Izbrani forum: Avto
Izbrana tema: članek Še več užitkov v malem Bavarcu
Strani: 1
sporočil: 2.300
Kdor je videl BMW jev napovednik in kaj pride do 2018 se vpraša
?
Ali bo vse večje drobljenje ,mešanje razredov in pretirana rast modelne palete,pokrilo stroške proizvodnje in razvoja?
Ne samo ,da imajo proizvajalci konkurenco v lastnih modelih,poleg še tujo in nekateri še koncerensko,je vprašanje doklej lahko tele norosti gredo,in nebi bilo presenetljivo ,da ob kakšni novi recesiji ali slabši prodaji nebo izginilo kup modelov,stroški pa bodo ostali in verjetno hudo bremenili proizvajalce in marsikoga porinile na rob solventnosti.
Ali bo vse večje drobljenje ,mešanje razredov in pretirana rast modelne palete,pokrilo stroške proizvodnje in razvoja?
Ne samo ,da imajo proizvajalci konkurenco v lastnih modelih,poleg še tujo in nekateri še koncerensko,je vprašanje doklej lahko tele norosti gredo,in nebi bilo presenetljivo ,da ob kakšni novi recesiji ali slabši prodaji nebo izginilo kup modelov,stroški pa bodo ostali in verjetno hudo bremenili proizvajalce in marsikoga porinile na rob solventnosti.
sporočil: 1.195
[ctx]BMW se je pred leti odločil, da bo proizvajal vse standardne oblike in poudarek dal na vsa področja nišnih modelov. Cilj je zadovoljite vse potrebe oz. bolje želje novih kupcev. V bistvu jim kar ratuje, vse kar jim bo še manjkalo je superšportnik, ki pa je tudi napovedan. V bistvu, če ne bi bilo 2008 krize bi že bil na cesti pa so takrat malce ustavili razvoj sedaj pa je že vpolnem zamahu. Čez dve leti bodo imeli vse modele, ki so jih boš zaželel. Trenutna nora rast je pravi čas za vlaganje v razvoj.
Kdor je videl BMW jev napovednik in kaj pride do 2018 se vpraša ?
Ali bo vse večje drobljenje ,mešanje razredov in pretirana rast modelne palete,pokrilo stroške proizvodnje in razvoja?
sporočil: 2.300
[exarkun]No nekateri pa res neznate odnehati in vsaj malo razmišljti.
> [ctx]
> Kdor je videl BMW jev napovednik in kaj pride do 2018 se vpraša ?
> Ali bo vse večje drobljenje ,mešanje razredov in pretirana rast modelne palete,pokrilo stroške proizvodnje in razvoja?
> Ne samo ,da imajo proizvajalci konkurenco v lastnih modelih,poleg še tujo in nekateri še koncerensko,je vprašanje doklej lahko tele norosti gredo,in nebi bilo presenetljivo ,da ob kakšni novi recesiji ali slabši prodaji nebo izginilo kup modelov,stroški pa bodo ostali in verjetno hudo bremenili proizvajalce in marsikoga porinile na rob solventnosti.
BMW se je povezal s Toyoto. Skupaj razvijata Z4 in novo 1-ko, če se ne motim. Verjetno bo ali je enako z nekaterimi drugimi modeli. Nimam točnih podatkov.
Sicer nevem poklica ampak ,dajva takole BMW ŽE izdobavlja dizelske motorje za Toyote in tudi še nekaj motorjev bosta razvijala.
Vendar niso težava motorji-tu se da stroške ,deliti in tudi sama tovarna ni" sorazmerno Majhna" seveda gre za stroške razvoja ,a se tu delijo.
Kje je glavna težava?
Dajva takole na platformi 3jke bazira ,3,4 in active tourer,ter X4,H3 ter trojka tourer in 3jka GT.Žesama vozila o si konkurenca npr.GT -tourerju in active touterju in obratno,3-4 ki ,M3_M4.Seveda lahko uporabljaš iste motorje in menjalnike,delno še podvozja-ki pa so že problematičnejša zaradi školjk,nato sledi drugačna notranost in oprema ter seveda sestavni deli in še linija za sestavljanje nato še reklama in marketing za posamezen model.
In ,češe k temu dodamo tujo konkurenco,ki drobi enako zato se lahko hitro zgodi ,da modeli ne dosegajo prodajnih številk in prinašajo izgubo,poglejmo malce bolj "plastično" tudi Maybach je delil platformo in motorje ter tehniko s razredom a klub Exkluzivnosti" in vsej reklami ni nikoli dosegal prodaje Rollsa in je vseskozi delal izgubo,pa čeprav je konkurenca v supet luksuzni klasi bistveno manjša kot v nižjih razredih.
