Izbrani forum: Glavni forum
Izbrana tema: članek KPK: Kadrovanje na železnicah vsebuje dejavnike korupcijskega tveganja
Strani: 1
sporočil: 4.335
Kadrovanje na železnicah vsebuje dejavnike korupcijskega tveganja... ja in ??? korupcija ima na SŽ enega od svojih domicilov.
.
sporočil: 1.755
Itak. Edini način, da se preseka ta gordijski vozel je, da se
poišče novega lastnika, vendar pa očitno še nismo dovolj na dnu, da
bi to širša javnost sprejela, drugače ne bi bil glavni slogan teh
volitev "ne privatizaciji".
A res mislijo, da če bomo zaprli tajkune prve generacije in slabe državne direktorje odpustili, ter zaposlili nove, zraven pa jim še znižali plače, da bo kaj drugače? Ne bo, tisti, ki jih bodo nadomestili, bodo nadaljevali staro prakso na malo drugačen način.
A res mislijo, da če bomo zaprli tajkune prve generacije in slabe državne direktorje odpustili, ter zaposlili nove, zraven pa jim še znižali plače, da bo kaj drugače? Ne bo, tisti, ki jih bodo nadomestili, bodo nadaljevali staro prakso na malo drugačen način.
sporočil: 1.093
"Silvo Berdajs je takrat na naše vprašanje, če je tak način
kadrovanja primeren za velik sistem v državni lasti, odgovoril, da
ni predpisa ki bi prepovedoval takšno kadrovanje."
Prav na to je Cerarjeva mislila, ko je povedala, da marsikatera svinjarija ni še kaznivo dejanje. SŽ so v državni lasti in bi morali poskrbeti, da ni svinjarij ... ne zgolj se držati črke zakona. Mislim, da mora pri tem država ukrepati in zagotoviti da ni korupcijskih tveganj.
Prav na to je Cerarjeva mislila, ko je povedala, da marsikatera svinjarija ni še kaznivo dejanje. SŽ so v državni lasti in bi morali poskrbeti, da ni svinjarij ... ne zgolj se držati črke zakona. Mislim, da mora pri tem država ukrepati in zagotoviti da ni korupcijskih tveganj.
sporočil: 2.617
"KPK: Kadrovanje na železnicah vsebuje dejavnike korupcijskega
tveganja" - a je to ugotovil bivši lokalni partijski funkcionar ?
Pol bo že držalo, ker takrat se je tudi kadrovalo izključno po tem
principu. In navada je železna srajca.
sporočil: 1.734
In kdo je tu kriv?
Ne Berdajs & Co, ki samo lepo izkoriščajo dano jim priložnost.
Edini krivec je lastnik (= v tem primeru slo vlade), ki to dopuščajo. In zgleda, da bodo tak način delovanja dopuščale še naprej
Ne Berdajs & Co, ki samo lepo izkoriščajo dano jim priložnost.
Edini krivec je lastnik (= v tem primeru slo vlade), ki to dopuščajo. In zgleda, da bodo tak način delovanja dopuščale še naprej
sporočil: 3.914
Kakšno korupcijsko tveganje je pa na sodiščih ko več generacij iz
ene družine na pomembnih mestih??
sporočil: 2.624
sam nebi trdil, da sindikati vodijo firmo. Je pa pod krinko
sindikatov najverjetneje se izvaja sistemska korupcija in kriminal.
NAmreč če gledamo kaj je delo delavskega direktorja, kaj je delo
sveta delavcev in komisij v svetu delavcev je več kot očitno, da
gre tukaj za ogromno in eno veliko korupcijo, k ije v obliki t.i.
BOLJE PLAČATI NEKE BONITETE MANJ LJUDEM kot pa vsem priznati
pravice, k ijim pripadajo. Če gledamo vzporednice vidimo, da recimo
v sklopu SŽ deluje tudi Železniški zdravstveni dom. Torej tukaj
imamo po veljavni zakonodaji lep primer hudega konflikta interesov,
saj ŽZD psodeluje pri pridobivanju siubvencij za SŽ ŽIP in celotnen
sistem Slovenskih železnic. Če pa gremo na področje delovanja
sindikatov in BERDAJSA pa vidimo, da je pri tem koritu prav najbolj
aktiven prav on. Torej pri prej navedeih subvencijah je podjetje po
SUPERVIZORJU na prvem mestu po prejemkih in če gledamo pa kako
takšne stvari izvesti pa je najbolje BERDAJSOVEM klanu plačati več
denarja in denar pa pride iz proračuna in je so si lepo denar
razdelili. Kop a gledamo kako se obnavljajo vlaki pa vidimo, da jim
sploh ni v interesu, da bi šli v napredek in šli v korak z časom,
ker bodo dobili očitno nagrado iz proračuna v obliki subvencij.
