Izbrani forum: Glavni forum
Izbrana tema: članek V primerjavi s SŽ je celo žalost veselje
Strani: 1 2
sporočil: 1.078
Rezultat je posledica dela naših voditeljev. Kar sta začela
Drnovšek in Kučan, je pridno nadaljeval Janša, piko na i pa
postavil Pahor. Vsi so pridno jemali in nihče ni nič dal. Temu so
rekli nacionalni interes, sedaj pa imamo nacionalno lukno in
nenacionalne bogataše.
sporočil: 4.758
Zadnja sprememba: jezst 16.06.2011 00:39
[MrkiP]Tole je kar eno pavšalno pljuvanje spet. Pri železnicah je več problemov:
Rezultat je posledica dela naših voditeljev. Kar sta začela Drnovšek in Kučan, je pridno nadaljeval Janša, piko na i pa postavil Pahor. Vsi so pridno jemali in nihče ni nič dal. Temu so rekli nacionalni interes, sedaj pa imamo nacionalno lukno in nenacionalne bogataše.
- upravljanje kot v času samoupravnega socializma - ta problem je najhujši. Sindikati vodijo igro in izsiljujejo za plače, bonitete in vse ostalo, nenehna je grožnja s stavko. Ob močni politični podpori, ki jo imajo sindikati, niti najbolj neodvisen direktor ne bi mogel storiti prav ničesar.
- Popolna zastarelost infrastrukture - v večino prog se že desetletja ne vlaga, že samo vzdrževanje je pod pragom predpisanega. Stanje iz slabega v slabše, enotirne proge, prešibka jakost elektrifikacije, neobstoj hitre železnice itd.
- Državna politika, ki preferira promet tovornega prometa po avtocestah in posledično onesnaževanje in preobremenjenost avtocest.
- Slabo stanje voznega parka - potniški vlaki in vagoni neverjetno hitro "deteorirajo", se pravi izgubljajo na kvaliteti. Ogromno vlakov je prastarih ("gomulke", vse dizelske kompozicije). Vlaki smrdijo, v večini so neklimatizirani in ob konicah nemogoče prenatrpani. Da ne govorim, da ima skoraj vsaka bajta svoje postajališče in vožnja traja v neskončnost. Aja, pa še neskončni postanki na postajah zaradi enotirne proge...
- Slab marketing - ni komunikacije, ki bi spodbujala uporabo storitev. No, če je ponudba slaba, potem bi bil to v bistvu stran vržen denar...
- Izčrpavanje skozi četo svetovalcev in zunanjih pogodbenih "pijavk"
- Popolna nemotiviranost podjetja kot celote za kakršne koli spremembe.
Mislim, da bi lahko še kaj navrgel, pa se mi več ne ljubi. Morda velike provizije pri nakupih za SŽ, ki vse skupaj še poslabšujejo, a tega se politika iz znanih razlogov ne loteva.
V glavnem, toliko dreka na kupu, da ga je nemogoče odkidat. Razen z likvidacijo podjetja in ustanovitvijo popolnoma nove firme, ki zaposli samo najboljše delavce. Ostali škart ostane - zanimivo - na cesti. To je edina možna sanacija, ostalo je le pleskanje in pometanje pod preprogo.
sporočil: 3.467
Kjer ima car Dušan moč, tam gre vse v........
............. kamorkoli hočete. Tudi podjetja umirajo, mar ne?
............. kamorkoli hočete. Tudi podjetja umirajo, mar ne?
sporočil: 5.518
Rešitev za SŽ je bil predlog Mehdorna, da ustvari logistični
holdind. DB bi gotovo vstopil in vložil nekaj denarja, tudi luka bi
se tako lažje širila. JE pa nekaj res, takrat bi usahnil vir
denarja za razne politike in konec bi bilo nastavljanja direktorjev
po volji politike. Temu zadnjemu pa se reče nacionalni interes.
sporočil: 1.343
ja imamo vojsko ki požre veliko denarja za NIČ, z železnicami bi
vsaj kdo imel korist, ta država bo propadla, ker tako mala država z
2mio ljudi ne more imeti vse kot imajo to recimo druge večje države
sporočil: 3.318
[BojanRi]pa še hudičevo res je.
