Izbrani forum: Avto

Izbrana tema: članek Nezanimanje kupcev ugasnilo luč nad Oplovo ampero

Strani: 1 2

anon-49022 sporočil: 830
[#2457987] 21.09.14 21:15
Odgovori   +    23
Kdaj jim bo potegnilo, da je električni avto (zaenkrat) smiseln le kot drugi, mestni avto, majhen, okreten, lahek (magari z le 50km dosega), in s ceno cca 4000 EUR, kar je pri mass-produkciji z lahkoto mogoče. To bi bilo za uporab nika kul, vse ostalo so jajca.
pobalin sporočil: 14.456
[#2457995] 21.09.14 21:51
Odgovori   +    4
že prej pa so javili, da naslednice ne bo.
Opel pa jih bo nadomestil s podobnim, a posodobljenim električnim avtomobilom chevrolet volt.
Kako bo zdaj to? Ampere ne bo več, naslednice ne bo, pa tudi Chevroleta z letom 2015 ne bo več v Evropi? No, razen ameriških modelov Camaro in Corvette v nekaterih državah.
Očitno so zdaj k tema dvema dodali še Volta. Le kako jim bo zneslo poskrbeti za dobro prodajno in servisno mrežo za tri totalno nišne modele? Bo tudi mreža nišna?
gensi sporočil: 459
[#2457997] 21.09.14 21:55 · odgovor na: pobalin (#2457995)
Odgovori   +    2
[pobalin]
> že prej pa so javili, da naslednice ne bo.
> Opel pa jih bo nadomestil s podobnim, a posodobljenim električnim avtomobilom chevrolet volt.

Kako bo zdaj to? Ampere ne bo več, naslednice ne bo, pa tudi Chevroleta z letom 2015 ne bo več v Evropi? No, razen ameriških modelov Camaro in Corvette v nekaterih državah.
Očitno so zdaj k tema dvema dodali še Volta. Le kako jim bo zneslo poskrbeti za dobro prodajno in servisno mrežo za tri totalno nišne modele? Bo tudi mreža nišna?
Ampera = Volt.
Vsaj iz tehničnega vidika.
bc123a sporočil: 48.253
[#2457998] 21.09.14 21:58
Odgovori   +    1
Ah, to je vse zarota naftnega lobija !!!!11111!!!!
ogo sporočil: 3.087
[#2458000] 21.09.14 22:04 · odgovor na: bc123a (#2457998)
Odgovori   +    12
[bc123a]
Ah, to je vse zarota naftnega lobija !!!!11111!!!!
Nope. Janša je kriv.
pobalin sporočil: 14.456
[#2458001] 21.09.14 22:05 · odgovor na: gensi (#2457997)
Odgovori   +    0
[gensi]
Ampera = Volt.
Vsaj iz tehničnega vidika.
To mi je jasno. Ni mi pa jasno, zakaj in kako bodo namesto enostavnega "bedž indžiniringa" raje prodajali novi Volt pod znamko, ki jo umikajo s trga. Ampak v GM bi že morali vedeti bolje od nekega pobalina, kako se kolobari z znamkami, da stane najmanj in prinese največ. Je pa tudi res, da pobalina ameriški davkoplačevalci še niso reševali iz živega blata lastnih iztrebkov.
vrac sporočil: 11.068
[#2458065] 22.09.14 08:59 · odgovor na: anon-49022 (#2457987)
Odgovori   +    2
[mikmik]
Kdaj jim bo potegnilo, da je električni avto (zaenkrat) smiseln le kot drugi, mestni avto, majhen, okreten, lahek (magari z le 50km dosega), in s ceno cca 4000 EUR, kar je pri mass-produkciji z lahkoto mogoče. To bi bilo za uporab nika kul, vse ostalo so jajca.
Ti si še mislil ene 3000 EUR-ov državne subvencije,pa še popust proizvajalca tam enih 1000 EUR-ov. Ti povem, ti boš dobil Nobelovo nagrado za knjižnost.
anon-207494 sporočil: 693
[#2458068] 22.09.14 09:06 · odgovor na: vrac (#2458065)
Odgovori   +    1
Podtikaš!
vrac sporočil: 11.068
[#2458075] 22.09.14 09:26 · odgovor na: anon-207494 (#2458068)
Odgovori   +    3
[123nic]
Podtikaš!
Kaj podtikam? Prosim pojdi v prvo specializirano trgovino z bicikli, pa si poglej koliko stane električni bicikl. Tebi se pa tako kot mikmiku zdi, da bi za 4000 EUR-ov moral dobiti kar električni avto. Ne bi smešen. Baterija za elekrični avto je dražja.
anon-154207 sporočil: 7.023
[#2458111] 22.09.14 10:45 · odgovor na: pobalin (#2457995)
Odgovori   +    0
[pobalin]
... Le kako jim bo zneslo poskrbeti za dobro prodajno in servisno mrežo za tri totalno nišne modele? Bo tudi mreža nišna?
Morda nekaj podobnega, kot zaenkrat pri Tesli ;-)
anon-154207 sporočil: 7.023
[#2458113] 22.09.14 10:49 · odgovor na: ogo (#2458000)
Odgovori   +    3
Zadnja sprememba: anon-154207 22.09.2014 10:49
[ogo]
> [bc123a]
> Ah, to je vse zarota naftnega lobija !!!!11111!!!!

