Izbrani forum: Avto

Izbrana tema: članek Audi z 48-voltnim omrežjem v pomoč večjim porabnikom

Strani: 1

QRK sporočil: 2.505
[#2448569] 25.08.14 17:49
Odgovori   +    4
Kako je bila napredna JNA! Razvijala je vozilo, če se prav spomnim z 18 V napetostjo, da ga nebi mogel sovražnik uporabljati.

Potem je pa zaradi pufov vse pregorelo!
anon-284823 sporočil: 2.300
[#2448648] 25.08.14 21:24
Odgovori   +    2
V kripe so naštofalo že toliko elektronskega d.... ,da enostavno ne gre več ,kmalu bo zaradi tega elektronskega klumpa tudi že 48 V premlo ,da o crkovanju raje ne govorimo.
anon-130092 sporočil: 524
[#2448701] 25.08.14 23:36
Odgovori   +    2
Škoda mattranja. 220V pa bo mir za vse večne čase.
Klepec sporočil: 844
[#2448950] 26.08.14 15:03 · odgovor na: anon-130092 (#2448701)
Odgovori   +    0
Verjetno si 220V (v resnici je omrežna napetost pri nas že več kot 10 let 230 in ne več 220V) omenil bolj v šali.

Vseeno povem, da 230 izmeničnih avtomobili ne bodo videli. 50Hz napetost nad 50V povzroča fibrilacijo srca. Poleg tega so po IEC standardu nevarne napetosti >50V rms za izm. tok in >120V za enosmernega.

Me pa zanima, kako bodo teh 48V dosegli. Verjetno ne s štirimi 12V akuji? Morda z dvema 24V? Enim 48V? Kakorkoli že, število celic je v vsakem primeru 4x večje od prej. In več celic -> večja verjetnost okvare.

Strani: 1