Izbrani forum: Glavni forum
Izbrana tema: članek Z evropskimi sredstvi s kolesom od Brezovice do Loga
Strani: 1
sporočil: 661
Za ureditev kolesarske poti med Brezovico in Logom je bilo
dodeljenih za 4,4 milijona evrov evropskih sredstev.
Ministrstvo za gospodarski razvoj in tehnologijo je izdalo odločbo o dodelitvi sredstev za izgradnjo tri kilometre dolgega pododseka kolesarske steze Brezovica - Log.
1,46 M evrov na km? A so projekt pripravljali na DARSu ali so pa najeli zunanje stručnjake tipo Zidar/Črnigoj?
Ministrstvo za gospodarski razvoj in tehnologijo je izdalo odločbo o dodelitvi sredstev za izgradnjo tri kilometre dolgega pododseka kolesarske steze Brezovica - Log.
1,46 M evrov na km? A so projekt pripravljali na DARSu ali so pa najeli zunanje stručnjake tipo Zidar/Črnigoj?
sporočil: 1.393
Za vožnjo iz ene vasi v drugo bo taka steza čisto koristna, ampak
za vožnjo na večje razdalje bi bila asfaltirana steza po južni
strani avtoceste (po barju) precej koristnejša in cenejša. Večina
bi lahko potekala po makadamskih kolovozih, ki trenutno služijo
izogibanju zastojem na glavni cesti, ali pa ob AC nasipu.
S tem bi se izognili menjavam med levo in desno stranjo ceste na vsakih nekaj km, ki so tipične za tovrstne kolesarske steze, ter grbinam in ostrim zavojem ob križiščih in izvozih. Slednji so sicer nepotrebni, ampak doslej skoraj nobene steze niso znali speljati naravnost.
S tem bi se izognili menjavam med levo in desno stranjo ceste na vsakih nekaj km, ki so tipične za tovrstne kolesarske steze, ter grbinam in ostrim zavojem ob križiščih in izvozih. Slednji so sicer nepotrebni, ampak doslej skoraj nobene steze niso znali speljati naravnost.
sporočil: 1.779
Med Brezovico in Vrhniko pravzaprav že obstaja dokaj urejena peš in
kolesarska pot po trasi nekdanje železniške proge (s še kar nekaj
vidnimi ostanki). Večinoma je makadamska (razen v Drenovem Griču,
kjer služi tudi za dovoz do hiš) in tudi zaprta za avtomobilski
promet (predvsem med Vrhniko in Drenovim Gričem). Malo tricky je le
pri Logu, kjer AC povozi traso. Morda bi zaradi kolesarjev (manj
gumi defektov) lahko asfaltirali celotno traso, ampak če to košta 6
milijonov, pa še to le za 3 km med Brezovico in Logom??!?
sporočil: 1.393
Mislim, da ravno na tem odseku (Med Brezovico in Logom), kjer
omenjajo novogradnjo kolesarske steze, stare železniške trase ni
več.
Se pa strinjam, da bi bila južno od Loga železniška trasa odlična. Naprej proti Ljubljani bi mi bila pot na barjanski strani AC ljubša, mostovi čez AC pa so na tem delu tudi kar gosti.
Se pa strinjam, da bi bila južno od Loga železniška trasa odlična. Naprej proti Ljubljani bi mi bila pot na barjanski strani AC ljubša, mostovi čez AC pa so na tem delu tudi kar gosti.
sporočil: 7
čas vnosa: 20.02.13 20:22
Projekt kolesarske povezave Brezovica - Vrhnika - LogTukaj bi v članku verjetno namesto Log moralo pisati Logatec ...
sporočil: 35
Tudi mi veliko uporabljamo staro železnico in je super tudi otroci
za v šolo jo uporabljajo, je pa fina ker ni avtov čisto zraven in
se lahko sprehajaš ali pa voziš s kolesom v tišini. Pa tudi to je
da ni stalno teh uvozov in izvozov pa spreminjanje smeri enkrat na
levi drugič na desni strani ceste. Je pa meni bolj všeč
neasvaltirana kot pa če je še asvalt. Tudi za tekače ki jo dosti
uporabljajo. Glede prepišenih gum pa tako da rekreativci si tu ne
bom prepičli gume, vsaj zaradi kamna ne, če bi bilo kaj drugega na
poti. Tisti s specialkami pa se tudi po asvaltiranih kolesarskih
stezah ne vozijo so večinoma vedno na cesti.
Pa tisti kolovoz po ''morostu'' je tudi super. Včarih srečaš kakšen traktor ali pa kakšen avto pride ampak avto je bolj izjema kot pravilo.
Bi bilo dobro da se na eno traso osredotočijo in ne delajo flik enkrat ob cesti in drugič po stari železnici.
Pa tisti kolovoz po ''morostu'' je tudi super. Včarih srečaš kakšen traktor ali pa kakšen avto pride ampak avto je bolj izjema kot pravilo.
Bi bilo dobro da se na eno traso osredotočijo in ne delajo flik enkrat ob cesti in drugič po stari železnici.
sporočil: 15
Ne razumem ,zakaj je treba graditi novo kolesarsko stezo poleg
obstoječe glavne ceste ,polne grbin , slabega zraka in hrupa od
gostega motornega prometa.
Lahko bi po mojem mnenju le asfaltirali opuščeno želežniško proge Brezovica-Vrhnika za mnogo manj denarja.Ta trasa bi bila zelo zanimiva za družinske nedeljske izlete, podobno kot je asfaltirana železniška trasa v zgornje savski dolini.
Lahko bi po mojem mnenju le asfaltirali opuščeno želežniško proge Brezovica-Vrhnika za mnogo manj denarja.Ta trasa bi bila zelo zanimiva za družinske nedeljske izlete, podobno kot je asfaltirana železniška trasa v zgornje savski dolini.
sporočil: 2.986
Zato, ker je na tem mestu trasa "povožena" z AC. Če pa želiš vse
to, o čemer ti pišeš, pa je dovolj da se premakneš na makadam na
Barje ob avtocesto (verjemi pa, da zrak ni nič boljši, hrupa pa nič
manj)
sporočil: 1.393
[mkanduse]Odgovor imaš v članku: ker je kolesarska steza samo izgovor za črpanje sredstev ob urejanju komunalne infrastrukture.
Ne razumem ,zakaj je treba graditi novo kolesarsko stezo poleg obstoječe glavne ceste ,polne grbin , slabega zraka in hrupa od gostega motornega prometa.
Strani: 1