Vsi pa so tudi bolj ali manj občutljivi na recesijo in gospodarska nihanja.
sporočil: 2.300
[exarkun]Nemška avto ivdustrija dela podobno napako le na drug način kot jo je delala Ameriška s "badge designom".
> [ctx]
> > [exarkun]
> > > [ctx]
> > > Kdor je videl BMW jev napovednik in kaj pride do 2018 se vpraša ?
> > > Ali bo vse večje drobljenje ,mešanje razredov in pretirana rast modelne palete,pokrilo stroške proizvodnje in razvoja?
> > > Ne samo ,da imajo proizvajalci konkurenco v lastnih modelih,poleg še tujo in nekateri še koncerensko,je vprašanje doklej lahko tele norosti gredo,in nebi bilo presenetljivo ,da ob kakšni novi recesiji ali slabši prodaji nebo izginilo kup modelov,stroški pa bodo ostali in verjetno hudo bremenili proizvajalce in marsikoga porinile na rob solventnosti.
> >
> > BMW se je povezal s Toyoto. Skupaj razvijata Z4 in novo 1-ko, če se ne motim. Verjetno bo ali je enako z nekaterimi drugimi modeli. Nimam točnih podatkov.
>
> No nekateri pa res neznate odnehati in vsaj malo razmišljti.
> Sicer nevem poklica ampak ,dajva takole BMW ŽE izdobavlja dizelske motorje za Toyote in tudi še nekaj motorjev bosta razvijala.
> Vendar niso težava motorji-tu se da stroške ,deliti in tudi sama tovarna ni" sorazmerno Majhna" seveda gre za stroške razvoja ,a se tu delijo.
> Kje je glavna težava?
> Dajva takole na platformi 3jke bazira ,3,4 in active tourer,ter X4,H3 ter trojka tourer in 3jka GT.Žesama vozila o si konkurenca npr.GT -tourerju in active touterju in obratno,3-4 ki ,M3_M4.Seveda lahko uporabljaš iste motorje in menjalnike,delno še podvozja-ki pa so že problematičnejša zaradi školjk,nato sledi drugačna notranost in oprema ter seveda sestavni deli in še linija za sestavljanje nato še reklama in marketing za posamezen model.
> In ,češe k temu dodamo tujo konkurenco,ki drobi enako zato se lahko hitro zgodi ,da modeli ne dosegajo prodajnih številk in prinašajo izgubo,poglejmo malce bolj "plastično" tudi Maybach je delil platformo in motorje ter tehniko s razredom a klub Exkluzivnosti" in vsej reklami ni nikoli dosegal prodaje Rollsa in je vseskozi delal izgubo,pa čeprav je konkurenca v supet luksuzni klasi bistveno manjša kot v nižjih razredih.
> Vsi pa so tudi bolj ali manj občutljivi na recesijo in gospodarska nihanja.
Jaz sem sicer iz tehnične stroke, ne poznam pa v nulo avtomobilske industrije, ni moje področje. Berem članke po internetu. Pozabljaš pa, da Bentley in RR tudi delita vsaj platforme z Audijem in BMW-jem pa jim prodaja raste kolikor jaz vem. Sicer pa to, da Švabi gredo v smer preveliko modelov se strinjam ter bodo zagotovo delali izgubo. Pravim pa, da BMW sodeluje s Toyoto zaradi nižanja stroškov. In to zagotovo drži, saj drugače ne bi sodelovali. Bo pa preveliko število modelov izničilo prihranek. Ampak jebiga, their money, their call.
Npr modeli ki se koncerensko znotraj prekrivajo so težavatako imasta Škoda,kot Seat že podobnomodelno paleto kot VW in v manjši meri Audi skratka konkurenca (skoraj identičnih vozil) za različno ceno,kar ti ob kupu modelov in stroškov zanje razbije tudi kupce in nenazadnje je tudi Maccan bolj ali man preoblečen Q5.Skratka stroški rasejo izplen pa verjetno nebo tak ,kot bi ga želeli in bo nakoncu treba znatno število modelov črtati(matematika je pač hudič)
Gre pa za nekaj drugega ne BMW ne VW ne Mercedes pač niso Super Luxury zato so pobrali marke kot so Rolls in Bentlej,Mercedesa je sicer poizkušal z Maybachom a je bil flop(neposrečeno čudo),seveda pa je pri Bentleyih(čepijo na platformi neposrečenega Phaetona,ki je zgubaški model,tudi Bugattiju ne cvetejo ravno cvetlice) in Rolls sorazmerno malo modelov in mark v tem segmenu in še ena stvar je tukaj večina modelov je čisti "costum" in meje cen so le nebo to pa pokriva velike proizvodnne stroške ,pri nižjih razredih pa je težava ta da rabiš maso,le to pa si že drobiš sam z ogromno modeli,dodatno pa še konkurenca in dolgoročno tale politika pač ni vzdržna.
