Izbrani forum: Glavni forum
Izbrana tema: članek Predor za 750 milijonov evrov
Strani: 1
sporočil: 3.853
Je samo 5x dražji od Šentviškega predora. Tudi tukaj se vidi kako
se pri nas nateguje naivne davkoplačevalce.
sporočil: 254
ah, pri nas je bila draga barva za črte, pa voda je tekla, so
morali kupiti par dežnikov, pa ker so se bali umazanih škornjev in
povezanih pritožb so najeli ultra drago pr agencijo itd
sporočil: 4.335
ko je zidar, gradbeni lopov №1 tole vidu, ga je takoj spet v križu
spekl', pa 'ma spet izgovor za sodišče ...
sporočil: 4.301
[toka]samo oni iranski nima priključne cevi v tunelu...
Je samo 5x dražji od Šentviškega predora. Tudi tukaj se vidi kako se pri nas nateguje naivne davkoplačevalce.
:)))))
lpA
sporočil: 1.123
Za njegov križ obstaja eno pravo bio domače zdravilo.
Eden od odpuščenih delavcev ga naj z lopato čez hrbet, pa se hitro naravnal.
Eden od odpuščenih delavcev ga naj z lopato čez hrbet, pa se hitro naravnal.
sporočil: 330
Tudi pod Gradcem v Avstriji imajo natančno 10 kilometrski dvocevni
tunel, pa se z njim ne hvalijo po svetu. In to že 20 let.
sporočil: 31
Pri nas bi bila cena 4 milijarde eurov, naredili bi ga do pol,
potem bi šel pa gradbinec v stečaj...
sporočil: 2.986
Če misliš Plabutsch, ta gre mimo Gradca. Tukaj gre za drugi
najdaljši predor pod mestom na svetu (prvi je pomoje na Japonskem),
glede na ostale dolge cestne predore pa res ni nič posebnega ja.
sporočil: 1.177
zato pa smo mi najdražji glede na razmerje eur/m..da o kilometru
avtoceste ne govorimo
sporočil: 399
točno to...si me prehitel. V Gradcu je 10 km , dve tunelske cevi.
Je pa res, da tile islamisti in komunisti so oboji ista sorta
tičev. Kot Severna Koreja, za rkete je gnar..za narod pa ne!!!
sporočil: 8
Kot se vidi na posnetku, uporabljajo gradbeno mehanizacijo še iz
šahovih časov. Vidi se, da so od homeinija dalje tako v riti, da v
vsem tem času niso uspeli novih kamionov kupit.
sporočil: 48.253
dobro so oni to "sprovedli", bre. (namig: "sprovedli" je
hrvatizem/srbizem/balkanizem)
sporočil: 3.746
Zadnja sprememba: anon-221237 19.02.2013 07:55
Baje bo toliko stal predor skozi gorjance....dolžina pa naj bi bila
2,4 km
sporočil: 13
Avtorji članka..
tunel je tipična inženirska gradnja..Kakšno vlogo naj bi imeli arhitekti v njej..
zapominte si novinarji:
mostovi, viadukti, elektrarne, ceste, tuneli, predori, žičnice int.. SO INŽENIRSKE GRADNJE in z njimi arhiteki nimajo nič...
tunel je tipična inženirska gradnja..Kakšno vlogo naj bi imeli arhitekti v njej..
zapominte si novinarji:
mostovi, viadukti, elektrarne, ceste, tuneli, predori, žičnice int.. SO INŽENIRSKE GRADNJE in z njimi arhiteki nimajo nič...
sporočil: 60
v mostogradnji sem bil 15 let---to kar trdiš ni čisto
res-žal.
za takšne inženirske objekte, grajene v mestih, vedno vključijo tudi arhitekte.
za takšne inženirske objekte, grajene v mestih, vedno vključijo tudi arhitekte.
sporočil: 1.301
[prvimaj]jep... še pri večjih/pomembnejših infrastrukturnih objektih kot so mostovi in taki tuneli je arhitekt praktično obvezen... recimo francoski Millau (Norman Foster), letališče na umetnem otoku v Osaki (Renzo Piano) itd. ...heh, še tisti slavni SCT-jev most v BG in črnokalski viadukt mata, poleg "inženirja/konstruktorja", tudi arhitekta (Gabrijelčič in Koželj)...
v mostogradnji sem bil 15 let---to kar trdiš ni čisto res-žal.
za takšne inženirske objekte, grajene v mestih, vedno vključijo tudi arhitekte.
sporočil: 47
No, da smo tudi mi izvozili nekaj znanja tja, dokazuje dejstvo, da
je predor brez ometa.
če bi angleži pred polaganje ometa predor speskali, težav ne bi bilo. Opaž, v katerega se vliva beton je premazan s silokonskim premazom, da se nanj ne prime beton. Seveda pa se ne prime 5 cm debel omet. Se pa barva, a je potrebno prej z emulzijo.
če bi angleži pred polaganje ometa predor speskali, težav ne bi bilo. Opaž, v katerega se vliva beton je premazan s silokonskim premazom, da se nanj ne prime beton. Seveda pa se ne prime 5 cm debel omet. Se pa barva, a je potrebno prej z emulzijo.
Strani: 1