Izbrani forum: Glavni forum
Izbrana tema: članek Prenovljena štirica z manjšo porabo in več elegance
Strani: 1 2
sporočil: 425
Start-stop tehnologija je bedarija za v kolono po mestu. Avto se
neprestano vžiga in ugaša. Obraba, da je joj.
sporočil: 584
Avtomobili morajo slediti trendom. Nove lučke bi morali dobiti
vsakih 6 mesecev. Tako bi bili že 7 mesečni oldtimerji.
sporočil: 111
imam službeno posrano novo Laguno (ocena 1),
doma smo prodali Alfo 159 (ocena 3),
brat ima novo Hondo Accord (ocena 4.5),
sedaj vozim novi Audi a4 (ocena 5) - ocena v vseh pogledih kvalitete izdelave in tišine pri vožnji
NEMEC JE NEMEC IN PIKA (žalostno je le to, da moraš vse doplačevati, ampak se splača, ker je dodelano do potankosti).
doma smo prodali Alfo 159 (ocena 3),
brat ima novo Hondo Accord (ocena 4.5),
sedaj vozim novi Audi a4 (ocena 5) - ocena v vseh pogledih kvalitete izdelave in tišine pri vožnji
NEMEC JE NEMEC IN PIKA (žalostno je le to, da moraš vse doplačevati, ampak se splača, ker je dodelano do potankosti).
sporočil: 786
Zadnja sprememba: gt001 15.12.2011 09:56
Racionalist bi zato kupil seat exeoPazi, seat exeo bazira na A4 iz leta 2005. To je sedaj (z vidika Audija) ze prastar model, ker je vmes (2007-2008) uletel z kpl. novim A4, ki je sedaj spet rahlo prenovljen.
sporočil: 30
1.8 TFSI samo 88kw - a sploh rabi turbo za to saj je mel že pred 15
leti 1.8 brez turbo 90kw.
Pomoje so to stari pa čudni podatki, na nemški audi strani ponujajo 1.8 TFSI samo s 125kw, pri nas pa z 88 in 118kw???
Pomoje so to stari pa čudni podatki, na nemški audi strani ponujajo 1.8 TFSI samo s 125kw, pri nas pa z 88 in 118kw???
sporočil: 9
Nekaj konstruktivnih pripomb :
kaj pa je to "vstopni" ?? kam pa vstopamo? v prtljažnik? pišite osnovni model, začetni model v razredu, najcenejši model ipd.
ne piše se dizel ampak diesel !! ali pač smo že v Srbiji, ko je pokojni Vuk Karadžić rekel, da piši, kot govoriš?!
če se primerja vrsto motorja, je primerjava Ottov motor in Dieslov motor, če pa primerjamo vrsto goriva, pa je motor na bencin ali motor na plinsko olje.
kaj pa je to "vstopni" ?? kam pa vstopamo? v prtljažnik? pišite osnovni model, začetni model v razredu, najcenejši model ipd.
ne piše se dizel ampak diesel !! ali pač smo že v Srbiji, ko je pokojni Vuk Karadžić rekel, da piši, kot govoriš?!
če se primerja vrsto motorja, je primerjava Ottov motor in Dieslov motor, če pa primerjamo vrsto goriva, pa je motor na bencin ali motor na plinsko olje.
sporočil: 2.063
[helsinki79]kup si pol lado nivo, lej kolk cajta je že ista :D
ne bi kupil audija, ker prehitro menjajo model in potem zgubiš na ceni
sporočil: 1
V VEDNOST: "dizel -zla tudi diesel -sla [dízl] m (ȋ) strojn. motor
z notranjim zgorevanjem, pri katerem se uporablja kot pogonsko
sredstvo plinsko olje: delovanje dizla;..." vir: SSKJ, tako, da bo
dizel, pica...čisto pravilno
sporočil: 963
Start stop ne bi nikoli kupil. Neumnost in samo modna muha! Audi pa
ima samo ceno, sicer je enak kot kaka KIA iz tega razreda! Samo
davka na neumnost ni treba plačati če kupiš nizkocenoven avtomobil!
