Izbrani forum: Glavni forum

Izbrana tema: članek Manj kot pol časa gre za delo

Strani: 1

anon-47002 sporočil: 1.324
[#1497968] 20.12.11 07:06
Odgovori   +    4
Zadnja sprememba: anon-47002 20.12.2011 07:09
"logičen" zaključek: premalo strojevodij in še bolj premalo lokomotiv. Gremo v investicije :) :) :)

Še pomnite tovariši: naslov v financah pred kakšnim letom:
PAHOR:Železnice so sanirane
anon-132383 sporočil: 3
[#1498038] 20.12.11 07:58
Odgovori   +    2
Spoštovani avtor! Za take komentarje bi bilo dobro, da se malo bolj poglobite v delovanje železnic. Naj pa vas opozorim, da se na tem področju marsikatera stvar, ki je pri planiranju na papirju povsem jasna in preprosta, kasneje v praksi izkaže kot neizvedljiva. Upoštevati moramo zamude. Že pri nekaterih brzovlakih (predvsem iz nekdanje Jugoslavije, ki "radi zamujajo"), se izkaže, da se lahko sistem zalomi, če ne planiraš neke povprečne zamude. Tu pa nastane čakanje strojevodij in lokomotiv. Če je pa tako že pri potniških vlakih, kaj je šele pri tovornih, ki se bistveno manj držijo voznih redov oziroma so ti pogosto le nek orientir. Zadnje čase pa je poleg tega še vse manj rednih tovornih vlakov in vse več takih, ki vozijo samo občasno, ali celo po napovedi. Ste vi sposobni zorganizirati tak promet brez čakanja? In ne nazadnje: ste vi sposobni voziti celo noč, 12 ur samo s kako polurno pavzo? Takrat bi se šele prijeli za glavo glede varnosti. Tu se izkaže, da je mahanje s statistikami v takih primerih čista neumnost. Kot kolikor toliko uporabno merilo za ugotavljanje izgube na železnici bi lahko bilo ugotavljanje dodane vrednosti. Strojevodja vrednost vsekakor dodaja. To pa bi težko rekli za preštevilno upravo. A v to gnezdo pa vi ne boste dregnili!
0126Bacis sporočil: 3.030
[#1498074] 20.12.11 08:18 · odgovor na: anon-132383 (#1498038)
Odgovori   +    5
Upoštevati moramo zamude. Že pri nekaterih brzovlakih (predvsem iz nekdanje Jugoslavije, ki "radi zamujajo")....
Ko sem se pred 20+ leti vozil v Zurich z vlakom, mi je sprevodnik pojasnil, zakaj vlak stoji v Ljubljani 45 minut (pa še podobno v Zagrebu). Preprosto, če vlak (vagon) na švicarsko mejo ne pride ob uri, ga ta dan ne spustijo naprej. In tako je vlak vozil od Jesenic naprej na minuto točno, po Švici pa so bile tolerance v sekundah.

