7 min
Nove omejitve za Airbnb na Dunaju: kakšne so v primerjavi z načrtovanimi prepovedmi pri nas
2 uri
V ZDA preklicali izvozna dovoljenja za dobavo čipov kitajskemu Huaweiju
2 uri
BMW M4 CS prihaja z motorjem, ki izvira iz serije DTM
3 ure
Sistemska in interesna ksenofobija do tujih lastnikov ubija vrednost Slovenije 6
4 ure
Protiinflacijski boj: Korejci so dali fokus na skrčflacijo, Nemci na kebabflacijo 2
4 ure
Takšno naj bi bilo vprašanje na novembrskem referendumu o JEK 2 3
4 ure
TOP ČLANKI - Kaj danes berete
4 ure
Arbitraža: Republika Srbska mora slovenski družbi plačati 45 milijonov evrov 1
5 ur
Švedska centralna banka je znižala ključno obrestno mero 1
5 ur
Katere inovacije na področju energije navdušujejo v EU 3
5 ur
Tudi poštarji bodo stavkali 1
5 ur
Dvomesečno rast proizvodnje v nemški predelovalni industriji je marca prekinil nov upad
6 ur
Nasvet: na kateri upravni enoti se najmanj čaka na osebne dokumente 1
8 ur
Stroški oklestili dobiček BMW
8 ur
Poglejte, kako nove tehnologije in digitalizacija znižujejo stroške in zmanjšujejo ogljični odtis kmetij (PRO)
8 ur
Okusi Vipavske – poklon bogati vinarski in kulinarični tradiciji
11 ur
Z orodjem SMT strateško načrtovanje razvoja kmetije ni noben bavbav 1
11 ur
German Managers Don’t See Global Upswing Boosting Their Business
11 ur
German Factory Orders Drop in Sign of Enduring Weakness
11 ur
Velika Britanija: stroški globokega geološkega odlagališča jedrskih odpadkov rastejo na 77 milijard evrov 1

Izbrani forum: Avto

Izbrana tema: članek Še več užitkov v malem Bavarcu

Strani: 1

anon-284823 sporočil: 2.300
[#2455034] 11.09.14 09:02
Odgovori   +    2
Kdor je videl BMW jev napovednik in kaj pride do 2018 se vpraša ?
Ali bo vse večje drobljenje ,mešanje razredov in pretirana rast modelne palete,pokrilo stroške proizvodnje in razvoja?
Ne samo ,da imajo proizvajalci konkurenco v lastnih modelih,poleg še tujo in nekateri še koncerensko,je vprašanje doklej lahko tele norosti gredo,in nebi bilo presenetljivo ,da ob kakšni novi recesiji ali slabši prodaji nebo izginilo kup modelov,stroški pa bodo ostali in verjetno hudo bremenili proizvajalce in marsikoga porinile na rob solventnosti.
anon-166099 sporočil: 1.195
[#2455058] 11.09.14 09:54 · odgovor na: anon-284823 (#2455034)
Odgovori   +    2
[ctx]
Kdor je videl BMW jev napovednik in kaj pride do 2018 se vpraša ?
Ali bo vse večje drobljenje ,mešanje razredov in pretirana rast modelne palete,pokrilo stroške proizvodnje in razvoja?
BMW se je pred leti odločil, da bo proizvajal vse standardne oblike in poudarek dal na vsa področja nišnih modelov. Cilj je zadovoljite vse potrebe oz. bolje želje novih kupcev. V bistvu jim kar ratuje, vse kar jim bo še manjkalo je superšportnik, ki pa je tudi napovedan. V bistvu, če ne bi bilo 2008 krize bi že bil na cesti pa so takrat malce ustavili razvoj sedaj pa je že vpolnem zamahu. Čez dve leti bodo imeli vse modele, ki so jih boš zaželel. Trenutna nora rast je pravi čas za vlaganje v razvoj.
anon-284823 sporočil: 2.300
[#2455089] 11.09.14 10:47 · odgovor na: (#2455035)
Odgovori   +    0
[exarkun]
> [ctx]
> Kdor je videl BMW jev napovednik in kaj pride do 2018 se vpraša ?
> Ali bo vse večje drobljenje ,mešanje razredov in pretirana rast modelne palete,pokrilo stroške proizvodnje in razvoja?
> Ne samo ,da imajo proizvajalci konkurenco v lastnih modelih,poleg še tujo in nekateri še koncerensko,je vprašanje doklej lahko tele norosti gredo,in nebi bilo presenetljivo ,da ob kakšni novi recesiji ali slabši prodaji nebo izginilo kup modelov,stroški pa bodo ostali in verjetno hudo bremenili proizvajalce in marsikoga porinile na rob solventnosti.