Nope. Janša je kriv.
Tako je in kdor se s tem ne strinja, si zasluži indično obsodbo, dosojeno s strani revolucionarnega socialističnega lažnivega udbosodja.
anon-204390 sporočil: 13.528
[#2458128] 22.09.14 11:30 · odgovor na: gensi (#2457997)
Odgovori   +    2
[gensi]
> [pobalin]
> > že prej pa so javili, da naslednice ne bo.
> > Opel pa jih bo nadomestil s podobnim, a posodobljenim električnim avtomobilom chevrolet volt.
>
> Kako bo zdaj to? Ampere ne bo več, naslednice ne bo, pa tudi Chevroleta z letom 2015 ne bo več v Evropi? No, razen ameriških modelov Camaro in Corvette v nekaterih državah.
> Očitno so zdaj k tema dvema dodali še Volta. Le kako jim bo zneslo poskrbeti za dobro prodajno in servisno mrežo za tri totalno nišne modele? Bo tudi mreža nišna?

Ampera = Volt.
Vsaj iz tehničnega vidika.
To pa ne bo držalo. Amper je enota za tok, volt enota za napetost, vsaj nazadnje, ko so me učili, je bilo tako ... ;)
anon-204390 sporočil: 13.528
[#2458135] 22.09.14 11:40 · odgovor na: vrac (#2458075)
Odgovori   +    1
[vrac]
> [123nic]
> Podtikaš!

Kaj podtikam? Prosim pojdi v prvo specializirano trgovino z bicikli, pa si poglej koliko stane električni bicikl. Tebi se pa tako kot mikmiku zdi, da bi za 4000 EUR-ov moral dobiti kar električni avto. Ne bi smešen. Baterija za elekrični avto je dražja.
Baterija je lahko tudi cenejša. Verjetno tudi bo, ko bosta Tesla in Samsung zagnala masovno proizvodnjo, ki je tudi osnovna predopostavka te kalkulacije. Morda je 4.000 v tem trenutku še nerealno pričakovanje. Ampak upoštevaj alternative. Bencinski avto žepne izvedbe dobiš za 8-10 tisoč evrov. Če bodo hoteli zagnati prodajo električnih avtov, bodo morali znižati pod to ceno. Podobno kot pri televizorjih. Televizorji s katodno cevjo so bili na koncu življenskega cikla, recimo slabih 1.000 EUR za 70 cm diagonale. Sedaj dobiš za ta denar flat z najmanj 102 cm. Edino takšna kalkulacija bo lahko zagnala proizvodnjo električnih avtov, vse ostalo je BSH...
ogo sporočil: 3.087
[#2458152] 22.09.14 12:06 · odgovor na: anon-204390 (#2458135)
Odgovori   +    2
[vickibedi]
> [vrac]
> > [123nic]
> > Podtikaš!
>
> Kaj podtikam? Prosim pojdi v prvo specializirano trgovino z bicikli, pa si poglej koliko stane električni bicikl. Tebi se pa tako kot mikmiku zdi, da bi za 4000 EUR-ov moral dobiti kar električni avto. Ne bi smešen. Baterija za elekrični avto je dražja.

