Izbrani forum: Avto

Izbrana tema: članek Chevroletovo slovo je lahko kruto do kupcev in trgovcev

Strani: 1

anon-152220 sporočil: 13
[#2287033] 06.12.13 07:00
Odgovori   +    9
"Izgubili bodo tudi lastniki vozil..." Res je, bom pa malce zloben: Zakaj so pa kupili to ameriško sr****! Sem namreč lokal patriot in menim , da moramo podpirati slovensko in evropsko gospodarstvo pa bomo hkrati tudi kupovali kvalitetnejše izdelke in naših otrokom zagotovili službe!
zavarone sporočil: 430
[#2287085] 06.12.13 08:27
Odgovori   +    16
Ni čudno da zadeva ne gre v prodajo s temi Chevroleti za bedni del Evrope. Saj so to bili navadni Korejski Daewoo-ji, ki so imeli samo znak od Chevroleta.
milos9 sporočil: 1.046
[#2287086] 06.12.13 08:30 · odgovor na: anon-152220 (#2287033)
Odgovori   +    10
Ameriška oziroma globalna je znamka, chevroleti so k nam prihajali predvsem, razen camara, iz korejske tovarne GM-Daewoo.
anon-293132 sporočil: 134
[#2287110] 06.12.13 08:53 · odgovor na: zavarone (#2287085)
Odgovori   +    18
Točno to, bili so zgolj bedni Daewooji, v katere ni nihče vložil v smislu razvoja tako rekoč nič. Občasno so malce spremenili obliko, vse ostalo pa je bilo več ali manj zastarelo in pobrano s starih oplov. Bedno. In prav je, da jih je za to trg kaznoval. Pri vseh zgledih, ki so jih imeli v svoji bližini, je njihovo početje mejilo na norost, ki se je na srečo sedaj končala. Če bi namesto tega početja, sledili Kijini ideji in vložili v evropski trg, evropsko izdelavo in evropski pristop nekaj milijard evrov, bi bila zgodba brez dvoma drugačna. Če je lahko danes Kia ena izmed najbolj prodajanih znamk, z največjo prodajno rastjo, bi lahko bil takšen tudi Chevrolet, če bi izbral bolj trnovo, a v dolgoročnem smislu veliko boljšo pot.
anon-325713 sporočil: 25
[#2287143] 06.12.13 09:29 · odgovor na: anon-293132 (#2287110)
Odgovori   +    17
čas vnosa: 06.12.13 09:15
Ma pojma nimate vsi skupaj...avtomobili res niso vrhunec tehnike,so pa zato cenejši.A bo kdo rekel,da je Dacia boljša? Pa se tudi ok prodaja.Pri umiku Chevroleta iz Evrope gre v prvi vrsti za neke interne fore znotraj GM-ja (kao prevelika konkurenca Oplu in podobno...),premajhen tržni delež je samo uradni razlog za javnost!
moon sporočil: 1.623
[#2287232] 06.12.13 10:23 · odgovor na: anon-325713 (#2287143)
Odgovori   +    2
[shark222]
Ma pojma nimate vsi skupaj...avtomobili res niso vrhunec tehnike,so pa zato cenejši.A bo kdo rekel,da je Dacia boljša? Pa se tudi ok prodaja.Pri umiku Chevroleta iz Evrope gre v prvi vrsti za neke interne fore znotraj GM-ja (kao prevelika konkurenca Oplu in podobno...),premajhen tržni delež je samo uradni razlog za javnost!
Kako to misliš cenejši?
Vvzemi osnovni petvratni cruze - cena 14.600. Osnovni Golf stane 14.200.
Kakšen Focus, Megan je najbrž še par evrov cenejši.
Dacia je pa za par jurjev cenejša, tako da res ni nobena primerjava.
milos9 sporočil: 1.046
[#2287252] 06.12.13 10:31 · odgovor na: moon (#2287232)
Odgovori   +    9
ko odbiješ popust, cruze 1.6 LS plus stane 11 tisoč evrov, kar je dober deal
anon-80905 sporočil: 4
[#2287318] 06.12.13 11:09
Odgovori   +    9
Naslednji delodajalec Igorja Goloba naj lepo dvakrat premisli preden ga zaposli. A je kakšno fajn mesto v NLB?
anon-218461 sporočil: 539
[#2287411] 06.12.13 12:14 · odgovor na: zavarone (#2287085)
Odgovori   +    11
Zadnja sprememba: anon-218461 06.12.2013 12:15
Cruze je čisto spodoben voz, še posebej na dolge relacije. Z njim po 600km vožnje prideš spočit in pripravljen na delo. Prejšnja generacija Octavie je recimo v tem dosti slabša. Si kot cunja. Sicer sam nisem vozil ampak kot sopotnik sem se veliko bolje počutil v Cruzu kot v marsikaterem dražjem avtomobilu - med temi tudi oni iz premium tako, da teh predsodkov ne razumem.

