Izbrani forum: Avto

Izbrana tema: članek Citroënov vpadljivi 'kaktus' pri nas za 13.900 evrov

Strani: 1

drugmirko sporočil: 1.301
[#2422406] 04.07.14 14:12
Odgovori   +    5
he, he... sem z enim naredil par krogov... "mrak" avtek ampak... ko pogledaš malce bolj trezno ugotoviš, da je v bistvu ena "stoenka z iPadom" ;). in to ne glih v najbolj smpatičnem pomenu besede :(...

bi pa z lahkoto bil izjemen avto! če bi se okrog njega le malo bolj potrudili! oziroma, spremenili ene par prav butastih stvari... upam, da jih bodo! ker, kej tako "veselega", "svežega" in "opaljenega" preredko pride na svet, da bi dovolili, da ne uspe... ;)
chef sporočil: 2.986
[#2422411] 04.07.14 14:19 · odgovor na: drugmirko (#2422406)
Odgovori   +    2
Sporoci kaj te moti oz. te je zmotilo. Je pa namensko bolj low cost zadeva. Hvala
anon-8865 sporočil: 3.125
[#2422438] 04.07.14 14:37
Odgovori   +    1
Top! Izvirno, zanimivo. Še ceno dajo "akcijsko", pa bom razmislil o tem avtu..
klemenstp sporočil: 2.568
[#2422555] 04.07.14 16:16 · odgovor na: anon-8865 (#2422438)
Odgovori   +    0
[0117Pl1]
Top! Izvirno, zanimivo. Še ceno dajo "akcijsko", pa bom razmislil o tem avtu..
Oblikovno mi deluje kot nek star fiat ritmo z elementi renaulta 18, zelo posrečeno. Za 2-3000 eur popusta si ga tudi jaz omislim.
drugmirko sporočil: 1.301
[#2422608] 04.07.14 20:19 · odgovor na: chef (#2422411)
Odgovori   +    7
Zadnja sprememba: drugmirko 04.07.2014 20:20
[chef]
Sporoci kaj te moti oz. te je zmotilo. Je pa namensko bolj low cost zadeva. Hvala
sej bi... oziroma sem, detaljno, opisno in na dolgo izčrpno, vse... od statičnega ogleda in "odkrivanja" avtomobila, do opisa tetne vožnje... pa mi je page za desetinko sekunde mrknil, refrešnil in -zbrisal natipkano :x!
evo ti verzija 2, v alinejah :)...


avto, "dobro":

- svež, zanimiv, vesel in zabaven dizajn celote... zunaj in znotraj
- zaradi "ledrasto-jermnasti kufer" detajlov in "klopce" v prvi vrsti simpatično "retro" ugodje kabine
- zaradi premišljeno postavljenih in lepo oblikovanih detajlov in delov iz "klaviršajn" črne plastike in zanimive teksture zgornjega dela armature, prav nič "low-cost" ambient
- enostaven vmesnik "iPada" centralne konzole in čitljiva grafika (tudi na zaslonu instrumentov). vendar se mi je tokrat vmesnik, za razliko tistega v Pugih in Picassu, zdel malo "len"...
- velik prtljažnik
- airbumpi... tako v funkcijo kot tudi izgled
- za crossoverja izjemno podvozje in presenetljivo natančen in direkten volan, kar rezultira v (za avto tega tipa) nepričakovano dobrih voznih lastnostih!

med dobre bi lahko šteli tudi nekatere posledice "generalno slabih" stvari... na primer: nižja masa (zaradi neobstoječih mehanizmov za odpiranje oken zadnjih vrat, zaradi zadnje klopi v enem kosu, zaradi občutno lažjega (tako po kilah, kot po vzdrževanju) ETG "nadomestka" za avtomatik) in (zaradi "metuljčkastih" oken) gromozanski predali v zadnjih vratih...


avto "slabo":

