Strani: 1

0322Avtom sporočil: 88
[#1529011] 10.01.12 23:18
Odgovori   +    3
He he, Pavček se je že zdavnaj rešil ...
anon-5355 sporočil: 3.129
[#1529676] 11.01.12 10:38
Odgovori   +    7
Predlagam novinarju, da se malo bolj poglobi v razmere, malo bolj prebere številke in jih poizkuša tudi razumeti. Cestno prevozništvo je finančno izjemno zahtevna dejavnost, to je tudi dejavnost (izvajalskega dela) logistike, kar pomeni, da mora biti izjemno organizacijsko dodelana in izpiljena in to je dejavnost, ki je tudi komercialno zahtevna. Iz članka je razvidno, da bi V&V v primeru zamenjave zemljišč lahko obnovil dejavnost, kar je čista neumnost. V&V je izgubil kliente, V&V nima denarja za zagon, tudi, če bi začel z ničle rabi na tovornjak najmanj 150.000 evrov kapitala in kar je najvažnejše, V&V je šel v stečaj, ker je leta vozil s ceno prevoza, ki ni pokrivala stroškov. Žal tega ni vedel Pavček, niti njegovi vodilni. Oni so se ukvarjali s krajo družbenega premoženja, ki je navidez in kratkoročno več prinašala, kot prinaša mukotrpno cizeliranje logistične organizacije. Bojim se, da tega Pavček tudi sedaj ne ve. V Sloveniji so razmere, ko je nujno, da si natočimo čistega vina, s tega vidika je članek napisan neprofesionalno.

Strani: 1