Baterija je lahko tudi cenejša. Verjetno tudi bo, ko bosta Tesla in Samsung zagnala masovno proizvodnjo, ki je tudi osnovna predopostavka te kalkulacije. Morda je 4.000 v tem trenutku še nerealno pričakovanje. Ampak upoštevaj alternative. Bencinski avto žepne izvedbe dobiš za 8-10 tisoč evrov. Če bodo hoteli zagnati prodajo električnih avtov, bodo morali znižati pod to ceno. Podobno kot pri televizorjih. Televizorji s katodno cevjo so bili na koncu življenskega cikla, recimo slabih 1.000 EUR za 70 cm diagonale. Sedaj dobiš za ta denar flat z najmanj 102 cm. Edino takšna kalkulacija bo lahko zagnala proizvodnjo električnih avtov, vse ostalo je BSH...
Ni bulšita, ker imaš celotno predpostavko osnovano samo na ceni vozila, upoštevati pa moraš celotne stroške vozila. Največji faktor je tu cena goriva. Višja ko bo cena fosilnih goriv, bolj izplačljivi bodo postajali električni avtomobili. In glede na to, da so fosilna goriva neobnovljiva in omejena je dolgoročni trend cene samo gor, gor in gor.

Za razliko od fosilnih goriv, pa se da elektriko proizvajati na žnj načinov.

Torej je množičnost električnih avtomobilov samo še stvar časa. Ne bo pa se zgodilo iz danes na jutri. Tudi konji s cest niso izginili čez noč.
anon-258837 sporočil: 1.755
[#2458163] 22.09.14 12:27
Odgovori   +    3
Avto na cesti izgleda dobro, zato ga je škoda. Problem pa je cena in odnos kupcev od električnih vozil, saj so ljudje povečini se sumničavi glede njih. Električna vozila so že nekaj časa na trgu, ampak so bila vedno razmeroma draga, če pogledaš npr. Prius in Hondo. Honda ga je bazirala na modelu civica, pa vseeno niso prodali kaj prida primerkov. Vprašanje je tudi obstojnost električne baterije za avto, ker vsak rad kupuje avto za "nedoločen čas", ne pa za 5 ali 7 let, potem pa moraš menjati baterijo, ki te pride 5000 EUR. Skratka, ko bodo naredili električna vozila za 9999 EUR z obstojno in/ali poceni baterijo, potem bo verjetno povpraševanje veliko.
RILCEK sporočil: 12
[#2458165] 22.09.14 12:35
Odgovori   +    2
Poznam lastnika Ampere. Kar naprej neki problemi, pa da ne govorim o vožnji. To ni užitek v vožnji ampak sama preračunljivost o dosegu z baterijami. Seveda gretje, klima obvezno izključeni, itd.....
anon-49022 sporočil: 830
[#2458199] 22.09.14 14:13 · odgovor na: vrac (#2458075)
Odgovori   +    2
[123nic]
Kaj podtikam? Prosim pojdi v prvo specializirano trgovino z bicikli, pa si poglej koliko stane električni bicikl. Tebi se pa tako kot mikmiku zdi, da bi za 4000 EUR-ov moral dobiti kar električni avto. Ne bi smešen. Baterija za elekrični avto je dražja.
Ti kar kupi električni bicikel v "specializirani trgovini z bicikli", good luck! In baterijo za Teslo za 10.000+ EUR si še dokupi.

Povej raje, kako lahko stane - govorimo torej o malo prodajni ceni! - električni moped, pripeljan iz kitajske, čisto normalno delujoč, 600 EUR ?! (ali celo za manj se dobi, baje).

Če nisi več otrok (če si, pa povprašaj mamico ali očija), se boš spomnil, da je med mopedom in čisto lepo uporabnim avtekom kot je npr. Piaggio Ape (ki je mimogrede celo dostavno vozilo, in to s samo 1,8 kW)le majhna razlika, in majhen korak v razvoju...

In jaz za vožnjo po mestu ne rabim niti Tesle niti nekih super-duper hibridov za 20.000+ EUR, to sem želel v svojem postu povedati.