ZAto se ne čudim, če se dogaja v takšnem podjetju to, da si
deolovna mesta izbirajo in delijo družinski člani družine BERDAJS
skupoaj z drugimi v klanu. TAkšna politika je pa pripeljala do
zloma ekonomije v Sloveniji samo zato, ker so vsi delali po tem
kopitu ves čas. Sedaj pa nimamo ne delovnih mest in imamo prazno
pokojninsko blagajno, ker se je z goljufanjem plačevanja prispevkov
izpraznila in lopato so držali prav po krinko SINDIKATOV takšni
BERDAJSI.
sporočil: 1.660
čas vnosa: 12.07.14 14:21
pa kaj so oni ugotovili, to je povsod v državnih firmah tako, to je
normalno za slo. za eu je pa korupcija
sporočil: 3.720
Kaj pa kadrovanje na KPK? Aja, to ni dejavnik korupcijskega
tveganja, temveč politični kriminal.
sporočil: 64
čas vnosa: 12.07.14 21:11
Po podatkih evropskega statističnega urada Eurostat slovenija
beleži najvišjo stopnjo brezposelnosti po osamosvojitvi , tudi med
mladimi. Srečno Slovenija
sporočil: 39
Rekar je bil zakon. Samo sindikalna mafija ga je zj. tako kot še
vrsto ljudi, ki so hoteli kaj narediti. Kadrovska politika je bila
popolnoma v rokah sindikalne mafije vseh zadnjih 25 let. Če si si
drznil izstopiti iz sindikata strojevodij si bil pa državni
sovražnik št.1 in so te zjebali do konca.
sporočil: 3.391
čas vnosa: 13.07.14 08:20
Kar delajo zavezniki socializma in njim enakih rabot, ni
koruptivnost. Ali KPK misli, skupaj z Berdajsem, da smo Slovenci
butci? Zakaj sploh imamo KPK? Aja, že vem-zato, da ščiti "naše" in
hkrati nadaljuje Kučanove zamisli. Mar v Kučanovem Forumu21 ni
korupcije? Razen pri Šrotu (SD) in Bavčarju (LDS)? Če bi mediji
poročali pošteno, korupcije ne bi bilo. Preberite si Požareport o
"novinarki Dela za zunanje zadeve ("afera" Oman). Ja, tu smo!!
sporočil: 4.799
[ZOVO6507]se strinjam.
"KPK: Kadrovanje na železnicah vsebuje dejavnike korupcijskega tveganja" - a je to ugotovil bivši lokalni partijski funkcionar ? Pol bo že držalo, ker takrat se je tudi kadrovalo izključno po tem principu. In navada je železna srajca.
'načelno' mnenje komisije za prikrivanje korupcije ni vredno piškavega oreha.
začetek konca kpk sta povzročila tista obritoglavca prejšnje komisije.
sporočil: 131
čas vnosa: 13.07.14 09:52
Ali niso SŽ na seznamu različnih vlad iz preteklosti za prodajo? To
bi bilo edino zdravilo!
sporočil: 12.861
[aktion]Redno se vozim z vlakom. Blazno si oddahnemo, ko pride smrdljiva gomulka in plezamo po strmih štengah. Še najbolj veseli so plezanja invalidi, ah ne, oni morajo ostati na peronu ali na postaji in počakati naslednjega siemensa.
> [Inside]
> Brez njega bi se se danes vozili z gomulkami in v starih vagonih. Lahko se smejete da pendolino vozi po makadamu, da je neudoben, da bi lahko nabavili raje nove vagone vendar to se opazil nebi nihce. Ko je on bil je poskusal izvajati red. Ampak so ga odstranili, kot sem rekel v kljucnem trenutku dobis fakic od tistega, ki te postavi. :((
> Kadija sudi kadija tuzi.
Ne voziš se redno z vlakom. Zato ne veš, da s Siemensom nimaš kam dati plašča, torbe in dežnika, da ne moreš iztegniti nog in da se udariš v glavo, ko vstaneš. Zato se potniki oddahnejo, ko pride iztrošena gomulka z veliko prostora in brez zadušljive klime. Torej Rekar je takrat, ko je bil denar zanemaril infrastrukturo in postavil okoli sebe najbolj nesposobne. Če pa je odstranil kakšnega pjančka tam pri Ormožu in če je naredil razvalino iz čuvajnice pri Brezovici...
Zaključujem.
Strani: 1