- po globini nenastavljiv volan
- zaradi airbaga v strehi odebeljen strop že tako nizke strehe. "trpi" tako občutek prostornosti, do neke mere pa tudi pogled naprej
- absolutno premehki sedeži, z absolutno nikakvo bočno oporo
- zadnja klop na nivoju "klopce v parku" oziroma... bi to bila, če ne bi bila premehka!
- na zadnji klopi zaradi nizke strehe, posledično ozkih in še zatemnjenih šip, utesnjujoče in "temeno"
- naslonjalo zadnje klopi v enem kosu, z debilnim sistemom podiranja in predvsem tem, da podrto NE tvori ravnega dna prtljažnika ampak grdo, v nebo štlečo štengo!!!
- povsod in preveč poceni plastike (posledica: crappy akustično ugodje v kabini)
- premalo odlagalnih prostorv (šofer morda lahko odloži čike in mobitel, zanj potem "zmanjka")
- "tenka" zvočna izolacija in nekateri "na oko" šparovni detajli (tesnilo zadnjih bočnih šip, "gol pleh" v prtljažniku...)
- ni obratomera... niti med plačljivimi opcijami
- ni "pulznih" oz. avtomatskih sprednjih šip... niti za voznika in niti med plačljivimi opcijami
- ETG menjalnik (čeprav me je v bistvu zelo pozitivno presenetil!!!)
- odsotnost 6. stopenjkega manualca v katerikoli konfiguraciji in/ali motorju
- odsotnost konkretnejših motorjev


sekcija "žejni čez vodo", "muda za bubrege" in "fals pretentions":

- narediti avto na isti platformi kot C3, velikosti C3 Picassa, z motorji in menjalniki od C3 (ali, če sem še bolj nevljuden in namesto C3 rečem C-Elysseja) ter ga imenovati "C4" je za povprečno razgledanega in pismenega človeka en čist navaden "cheap marketing stunt", katerega EDINI namen je doseganje višje cene... to je zame bedno licemerje.
še sploh, če prej celo leto razglašaš, da bo avto bolj "esencialen", sicer ne "low-cost" ampak kupcem kao bolj "dosegljiv"! ker... avto s C4, razen "C4" oznake v imenu nima NIČ! je čisti in polnokrvni crossoverček B segmenta! in ima čisto "polnokrvne" cene crossoverčkov B segmenta.... vendar, če ga imenuješ z imenom modela C segmenta, lahko rečeš, da je njegova cena bolj "affordable", kenede...
- "stalambat" ne vem kolko miljonov evrov v razvoj in testiranje airbaga, ki ga lahko montoraš v strop, samo zato, da narediš "fensi" a le marginalno večji predal pred sovoznikom, nato pa "škrtatiš" pri takih... par evrov "dragih" trivijanostih, kot je obratomer ali pokrov pod "tapecirungo", za prepotreben predal med prednjima sedežema (katera sta itak že ločena s fizično zaprto škatlo)... to je zame nerazumljivo!
- sicer nimam nič proti, če avtu v imenu "esencialnosti" "sklestijo" za današnji dan praktično vsakdanje stvari, kot so po globini nastavljiv volan, avtom. el. šipe, zadnja klop v enem kosu, okna na "metuljček", odsotnost obratomera in podobno, če temu "klestenju" sledi tudi njegova cena! je pa hudo narobe, če kupcu te opreme ne ponudiš kot opcijo! ker... to, kaj jaz rabim ali ne rabim v svojem avtomobilu mora bit moja odločitev, ne njihova! in če bi bli kej pametni, bi mi to odločitev zaračunali!
- ne samo narobe, temveč naravnost neumno pa je, da v Cactusa ne dajejo stvari, ki jih za to platformo že itak majo (čitaj, razvoj jih ne bi koštal nič), pa jih iz bog ve katerega razloga ni... niti v obliki plačljive opcije! poleg že zgoraj omenjenih stvari (obratomer, deljiva zadnja klop, avtom. okna) bi izpostavil dve stvari... prva je šest stopenjski ročni menjalnik... naj "ilustriram"... Cactus je v bistvu dvojček Pugovega 2008! takorekoč "je" 2008 z "drugače zvitim plehom"! celo delajo jih, mislim da ne samo v isti fabriki, temveč tudi na isti liniji. vendar, 2008 THP110 lahko dobiš s 6 stopenskim manualcem, Cactusa pa ne... čeprav ga rabi, kot Sahara vodo!

