Izbrani forum: Avto

Izbrana tema: članek Chevrolet se po 2015 poslavlja od Evrope

Strani: 1

anon-317711 sporočil: 662
[#2286770] 05.12.13 15:42 · odgovor na: (#2286723)
Odgovori   +    2
čas vnosa: 05.12.13 15:36
[rumirumi]
Corvette je ikonski avto? A ma to kaj veze s slikarstvom al je to google...
napačen prevod. iconic ni ikonski
anon-293132 sporočil: 134
[#2286800] 05.12.13 16:40
Odgovori   +    15
Chevrolet oziroma Daewoo se je vstopa na evropski trg lotil že v začetku s povsem napačno strategijo - pač v stilu grobarskega GM, ki pušča za seboj le mrliče. Danes Chevrolet, jutri Vauxal, nato še Opel. Potem pa še Cadillac. Recept za osvojitev Evrope je zgolj eden in to z dobrimi in povsem evropsko orientiranimi modeli. Primer uspešne prakse, s katero se je po tej plati Kia povzpela na vrh prodajne uspešnosti, je več kot jasen. Je pa res, da stoji za njihovim uspehom ogromen finančni vložek v razvoj in vzpostavitev evropskega poslovnega modela. Kia je zato pred leti postavila povsem novo tovarno na Slovaškem, jo opremila s poplavo robotov (zato tudi 7-letna garancija), preselila tehnični in oblikovalski razvoj v Nemčijo in začela izdelovati avtomobile, ki so prvenstveno namenjeni evropskemu kupcu. Temu primerna je tudi njihova uspešnost, kjer beležijo najvišjo prodajno rast v svetovnem in EU merilu med vsemi znamkami. Chevrolet ni naredil nič od tega, brez nič, ni pa nič. Shit in, Shit out. Tako pač je.
0730ULtra3 sporočil: 1.466
[#2286830] 05.12.13 17:44
Odgovori   +    3
Nič čudnega, teli evropski chevroleti so bli prov med najgršimi avtomobili na trgu ter nič posebnega.
anon-204390 sporočil: 13.528
[#2286963] 05.12.13 21:44 · odgovor na: anon-293132 (#2286800)
Odgovori   +    1
[Niki11]
Chevrolet oziroma Daewoo se je vstopa na evropski trg lotil že v začetku s povsem napačno strategijo - pač v stilu grobarskega GM, ki pušča za seboj le mrliče. Danes Chevrolet, jutri Vauxal, nato še Opel. Potem pa še Cadillac. Recept za osvojitev Evrope je zgolj eden in to z dobrimi in povsem evropsko orientiranimi modeli. Primer uspešne prakse, s katero se je po tej plati Kia povzpela na vrh prodajne uspešnosti, je več kot jasen. Je pa res, da stoji za njihovim uspehom ogromen finančni vložek v razvoj in vzpostavitev evropskega poslovnega modela. Kia je zato pred leti postavila povsem novo tovarno na Slovaškem, jo opremila s poplavo robotov (zato tudi 7-letna garancija), preselila tehnični in oblikovalski razvoj v Nemčijo in začela izdelovati avtomobile, ki so prvenstveno namenjeni evropskemu kupcu. Temu primerna je tudi njihova uspešnost, kjer beležijo najvišjo prodajno rast v svetovnem in EU merilu med vsemi znamkami. Chevrolet ni naredil nič od tega, brez nič, ni pa nič. Shit in, Shit out. Tako pač je.
Zdaj bi moral biti res nor, da bi kupil Chevroleta, razen če jih ne bodo dajali takorekoč zastojn...

Strani: 1