Izbrani forum: Avto
Izbrana tema: članek Bliža se konec zavajajočim meritvam porabe goriva v laboratorijih
Strani: 1
sporočil: 1.856
Hecna stvar nevidna roka, ki naj bi vse sama urejala, v praksi pa
ne zna niti čez cesto brez da bi jo za rokco vodila država.
sporočil: 5
Imaš tudi realno porabo (ko greš tankat) tako, kot v knjigi ali
samo na računalniku? Pri Hyundaiu mi računalnik konstamtno kaže 0,5
l manj od realne.
sporočil: 77
Meni avto žre najmanj pri 130-160km/h, vse ostalo je katastrofa
posebej pri nižjih hitrostih.
Drugače me pa pri porabi vedno zanima samo min. in max. porabe, ker znotraj tega je vse možno in odvisno predvsem od stila in načina vožnje, pogojev na cesti, vremenskih pogojev in hitrosti.
Drugače me pa pri porabi vedno zanima samo min. in max. porabe, ker znotraj tega je vse možno in odvisno predvsem od stila in načina vožnje, pogojev na cesti, vremenskih pogojev in hitrosti.
sporočil: 13.528
Skrajni čas, ker to kar počnejo zdaj, celo pregovorno pošteni
Nemci, je zavajanje potrošnikov.
sporočil: 3.048
[pomurski]Dokler ni ta ista država začela z eko-terorjem, nevidna roka sploh ni goljufala okoli porabe.
Hecna stvar nevidna roka, ki naj bi vse sama urejala, v praksi pa ne zna niti čez cesto brez da bi jo za rokco vodila država.
sporočil: 1.856
[naporen]Ekoteror prihaja od Zemlje.
> [pomurski]
> Hecna stvar nevidna roka, ki naj bi vse sama urejala, v praksi pa ne zna niti čez cesto brez da bi jo za rokco vodila država.
Dokler ni ta ista država začela z eko-terorjem, nevidna roka sploh ni goljufala okoli porabe.
sporočil: 8.460
[alek14]Nisem strojnik ampak najbrž precej zavisi tudi od motorja njegovih parametrov(menjalnika), teže avtomobila, aerodinamike. Kokr vem zračni upor raste s hitrostjo. Ne bi verjel da to velja zvezno za vse avtomobile.
Tale predlog je še en fail. Mestno vožnjo je potrebno testirati s prižgano klimo in nadzorovanim osončenjem (tako, da je klima tudi obremenjena).
Mestno vožnjo se potem da laboratorijsko simulirati in podatki se tudi dobro ujemajo z lastnostmi avta. Pri mestni vožnji se z lepljenjem trakov (ki ga nihče nikoli v resnici ne dela) in pumpanjem gum, ki ga tudi obstoječi standard ne dovoli, ne da doseči nižje porabe. Triki so povsem vezani na regulacijo motorne elektronike in tehniko vožnje. Če vaš avto pri mestni vožnji porabi več kot v knjgi, uporabljate neekonomično tehniko vožnje. Moj BMW porabi po mestu toliko kot trdi proizvajalec (a le če vozim dovolj hitro). Hitrosti pod 60km/h pač požirajo gorivo. Avto pri 40 km/h porabi 50% več kot pri 60 km/h. Pri 30km/h 100% več in tako dalje. Ker se večina voznikov neznosno vleče, ker mislijo, da varčujejo z gorivom, je tudi njihova poraba večja kot je "po knjigi". Kar zadeva AC, pa je zadeva drugačna. Tam je test narejen pri hitostih, kjer testni avto 100 km/h doseže le za trenutek, ves preostali čas pa vozi počasi (okoli 70km/h). Tam pa so seveda rezultati impresivno boljši od realnih. Če bi se uporabniki po AC vozili 70 km/h, bi lahko dosegli celo boljše rezultate kot v knjigi. Žal pa s hitrostjo nad 70 km/h poraba nalinearno narašča. Čisto OK bi bilo, če bi za avto poleg mestne vožnje še napisali koliko porabi pri 130km/h (enakomerna vožnja).