torej... tisto, kar je s Cactusom res narobe, ni opisano v sekciji -avto "slabo", temveč predvsem v prvi in zadnji alineji tretje sekcije... določene stvari tam so do mene, kot kupca -ne samo podcenjujoče- ampak mestoma že kar žaljive!


evo ti ga na... to bi blo to! in tudi verzija br2. je izpadla dokaj "obširna" :))...
če si uspel celotno kolobocijo tudi prebrat, Cactusa pa z vsemi njegovimi "esencialnostmi" cenovno primerjat s cenami povsem "normalnih" konkurentov, 2008 in Capturjem, ti je najbrž jasno zakaj se mi zdi, da je Cactus za vsaj ene 15% predrag in v bistvu ena "stoenka z iPadom" :))
mu pa čisto malo manjka do tega, da bi bil naravnost CARSKI avto... poleg malo nižje cene in česa od "probelmatičnih" stvari med opcijami, bi za to bili več kot dovolj že boljši ( vsaj bolj trdi) zici in 6 stopenjski manualec! če bi mu ob tem "prvoščli" še 130 konjski THP, bi bla pa "pika na i"... ali, če se izrazim bolj "sočno", to bi mu pasalo bolj "kot budali šamar" :) ;)

pa opravičilo, če sem dolgovezil...
chef sporočil: 2.986
[#2422720] 05.07.14 08:48 · odgovor na: drugmirko (#2422608)
Odgovori   +    1
Sem vse prebral in ni nic dolgovezenja. :) Cactus mi je zanimiv od prve omembe dalje pa me je zanimalo tvoje mnenje, ker delujes, da ti je citroen se posebej blizu. Na nekaj felerjev so opozorili kolegi po voznji (recimo se odpiranje zadnje sipe "na ven"), za druge pa hvala se enkrat. Sklep je tak, da bo najbrz treba ponudit nek pameten popust, ker kupci niso neumni ;)
drugmirko sporočil: 1.301
[#2422795] 05.07.14 12:08 · odgovor na: chef (#2422720)
Odgovori   +    4
[chef]
Sem vse prebral in ni nic dolgovezenja. :) Cactus mi je zanimiv od prve omembe dalje pa me je zanimalo tvoje mnenje, ker delujes, da ti je citroen se posebej blizu. Na nekaj felerjev so opozorili kolegi po voznji (recimo se odpiranje zadnje sipe "na ven"), za druge pa hvala se enkrat. Sklep je tak, da bo najbrz treba ponudit nek pameten popust, ker kupci niso neumni ;)

cool! ker... se mi je tudi v drugo "natipkalo" :).
Cactus je definitivno zanimiv in kot sem rekel že dvakrat, do tega, da bi bil fenomenalen avto, manjka prekleto malo! in zadnje šipe na "metuljčka", kot tudi zadnja klop v enem komadu ali po globini nenastavljiv volan in podobne stvari, niso pravo "jedro problema"... vse to se da z lahkoto preživet, če je odločitev, da boš to mel, posledica tvoje izbire! ali razumevanja...
če npr. pri DS4 razumeš, da ne gre za "prestižnejši petvratni kompakt s fiksnimi okni" ampak, da gre za "prestižnejšo" obliko coupe verzije C4, z "izjemno olajšanim dostopom do druge vrste", te tudi fiksne šipe na zadnjem paru vrat ne motijo več preveč... kot te tudi ne bi motile, če bi mel kupeja z samo enim parom vrat ;).
na podoben način se da (ob primerni ceni) razumet oz. razložit, Cactusovo "esencialnost"... in če za vsaj nekatere njegove "esencialnosti" obstaja "opcija", s katero se glede na dodano funkcionalnost tudi cenovno približuje svoji "normalni" konkurenci- je vse ok! ker... res "slabih" stvari je v Cactusu malo. v bistvu samo premehki zici in manjko 6 stopenjskega manualca...