Čas bo pokazal kdo bo prej prevladal elektirčni-avto sceno. Avti tipa Ampera/Tesla/Leaf/eGolf... (ki so vsi iber pretežki), ali bom jaz morebiti bolje zadel razvoj dogodkov...
anon-204390 sporočil: 13.528
[#2458216] 22.09.14 15:20 · odgovor na: ogo (#2458152)
Odgovori   +    0
[ogo]
> [vickibedi]
> > [vrac]
> > > [123nic]
> > > Podtikaš!
> >
> > Kaj podtikam? Prosim pojdi v prvo specializirano trgovino z bicikli, pa si poglej koliko stane električni bicikl. Tebi se pa tako kot mikmiku zdi, da bi za 4000 EUR-ov moral dobiti kar električni avto. Ne bi smešen. Baterija za elekrični avto je dražja.
>
> Baterija je lahko tudi cenejša. Verjetno tudi bo, ko bosta Tesla in Samsung zagnala masovno proizvodnjo, ki je tudi osnovna predopostavka te kalkulacije. Morda je 4.000 v tem trenutku še nerealno pričakovanje. Ampak upoštevaj alternative. Bencinski avto žepne izvedbe dobiš za 8-10 tisoč evrov. Če bodo hoteli zagnati prodajo električnih avtov, bodo morali znižati pod to ceno. Podobno kot pri televizorjih. Televizorji s katodno cevjo so bili na koncu življenskega cikla, recimo slabih 1.000 EUR za 70 cm diagonale. Sedaj dobiš za ta denar flat z najmanj 102 cm. Edino takšna kalkulacija bo lahko zagnala proizvodnjo električnih avtov, vse ostalo je BSH...

Ni bulšita, ker imaš celotno predpostavko osnovano samo na ceni vozila, upoštevati pa moraš celotne stroške vozila. Največji faktor je tu cena goriva. Višja ko bo cena fosilnih goriv, bolj izplačljivi bodo postajali električni avtomobili. In glede na to, da so fosilna goriva neobnovljiva in omejena je dolgoročni trend cene samo gor, gor in gor.

Za razliko od fosilnih goriv, pa se da elektriko proizvajati na žnj načinov.