Torej na Dobovi si kupite uro. Kdor zamudi, ja pač zamudil :-).
anon-107472 sporočil: 23
[#1498126] 20.12.11 08:45
Odgovori   +    1
Avtor analize je podjetje A. T. Kearney in ne avtor članka. Upam, da so analizirali vsa delovna mesta. Prosim G.Godec objavite podatke!
anon-19718 sporočil: 3.853
[#1498130] 20.12.11 08:48
Odgovori   +    2
Tako je tudi prav. Naj nam cuzajo žepe. Saj volilci neprestano podpirajo "nacionalni interes". Vse to sranje je potrebno prodati in spraviti iz grbe davkoplačevalcev. To pa se naredi na volitvah. Če pa zabiti narod voli Jankoviča, ki jim že v naprej obljublja višje davke in nobenih prodaj državnih podjetij bomo pač takšno poslovanje še naprej plačevali iz svojih žepov.
anon-6504 sporočil: 281
[#1498347] 20.12.11 10:11 · odgovor na: anon-107472 (#1498126)
Odgovori   +    3
[boskec]
Avtor analize je podjetje A. T. Kearney in ne avtor članka. Upam, da so analizirali vsa delovna mesta. Prosim G.Godec objavite podatke!
Za objavo podatkov zgolj o izkoriščenosti derlovnega časa strojevodij in časa izkoriščenosti lokomotiv sem se odločil zato, ker je tovorni promet edina prava tržna dejavnost SŽ - in ker je po reorganizaciji v resnični nevarnosti, da konča v stečaju. Kazalca izkoriščenosti delovnega časa lokomotiv in strojevodij sta bistvenega pomena za oceno učinkovitosti poslovanja tovornega prometa. Pa da ne bo pomote - ker očitno nekateri zadevo razumejo narobe: ocena izkoriščenosti delovnega časa strojevodij ne govori o tem, da so mogoče strojevodje leni. Govori o tem, da šepa organizacija dela v tovornem prometu, in da zato ne znajo in ne zmorejo optimalno uporabiti človeških virov.
anon-413 sporočil: 330
[#1498421] 20.12.11 10:39
Odgovori   +    3
Znanec, stojevodja, premika vagone v Celju. Benificiran staž, dobra plača in 3 mesece letnega dopusta. Živi pod stresom, saj ga lahko dobijo, ko spi na delovnem mestu.
anon-132383 sporočil: 3
[#1502625] 22.12.11 11:47 · odgovor na: (#1498249)
Odgovori   +    0
Ta je šele nora! A bi vi doma čakali, da vas pokličejo v službo? A mislite, da je strojevodja zidar (pa da ne bo kdo mislil, da zidarje podcenjujem)? Gotovo ste brezposelni in gori fovšija. Kaj mislite, da so vsi strojevodje samski in nimajo v svojem lajfu na kaj drugega misliti, kot na železnico? To je jasen dokaz, kako so nam kapitalisti že vtepli v glave, da smo za vse krivi tisti, ki delamo, tisti v upravah, ki bi morali odgovarjati za svoje odločitve pa samo vlečejo plačo, če pa že naredijo kaj od tega, za kar so plačani, bi pa radi še posebno nagrado! Saj vsi vemo, da so reforme potrebne a kaj ko takih, ki so učinkovite, ne bo naredil nihče, ker bi bil s tem sam ob privilegije, kolegov pa tudi ne bo šel zaj.... Raje bo država še naprej iz revežev izsesala zadnjih 10€, tiste ki utajajo tisoče evrov bo pa pustila pri miru. Ti bodo pa še naprej igrali reveže ("saj niso lastniki ničesar...") in bodo imeli zastonj vrtce za svoje otroke, ponje se pa tako vozijo v Mercedezih. Samo čudno, da tega ne vidi Jankovič ali Pahor, tisti s 500€ plače pa! In lačnega je težko prepričati, da je sit. Pa še... malo delavske solidarnosti bo vedno bolj prišlo prav. Nikoli ne veš, kdaj bo doletelo tebe. Nered vedno vodi v psihične in somatske težave, te pa v bolniške. To šele stane!!! Ja, tudi na to je treba misliti.
blink sporočil: 3.523
[#1502860] 22.12.11 13:35
Odgovori   +    0
SŽ Prodati Deutsche Bahn in naj se oni ukvarjajo s temi paraziti. Kot občasen potnik (2x na leto) potrebujem zgolj hiter in znesljiv prevoz za čimnižjo ceno, spletke v ozadju SŽ pa me ne zanimajo in jih tudi ne želim plačevati. Pa ne mi sedaj mahati z "nacionalnim interesom".
anon-220607 sporočil: 724
[#1502867] 22.12.11 13:38
Odgovori   +    0
Torej odvečnega kadra je vsaj 2/3 če sem prav razumel. In zakaj še niso pripravljene delavske knjižice?
anon-220607 sporočil: 724
[#1502883] 22.12.11 13:43
Odgovori   +    0
Zadnja sprememba: anon-220607 22.12.2011 13:43
Slovenija ne potrebuje železnice. To je dejstvo. SŽ takoj v stečaj,ukinit železniški transport,kompletno infrastrukturo in stroje vse v razrez. Pika. Dosti je preseravanja in *nacionalnega* interesa.
anon-232734 sporočil: 4.441
[#1502890] 22.12.11 13:46 · odgovor na: blink (#1502860)
Odgovori   +    0
Prodat? Mislim, da jih v takem stanju nben ne vzame niti, če jih damo zastonj.

Strani: 1