DA porabi pri 40km/h 50 % več ?
en.wikipedia.org/wik...utomobiles
wiki ti ne verjame : )
sporočil: 48.253
Butli birokratski niso nikoli pomislili na to, da so morda njihovi
papirnati cilji postali inzenirsko nemogoci, in so dejansko
proizvajalci v skripcih, saj potrosniki nocejo se drazjih avtov
(celo vec, zaradi krize uspevajo razne dacie), birokrati pa se kar
eksponentno nizajo papirnate standarde...
sporočil: 48.253
[pomurski]Kje vidis nevidno roko, ko tam eni butli na evropskem nivoju mecejo kocko in tako dolocajo standarde izpusnih plinov in porabe?
Hecna stvar nevidna roka, ki naj bi vse sama urejala, v praksi pa ne zna niti čez cesto brez da bi jo za rokco vodila država.
Dejansko potrosnike boli patka ce avto povzroci 30% manj izpustov, ce je za to toliko drazji, da si ga ne morejo privosciti. TO je nevidna roka trga.
sporočil: 48.253
[bc123a]evo, se ena birokratska bizarnost:
> [pomurski]
> Hecna stvar nevidna roka, ki naj bi vse sama urejala, v praksi pa ne zna niti čez cesto brez da bi jo za rokco vodila država.
Kje vidis nevidno roko, ko tam eni butli na evropskem nivoju mecejo kocko in tako dolocajo standarde izpusnih plinov in porabe?
EU bo sedaj prepovedala vse sesalce nad 1600W, do 2017 pa vse sesalce nad 900W moci. Saj ni res, pa je.
www.telegraph.co.uk/...warns.html
Finance, dajte o tem kaj napisat.
sporočil: 234
Električni avtomobili !! Pri porabi še ne lažejo. Lažejo pa sicer
pri dometu vozila, ker navajajo kot če bi lahko porabil celo
kapaciteto baterije, elektronsko pa jo omejijo na med 60% (leaf) in
70%(e-golf) kapacitete (Tesla jo dovoli uporabiti 90%- priporoča pa
70%) torej je domet vozila manši za 30-40% od navedenega, pri Tesli
pa skoraj ni razlike!!! Pazi --> Wikipedia celo prikaže da
ameriški način merjenja dometa Teslo postavi na 426 km dosega,
evropski pa na 500km. Tesla navaja uradno 480km! To dokazuje, da je
evropski test res lažniv, ker verjetno niso čudni pri Tesli, da bi
se hvalili z 20km manj dosega??
sporočil: 1.856
[bc123a]Potrošnikom se niti svoje debelosti ne ljubi nadzorovati, kaj šele izračunati TCO. Zahodna ekonomija temelji na neumnosti bedakov in idiotizem spodbuja in nagrajuje. Neumnost vseh neumnosti pa je, da bi se neumnosti rešili, če bi jo osvobodili (liberalizirali).
> [pomurski]
> Hecna stvar nevidna roka, ki naj bi vse sama urejala, v praksi pa ne zna niti čez cesto brez da bi jo za rokco vodila država.
Kje vidis nevidno roko, ko tam eni butli na evropskem nivoju mecejo kocko in tako dolocajo standarde izpusnih plinov in porabe?
Dejansko potrosnike boli patka ce avto povzroci 30% manj izpustov, ce je za to toliko drazji, da si ga ne morejo privosciti. TO je nevidna roka trga.
www.youtube.com/watc...6k&t=2m44s
sporočil: 1.856
[bc123a]Ja, za to smo se borili, kaj nam bo tam nek Beograd ukazoval!
> [bc123a]
> > [pomurski]
> > Hecna stvar nevidna roka, ki naj bi vse sama urejala, v praksi pa ne zna niti čez cesto brez da bi jo za rokco vodila država.
>
> Kje vidis nevidno roko, ko tam eni butli na evropskem nivoju mecejo kocko in tako dolocajo standarde izpusnih plinov in porabe?
evo, se ena birokratska bizarnost:
EU bo sedaj prepovedala vse sesalce nad 1600W, do 2017 pa vse sesalce nad 900W moci. Saj ni res, pa je.
www.telegraph.co.uk/...warns.html
Finance, dajte o tem kaj napisat.
Strani: 1