtocesti z visokim povprečjem hitrosti, recimo 130 km/h.
Tretja zblojenost je meriti porabo po vgrajenem potovalnem čarunalniku. Odstopanja so brez težav tudi 15%. In ponavadi so potovalni računalniki vedno nastavljeni, da kažejo nižjo porabo od realne. Pravilno se porabo meri le z sistematičnim tankanjem goriva in merjenjem količine iztočenega goriva.
Pa s tem ne šimfam hibridov, ker imam že drugega, samo hočem povedati, da je treba vse navedene cifre glede porabe, tudi tiste uradne od proizvajalcev, pač jemati z rezervo. Ljudje se vozimo na različnih relacijah, imamo tudi različne stile vožnje in posledično je lahko z istim modelom vozila, poraba lahko izredno, izredno različna. Od 4 litrov na 100 km pa tudi do 8.
sporočil: 6.570
[ogo]V bistvu je tudi to prevara, ker so polnilne postaje vedno umerjene tako, da so na zgornjem robu tolerance. Se pravi kažejo več, kot dejansko natočiš. Tako da če primerjaš to z potovalnim računalnikom, je napaka že dvojna.
Tretja zblojenost je meriti porabo po vgrajenem potovalnem čarunalniku. Odstopanja so brez težav tudi 15%. In ponavadi so potovalni računalniki vedno nastavljeni, da kažejo nižjo porabo od realne. Pravilno se porabo meri le z sistematičnim tankanjem goriva in merjenjem količine iztočenega goriva.
Strani: 1