Izbrani forum: Glavni forum

Izbrana tema: članek V primerjavi s SŽ je celo žalost veselje

Strani: 1 2

anon-236938 sporočil: 1.078
[#1253407] 15.06.11 23:51
Odgovori   +    9
Rezultat je posledica dela naših voditeljev. Kar sta začela Drnovšek in Kučan, je pridno nadaljeval Janša, piko na i pa postavil Pahor. Vsi so pridno jemali in nihče ni nič dal. Temu so rekli nacionalni interes, sedaj pa imamo nacionalno lukno in nenacionalne bogataše.
jezst sporočil: 4.758
[#1253426] 16.06.11 00:37 · odgovor na: anon-236938 (#1253407)
Odgovori   +    31
Zadnja sprememba: jezst 16.06.2011 00:39
[MrkiP]
Rezultat je posledica dela naših voditeljev. Kar sta začela Drnovšek in Kučan, je pridno nadaljeval Janša, piko na i pa postavil Pahor. Vsi so pridno jemali in nihče ni nič dal. Temu so rekli nacionalni interes, sedaj pa imamo nacionalno lukno in nenacionalne bogataše.
Tole je kar eno pavšalno pljuvanje spet. Pri železnicah je več problemov:
- upravljanje kot v času samoupravnega socializma - ta problem je najhujši. Sindikati vodijo igro in izsiljujejo za plače, bonitete in vse ostalo, nenehna je grožnja s stavko. Ob močni politični podpori, ki jo imajo sindikati, niti najbolj neodvisen direktor ne bi mogel storiti prav ničesar.
- Popolna zastarelost infrastrukture - v večino prog se že desetletja ne vlaga, že samo vzdrževanje je pod pragom predpisanega. Stanje iz slabega v slabše, enotirne proge, prešibka jakost elektrifikacije, neobstoj hitre železnice itd.
- Državna politika, ki preferira promet tovornega prometa po avtocestah in posledično onesnaževanje in preobremenjenost avtocest.
- Slabo stanje voznega parka - potniški vlaki in vagoni neverjetno hitro "deteorirajo", se pravi izgubljajo na kvaliteti. Ogromno vlakov je prastarih ("gomulke", vse dizelske kompozicije). Vlaki smrdijo, v večini so neklimatizirani in ob konicah nemogoče prenatrpani. Da ne govorim, da ima skoraj vsaka bajta svoje postajališče in vožnja traja v neskončnost. Aja, pa še neskončni postanki na postajah zaradi enotirne proge...
- Slab marketing - ni komunikacije, ki bi spodbujala uporabo storitev. No, če je ponudba slaba, potem bi bil to v bistvu stran vržen denar...
- Izčrpavanje skozi četo svetovalcev in zunanjih pogodbenih "pijavk"
- Popolna nemotiviranost podjetja kot celote za kakršne koli spremembe.

Mislim, da bi lahko še kaj navrgel, pa se mi več ne ljubi. Morda velike provizije pri nakupih za SŽ, ki vse skupaj še poslabšujejo, a tega se politika iz znanih razlogov ne loteva.

V glavnem, toliko dreka na kupu, da ga je nemogoče odkidat. Razen z likvidacijo podjetja in ustanovitvijo popolnoma nove firme, ki zaposli samo najboljše delavce. Ostali škart ostane - zanimivo - na cesti. To je edina možna sanacija, ostalo je le pleskanje in pometanje pod preprogo.
anon-244484 sporočil: 3.467
[#1253467] 16.06.11 05:44
Odgovori   +    1
Kjer ima car Dušan moč, tam gre vse v........

............. kamorkoli hočete. Tudi podjetja umirajo, mar ne?
BojanRi sporočil: 5.518
[#1253547] 16.06.11 07:35
Odgovori   +    12
Rešitev za SŽ je bil predlog Mehdorna, da ustvari logistični holdind. DB bi gotovo vstopil in vložil nekaj denarja, tudi luka bi se tako lažje širila. JE pa nekaj res, takrat bi usahnil vir denarja za razne politike in konec bi bilo nastavljanja direktorjev po volji politike. Temu zadnjemu pa se reče nacionalni interes.
anon-182216 sporočil: 1.343
[#1253603] 16.06.11 08:11
Odgovori   +    1
ja imamo vojsko ki požre veliko denarja za NIČ, z železnicami bi vsaj kdo imel korist, ta država bo propadla, ker tako mala država z 2mio ljudi ne more imeti vse kot imajo to recimo druge večje države
anon-232311 sporočil: 1.049
[#1253610] 16.06.11 08:13
Odgovori   +    5
Katastrofa. Danes Adria, jutri SŽ, pa spet NLB, pa, pa, pa...
anon-222815 sporočil: 3.318
[#1253626] 16.06.11 08:21 · odgovor na: BojanRi (#1253547)
Odgovori   +    5
[BojanRi]
Rešitev za SŽ je bil predlog Mehdorna, da ustvari logistični holdind. DB bi gotovo vstopil in vložil nekaj denarja, tudi luka bi se tako lažje širila. JE pa nekaj res, takrat bi usahnil vir denarja za razne politike in konec bi bilo nastavljanja direktorjev po volji politike. Temu zadnjemu pa se reče nacionalni interes.
pa še hudičevo res je.
anon-43949 sporočil: 4.362
[#1253647] 16.06.11 08:34 · odgovor na: BojanRi (#1253547)
Odgovori   +    2
[BojanRi]
Rešitev za SŽ je bil predlog Mehdorna, da ustvari logistični holdind. DB bi gotovo vstopil in vložil nekaj denarja, tudi luka bi se tako lažje širila. JE pa nekaj res, takrat bi usahnil vir denarja za razne politike in konec bi bilo nastavljanja direktorjev po volji politike. Temu zadnjemu pa se reče nacionalni interes.