BMW se je povezal s Toyoto. Skupaj razvijata Z4 in novo 1-ko, če se ne motim. Verjetno bo ali je enako z nekaterimi drugimi modeli. Nimam točnih podatkov.
No nekateri pa res neznate odnehati in vsaj malo razmišljti.
Sicer nevem poklica ampak ,dajva takole BMW ŽE izdobavlja dizelske motorje za Toyote in tudi še nekaj motorjev bosta razvijala.
Vendar niso težava motorji-tu se da stroške ,deliti in tudi sama tovarna ni" sorazmerno Majhna" seveda gre za stroške razvoja ,a se tu delijo.
Kje je glavna težava?
Dajva takole na platformi 3jke bazira ,3,4 in active tourer,ter X4,H3 ter trojka tourer in 3jka GT.Žesama vozila o si konkurenca npr.GT -tourerju in active touterju in obratno,3-4 ki ,M3_M4.Seveda lahko uporabljaš iste motorje in menjalnike,delno še podvozja-ki pa so že problematičnejša zaradi školjk,nato sledi drugačna notranost in oprema ter seveda sestavni deli in še linija za sestavljanje nato še reklama in marketing za posamezen model.
In ,češe k temu dodamo tujo konkurenco,ki drobi enako zato se lahko hitro zgodi ,da modeli ne dosegajo prodajnih številk in prinašajo izgubo,poglejmo malce bolj "plastično" tudi Maybach je delil platformo in motorje ter tehniko s razredom a klub Exkluzivnosti" in vsej reklami ni nikoli dosegal prodaje Rollsa in je vseskozi delal izgubo,pa čeprav je konkurenca v supet luksuzni klasi bistveno manjša kot v nižjih razredih.
Vsi pa so tudi bolj ali manj občutljivi na recesijo in gospodarska nihanja.
anon-284823 sporočil: 2.300
[#2455126] 11.09.14 11:54 · odgovor na: (#2455093)
Odgovori   +    0
[exarkun]
> [ctx]
> > [exarkun]
> > > [ctx]
> > > Kdor je videl BMW jev napovednik in kaj pride do 2018 se vpraša ?
> > > Ali bo vse večje drobljenje ,mešanje razredov in pretirana rast modelne palete,pokrilo stroške proizvodnje in razvoja?
> > > Ne samo ,da imajo proizvajalci konkurenco v lastnih modelih,poleg še tujo in nekateri še koncerensko,je vprašanje doklej lahko tele norosti gredo,in nebi bilo presenetljivo ,da ob kakšni novi recesiji ali slabši prodaji nebo izginilo kup modelov,stroški pa bodo ostali in verjetno hudo bremenili proizvajalce in marsikoga porinile na rob solventnosti.
> >
> > BMW se je povezal s Toyoto. Skupaj razvijata Z4 in novo 1-ko, če se ne motim. Verjetno bo ali je enako z nekaterimi drugimi modeli. Nimam točnih podatkov.
>
> No nekateri pa res neznate odnehati in vsaj malo razmišljti.
> Sicer nevem poklica ampak ,dajva takole BMW ŽE izdobavlja dizelske motorje za Toyote in tudi še nekaj motorjev bosta razvijala.
> Vendar niso težava motorji-tu se da stroške ,deliti in tudi sama tovarna ni" sorazmerno Majhna" seveda gre za stroške razvoja ,a se tu delijo.
> Kje je glavna težava?
> Dajva takole na platformi 3jke bazira ,3,4 in active tourer,ter X4,H3 ter trojka tourer in 3jka GT.Žesama vozila o si konkurenca npr.GT -tourerju in active touterju in obratno,3-4 ki ,M3_M4.Seveda lahko uporabljaš iste motorje in menjalnike,delno še podvozja-ki pa so že problematičnejša zaradi školjk,nato sledi drugačna notranost in oprema ter seveda sestavni deli in še linija za sestavljanje nato še reklama in marketing za posamezen model.
> In ,češe k temu dodamo tujo konkurenco,ki drobi enako zato se lahko hitro zgodi ,da modeli ne dosegajo prodajnih številk in prinašajo izgubo,poglejmo malce bolj "plastično" tudi Maybach je delil platformo in motorje ter tehniko s razredom a klub Exkluzivnosti" in vsej reklami ni nikoli dosegal prodaje Rollsa in je vseskozi delal izgubo,pa čeprav je konkurenca v supet luksuzni klasi bistveno manjša kot v nižjih razredih.
> Vsi pa so tudi bolj ali manj občutljivi na recesijo in gospodarska nihanja.

