Izbrani forum: Glavni forum
Izbrana tema: članek Manj kot pol časa gre za delo
Strani: 1
sporočil: 1.324
Zadnja sprememba: anon-47002 20.12.2011 07:09
"logičen" zaključek: premalo strojevodij in še bolj premalo
lokomotiv. Gremo v investicije :) :) :)Še pomnite tovariši: naslov v financah pred kakšnim letom:
PAHOR:Železnice so sanirane
sporočil: 3
Spoštovani avtor! Za take komentarje bi bilo dobro, da se malo bolj
poglobite v delovanje železnic. Naj pa vas opozorim, da se na tem
področju marsikatera stvar, ki je pri planiranju na papirju povsem
jasna in preprosta, kasneje v praksi izkaže kot neizvedljiva.
Upoštevati moramo zamude. Že pri nekaterih brzovlakih (predvsem iz
nekdanje Jugoslavije, ki "radi zamujajo"), se izkaže, da se lahko
sistem zalomi, če ne planiraš neke povprečne zamude. Tu pa nastane
čakanje strojevodij in lokomotiv. Če je pa tako že pri potniških
vlakih, kaj je šele pri tovornih, ki se bistveno manj držijo voznih
redov oziroma so ti pogosto le nek orientir. Zadnje čase pa je
poleg tega še vse manj rednih tovornih vlakov in vse več takih, ki
vozijo samo občasno, ali celo po napovedi. Ste vi sposobni
zorganizirati tak promet brez čakanja? In ne nazadnje: ste vi
sposobni voziti celo noč, 12 ur samo s kako polurno pavzo? Takrat
bi se šele prijeli za glavo glede varnosti. Tu se izkaže, da je
mahanje s statistikami v takih primerih čista neumnost. Kot kolikor
toliko uporabno merilo za ugotavljanje izgube na železnici bi lahko
bilo ugotavljanje dodane vrednosti. Strojevodja vrednost vsekakor
dodaja. To pa bi težko rekli za preštevilno upravo. A v to gnezdo
pa vi ne boste dregnili!
sporočil: 3.030
Upoštevati moramo zamude. Že pri nekaterih brzovlakih (predvsem iz nekdanje Jugoslavije, ki "radi zamujajo")....Ko sem se pred 20+ leti vozil v Zurich z vlakom, mi je sprevodnik pojasnil, zakaj vlak stoji v Ljubljani 45 minut (pa še podobno v Zagrebu). Preprosto, če vlak (vagon) na švicarsko mejo ne pride ob uri, ga ta dan ne spustijo naprej. In tako je vlak vozil od Jesenic naprej na minuto točno, po Švici pa so bile tolerance v sekundah.
Torej na Dobovi si kupite uro. Kdor zamudi, ja pač zamudil :-).
sporočil: 23
Avtor analize je podjetje A. T. Kearney in ne avtor članka. Upam,
da so analizirali vsa delovna mesta. Prosim G.Godec objavite
podatke!
sporočil: 3.853
Tako je tudi prav. Naj nam cuzajo žepe. Saj volilci neprestano
podpirajo "nacionalni interes". Vse to sranje je potrebno prodati
in spraviti iz grbe davkoplačevalcev. To pa se naredi na volitvah.
Če pa zabiti narod voli Jankoviča, ki jim že v naprej obljublja
višje davke in nobenih prodaj državnih podjetij bomo pač takšno
poslovanje še naprej plačevali iz svojih žepov.
sporočil: 281
[boskec]Za objavo podatkov zgolj o izkoriščenosti derlovnega časa strojevodij in časa izkoriščenosti lokomotiv sem se odločil zato, ker je tovorni promet edina prava tržna dejavnost SŽ - in ker je po reorganizaciji v resnični nevarnosti, da konča v stečaju. Kazalca izkoriščenosti delovnega časa lokomotiv in strojevodij sta bistvenega pomena za oceno učinkovitosti poslovanja tovornega prometa. Pa da ne bo pomote - ker očitno nekateri zadevo razumejo narobe: ocena izkoriščenosti delovnega časa strojevodij ne govori o tem, da so mogoče strojevodje leni. Govori o tem, da šepa organizacija dela v tovornem prometu, in da zato ne znajo in ne zmorejo optimalno uporabiti človeških virov.
Avtor analize je podjetje A. T. Kearney in ne avtor članka. Upam, da so analizirali vsa delovna mesta. Prosim G.Godec objavite podatke!
sporočil: 330
Znanec, stojevodja, premika vagone v Celju. Benificiran staž, dobra
plača in 3 mesece letnega dopusta. Živi pod stresom, saj ga lahko
dobijo, ko spi na delovnem mestu.
sporočil: 3
Ta je šele nora! A bi vi doma čakali, da vas pokličejo v službo? A
mislite, da je strojevodja zidar (pa da ne bo kdo mislil, da
zidarje podcenjujem)? Gotovo ste brezposelni in gori fovšija. Kaj
mislite, da so vsi strojevodje samski in nimajo v svojem lajfu na
kaj drugega misliti, kot na železnico? To je jasen dokaz, kako so
nam kapitalisti že vtepli v glave, da smo za vse krivi tisti, ki
delamo, tisti v upravah, ki bi morali odgovarjati za svoje
odločitve pa samo vlečejo plačo, če pa že naredijo kaj od tega, za
kar so plačani, bi pa radi še posebno nagrado! Saj vsi vemo, da so
reforme potrebne a kaj ko takih, ki so učinkovite, ne bo naredil
nihče, ker bi bil s tem sam ob privilegije, kolegov pa tudi ne bo
šel zaj.... Raje bo država še naprej iz revežev izsesala zadnjih
10€, tiste ki utajajo tisoče evrov bo pa pustila pri miru. Ti bodo
pa še naprej igrali reveže ("saj niso lastniki ničesar...") in bodo
imeli zastonj vrtce za svoje otroke, ponje se pa tako vozijo v
Mercedezih. Samo čudno, da tega ne vidi Jankovič ali Pahor, tisti s
500€ plače pa! In lačnega je težko prepričati, da je sit. Pa še...
malo delavske solidarnosti bo vedno bolj prišlo prav. Nikoli ne
veš, kdaj bo doletelo tebe. Nered vedno vodi v psihične in somatske
težave, te pa v bolniške. To šele stane!!! Ja, tudi na to je treba
misliti.
sporočil: 3.523
SŽ Prodati Deutsche Bahn in naj se oni ukvarjajo s temi paraziti.
Kot občasen potnik (2x na leto) potrebujem zgolj hiter in znesljiv
prevoz za čimnižjo ceno, spletke v ozadju SŽ pa me ne zanimajo in
jih tudi ne želim plačevati. Pa ne mi sedaj mahati z "nacionalnim
interesom".
sporočil: 724
Torej odvečnega kadra je vsaj 2/3 če sem prav razumel. In zakaj še
niso pripravljene delavske knjižice?
sporočil: 724
Zadnja sprememba: anon-220607 22.12.2011 13:43
Slovenija ne potrebuje železnice. To je dejstvo. SŽ takoj v
stečaj,ukinit železniški transport,kompletno infrastrukturo in
stroje vse v razrez. Pika. Dosti je preseravanja in *nacionalnega*
interesa.Strani: 1