Izbrani forum: Glavni forum

Izbrana tema: članek Predor za 750 milijonov evrov

Strani: 1

anon-19718 sporočil: 3.853
[#2012932] 18.02.13 13:50
Odgovori   +    25
Je samo 5x dražji od Šentviškega predora. Tudi tukaj se vidi kako se pri nas nateguje naivne davkoplačevalce.
0531Agenc sporočil: 254
[#2012975] 18.02.13 14:06
Odgovori   +    19
ah, pri nas je bila draga barva za črte, pa voda je tekla, so morali kupiti par dežnikov, pa ker so se bali umazanih škornjev in povezanih pritožb so najeli ultra drago pr agencijo itd
jasminko sporočil: 49
[#2013005] 18.02.13 14:20 · odgovor na: 0531Agenc (#2012975)
Odgovori   +    12
pozabil si na ojačane dežnike, ker ni kapljala samo voda ampak tudi omet :)
fcajt sporočil: 4.335
[#2013029] 18.02.13 14:28
Odgovori   +    9
ko je zidar, gradbeni lopov №1 tole vidu, ga je takoj spet v križu spekl', pa 'ma spet izgovor za sodišče ...
sirota sporočil: 1.047
[#2013068] 18.02.13 14:46 · odgovor na: fcajt (#2013029)
Odgovori   +    10
Da bi ga kdo že enkrat za jajca stisnu!

Lp
bobek13 sporočil: 4.301
[#2013114] 18.02.13 15:08 · odgovor na: anon-19718 (#2012932)
Odgovori   +    7
[toka]
Je samo 5x dražji od Šentviškega predora. Tudi tukaj se vidi kako se pri nas nateguje naivne davkoplačevalce.
samo oni iranski nima priključne cevi v tunelu...

:)))))

lpA
bpusnik sporočil: 1.123
[#2013118] 18.02.13 15:09
Odgovori   +    12
Za njegov križ obstaja eno pravo bio domače zdravilo.
Eden od odpuščenih delavcev ga naj z lopato čez hrbet, pa se hitro naravnal.
anon-297107 sporočil: 330
[#2013125] 18.02.13 15:12
Odgovori   +    18
Tudi pod Gradcem v Avstriji imajo natančno 10 kilometrski dvocevni tunel, pa se z njim ne hvalijo po svetu. In to že 20 let.
DanijelP sporočil: 31
[#2013131] 18.02.13 15:17
Odgovori   +    14
Pri nas bi bila cena 4 milijarde eurov, naredili bi ga do pol, potem bi šel pa gradbinec v stečaj...
chef sporočil: 2.986
[#2013134] 18.02.13 15:18 · odgovor na: anon-297107 (#2013125)
Odgovori   +    7
Če misliš Plabutsch, ta gre mimo Gradca. Tukaj gre za drugi najdaljši predor pod mestom na svetu (prvi je pomoje na Japonskem), glede na ostale dolge cestne predore pa res ni nič posebnega ja.
Polo83 sporočil: 1.177
[#2013192] 18.02.13 15:53
Odgovori   +    8
zato pa smo mi najdražji glede na razmerje eur/m..da o kilometru avtoceste ne govorimo
pobalin sporočil: 14.456
[#2013487] 18.02.13 18:33
Odgovori   +    1
Boljši so krajši in slajši. :-)
anon-198069 sporočil: 399
[#2013790] 18.02.13 22:36 · odgovor na: anon-297107 (#2013125)
Odgovori   +    8
točno to...si me prehitel. V Gradcu je 10 km , dve tunelske cevi. Je pa res, da tile islamisti in komunisti so oboji ista sorta tičev. Kot Severna Koreja, za rkete je gnar..za narod pa ne!!!
XPRAG sporočil: 8
[#2013877] 18.02.13 23:59
Odgovori   +    5
Kot se vidi na posnetku, uporabljajo gradbeno mehanizacijo še iz šahovih časov. Vidi se, da so od homeinija dalje tako v riti, da v vsem tem času niso uspeli novih kamionov kupit.
bc123a sporočil: 48.253
[#2013881] 19.02.13 00:09
Odgovori   +    2
dobro so oni to "sprovedli", bre. (namig: "sprovedli" je hrvatizem/srbizem/balkanizem)
anon-221237 sporočil: 3.746
[#2013960] 19.02.13 07:52
Odgovori   +    6
Zadnja sprememba: anon-221237 19.02.2013 07:55
Baje bo toliko stal predor skozi gorjance....dolžina pa naj bi bila 2,4 km
anon-310747 sporočil: 13
[#2014010] 19.02.13 08:28
Odgovori   +    8
Avtorji članka..

tunel je tipična inženirska gradnja..Kakšno vlogo naj bi imeli arhitekti v njej..

zapominte si novinarji:

mostovi, viadukti, elektrarne, ceste, tuneli, predori, žičnice int.. SO INŽENIRSKE GRADNJE in z njimi arhiteki nimajo nič...
anon-307749 sporočil: 60
[#2014072] 19.02.13 09:10 · odgovor na: anon-310747 (#2014010)
Odgovori   +    6
v mostogradnji sem bil 15 let---to kar trdiš ni čisto res-žal.
za takšne inženirske objekte, grajene v mestih, vedno vključijo tudi arhitekte.
drugmirko sporočil: 1.301
[#2015531] 20.02.13 10:55 · odgovor na: anon-307749 (#2014072)
Odgovori   +    0
[prvimaj]
v mostogradnji sem bil 15 let---to kar trdiš ni čisto res-žal.
za takšne inženirske objekte, grajene v mestih, vedno vključijo tudi arhitekte.
jep... še pri večjih/pomembnejših infrastrukturnih objektih kot so mostovi in taki tuneli je arhitekt praktično obvezen... recimo francoski Millau (Norman Foster), letališče na umetnem otoku v Osaki (Renzo Piano) itd. ...heh, še tisti slavni SCT-jev most v BG in črnokalski viadukt mata, poleg "inženirja/konstruktorja", tudi arhitekta (Gabrijelčič in Koželj)...
anon-238000 sporočil: 464
[#2015593] 20.02.13 11:36
Odgovori   +    0
Še ne Teheran nekje bogu za ritjo bo nasral celo Evropo.
anon-115062 sporočil: 47
[#2015956] 20.02.13 14:00
Odgovori   +    0
No, da smo tudi mi izvozili nekaj znanja tja, dokazuje dejstvo, da je predor brez ometa.
če bi angleži pred polaganje ometa predor speskali, težav ne bi bilo. Opaž, v katerega se vliva beton je premazan s silokonskim premazom, da se nanj ne prime beton. Seveda pa se ne prime 5 cm debel omet. Se pa barva, a je potrebno prej z emulzijo.

Strani: 1