njegov "problem" je torej predvsem v tem, da imaš sedeč na tistih premehkih zicih, ob količini denarja, ki ga zanj hočejo, rahlo neugoden občutek, da te malo "vlečejo za j*jca"! ker... v salonu "dva metra stran" stojita totalno nakrcan C3P Exclusive z enakim motorjem, boljšimi sedeži, boljšimi materiali, lepšimi teksturami, stekleno streho in izjemno korektno obdelavo kabine in z velikim napisom "samo 16.000 evrov" (sicer "akcija" but who cares... končna cena je za kupca pač končna cena) oziroma še huje, 12 jurjev "vredni" C-Elysee Exclusive, ki si z njim deli takorekoč kompletno mehaniko - pa občutek v njem niti približno ni "za 8 jurjev" bolj "low-cost" ;)!

in da... sem "die hard" Citroen fan! v njih se vozim že skoraj 40 let in vozim jih že skoraj 30 let! in vozil jih bom, dokler si bom to le lahko privoščil (zdravstveno ali finančno)! zato si dovolim zinit tudi kakšno "gorko"! ker, za razliko od naključnih "pljuvačev", ki "sodijo" po izkušnjah "bratranca od sosedovega prjatla", vsaj približno vem o čem govorim :D.
anon-258854 sporočil: 470
[#2422840] 05.07.14 13:28 · odgovor na: drugmirko (#2422608)
Odgovori   +    0
Mislim, da toliko filozofirati o neki STVARI, ki ni kaj drugega kot orodje, res nima nobenega smisla. Če ti je glavni smisel življenja avto, imaš res bogo življenje.
drugmirko sporočil: 1.301
[#2422886] 05.07.14 16:56 · odgovor na: anon-258854 (#2422840)
Odgovori   +    3
Zadnja sprememba: drugmirko 05.07.2014 16:59
[MF-542594]
Mislim, da toliko filozofirati o neki STVARI, ki ni kaj drugega kot orodje, res nima nobenega smisla. Če ti je glavni smisel življenja avto, imaš res bogo življenje.
hja... moje "filozofiranje" o tej stvari oziroma, o tem orodju, je v celoti izraženo v mojem prvem postu... in nekaj malega v tretjem, ker se je debata kukr "razvila"... tisto dolgo, na kar mi repliciraš, je pa preprosto samo čim bolj konkreten ter čim bolj izčrpen odgovor na konkretno vprašanje... ;)

zdej pa, če že "filozofiram", potem lahko rečem, da 16-20 jurjev, kolikor bo cenovni razpon za "spodobnega" Cactusa, zame ni malo! najprej zato, ker do svojega denarja pridem pretežko in prepočasi, da bi ga v takih količinah dajal za "stvari", ki me bodo s svojimi lstnostmi nervirale z vsakim dnem uporabe. potem pa za to, ker je to zame preveč denarja, da bi me kdo zanj, z "marketinškimi spini", poskuša rahlo "preveslat"...
če ti vse to lahko gledaš drugače oziroma, si kaj takega lahko privoščiš, ne da bi te skrbelo ali si se "zeznu" ali, da so te "nategnli"... potem lahko rečem samo -respect!

aja... če bi mi bil smisel življenja avto in kljub dejstvu, da se strinjam, da tudi to "kaj pove" o meni, se najbrž ne bi okrog prevažal v sedem let starem C2. :) :)) ;)

Strani: 1