Torej je množičnost električnih avtomobilov samo še stvar časa. Ne bo pa se zgodilo iz danes na jutri. Tudi konji s cest niso izginili čez noč.
Celotna cena vozila je pri električarjih še vedno višja kot pri bencinarjih. Res da prihraniš pri gorivu, zgubiš pa pri vzdrževanju baterij. Ekološka prednost je zaenkrat prav tako sporna. Razgradnja baterij ni okolju prijazna, prav tako ne tudi proizvodnja električne energije.
Kar se nafte tiče je takole, nafte je zaenkrat dovolj, trenutno je bolj ozko grlo proizvodnja kot zaloge. Če potegneš črto bo treba še veliko naredit, da bodo električarji konkurenčni bencinarjem. Sicer pa je pri tovrstnih odločitvah zadaj predvsem tudi politika....
GV-3786 sporočil: 234
[#2458221] 22.09.14 16:34
Odgovori   +    1
Ampera je super avto samo je pa velik kompromis! Teža je velika ker nima specialnema malega turbo mlinčka za generator in ima menjalnik, vse to povečuje težo! Če ga primerjaš z 100% električnimi ni več konkurnečna je pa uporabna za takrat ko greste na morje in ne rabiš švicat kje boš nafilal baterijo na poti!
Zadeva je odlična za peljat samo ultra predraga. Čakam na hibrid GT-E Golf ki naj bi imel boljše performanse za manj denarja in normalen prtljažnik!
anon-284823 sporočil: 2.300
[#2458261] 23.09.14 05:24
Odgovori   +    1
čas vnosa: 22.09.14 19:53
Ampera je le preoblečen Volt.
Jasno je ,da električni avtomobili taki kot so sedaj z maso,dosegom,časom polnjenja,ceno baterij NIMAJO PRIHODNOSTI!
anon-293132 sporočil: 134
[#2458281] 23.09.14 07:59
Odgovori   +    1
To z Ampero sploh ne čudi. Avto je pač razmeroma neuporaben, saj ima na elektriko dosti premajhno avtonomijo, ki v primeru poletne vročine ali zimskega mraza pade na vsega 30 kilometrov, nato pa zabrni glasen in požrešen bencinski motor. To ni rešitev, ob tem je Ampera še precej oblikovno nepraktična. Kupci hočejo električne avtomobile z normalno karoserijo in konkretno avtonomijo. Takšnih pa še ni - razen Tesle, ki je draga kot žafran, in prihajajoče Kie Soul EV, ki naj bi imela na elektriko za 200 kilometrov avtonomije.
anon-110019 sporočil: 327
[#2458344] 23.09.14 11:59 · odgovor na: anon-293132 (#2458281)
Odgovori   +    0
Zadnja sprememba: anon-110019 23.09.2014 12:00
[Niki11]
To z Ampero sploh ne čudi. Avto je pač razmeroma neuporaben, saj ima na elektriko dosti premajhno avtonomijo, ki v primeru poletne vročine ali zimskega mraza pade na vsega 30 kilometrov, nato pa zabrni glasen in požrešen bencinski motor. To ni rešitev, ob tem je Ampera še precej oblikovno nepraktična. Kupci hočejo električne avtomobile z normalno karoserijo in konkretno avtonomijo. Takšnih pa še ni - razen Tesle, ki je draga kot žafran, in prihajajoče Kie Soul EV, ki naj bi imela na elektriko za 200 kilometrov avtonomije.
Ampera razmeroma nauporabna? Oprosti,ampak poleg tega da si natrosil nekaj neresnic,si še neskončno naiven s svojim zadnjim stavkom!
Dejstvo: mraz res precej zmanjša kapaciteto baterije,vročina pa minimalno oz.bistveno manj,kot mogoče ti misliš...
Ampera ima baterijo s 16,5 kWh,KIA Soul EV pa ima baterijo s 27 kWh,torej 64% večjo kot Ampera. Če trdiš,da ima Ampera doseg 30 km v mrazu,koliko boš pod enakimi pogoji prevozil s Soulom? 30 x 1,64 = 49 km!
Uporabno za 100% EV avto?? NOT!
Glede 200 km dosega pri Soulu lahko samo sanjaš,ker v praksi to ne bo mogoče pod nobenim pogojem (oz.ti že zdaj lahko garantiram,da po AC pri 130 km/h ne boš prišel niti iz Kp do Lj z enim polnjenjem,pa tudi če ugasneš gretje,klimo,luči in radio!)
anon-88142 sporočil: 133
[#2458356] 23.09.14 12:34
Odgovori   +    2
Gospodje, ki komentirate ("grizete") električne avte. Verjetno se še dolgo ne
boste vozili v takih avtih, zato se raje vzdržite komentarjev, ker ne veste kaj
komentirate. Ampera ni avto za rajo, zato tudi ni šla v prodajo, ker raja pač nima toliko, da si lahko privošči tako tehnično dovršen avto.
vrac sporočil: 11.068
[#2458489] 23.09.14 20:19 · odgovor na: anon-204390 (#2458216)
Odgovori   +    1
[vickibedi]
> [ogo]
> > [vickibedi]
> > > [vrac]
> > > > [123nic]
> > > > Podtikaš!
> > >
> > > Kaj podtikam? Prosim pojdi v prvo specializirano trgovino z bicikli, pa si poglej koliko stane električni bicikl. Tebi se pa tako kot mikmiku zdi, da bi za 4000 EUR-ov moral dobiti kar električni avto. Ne bi smešen. Baterija za elekrični avto je dražja.
> >
> > Baterija je lahko tudi cenejša. Verjetno tudi bo, ko bosta Tesla in Samsung zagnala masovno proizvodnjo, ki je tudi osnovna predopostavka te kalkulacije. Morda je 4.000 v tem trenutku še nerealno pričakovanje. Ampak upoštevaj alternative. Bencinski avto žepne izvedbe dobiš za 8-10 tisoč evrov. Če bodo hoteli zagnati prodajo električnih avtov, bodo morali znižati pod to ceno. Podobno kot pri televizorjih. Televizorji s katodno cevjo so bili na koncu življenskega cikla, recimo slabih 1.000 EUR za 70 cm diagonale. Sedaj dobiš za ta denar flat z najmanj 102 cm. Edino takšna kalkulacija bo lahko zagnala proizvodnjo električnih avtov, vse ostalo je BSH...
>
> Ni bulšita, ker imaš celotno predpostavko osnovano samo na ceni vozila, upoštevati pa moraš celotne stroške vozila. Največji faktor je tu cena goriva. Višja ko bo cena fosilnih goriv, bolj izplačljivi bodo postajali električni avtomobili. In glede na to, da so fosilna goriva neobnovljiva in omejena je dolgoročni trend cene samo gor, gor in gor.
>
> Za razliko od fosilnih goriv, pa se da elektriko proizvajati na žnj načinov.
>
> Torej je množičnost električnih avtomobilov samo še stvar časa. Ne bo pa se zgodilo iz danes na jutri. Tudi konji s cest niso izginili čez noč.