Problem je v tem, ker je folk namesto Opla kupoval Chevrolet/Daewoo in jih je to zmotilo. So pršli v salon po Corso in se odpeljali z Aveom he he.
anon-1445 sporočil: 3.218
[#2287645] 06.12.13 15:28
Odgovori   +    4
»Ko proizvajalec zapusti trg, so vselej oškodovani kupci in trgovci. Tako je bilo pri Roverju, tako je lahko tudi pri Chevroletu,« pravi Igor Golob iz Chevroletovega trgovca Avto Aktiva.

In to naj bi bila tolažba za nateg kupcev??
anon-45881 sporočil: 7.327
[#2287661] 06.12.13 15:41 · odgovor na: anon-325713 (#2287143)
Odgovori   +    6
[shark222]
Ma pojma nimate vsi skupaj...avtomobili res niso vrhunec tehnike,so pa zato cenejši.A bo kdo rekel,da je Dacia boljša? Pa se tudi ok prodaja.Pri umiku Chevroleta iz Evrope gre v prvi vrsti za neke interne fore znotraj GM-ja (kao prevelika konkurenca Oplu in podobno...),premajhen tržni delež je samo uradni razlog za javnost!
Dacia je boljša. Glej rezultate ADAC glede kakovosti. Po varnosti sta si tu nekje (obe znamki podpovprečni). Po ceni Dacia zmaga.

Torej?
carnium sporočil: 349
[#2287866] 06.12.13 21:37 · odgovor na: (#2287199)
Odgovori   +    3
[dillinger]
>Igor Golob, ki je v času, ko je ugasnila znamka Rover, vodil slovenskega distributerja BMW in Roverja Tehnounion Avto, zdaj pa dela pri trgovcu Chevroleta Avto Aktivu pravi, da nič dobrega.

ta je pa res pravi baksuz :)
Če sem žleht, bodo morali potencialni bodoči delodajalci resno razmislit.
anon-202357 sporočil: 1.374
[#2287884] 06.12.13 22:52 · odgovor na: anon-152220 (#2287033)
Odgovori   +    4
[eboy]
"Izgubili bodo tudi lastniki vozil..." Res je, bom pa malce zloben: Zakaj so pa kupili to ameriško sr****! Sem namreč lokal patriot in menim , da moramo podpirati slovensko in evropsko gospodarstvo pa bomo hkrati tudi kupovali kvalitetnejše izdelke in naših otrokom zagotovili službe!
Ti si predvsem "vernik", to je "praznoglavec"."Sory, takle mamo".
P.s. Kdor prebere eno knjigo ve vse, kdor dve samo še polovico, kdor.......
anon-325713 sporočil: 25
[#2287902] 07.12.13 01:09 · odgovor na: anon-45881 (#2287661)
Odgovori   +    2
čas vnosa: 06.12.13 20:57
[markoff]
> [shark222]
> Ma pojma nimate vsi skupaj...avtomobili res niso vrhunec tehnike,so pa zato cenejši.A bo kdo rekel,da je Dacia boljša? Pa se tudi ok prodaja.Pri umiku Chevroleta iz Evrope gre v prvi vrsti za neke interne fore znotraj GM-ja (kao prevelika konkurenca Oplu in podobno...),premajhen tržni delež je samo uradni razlog za javnost!

Dacia je boljša. Glej rezultate ADAC glede kakovosti. Po varnosti sta si tu nekje (obe znamki podpovprečni). Po ceni Dacia zmaga.

Torej?
Možno da je Dacia malenkost boljša (kakor za koga) in cenejša,ampak realno moraš priznat,da je v vsakem primeru ta razlika zelo majhna,ni omembe vredna.Poanta mojega odgovora je bila v tem,da znamka Chevrolet ni bila tako slaba,da bi jo morali umakniti s trga zaradi tega.
anon-325713 sporočil: 25
[#2287903] 07.12.13 01:09 · odgovor na: moon (#2287232)
Odgovori   +    8
čas vnosa: 06.12.13 20:50
[moon]
> [shark222]
> Ma pojma nimate vsi skupaj...avtomobili res niso vrhunec tehnike,so pa zato cenejši.A bo kdo rekel,da je Dacia boljša? Pa se tudi ok prodaja.Pri umiku Chevroleta iz Evrope gre v prvi vrsti za neke interne fore znotraj GM-ja (kao prevelika konkurenca Oplu in podobno...),premajhen tržni delež je samo uradni razlog za javnost!

