Izbrani forum: Avto

Izbrana tema: članek Toyota: Bojte se znamk brez vpoklicev

Strani: 1

vrac sporočil: 11.068
[#2376227] 23.04.14 14:32
Odgovori   +    10
Zadnja sprememba: vrac 23.04.2014 14:34
Mene je mehanik slučajno vprašal,če sem že zamenjal ključavnice in dvižni mehanizem za stekla na avtomobilu nemške premijske znamke. Seveda sem moral to zamenjati in mastno plačati, pa ni bilo nobenega vpoklica kot pri Toyoti... Očitno so pri tem tipu bile zanič vse ključavnice in dvižni mehanizmi, tovarna se je pa naredila Tošota... Morda so nas nategnili samo v Sloveniji, Nemcev najverjetneje niso...
anon-45881 sporočil: 7.327
[#2376323] 23.04.14 17:14
Odgovori   +    4
S tega vidika so pri Toyoti carji. Skrb za image znamke, varnost uporabnikov, to je zgleden pristop.

Iz tega bi lahko naredili spin tipa Mercedes / Losov test, res pa Japonci niso baš kreativni.
bc123a sporočil: 48.253
[#2376334] 23.04.14 17:35 · odgovor na: vrac (#2376227)
Odgovori   +    10
[vrac]
Mene je mehanik slučajno vprašal,če sem že zamenjal ključavnice in dvižni mehanizem za stekla na avtomobilu nemške premijske znamke. Seveda sem moral to zamenjati in mastno plačati, pa ni bilo nobenega vpoklica kot pri Toyoti... Očitno so pri tem tipu bile zanič vse ključavnice in dvižni mehanizmi, tovarna se je pa naredila Tošota... Morda so nas nategnili samo v Sloveniji, Nemcev najverjetneje niso...
Vsaj v sloveniji se taksna strategija obnese. Ko so prisli sem nemski trgovci (DrogerieMarkt, Mueller, Hofer, Lidl) in so se zaceli tudi prvi odpoklici izdelkov, sem imel velikokrat cast slisati mnenje klenih slovencev, kako zanic morajo biti tile svabski trgovci ... ces, poglej mercator, tam nikoli nobenega artikla ne odpoklicejo :)
bigl sporočil: 18.363
[#2376394] 23.04.14 18:51
Odgovori   +    0
So zgleda še vedno tudi drugačni nameni vpoklica določenih vozil,po potrebi (terenske vaje). Lep dan.
anon-304487 sporočil: 967
[#2376763] 24.04.14 10:00
Odgovori   +    0
čas vnosa: 24.04.14 09:46
Tukajle imate npr. komentar najbolj zanesljivih avtekov v USA:

autos.yahoo.com/blog...10506.html

In eden zelo zanimivih komentarjev enega od bralcev - govori o enem kultnih avtekov pri nas (vsaj za tiste, ki so živeli v bivši jugi...):

"Neo-Geo 3 hours ago

I own a 1986 Yugo GV. I own it since 1999 and never had any problems with it. All the parts are original (except your usual tune up parts) and get a lot of attention with it from people wanting to take pictures of the car and talking about classic and rare automobiles!

Contrary to popular belief, the Yugo never went out of business! In the United States, the car lasted from 1985-1993 and the last consumer purchasing year was 1991. Yugo America left the U.S. not because of bad sales, but due to the embargo that was placed on Yugoslavia during their civil war in the mid-late 1990's. In 1999, NATO bomb half of the factory, but where able to rebuilt the building and continue on manufacturing the cars!

Did you know in the UK, the Yugo was voted one of the best cars ever made and the Zastava factory (which made the Yugo) won many awards? Also, Yugo-mania seized the United States and lines actually formed at dealerships to purchase the car. At one point, Chrysler even offered to buy the company. The Yugo actually became the “fastest-selling first-year European import in US history.”In Serbia the Yugo continued to make the car all the way up to 2008 and now the manufacturer makes Fiat's (which they made at one time). Many in Serbia and former Yugoslavian states have been customizing them for street racing and rally events for competition

So don't listen to a Yahoo reporter that has no idea about the car, but can only gave a few sentences about the car without giving you a rational look at it. As a Yugo owner, its a great little automobile that has a cult following on the Yahoo Groups and have access to parts, memorabilia, and give the proper wisdom on these little cars of history! "
drugmirko sporočil: 1.301
[#2376870] 24.04.14 11:47 · odgovor na: (#2376667)
Odgovori   +    1
Zadnja sprememba: drugmirko 24.04.2014 11:52
[Paganini1782]
Citroen, Peugeot in Renault (med drugimi) (skoraj) nimajo vpoklicev. Napak pa na pretek, samo običajno jih na pooblaščenih servisih nit ne vidijo. Sori, fantje - bo treba še mal u šolo, da boste imeli uro po 35 EUR +
hja... iz lastne izkušnje ti lahko povem, da čeprav pri njih res ni toliko vpoklicev -še posebej ne toliko "medijsko pokritih" vpoklicev- jih vendarle imajo... recimo, mene so, ko sem še imel AX-a, klicali na zamenjavo sprednje šipe, ker so se pri zgodnejših serijah na njih lahko pojavili mehurčki. klicali so me po skorajda desetletju od nakupa (če ni bilo celo več)! in so jo tudi zamenjali, čeprav mehurčkov na moji ni bilo...
pa tudi drugače jih imajo (recimo spomnem se enega v z vezi z zavornim sistemom, pa enega zaradi napake električne ročne pri Picassu par let nazaj, pa nekej z vzmetenjem na Berlingu, Picassu itd)... je pa res, da ji veliko manj dajejo "na boben" in jih ne razglašajo za kakšno "posebno skrb za kupce"... preprosto pokličejo ali pa to opravijo znotraj rednega servisnega posega...
pa vendar jih nimam za "brezmadežne" ali za kakšne posebne "perle" zanesljivosti, čeprav še z nobenim od Citroenov kar jih je bilo pri hiši (konstantno od 1976 leta) še nismo&nisem imel kakšnega resnega problema! redno vzdrževanje in normalen odnos do vozila brez kakšnih "maničnih posebnosti"... parkart na leto avtopralnica in redni letni servis! pri hidravličarjih pa še striktno čakanje na dvig pritiska preden se premakneš in je to, to... ;)

Strani: 1