Rešitev za SŽ je bil predlog Mehdorna, da ustvari logistični holdind. DB bi gotovo vstopil in vložil nekaj denarja, tudi luka bi se tako lažje širila. JE pa nekaj res, takrat bi usahnil vir denarja za razne politike in konec bi bilo nastavljanja direktorjev po volji politike. Temu zadnjemu pa se reče nacionalni interes.
sporočil: 4.362
[BojanRi]
Rešitev za SŽ je bil predlog Mehdorna, da ustvari logistični holdind. DB bi gotovo vstopil in vložil nekaj denarja, tudi luka bi se tako lažje širila. JE pa nekaj res, takrat bi usahnil vir denarja za razne politike in konec bi bilo nastavljanja direktorjev po volji politike. Temu zadnjemu pa se reče nacionalni interes.
Točno tako - temu se reče nacionalni interes.
Pa ne samo na železnicah - povsod!
sporočil: 470
Važno je, da smo socilna država. Podpiramo neproduktivna delovna
mesta in uničujemo produktivna.
In vsi smo polno zaposleni ali celo prezaposleni.
Z veseljem poslušam izgovore delavcev, ki morajo ob 1h domov, ker imajo viška ur (verjetno od pitja kavice na delovnem mestu).
In vsi smo polno zaposleni ali celo prezaposleni.
Z veseljem poslušam izgovore delavcev, ki morajo ob 1h domov, ker imajo viška ur (verjetno od pitja kavice na delovnem mestu).
sporočil: 665
SŽ furajo vse njihove predsednike uprav in NS zraven pa še vse naše
vlade, da delajo tako kot oni žvižgajo. Če bo šlo še malo tako
naprej tovornega prometa skorajda ne bo več, vlaki pa se bodo
vozili večinoma še bolj prazni, naši jih bodo pa še kar
financirali. Ne znamo enega konkretnega reza narediti in se lotit
stvari odločno in konkretno. Samo pometamo nekam pod preprogo. Mura
10+ let, SŽ enako, sedaj Adria...in še kaj se najde na to vrlo
uspešno sanacijsko listo.
sporočil: 194
Slovenija je postala leglo tajkunčkov,kateri v glavnem skrbijo za
svojo rit,za ostalo pa so nesposobni...
sporočil: 1.475
Zadnja sprememba: anon-117477 16.06.2011 09:01
[Sarcasm On]Ah, ne se sekirat. Ni vse v denarju. Dobiček in izguba je le pasja neo-liberalna pogruntavščina. SŽ v resnici opravljajo izjemno pomembno socialno in solidarnostno vlogo.
[Sarcasm Off]
A znate socialistki sploh še kaj drugega kot zapravljati tuj denar?
sporočil: 390
Ko je Janševa vlada napovedala povezave z Deutsche Bahn, kaj so
rehneli rdeči s Kučanom na čelu. Da tujci pa ne, so tulili, kaj bo
pa nacionalni interes rekel???
Pa ni bilo pol z vsega nič.
Ja Kitajce pa ja s temi bi se pa povezali, pa Indijce in podobne zatiralce ter izkoriščevalce delavstva to pa ja!
marš in fuj!!
Pa ni bilo pol z vsega nič.
Ja Kitajce pa ja s temi bi se pa povezali, pa Indijce in podobne zatiralce ter izkoriščevalce delavstva to pa ja!
marš in fuj!!
sporočil: 2.146
Glede na vodstvo in njegove dosedanje "dosežke" bi bilo bse kaj
drugega neznansko presenečenje.
sporočil: 1.008
Tam bi pa moral priti nekdo naokrog z eno ornk metlo in zadevo ornk
počistiti, ker sicer iz te firme ne bo nikdar nič!
sporočil: 161
Pač še eden kamenček o Sloveniji kot zgodbi o (ne)uspehu!V imenu
nekega "nacionalnega interesa" bo država itak davkoplačevalski
denar metala v luknje brez dna, kjer vodsva sploh nimajo jasno
razdelane perspektive razvoja.SŽ je samo en primer, pa daleč ne
najhujši!
Smo pač država, kjer je nacionalni interes tudi slovensko lastništvo in management pri varjenju piva ali prešanju sadja, pa magari vse crkne!
Smo pač država, kjer je nacionalni interes tudi slovensko lastništvo in management pri varjenju piva ali prešanju sadja, pa magari vse crkne!
sporočil: 233
Sama laž, potvarjanje - Slovenija, od kod lepote tvoje? :-Z Kaj se
mora res vse do podna sesuti, da se bo kaj spremenilo?! Potem je pa
res treba emigrirati.
sporočil: 46
Vsa ta izguba izhaja iz osnovne napačne predpostavke in sicer, da
je Ljubljana križišče nekakšnih evropskih koridorjev, luka Koper pa
najmanj Šanghaj, Brnik je sedaj postal pomembna točka med Indijo in
Ameriko. Ma lepo vas prosim. Še padamo, cel narod v svoji
samovšečnosti....
sporočil: 27
ko je Janša napodvedal...so "rehneli"rdeči...
situacija sploh ni rdeče-bela, vse je lepo politično zamegljeno, glavni pa je SINDIKAT! In katero stranko zastopa sindikat SŽ ???? - v rdeči že niso!
