Izbrani forum: Glavni forum

Izbrana tema: članek Vinar tedna: Jure Štalcar (Vinska klet Metlika)

Strani: 1

anon-38134 sporočil: 228
[#802869] 11.05.10 07:58
Odgovori   +    0
L'Occitane je - tako kot Body Shop - eden tistih, ki se (za zdaj še) furajo na lažni fami kozmetike z "naravnimi" sestavinami. Lažni fami zato, ker močno poudarja in reklamira tiste naravne sestavine, ki jih pač da notri, pri tem pa izkorišča nevednost in naivnost kupcev, ki (še) ne vedo, da so v izdelkih kljub naravnemu vonju ali prisotnosti izvlečka te ali one rastlinice prosotni naftni derivati in druge kemikalije, mnoge od njih rakotvorne. Ali pa da plastična in kovinska embalaža, ki puščata v olja in kremice dodatne strupe za telo, zadeve še poslabšata ...

Ampak kapitalski trgi niso edino, kar se razvija. Razvijajo se tudi kupci. Nekoč ni bilo "bio" kozmetike, ker kupci niso vedeli za njene prednosti. Ko so se pojavili zanjo kupci, se je pojavila tudi bio ponudba. Trenutno vlada stanje, ko kupci, vsaj ne vsi, ne vedo, da si firme etiketo "naravno" lahko prilepijo že, če je v izdelku prisotnih le 5% naravnih sestavin. (Sicer pa je "naravna" tudi nafta, mar ne?) Že jutri ne bo več tako, kupci so vse bolj osveščeni, in takrat bo L'Occitane v škripcih. Pojutrišnjem, ko bodo uporabniki vedeli še več in bodo spoznali umazane taktike takšnih ponudnikov, pa bo firmam, kot je L'Occitane, odklenkalo.

Nateguješ lahko nekaj ljudi, nekaj časa. Ne moreš pa nategovati vseh ljudi, niti jih nategovati ves čas. Skratka, podcenjevanje kupcev se še nikoli ni dobro končalo. Da se pa kupci še kako razvijajo, ve vsak, ki pozna naše megamarkete. Nekoč so se delali neumne, danes pa tekmujejo med sabo, kdo se bo bolj izkazal v eko ponudbi.
anon-11988 sporočil: 1.370
[#802896] 11.05.10 08:32 · odgovor na: anon-38134 (#802869)
Odgovori   +    1
[tomorrow]
Skratka, podcenjevanje kupcev se še nikoli ni dobro končalo. Da se pa kupci še kako razvijajo, ve vsak, ki pozna naše megamarkete. Nekoč so se delali neumne, danes pa tekmujejo med sabo, kdo se bo bolj izkazal v eko ponudbi.
"Eko ponudba" naših megamarketov pomojem ni nič drugega kot segmentiranje trga in poskus od vsakega segmenta potegniti toliko, kot je največ pripravljen plačat. Za tistega, ki bolj malo, imajo navadno kavo, za tistega, ki je pripravljen odšteti nekaj več, ponujajo "bio" kavo, za tistega, ki pa največ, pa ponujajo "bio kavo, pridelano v skladu s pravili pravične trgovine". Lahko, da sem cinik, a pomojem je to trgovcem precej bolj pomembno merilo kot pa, ali res tisti "etično pridelani čaji" koristijo kaj komu v Afriki in Južni Ameriki, ali pa prav nič.

Strani: 1