Celotna cena vozila je pri električarjih še vedno višja kot pri bencinarjih. Res da prihraniš pri gorivu, zgubiš pa pri vzdrževanju baterij. Ekološka prednost je zaenkrat prav tako sporna. Razgradnja baterij ni okolju prijazna, prav tako ne tudi proizvodnja električne energije.
Kar se nafte tiče je takole, nafte je zaenkrat dovolj, trenutno je bolj ozko grlo proizvodnja kot zaloge. Če potegneš črto bo treba še veliko naredit, da bodo električarji konkurenčni bencinarjem. Sicer pa je pri tovrstnih odločitvah zadaj predvsem tudi politika....
Tesla zagotavlja uporabnost baterije za 200-300.000 kilometrov. To je pa toliko ali celo več kot je življnska doba pri dizelskem motorju. Sicer je res, da je za trenutne potrebe nafte še dovolj, bo pa ta čedalje dražja. Pa ni to največji problem, problem je ekologija. Enostavno svet ne prenese več onesnaževanja v obstoječih okvirih, kaj šele povečanja, kar se bo sigurno zgodilo brez povečanega deleža električnih vozil. Za potrebe električnih avtomobilov lahko zagotovimo potrebno elektriko iz obnovljivih virov v celoti. V to smer razmišlja tako Tesla kot tudi BMW se mi zdi, ki načrtujeta lastna polnilna mesta za električne avtomobile. Tesla s polnilnimi postajami po celi Ameriki, BMW pa avtonomno za vsakega kupca avtomobila posebej.
anon-116402 sporočil: 4.340
[#2458525] 24.09.14 01:05 · odgovor na: anon-88142 (#2458356)
Odgovori   +    0
[24680]
Gospodje, ki komentirate ("grizete") električne avte. Verjetno se še dolgo ne
boste vozili v takih avtih, zato se raje vzdržite komentarjev, ker ne veste kaj
komentirate. Ampera ni avto za rajo, zato tudi ni šla v prodajo, ker raja pač nima toliko, da si lahko privošči tako tehnično dovršen avto.
Ne vem, kaj je zate tehnična dovršenost, ampak zame nek na pol prototipen izdelek ni primer tehnične dovršenosti, pa četudi je v svoji ideji zelo sodoben in revolucionaren. Po drugi strani pa je lahko tehnično dovršen tudi razmeroma preprost izdelek, če ima dobro dodelane vse detajle. Tako da je realnost ravno obratna, kot praviš ti: raja se vozi s preprostimi, a tehnično dovršenimi avtomobili, Ampera pa zame ni tehnično dovršen avto.
anon-116402 sporočil: 4.340
[#2458526] 24.09.14 01:09 · odgovor na: vrac (#2458489)
Odgovori   +    0
[vrac]
> [vickibedi]
> > [ogo]
> > > [vickibedi]
> > > > [vrac]
> > > > > [123nic]
> > > > > Podtikaš!
> > > >
> > > > Kaj podtikam? Prosim pojdi v prvo specializirano trgovino z bicikli, pa si poglej koliko stane električni bicikl. Tebi se pa tako kot mikmiku zdi, da bi za 4000 EUR-ov moral dobiti kar električni avto. Ne bi smešen. Baterija za elekrični avto je dražja.
> > >
> > > Baterija je lahko tudi cenejša. Verjetno tudi bo, ko bosta Tesla in Samsung zagnala masovno proizvodnjo, ki je tudi osnovna predopostavka te kalkulacije. Morda je 4.000 v tem trenutku še nerealno pričakovanje. Ampak upoštevaj alternative. Bencinski avto žepne izvedbe dobiš za 8-10 tisoč evrov. Če bodo hoteli zagnati prodajo električnih avtov, bodo morali znižati pod to ceno. Podobno kot pri televizorjih. Televizorji s katodno cevjo so bili na koncu življenskega cikla, recimo slabih 1.000 EUR za 70 cm diagonale. Sedaj dobiš za ta denar flat z najmanj 102 cm. Edino takšna kalkulacija bo lahko zagnala proizvodnjo električnih avtov, vse ostalo je BSH...
> >
> > Ni bulšita, ker imaš celotno predpostavko osnovano samo na ceni vozila, upoštevati pa moraš celotne stroške vozila. Največji faktor je tu cena goriva. Višja ko bo cena fosilnih goriv, bolj izplačljivi bodo postajali električni avtomobili. In glede na to, da so fosilna goriva neobnovljiva in omejena je dolgoročni trend cene samo gor, gor in gor.
> >
> > Za razliko od fosilnih goriv, pa se da elektriko proizvajati na žnj načinov.
> >
> > Torej je množičnost električnih avtomobilov samo še stvar časa. Ne bo pa se zgodilo iz danes na jutri. Tudi konji s cest niso izginili čez noč.
>
> Celotna cena vozila je pri električarjih še vedno višja kot pri bencinarjih. Res da prihraniš pri gorivu, zgubiš pa pri vzdrževanju baterij. Ekološka prednost je zaenkrat prav tako sporna. Razgradnja baterij ni okolju prijazna, prav tako ne tudi proizvodnja električne energije.
> Kar se nafte tiče je takole, nafte je zaenkrat dovolj, trenutno je bolj ozko grlo proizvodnja kot zaloge. Če potegneš črto bo treba še veliko naredit, da bodo električarji konkurenčni bencinarjem. Sicer pa je pri tovrstnih odločitvah zadaj predvsem tudi politika....

