Strani: 1

anon-151448 sporočil: 3.061
[#2087475] 16.04.13 09:36
Odgovori   +    0
V svetovno antologijo industrijskega dizajna so se vpisali s svojim znamenitim telefonom 1.bp.blogspot.com/-d...ETA-80.jpg ki pa ga seveda niso zaščitili in so ga kmalu začeli neovirano kopirati po celem svetu.
anon-295287 sporočil: 70
[#2087492] 16.04.13 09:48 · odgovor na: anon-151448 (#2087475)
Odgovori   +    5
Mah, daj no ... kaj niso uspeli zaščitit? Obliko je itak težko zaščitit, saj bi tudi v primeru zaščite nekdo zgolj spremenil kakšen radius ali dva, pa bi šlo skozi.
Glavni problem torej ni v tem, da so jih potem po X letih skopirali. Problem je klasični za stara podjetja, ki izhajajo iz tistega obdobja ... in sicer, NISO USPELI SAMO PREPLAVITI TRG V X LETIH, da bi s tem onemogočili/premagali konkurenco.

V SLO (ali prej YU) imaš kar nekaj produktov, ki so kakovostno in funkcijsko v vrhu. A že dolgo velja, da samo to ni dovolj. Da je potrebno zadevo ustrezno zapakirati in prodati z ustreznim RVC-jem, ne pa pod ceno (kot recimo Cimos).

Šele, ko se bodo ta podjetja to naučila in začela končno razvijat tudi trženjske procese, ne pa samo vijake in matice, bodo lahko uspešna.

Žalostno je to, da je ta razlaga stara toliko, kot Slovenija, da sem to razlago slišal že na vsaj 10 predavanjih. Pa se kar nič ne premakne ... ker stara struja managerjev obvladuje vsa velika podjetja ... i guess :)
anon-204390 sporočil: 13.528
[#2087696] 16.04.13 11:57 · odgovor na: anon-295287 (#2087492)
Odgovori   +    0
[realist76]
Mah, daj no ... kaj niso uspeli zaščitit? Obliko je itak težko zaščitit, saj bi tudi v primeru zaščite nekdo zgolj spremenil kakšen radius ali dva, pa bi šlo skozi.
Glavni problem torej ni v tem, da so jih potem po X letih skopirali. Problem je klasični za stara podjetja, ki izhajajo iz tistega obdobja ... in sicer, NISO USPELI SAMO PREPLAVITI TRG V X LETIH, da bi s tem onemogočili/premagali konkurenco.

V SLO (ali prej YU) imaš kar nekaj produktov, ki so kakovostno in funkcijsko v vrhu. A že dolgo velja, da samo to ni dovolj. Da je potrebno zadevo ustrezno zapakirati in prodati z ustreznim RVC-jem, ne pa pod ceno (kot recimo Cimos).

Šele, ko se bodo ta podjetja to naučila in začela končno razvijat tudi trženjske procese, ne pa samo vijake in matice, bodo lahko uspešna.

Žalostno je to, da je ta razlaga stara toliko, kot Slovenija, da sem to razlago slišal že na vsaj 10 predavanjih. Pa se kar nič ne premakne ... ker stara struja managerjev obvladuje vsa velika podjetja ... i guess :)
Si lahko mislim, da najbrž sploh niso imeli koncepta, niti vizije za neko masovno prodajo v tujino... Danes žal ni dosti bolje, tudi če bi imeli nek dober produkt, bi se pri uspešneem trženju zataknilo. Sicer pa danes za razliko niti dobrega produkta nimamo, tako da topogledna nesposobnost manj boli... ;)

Strani: 1