Kako to misliš cenejši?
Vvzemi osnovni petvratni cruze - cena 14.600. Osnovni Golf stane 14.200.
Kakšen Focus, Megan je najbrž še par evrov cenejši.
Dacia je pa za par jurjev cenejša, tako da res ni nobena primerjava.
Ne primerjaš realno! Zgrešil si obe ceni,in to močno!Realna primerjava je recimo avto.net.
Torej,najcenejši nov Golf,ki se oglašuje na avto.net je 16.340 eur! (verjetno se da kupiti golfa tudi kak euro ceneje,če ga kupiš popolnoma oskubljenega z najbolj švoh motorjem)
Najcenejši oglaševan nov Cruze (5v 1,6) pa je 10.631 eur!
Torej??
anon-286052 sporočil: 317
[#2287957] 07.12.13 09:17 · odgovor na: anon-325713 (#2287903)
Odgovori   +    0
[shark222]
> [moon]
> > [shark222]
> > Ma pojma nimate vsi skupaj...avtomobili res niso vrhunec tehnike,so pa zato cenejši.A bo kdo rekel,da je Dacia boljša? Pa se tudi ok prodaja.Pri umiku Chevroleta iz Evrope gre v prvi vrsti za neke interne fore znotraj GM-ja (kao prevelika konkurenca Oplu in podobno...),premajhen tržni delež je samo uradni razlog za javnost!
>
> Kako to misliš cenejši?
> Vvzemi osnovni petvratni cruze - cena 14.600. Osnovni Golf stane 14.200.
> Kakšen Focus, Megan je najbrž še par evrov cenejši.
> Dacia je pa za par jurjev cenejša, tako da res ni nobena primerjava.

Ne primerjaš realno! Zgrešil si obe ceni,in to močno!Realna primerjava je recimo avto.net.
Torej,najcenejši nov Golf,ki se oglašuje na avto.net je 16.340 eur! (verjetno se da kupiti golfa tudi kak euro ceneje,če ga kupiš popolnoma oskubljenega z najbolj švoh motorjem)
Najcenejši oglaševan nov Cruze (5v 1,6) pa je 10.631 eur!
Torej??
Najcenejsi Focus z ecoboost motorjem je manj kot 12.000 po ceniku. se pravi za dobrega jurja več dobiš dosti več. In tudi ford je polnokrvni ameriški avto ;)
anon-325791 sporočil: 1
[#2287996] 07.12.13 10:50 · odgovor na: (#2287199)
Odgovori   +    1
čas vnosa: 07.12.13 08:15
Oprostite dragi urednik...se je tudi vam odplanklo? Kako lahko navajate trditve nekoga, ki nima vodstvenega položaja pri omenjenem podjetju...kje je pa njihov direktor? Se vam ne zdi prav, da bi moralo vodstvo podjetja komunicirati z vami ne pa najeta pomoč? Resnično upam, da bodo njegovi delodajalci zaključili z njim saj po nepotrebnem straši kupce avtomobilov...zakaj že? A ja za svojih 15 minut....in se strinjam mogoče na NLB potrebujejo kakšnega tako bistrega bizgca...utihne naj in naj neha zganjat paniko. Takšnih kot je on je za vsakim vogalom vsaj še deset.
milos9 sporočil: 1.046
[#2288135] 07.12.13 17:12 · odgovor na: anon-325791 (#2287996)
Odgovori   +    7
Spoštovani perkec,

Odprli ste super temo, kje in kako dobiti dobre informacije.

Vodstvo podjetja Chevrolet smo seveda povprašali za komentar, že zaradi protokola, dobili seveda nismo nič uporabnega. Komentar Jerneja Kolbla, direktorja znamke v regiji jugovzhodne Evrope, smo dobili pozno popoldne. Nismo ga zapisali, ker ni povedal nič. Komentar Zoltana Kaszasa iz centrale znamke v Budimpešti je vključen v članek.

Skromnost informacije je razumljiva, vodstvo ve kaj lahko in kaj ne sme komentirati. Domnevam, da je v tem trenutku čas, da se držijo sporočila za javnost, ki ga je pripravil Chevrolet.

Mi smo želeli več, da lahko našim bralcem damo več. Zato se vselej, tudi v tem primeru, radi po komentar zatečemo k ljudem iz terena, k tistim ki imajo neposreden stik s kupci, ki imajo dolgoletne izkušnje in povedo naravnost brez olepševanja, olepševanje pa dejansko pomeni zavajanje javnosti. Tega najbrž ne želite, kajne?

Igor Golob je kompetenten sogovornik, njegov komentar pa vsekakor pove več o morebitnih posledicah napovedane ukinitve znamke Chevrolet v Evropi in s tem tudi v Sloveniji kot vnaprej predvidljivi komentarji vodilnih. Ali bo res tako, ne ve nihče, a verjamemo da nismo daleč od resnice.