sporočil: 11.068
Izgleda, da za določene modele zadostuje že prodaja izpod 50.000
avtomobilov letno. Pri kabrijih je ta številka ponavadi še bistveno
nižja. Zato so pa cene teh nišnih avtomobilov tako visoke, da
pokrijejo stroške razvoja. Očitno se jim v tem trenutku, ko prodaja
raste, to splača. Se pa strinjam, da lahko ob recesiji pride do
streznitve in do racionalizacije palete ponudbe.
sporočil: 2.264
Po logiki večine zgornjih komentarjev, bi morala biti Zastava sedaj
najbolj uspešna firma na svetu, saj so imeli v ponudbi točno dva
modela; Yugo in Skala...
BMWji serije 3, 4 z vsemi derivati ter povrh še X3 in X4 si delijo lep kup komponent, izdelava drugih orodij za stiskanje pleha pa tudi ne stane toliko, kot je extra zaslužka pri 4GC vs 3 sedanu.
Očitno si eni res želite nazaj v svetli socializem, kjer bi vsaka firma delala max tri modele; za rajo, policijo/birokracijo in CK.
BMWji serije 3, 4 z vsemi derivati ter povrh še X3 in X4 si delijo lep kup komponent, izdelava drugih orodij za stiskanje pleha pa tudi ne stane toliko, kot je extra zaslužka pri 4GC vs 3 sedanu.
Očitno si eni res želite nazaj v svetli socializem, kjer bi vsaka firma delala max tri modele; za rajo, policijo/birokracijo in CK.
sporočil: 1.195
Zadnja sprememba: anon-166099 12.09.2014 08:51
[exarkun]Komu upada dobiček iz leta v leto? :) od kar delajo na nišnih modelih (bmw) je ravno nasprotno, nora rast dobička.
Ne razumeš. Ni problem, da je modelov več. Problem je, da zaradi prevelikega števila modelov s podobno funkcionalnostjo si odžirajo trg drug drugemu. In to je samomorilsko. Dobiček jim upada iz leta v leto in ko pride nova recesija bo pizdarija.
Ne sodi kupcev po slovenskh žepih, ki komaj spraskajo za avto skupaj.
Recimo, da gre nekako tako, X6 je všečen eni ženski ampak ji je občutno prevelik. Sedaj lahko izbere X4 še prevelik? ok, pa X2. TOrej za vsekega nekaj, prej je pač posegla po drugi znamki. Enako velja za vse ostale modele. Avto mora biti orodje, kot smuči. Kupiš tiste ki so ti ravno prav in všečne po barvi :) če Elan nima tvojih želja greš na Atomic, torej je edino logično, da Elan proizvaja take, ki ti jih lčahko proda. Raziskava pa verjemi, da je narejena tako, da bo šlo skozi... je že prav tako..
lp
sporočil: 11.068
Zadnja sprememba: anon-182066 12.09.2014 09:32
[exarkun]
Mislim, da se jim ne splača, saj kljub povečanju prodaje 10% na leto imajo vedno nižje dobičke. Točnih podatkov se mi ne da iskat. Ko bo prišla nova recesija se bo pa prava zabava šele začela.Mislim, da jim marže generalno ne padajo. Po moje so nižji dobički posledica velikih vlaganj v razvoj, ki v določeni meri znižujejo prikazane dobičke. Drži pa, da manjši avtomobili niso tako dobičkonosni kot veliki. V masi pa po moje njihove bruto marže rastejo. Če ne bi, ne bi toliko vlagali. Se pa strinjam, da je to dvorezen meč, če se zalomi,če pride do recesije lahko to dejstvo predstavlja problem. Treba je pa vedeti, da te tovarne večino vlaganj opravijo v Aziji ali Južni Ameriki, kjer trg raste, nekaj tudi v vzhodni Evropi, v razvitih državah pa povečevanja kapacitet ni videti. Sicer pa, zgodovina bo pokazala kaj je prav.
sporočil: 1.195
Zadnja sprememba: anon-166099 12.09.2014 11:01
[exarkun]Jah nisi vredu prebral :) razen če je zate nekaj časa nazaj 5 let..
Bral sem na eni spletni strani že nekaj časa nazaj. Dobičke ima nemška sveta trojica nižje iz leta v leto ...
sporočil: 11.068
Zadnja sprememba: anon-182066 12.09.2014 15:22
[0522MANTE]Sem pogledal, BMW-ju dobički v prvem polletju tega leta rapidno rastejo,ne padajo. Rastejo bolj kot sam volumen proizvodnje.
www.bmwgroup.com/e/0...lick.shtml
Annual Report 2013, stran 5.
Strani: 1