VSE vlade oz. stranke so v ta ljubi SŽ parkirale svoje kadre, še vedno so tam, nikjer drugje jih nočejo, plače imajo kot so se dogovorili na začetku, ostala nestrankarska raja pa životari.
situacija sploh ni rdeče-bela, vse je lepo politično zamegljeno, glavni pa je SINDIKAT! In katero stranko zastopa sindikat SŽ ???? - v rdeči že niso!
VSE vlade oz. stranke so v ta ljubi SŽ parkirale svoje kadre, še vedno so tam, nikjer drugje jih nočejo, plače imajo kot so se dogovorili na začetku, ostala nestrankarska raja pa životari.
sporočil: 697
Izgleda, da direktorju Brankoviču izkušnje iz SINFONIKE zelo
pomagajo pri vodenju SŽ. Smer: direktno v stečaj. Ker pa je lastnik
država in tega še ne dovoli, bomo davkoplačevalci plačevali za
njegovo nesposobnost in tudi nesposobnost njegovega učenca Pahorja.
Saj se je le-ta hodil na SŽ vsak prvi ponedeljek v mesecu učiti,
kako se ne sme delati v podjetju.
sporočil: 213
kamnik lublana cuk rab 40+minut.sistem še vedno en vlak ena
proga.sistem dva vlaka ena proga nepoznan.
sporočil: 31
SŽ imajo vsaj polovico preveč ljudi, ki imajo vsaj za polovico
previsoke plače. Da ne govorimo še o ostalih dodatkih, pa bolniških
brez nadzora itd. Najprej to urediti, potem prevetriti organizacijo
in določene programe, pa bodo SŽ spet zanimive za tujce.
sporočil: 1.094
Vsekakor zanimive informacije. Poslanci pa so na podlagi napačnih
podatkov odobrili dokapitalizacijo.
sporočil: 3.433
zakaj nihče ne upa poročati, da železnica svojim zaposlenim
odkupuje tudi leta vojaščine, oz denar vrne tistim, ki so si leta
dokupili. Torej glede na ugotovljeno izgubo bi bilo cenejše, če so
vsi delavci nekje na dopustu, na tirih pa da raste pšenica. Komu je
v interesu obstoječe stanje, razkrijte.
sporočil: 11.068
Zadnja sprememba: vrac 16.06.2011 14:32
Tale kreativni sistem friziranja bilanc poslovnega uspeha me
spominja na Körting, ko so vodilni s Pistorjem na čelu v Körtingu
za potrebe vodstva in DS pripravili bilanco, kjer so prikazali
dobiček, čeprav niso v tem obdobju prodali niti enega televizorja.
Bilanca pa je bila pozitivna, ker so zaloge prikazali po njihovi
planski prodajni vrednosti. Dejansko so pa vsak mesec pridelali par
milijonov mark izgube...., ta agonija je trajal leto ali dve( pa
niso nikogar ustrelili, še naprej so vlekli plače po deset in več
tisoč mark mesečno, ko je šlo vse v franže so pa te famozne zaloge
večinoma famozno izginile (nekateri so blazno obogateli), stroji
brez vrednosti (neke stružnice stare več kot 20 let in zastareli
stroji za lotanje tiskanih vezij) so se porazdelili po Gorenju,
delovno ljudstvo je pa potem preko nizkih plač vse to poplačalo. SŽ
so dobri učenci, slava jim!
sporočil: 810
Ha, ha, ha!!! Takih vicev pa že dolgo nisem bral, žal pa je vse
res. Še enkrat, najbrž že stotič: SŽ takoj spraviti v stečaj,
narediti novo SŽ d.o.o. z največ 5.000 zaposlenimi in brez sedanjih
debelih samoupravnih sindikalistov, ustanoviti državno Železniška
infrastruktura d.o.o., na njo prenesti kompletno premoženje iz
sedanje SŽ d.d. CD mora biti samostojna d.o.o. na trgu!
sporočil: 758
Samo vi pričajte! Vas bo Berdajs slišu, pa boste imeli hudiča z
mobitelom na levem ušesu!
Strani: 1 2