Tesla zagotavlja uporabnost baterije za 200-300.000 kilometrov. To je pa toliko ali celo več kot je življnska doba pri dizelskem motorju. Sicer je res, da je za trenutne potrebe nafte še dovolj, bo pa ta čedalje dražja. Pa ni to največji problem, problem je ekologija. Enostavno svet ne prenese več onesnaževanja v obstoječih okvirih, kaj šele povečanja, kar se bo sigurno zgodilo brez povečanega deleža električnih vozil. Za potrebe električnih avtomobilov lahko zagotovimo potrebno elektriko iz obnovljivih virov v celoti. V to smer razmišlja tako Tesla kot tudi BMW se mi zdi, ki načrtujeta lastna polnilna mesta za električne avtomobile. Tesla s polnilnimi postajami po celi Ameriki, BMW pa avtonomno za vsakega kupca avtomobila posebej.
A me lahko razsvetliš s katerimi obnovljivimi viri bi ti zagotavljal el. energijo za masovni prehod na električne avte?

Aja, pod ekologijo jaz ne razumem samo svinjarijo pri proizvodnji električne energije vs. kurjenje nafte, pač pa tudi svinjarijo pri proizvodnji in uničenju baterij. Kolikor vem, imajo zaenkrat le svinčeve baterije praktično zaprt krog (torej enostavno in cenovno učinkovito skoraj 100% reciklažo). Vse ostalo je svinjarija za okolje.
anon-49022 sporočil: 830
[#2458556] 24.09.14 08:03 · odgovor na: anon-116402 (#2458526)
Odgovori   +    0
[usimoncic]
Aja, pod ekologijo jaz ne razumem samo svinjarijo pri proizvodnji električne energije vs. kurjenje nafte, pač pa tudi svinjarijo pri proizvodnji in uničenju baterij. Kolikor vem, imajo zaenkrat le svinčeve baterije praktično zaprt krog (torej enostavno in cenovno učinkovito skoraj 100% reciklažo). Vse ostalo je svinjarija za okolje.
Točno tko. Pa tudi glede daleč najbolj uporabljanega obnovljivega vira - elektrike iz hidrocentral, bi se dalo kaj povedati o vplivu na okolje. Poglejte si malo, kako izgleda okolje nekaj km pred in nekaj km za hidrocentralami. Poskusite videno primerjati s starimi slikami pred izgradnjo elektrarne, ali povprašajte starejše domačine. Prej - idila, sedaj - groza.
vrac sporočil: 11.068
[#2458605] 24.09.14 10:39 · odgovor na: anon-116402 (#2458526)
Odgovori   +    0
[usimoncic]
A me lahko razsvetliš s katerimi obnovljivimi viri bi ti zagotavljal el. energijo za masovni prehod na električne avte?

Aja, pod ekologijo jaz ne razumem samo svinjarijo pri proizvodnji električne energije vs. kurjenje nafte, pač pa tudi svinjarijo pri proizvodnji in uničenju baterij. Kolikor vem, imajo zaenkrat le svinčeve baterije praktično zaprt krog (torej enostavno in cenovno učinkovito skoraj 100% reciklažo). Vse ostalo je svinjarija za okolje.

