Izbrani forum: Glavni forum
Izbrana tema: članek Darsove neučinkovitosti, ki nas stanejo
Strani: 1
sporočil: 382
Še eno področje je, k se ga niste dotaknili-postajališča! Toliko
neurejenih in zaprtih kot jih je v Sloveniji, v Evropi ne vidiš.
Zakaj ni za vsako objavljen javni razpis za investiranje ali najem,
vedo le v Upravi Darsa!!!
sporočil: 862
Še pomnite razpisa za kombije??
Le kdo je kupil stare?
Zakaj rabijo navigacijo?
Kako to, da se tako hitro kvarijo, če enaki v špediciji zdržijo do milion kilometrov?
????
Za 3. razvojno os pa ni denarja!!!!
Le kdo je kupil stare?
Zakaj rabijo navigacijo?
Kako to, da se tako hitro kvarijo, če enaki v špediciji zdržijo do milion kilometrov?
????
Za 3. razvojno os pa ni denarja!!!!
sporočil: 1.500
Mislim, da ima DARS precej večje probleme, kot je le
neučinkovitost...
gre za vprašanje nesposobnosti in morda še česa...
ta kombinacija je pa mati vseh negospodarnih porab sredstev...
ko gledaš kaj delajo z denarjem te zapeče glava...
gre za vprašanje nesposobnosti in morda še česa...
ta kombinacija je pa mati vseh negospodarnih porab sredstev...
ko gledaš kaj delajo z denarjem te zapeče glava...
sporočil: 1.741
DARS je tipičen primer odlaganja političnih kadrov na dobro plačana
mesta. Analiza refrenc kadrov, ki so prišli na visoke položaje v
DARSu kaže, da pred tem niso nič naredili ali so bili celo
odslovljeni zaradi slabega dela v prejšnjih podjetjih.
DARS pod prvo upravo je štel nekaj več kot 20 zaposlenih. Takrat so bili odprti številni projekti tako v fazi priprave kot izvedbe (več deset), treba je bilo nastaviti sistem dela, regulativo, tehnične specifikacije in še marsikaj. Danes je v investicijskem delu in upravljanju zaposlenih preko 100 dobro plačanih ljudi. Že več let po roku pacajo predor Markovec in pripravljajo manjkajoči odsek o d Ptuja do hrvaške meje ter delajo nečednosti in impotentnosti, ki so opisane v članku.
To je rezultat političnega kadrovanja v zadnjih 10 letih, odpravljanja prejšnjega načina dela in menjave generacij! Na žalost pa DARs ni izjema ampak kar pravilo v Sloveniji, ki uspešno izvaja strukturne reforme, odpravlja slabosti od prej in daje možnost novim, mladim neobremenjenim generacijam! Uboga Slovenija!
DARS pod prvo upravo je štel nekaj več kot 20 zaposlenih. Takrat so bili odprti številni projekti tako v fazi priprave kot izvedbe (več deset), treba je bilo nastaviti sistem dela, regulativo, tehnične specifikacije in še marsikaj. Danes je v investicijskem delu in upravljanju zaposlenih preko 100 dobro plačanih ljudi. Že več let po roku pacajo predor Markovec in pripravljajo manjkajoči odsek o d Ptuja do hrvaške meje ter delajo nečednosti in impotentnosti, ki so opisane v članku.
To je rezultat političnega kadrovanja v zadnjih 10 letih, odpravljanja prejšnjega načina dela in menjave generacij! Na žalost pa DARs ni izjema ampak kar pravilo v Sloveniji, ki uspešno izvaja strukturne reforme, odpravlja slabosti od prej in daje možnost novim, mladim neobremenjenim generacijam! Uboga Slovenija!
sporočil: 2.807
imamo najožje AC v bližnji okolici. V veliko državah (Avsrtrija,
Nemčija, Češka,...) ob zapori zaradi del na eni polovici avtoceste
v veliki večini primerov uredijo tako, da poteka po 4 zoženih
pasovih na drui polovici avtoceste.
Torej so nas nategnili, najprej s cenami, ki so bile posledice nacionalnega interese, potem pa še s profilom, ki je očitno ožji kot v drugih državah. Res smo BUTALCI.
Torej so nas nategnili, najprej s cenami, ki so bile posledice nacionalnega interese, potem pa še s profilom, ki je očitno ožji kot v drugih državah. Res smo BUTALCI.
Strani: 1