Jaz sem sicer iz tehnične stroke, ne poznam pa v nulo avtomobilske industrije, ni moje področje. Berem članke po internetu. Pozabljaš pa, da Bentley in RR tudi delita vsaj platforme z Audijem in BMW-jem pa jim prodaja raste kolikor jaz vem. Sicer pa to, da Švabi gredo v smer preveliko modelov se strinjam ter bodo zagotovo delali izgubo. Pravim pa, da BMW sodeluje s Toyoto zaradi nižanja stroškov. In to zagotovo drži, saj drugače ne bi sodelovali. Bo pa preveliko število modelov izničilo prihranek. Ampak jebiga, their money, their call.
Nemška avto ivdustrija dela podobno napako le na drug način kot jo je delala Ameriška s "badge designom".
Npr modeli ki se koncerensko znotraj prekrivajo so težavatako imasta Škoda,kot Seat že podobnomodelno paleto kot VW in v manjši meri Audi skratka konkurenca (skoraj identičnih vozil) za različno ceno,kar ti ob kupu modelov in stroškov zanje razbije tudi kupce in nenazadnje je tudi Maccan bolj ali man preoblečen Q5.Skratka stroški rasejo izplen pa verjetno nebo tak ,kot bi ga želeli in bo nakoncu treba znatno število modelov črtati(matematika je pač hudič)
Gre pa za nekaj drugega ne BMW ne VW ne Mercedes pač niso Super Luxury zato so pobrali marke kot so Rolls in Bentlej,Mercedesa je sicer poizkušal z Maybachom a je bil flop(neposrečeno čudo),seveda pa je pri Bentleyih(čepijo na platformi neposrečenega Phaetona,ki je zgubaški model,tudi Bugattiju ne cvetejo ravno cvetlice) in Rolls sorazmerno malo modelov in mark v tem segmenu in še ena stvar je tukaj večina modelov je čisti "costum" in meje cen so le nebo to pa pokriva velike proizvodnne stroške ,pri nižjih razredih pa je težava ta da rabiš maso,le to pa si že drobiš sam z ogromno modeli,dodatno pa še konkurenca in dolgoročno tale politika pač ni vzdržna.
anon-182066 sporočil: 11.068
[#2455169] 11.09.14 13:49 · odgovor na: (#2455140)
Odgovori   +    1
Izgleda, da za določene modele zadostuje že prodaja izpod 50.000 avtomobilov letno. Pri kabrijih je ta številka ponavadi še bistveno nižja. Zato so pa cene teh nišnih avtomobilov tako visoke, da pokrijejo stroške razvoja. Očitno se jim v tem trenutku, ko prodaja raste, to splača. Se pa strinjam, da lahko ob recesiji pride do streznitve in do racionalizacije palete ponudbe.
dz1975 sporočil: 2.264
[#2455295] 11.09.14 19:27
Odgovori   +    1
Po logiki večine zgornjih komentarjev, bi morala biti Zastava sedaj najbolj uspešna firma na svetu, saj so imeli v ponudbi točno dva modela; Yugo in Skala...