Izkoristek električnih vozil je dva do trikrat boljši kot pri motorjih z notranjim izgorevanjem.Tudi če se uporabi elektrika iz TC je z vidika ekologije to velik napredek. Sicer bi se pa večina avtomobilov polnila ponoči, tako da bi izkoristili odvečno elektriko,ki jo sedaj ne morejo prodati, na drug strani lahko baterije v avtomobilih pokrivajo konično moč v sistemu. Kar se pa tiče katere obnovljive vire bi lahko uporabili je pa jasno: fotovoltaiko in vetrne elektrarne, lahko tudi druge vire kot geotermalno energijo, bioenergijo, energijo od kurjenja odpadkov, hidroenergijo itn... Mislim, da je s termocentralami in nuklaearkami konec. Ne v bližnji in srednji prihodnosti, čez 50 let pa bo tovrsten način pridobivanja elektrike izginil. V to sem pa prepričan.
Morda je res problem reciklaža baterij, vendar na tem področju poteka razvoj,ki bo to pomanjkljivost sigurno odpravil. Redkih kovin zaradi omejenosti virov kmalu ne bo več v teh baterijah.
anon-116402 sporočil: 4.340
[#2458667] 24.09.14 13:12 · odgovor na: vrac (#2458605)
Odgovori   +    1
[vrac]
> [usimoncic]

> A me lahko razsvetliš s katerimi obnovljivimi viri bi ti zagotavljal el. energijo za masovni prehod na električne avte?
>
> Aja, pod ekologijo jaz ne razumem samo svinjarijo pri proizvodnji električne energije vs. kurjenje nafte, pač pa tudi svinjarijo pri proizvodnji in uničenju baterij. Kolikor vem, imajo zaenkrat le svinčeve baterije praktično zaprt krog (torej enostavno in cenovno učinkovito skoraj 100% reciklažo). Vse ostalo je svinjarija za okolje.


Izkoristek električnih vozil je dva do trikrat boljši kot pri motorjih z notranjim izgorevanjem.Tudi če se uporabi elektrika iz TC je z vidika ekologije to velik napredek.
Ja, seveda je izkoristek električnega pogonskega sistem 2× boljši od izkoristka pogona z motorjem z notranjem zgorevanjem (tisto o 3× boljšem izkoristku žal ne drži). Seveda pa si pozabil, da moraš električnemu avtu dodati še izkoristek TC, pri navadnem pa se gorivo kar direktno kuri v motorju, pa si na istem. OK, računica je malo poenostavljena, saj je povsod treba dodati še nekaj transportnih izgub, bolj natančne izkoristke itd., ampak v osnovi ni neke bistvene razlike v izkoristku energije pri električnem avtu in konvencionalnem.
Sicer bi se pa večina avtomobilov polnila ponoči, tako da bi izkoristili odvečno elektriko,ki jo sedaj ne morejo prodati,
Te enregije ni toliko, poleg tega pa obstajajo načini za shranjevanje energije, ki sicer nekaj stanejo, ampak če bi bilo res toliko te energije, bi se jih posluževali v večjem merilu. Nenazadnje, problem odvečne energije ponoči se rešuje tudi s pametnim omrežjem in pametnimi porabniki energije (pametne bojlerje že dobiš v vsaki boljši tehnični trgovini). V malo bolj naprednih državah pa se lahko tudi ogrevaš tako, da ti operater vklaplja el. grelec v toplotnem zalogovniku, ko ima viške energije.
na drug strani lahko baterije v avtomobilih pokrivajo konično moč v sistemu.
Ja, lahko, če ne služijo svojemu namenu. Seveda je za pokrivanje viškov moči ceneje imeti težko svinčevo baterijo, kot svinjsko drago Teslo.
Kar se pa tiče katere obnovljive vire bi lahko uporabili je pa jasno: fotovoltaiko in vetrne elektrarne, lahko tudi druge vire kot geotermalno energijo, bioenergijo, energijo od kurjenja odpadkov, hidroenergijo itn...
Brez zamere, to je zaenkrat pravljica.
Mislim, da je s termocentralami in nuklaearkami konec. Ne v bližnji in srednji prihodnosti, čez 50 let pa bo tovrsten način pridobivanja elektrike izginil. V to sem pa prepričan.
Ja, bo, če bo fuzija izpolnila svoje obljube, v kar pa nisem prav prepričan.
Morda je res problem reciklaža baterij, vendar na tem področju poteka razvoj,ki bo to pomanjkljivost sigurno odpravil. Redkih kovin zaradi omejenosti virov kmalu ne bo več v teh baterijah.
Torej nerešeni tehnični problem vendarle obstaja... Obstajajo sicer ideje o rešitvi, kot tudi že nekaj desetletij obstajajo idejne rešitve za fuzijske elektrarne in kup drugih reči.
anon-88142 sporočil: 133
[#2458738] 24.09.14 15:43 · odgovor na: anon-116402 (#2458525)
Odgovori   +    0
Vidim, da Ampero premalo poznate.

Strani: 1 2