Iz našega članka ste izvedeli tudi precej več kot v drugih medijih, za Vas smo se torej bolj potrudili kot drugi mediji, ki so sledili uradnim pojasnilom, ki so delali zgolj po protokolu. Verjamemo, da tudi zato ker je tako zanje najlažje. Pri novinarskem delu pa je potrebno misliti najprej na bralce, je naše mnenje.

Panike pa ne zganjamo, preberite si še pismo urednika, če ne celega, pa vsaj naslov na avto.finance.si/8352781/ priporočamo da se nanj naročite, če želite biti dobro obveščeni.

Lep pozdrav, Miloš Milač
anon-173023 sporočil: 100
[#2288290] 08.12.13 08:30
Odgovori   +    0
Ob objavi take novice bi bilo za njih najbolje da zaprejo takoj in ne čez dve leti. Sami sebi so skopali grob.
anon-154083 sporočil: 6.570
[#2288311] 08.12.13 09:42 · odgovor na: anon-325791 (#2287996)
Odgovori   +    1
[perkec]
Oprostite dragi urednik...se je tudi vam odplanklo? Kako lahko navajate trditve nekoga, ki nima vodstvenega položaja pri omenjenem podjetju...kje je pa njihov direktor? Se vam ne zdi prav, da bi moralo vodstvo podjetja komunicirati z vami ne pa najeta pomoč? Resnično upam, da bodo njegovi delodajalci zaključili z njim saj po nepotrebnem straši kupce avtomobilov...zakaj že? A ja za svojih 15 minut....in se strinjam mogoče na NLB potrebujejo kakšnega tako bistrega bizgca...utihne naj in naj neha zganjat paniko. Takšnih kot je on je za vsakim vogalom vsaj še deset.
Vsekakor lahko novinar navaja izjavo kogarkoli. Tisti "kogarkoli" pa mora sam vedeti, ali sme odpirati usta ali ne.
Najbolj bister sicer ni, ker si z govorjenjem o tem, da je bil že pri pogrebu Roverja zraven, ni naredil ravno reklame...
Nepotrebnost strašenja kupcev pa je tudi relativna zadeva. Vsekakor jih je potrebno informirati o negativnem razvoju dogodkov v prihodnosti - kar je pa ista reč, samo z lepšimi besedami.
anon-45881 sporočil: 7.327
[#2288797] 09.12.13 10:46 · odgovor na: anon-325713 (#2287902)
Odgovori   +    1
[shark222]
> [markoff]
> > [shark222]
> > Ma pojma nimate vsi skupaj...avtomobili res niso vrhunec tehnike,so pa zato cenejši.A bo kdo rekel,da je Dacia boljša? Pa se tudi ok prodaja.Pri umiku Chevroleta iz Evrope gre v prvi vrsti za neke interne fore znotraj GM-ja (kao prevelika konkurenca Oplu in podobno...),premajhen tržni delež je samo uradni razlog za javnost!
>
> Dacia je boljša. Glej rezultate ADAC glede kakovosti. Po varnosti sta si tu nekje (obe znamki podpovprečni). Po ceni Dacia zmaga.
>
> Torej?

Možno da je Dacia malenkost boljša (kakor za koga) in cenejša,ampak realno moraš priznat,da je v vsakem primeru ta razlika zelo majhna,ni omembe vredna.Poanta mojega odgovora je bila v tem,da znamka Chevrolet ni bila tako slaba,da bi jo morali umakniti s trga zaradi tega.
ADAC ni subjektivna presoja. Je de facto standard ocenjevanja kakovosti (hebeš sintetične standardizirane teste, ti fantje delajo na praktičnem vzorcu oz. kar celotni populaciju v Nemčiji). In Dacia (sploh Duster) je presenetljivo visoko.

Po ceni bistveno ugodnejša (glej še posebej Sandera, ki je kralj razmerja cena/kakovost v svojem segmentu).

Nisem pa rekel, da je Chevrolet povsem zanič, saj tudi Daewooji pač ne crkujejo vsakih 5 minut. Očitno pa so stranke pač ocenile, da prodajajo staro robo pod solidno masko.
anon-154083 sporočil: 6.570
[#2288840] 09.12.13 11:53 · odgovor na: anon-45881 (#2288797)
Odgovori   +    0
[markoff]
ADAC ni subjektivna presoja. Je de facto standard ocenjevanja kakovosti (hebeš sintetične standardizirane teste, ti fantje delajo na praktičnem vzorcu oz. kar celotni populaciju v Nemčiji). In Dacia (sploh Duster) je presenetljivo visoko.
ADAC ima omejen pregled nad okvarami - ne zajame vseh - tako da je zanimiv podatek, ne sme pa biti edino merilo.
anon-1445 sporočil: 3.218
[#2288943] 09.12.13 13:25
Odgovori   +    1
Črni humor najvišje kategorije pa je, da še vedno oglašujejo prodajo avtomobilov .

Strani: 1