Izbrani forum: Avto

Izbrana tema: članek Toyotina načela delujejo, dokazuje slovenska Toyota

Strani: 1

jezst sporočil: 4.758
[#2330539] 13.02.14 00:26
Odgovori   +    5
Zadnja sprememba: jezst 13.02.2014 00:36
Na upadajočem trgu je lani njena prodaja pri nas zrasla za 30 odstotkov.
Joj, kako možakar nabija. Seveda je pozabil povedat, da je imela prej Toyota samo sranje od modelov in še to precenjeno. Zdaj je prišlo nekaj najbolj zvestih končno po novo Toyoto, ko vsaj (približno) izgledajo spet, ko so Hyundaje začeli kopirat... Testne vožnje že pomagajo, a sem precej prepričan, da jih niso izumili pri Toyoti. Mag pa je povečal prodajo kljub zmanjšanju denarja za marketing... hmmm. Zgolj sreča z novimi modeli, nič drugega. Da pa je zmanjšal sredstva za marketing, pa se žal vidi na plakatih ravno te dni... Bolj zanič in nedomiselne oglase ima verjetno le še Škoda. In če se ne motim, ravno POPUSTE oglašujejo, nekaj o čemer možak nabija, da se oni ne grejo. Gre za fiktivne (natego) popuste potem v oglaševanju?
pobalin sporočil: 14.456
[#2331044] 13.02.14 14:28
Odgovori   +    2
Zanimivo, da tečaj jena v celem pogovoru ni niti omenjen. Gospoda Mauko in Milač sta verjetno edina iz te panoge, ki se jima gibanje tečaja jena zadnjih nekaj let ne zdi pomembno za poslovanje.
milos9 sporočil: 1.046
[#2331114] 13.02.14 15:52 · odgovor na: pobalin (#2331044)
Odgovori   +    0
Tečaj jena nima tako velikega vpliva na cene vozil in poslovanje distributerja, kot si najbrž mislite, saj evropska centrala Toyote blaži nihanja - pokriva izgube ob visokem in pobira smetano ob nizke tečaju.
pobalin sporočil: 14.456
[#2331241] 13.02.14 19:32 · odgovor na: milos9 (#2331114)
Odgovori   +    0
[milos9]
Tečaj jena nima tako velikega vpliva na cene vozil in poslovanje distributerja, kot si najbrž mislite, saj evropska centrala Toyote blaži nihanja - pokriva izgube ob visokem in pobira smetano ob nizke tečaju.
Hvala za pojasnilo. Blažilnega delovanja evropske centrale nisem poznal, spomnil sem se le številnih poročil o globalnih težavah japonskih znamk v minulih letih (tudi) zaradi visoke vrednosti jena. Najbrž je bila zaradi tega bolj na udaru razmeroma majhna Mazda, ki ima proizvodnjo na Japonskem, kot druge firme s tovarnami po vsem svetu. Stroški proizvodnje v Toyotinih tovarnah na Slovaškem, v Turčiji, Franciji itn. najbrž niso toliko odvisni od cene japonske valute.
milos9 sporočil: 1.046
[#2331246] 13.02.14 19:40 · odgovor na: pobalin (#2331241)
Odgovori   +    1
Točno tako, z omembo evropskih tovarn Toyote, ste zadevo še bolje pojasnili

Strani: 1