sporočil: 11.068
[helsinki79]Odkar za vsakim vogalom ponujajo stare avtomobile premijskih znamk po zelo nizkih cenah (previti števci kilometrov v cni niso všteti), so cene padle pri vseh rabljenih avtomobilih. Sploh ni razlike ned modeli, ki so ali pa niso bili zamenjani. Če bi se to previjanje števcev sankcioniralo, bi se domači rabljeni avtomobili, ki praviloma nimajo toliko prevoženih kilometrov, podražili.
ne bi kupil audija, ker prehitro menjajo model in potem zgubiš na ceni
sporočil: 3.048
[smarnca]Ja ja, avto pa pes morata imet nemške starše, k'ne. Pa limona rumena fasada je zakon, pa rjav cokel in napušč obvezno, pa paradajz mora bit pred bajto, pa en štuk več je tud koristen pa...
imam službeno posrano novo Laguno (ocena 1),
doma smo prodali Alfo 159 (ocena 3),
brat ima novo Hondo Accord (ocena 4.5),
sedaj vozim novi Audi a4 (ocena 5) - ocena v vseh pogledih kvalitete izdelave in tišine pri vožnji
NEMEC JE NEMEC IN PIKA (žalostno je le to, da moraš vse doplačevati, ampak se splača, ker je dodelano do potankosti).
sporočil: 11.068
[GV-3605]Ne nazadnje tudi Kia ni več tako zelo poceni. Je pa kar velika razlika med Audijem in vsemi drugimi nepremijskimi znamkami. Vozim Audi in mislim, da vem o čem govorim.
Start stop ne bi nikoli kupil. Neumnost in samo modna muha! Audi pa ima samo ceno, sicer je enak kot kaka KIA iz tega razreda! Samo davka na neumnost ni treba plačati če kupiš nizkocenoven avtomobil!
sporočil: 89
Ne ne veš. Audi se ti samo zdi dober. V bistvu pa ni. Lih tako
crkujejo stvari kot pri ostalih znamkah in ne delaj si utvar tudi
oni šparajo na materjalih. Je pa dražji. Saj veš strižejo kolikor
lahko (Tudi iPhone je drag). Potem pa vidiš kako pri npr. BMW-jih
ki bi naj bli še mal boljši ko audiji menjujejo verige na 150.000
km. Kvaliteta serijsko ane.
sporočil: 539
Zadnja sprememba: anon-218461 15.12.2011 14:17
Na avtocesti ko sediš zadaj ni nobene razlike med Audi A4 in
Chevrolet Cruze pri 130km/h. Upal bi si celo trditi, da je Cruze
bolj udoben.Sam bi namesto tega Audija raje vsel Škoda Superb. Če ti je znamka pomembna potem ni nič narobe z Audijem a ne. Še zmeraj je to vrhunski voz.
sporočil: 198
[smarnca]Vino, sir in baba so lahko Francoski. Avto in pes pa obvezno "Švabska" :)
imam službeno posrano novo Laguno (ocena 1),
doma smo prodali Alfo 159 (ocena 3),
brat ima novo Hondo Accord (ocena 4.5),
sedaj vozim novi Audi a4 (ocena 5) - ocena v vseh pogledih kvalitete izdelave in tišine pri vožnji
NEMEC JE NEMEC IN PIKA (žalostno je le to, da moraš vse doplačevati, ampak se splača, ker je dodelano do potankosti).
sporočil: 11.068
[bizi10]V bistvu, kar se zanesljivosti tiče, imaš popolnoma prav. Posebno novi modeli so problematični. Mislim, da to ni posledica šparanja. Tudi tega, da se razumeva, bolj pa tega, da zaradi prehitrega uvajanja sprememb, predvsem pa blaznega povečevanja moči motorjev v zadnjem času, avtomobil veliko prehitro pokažejo napake, ki so pa pri nemških avtih zelo drage. Sama vožnja s takšnim avtom je pa super. Ni pa poceni.
Ne ne veš. Audi se ti samo zdi dober. V bistvu pa ni. Lih tako crkujejo stvari kot pri ostalih znamkah in ne delaj si utvar tudi oni šparajo na materjalih. Je pa dražji. Saj veš strižejo kolikor lahko (Tudi iPhone je drag). Potem pa vidiš kako pri npr. BMW-jih ki bi naj bli še mal boljši ko audiji menjujejo verige na 150.000 km. Kvaliteta serijsko ane.
sporočil: 6
[jasnuk]
Na avtocesti ko sediš zadaj ni nobene razlike med Audi A4 in Chevrolet Cruze pri 130km/h. Upal bi si celo trditi, da je Cruze bolj udoben.