BMWji serije 3, 4 z vsemi derivati ter povrh še X3 in X4 si delijo lep kup komponent, izdelava drugih orodij za stiskanje pleha pa tudi ne stane toliko, kot je extra zaslužka pri 4GC vs 3 sedanu.

Očitno si eni res želite nazaj v svetli socializem, kjer bi vsaka firma delala max tri modele; za rajo, policijo/birokracijo in CK.
anon-166099 sporočil: 1.195
[#2455389] 12.09.14 08:50 · odgovor na: (#2455324)
Odgovori   +    1
Zadnja sprememba: anon-166099 12.09.2014 08:51
[exarkun]
Ne razumeš. Ni problem, da je modelov več. Problem je, da zaradi prevelikega števila modelov s podobno funkcionalnostjo si odžirajo trg drug drugemu. In to je samomorilsko. Dobiček jim upada iz leta v leto in ko pride nova recesija bo pizdarija.
Komu upada dobiček iz leta v leto? :) od kar delajo na nišnih modelih (bmw) je ravno nasprotno, nora rast dobička.
Ne sodi kupcev po slovenskh žepih, ki komaj spraskajo za avto skupaj.
Recimo, da gre nekako tako, X6 je všečen eni ženski ampak ji je občutno prevelik. Sedaj lahko izbere X4 še prevelik? ok, pa X2. TOrej za vsekega nekaj, prej je pač posegla po drugi znamki. Enako velja za vse ostale modele. Avto mora biti orodje, kot smuči. Kupiš tiste ki so ti ravno prav in všečne po barvi :) če Elan nima tvojih želja greš na Atomic, torej je edino logično, da Elan proizvaja take, ki ti jih lčahko proda. Raziskava pa verjemi, da je narejena tako, da bo šlo skozi... je že prav tako..
lp
anon-182066 sporočil: 11.068
[#2455407] 12.09.14 09:30 · odgovor na: (#2455283)
Odgovori   +    0
Zadnja sprememba: anon-182066 12.09.2014 09:32
[exarkun]
Mislim, da se jim ne splača, saj kljub povečanju prodaje 10% na leto imajo vedno nižje dobičke. Točnih podatkov se mi ne da iskat. Ko bo prišla nova recesija se bo pa prava zabava šele začela.
Mislim, da jim marže generalno ne padajo. Po moje so nižji dobički posledica velikih vlaganj v razvoj, ki v določeni meri znižujejo prikazane dobičke. Drži pa, da manjši avtomobili niso tako dobičkonosni kot veliki. V masi pa po moje njihove bruto marže rastejo. Če ne bi, ne bi toliko vlagali. Se pa strinjam, da je to dvorezen meč, če se zalomi,če pride do recesije lahko to dejstvo predstavlja problem. Treba je pa vedeti, da te tovarne večino vlaganj opravijo v Aziji ali Južni Ameriki, kjer trg raste, nekaj tudi v vzhodni Evropi, v razvitih državah pa povečevanja kapacitet ni videti. Sicer pa, zgodovina bo pokazala kaj je prav.
0522MANTE sporočil: 62
[#2455460] 12.09.14 10:38 · odgovor na: anon-182066 (#2455407)
Odgovori   +    1
www.bmwgroup.com/e/0...lick.shtml

Annual Report 2013, stran 5.
anon-166099 sporočil: 1.195
[#2455476] 12.09.14 11:00 · odgovor na: (#2455395)
Odgovori   +    0
Zadnja sprememba: anon-166099 12.09.2014 11:01
[exarkun]
Bral sem na eni spletni strani že nekaj časa nazaj. Dobičke ima nemška sveta trojica nižje iz leta v leto ...
Jah nisi vredu prebral :) razen če je zate nekaj časa nazaj 5 let..
anon-182066 sporočil: 11.068
[#2455587] 12.09.14 15:21 · odgovor na: 0522MANTE (#2455460)
Odgovori   +    1
Zadnja sprememba: anon-182066 12.09.2014 15:22
[0522MANTE]
www.bmwgroup.com/e/0...lick.shtml

Annual Report 2013, stran 5.
Sem pogledal, BMW-ju dobički v prvem polletju tega leta rapidno rastejo,ne padajo. Rastejo bolj kot sam volumen proizvodnje.

Strani: 1