Sam bi namesto tega Audija raje vsel Škoda Superb. Če ti je znamka pomembna potem ni nič narobe z Audijem a ne. Še zmeraj je to vrhunski voz.
No, tako pravite tisti, ki morda ne poznate razlike oziroma niste audija nikoli vozili.
Jaz sem v zadnjih letih vozil ali pa se vozil v Audiju A4, Passatu, Oplu Insignia, Škodi Octavia, Chevroletu Cruze... ki naj bi bili nekje v istem razredu(?). No, ja, ti, ki praviš, da ni razlike med Audijem in Chervoletom: z Audijem se pelješ 200 km/h mirno in sorazmerno neslišno; v Cruzu se pri 130 ne moreš več pogovarjati. Tudi veliko drugih stvari je nekako podobno, kar se kvalitete tiče. Vsi ostali avtomobili so nekje vmes, ampak precej nižje od Audija. To se še posebej pozna pri daljših vožnjah... in pa predvsem po več prevoženih kilometrih.
sporočil: 539
V Cruzu se prav brez problemov pogovarjaš pri 130km/h. Sicer pa sem
pisal o vožnji zadaj ;) Škoda Superb je pa ravno tako tiha kot A4
pri vseh hitrostih. Dosti je odvisno tudi od gum.
Kar pa se udobja tiče je Citroen C5 absolutni kralj ceste. Kdor bi rad absolutno udobje pač ne bo kupil Audi A4 saj obstajajo dosti bolj udobni avtomobili.
Kar pa se udobja tiče je Citroen C5 absolutni kralj ceste. Kdor bi rad absolutno udobje pač ne bo kupil Audi A4 saj obstajajo dosti bolj udobni avtomobili.
sporočil: 3.048
[jasnuk]Da ne govorimo o C6 ;) Pri nemški politiki cen dodatne opreme je najbrž cena primerljiva za avtomobila z enako opremo.
Kar pa se udobja tiče je Citroen C5 absolutni kralj ceste.
sporočil: 6
[jasnuk]Jaz ne vem, kako lahko Cruza, ki je navadna škatla na štirih kolesih, sploh primerjaš z Audijem. :-))) Mislim, da je od Cruza celo Clio dosti bolj udoben, tih in varen. Jaz sem se z njim vozil samo enkrat kot sopotnik in... grozen občutek, še posebej pri hitrostih nad 100 km/h. Seveda pa moraš pri večjih brzinah, če sediš zadaj še posebej napenjati ušesa. Je pa res, da je to samo moje mnenje.
V Cruzu se prav brez problemov pogovarjaš pri 130km/h. Sicer pa sem pisal o vožnji zadaj ;) Škoda Superb je pa ravno tako tiha kot A4 pri vseh hitrostih. Dosti je odvisno tudi od gum.
Kar pa se udobja tiče je Citroen C5 absolutni kralj ceste. Kdor bi rad absolutno udobje pač ne bo kupil Audi A4 saj obstajajo dosti bolj udobni avtomobili.
Za Superb ne vem, C5 pa je resnično malo bolj konkreten avto, ne vem pa, kako se obnese na avtocesti in na dajših vožnjah, ker se z njim razen po mestu še nisem vozil.
sporočil: 539
Uradni podatki in testiranja obeh ( A4 in Cruze ) kažejo na to, da
A4 ni dosti tišji. Mogoče so bile gume slabe. No, A4 je vsekakor
boljši avtomobil.
Tvoj komentar o Cliu, ki naj bi bil udobnejši, tišji in varnejši od Cruza je pa neresen. Že ko si začel, da je Cruze navadna škatla na štirih kolesih mi je postalo jasno, da karkoli tukaj debatiramo, ne bo pomagalo ;)
Tvoj komentar o Cliu, ki naj bi bil udobnejši, tišji in varnejši od Cruza je pa neresen. Že ko si začel, da je Cruze navadna škatla na štirih kolesih mi je postalo jasno, da karkoli tukaj debatiramo, ne bo pomagalo ;)
Strani: 1 2