Točno tako - temu se reče nacionalni interes.
Pa ne samo na železnicah - povsod!
anon-1955 sporočil: 470
[#1253648] 16.06.11 08:35
Odgovori   +    9
Važno je, da smo socilna država. Podpiramo neproduktivna delovna mesta in uničujemo produktivna.
In vsi smo polno zaposleni ali celo prezaposleni.
Z veseljem poslušam izgovore delavcev, ki morajo ob 1h domov, ker imajo viška ur (verjetno od pitja kavice na delovnem mestu).
anon-259363 sporočil: 665
[#1253656] 16.06.11 08:40
Odgovori   +    4
SŽ furajo vse njihove predsednike uprav in NS zraven pa še vse naše vlade, da delajo tako kot oni žvižgajo. Če bo šlo še malo tako naprej tovornega prometa skorajda ne bo več, vlaki pa se bodo vozili večinoma še bolj prazni, naši jih bodo pa še kar financirali. Ne znamo enega konkretnega reza narediti in se lotit stvari odločno in konkretno. Samo pometamo nekam pod preprogo. Mura 10+ let, SŽ enako, sedaj Adria...in še kaj se najde na to vrlo uspešno sanacijsko listo.
anon-157543 sporočil: 194
[#1253663] 16.06.11 08:48
Odgovori   +    1
Slovenija je postala leglo tajkunčkov,kateri v glavnem skrbijo za svojo rit,za ostalo pa so nesposobni...
anon-117477 sporočil: 1.475
[#1253690] 16.06.11 09:01
Odgovori   +    4
Zadnja sprememba: anon-117477 16.06.2011 09:01
[Sarcasm On]
Ah, ne se sekirat. Ni vse v denarju. Dobiček in izguba je le pasja neo-liberalna pogruntavščina. SŽ v resnici opravljajo izjemno pomembno socialno in solidarnostno vlogo.
[Sarcasm Off]

A znate socialistki sploh še kaj drugega kot zapravljati tuj denar?
anon-250908 sporočil: 390
[#1253702] 16.06.11 09:05
Odgovori   +    1
Ko je Janševa vlada napovedala povezave z Deutsche Bahn, kaj so rehneli rdeči s Kučanom na čelu. Da tujci pa ne, so tulili, kaj bo pa nacionalni interes rekel???
Pa ni bilo pol z vsega nič.
Ja Kitajce pa ja s temi bi se pa povezali, pa Indijce in podobne zatiralce ter izkoriščevalce delavstva to pa ja!
marš in fuj!!
anon-233233 sporočil: 2.146
[#1253714] 16.06.11 09:12
Odgovori   +    4
Glede na vodstvo in njegove dosedanje "dosežke" bi bilo bse kaj drugega neznansko presenečenje.
anon-240717 sporočil: 1.008
[#1253732] 16.06.11 09:19
Odgovori   +    3
Tam bi pa moral priti nekdo naokrog z eno ornk metlo in zadevo ornk počistiti, ker sicer iz te firme ne bo nikdar nič!
anon-246449 sporočil: 161
[#1253740] 16.06.11 09:23
Odgovori   +    3
Pač še eden kamenček o Sloveniji kot zgodbi o (ne)uspehu!V imenu nekega "nacionalnega interesa" bo država itak davkoplačevalski denar metala v luknje brez dna, kjer vodsva sploh nimajo jasno razdelane perspektive razvoja.SŽ je samo en primer, pa daleč ne najhujši!
Smo pač država, kjer je nacionalni interes tudi slovensko lastništvo in management pri varjenju piva ali prešanju sadja, pa magari vse crkne!
anon-199019 sporočil: 233
[#1253788] 16.06.11 09:40
Odgovori   +    2
Sama laž, potvarjanje - Slovenija, od kod lepote tvoje? :-Z Kaj se mora res vse do podna sesuti, da se bo kaj spremenilo?! Potem je pa res treba emigrirati.
anon-55294 sporočil: 46
[#1253819] 16.06.11 09:56
Odgovori   +    4
Vsa ta izguba izhaja iz osnovne napačne predpostavke in sicer, da je Ljubljana križišče nekakšnih evropskih koridorjev, luka Koper pa najmanj Šanghaj, Brnik je sedaj postal pomembna točka med Indijo in Ameriko. Ma lepo vas prosim. Še padamo, cel narod v svoji samovšečnosti....
anon-58771 sporočil: 27
[#1253883] 16.06.11 10:16 · odgovor na: anon-250908 (#1253702)
Odgovori   +    2
ko je Janša napodvedal...so "rehneli"rdeči...
situacija sploh ni rdeče-bela, vse je lepo politično zamegljeno, glavni pa je SINDIKAT! In katero stranko zastopa sindikat SŽ ???? - v rdeči že niso!
VSE vlade oz. stranke so v ta ljubi SŽ parkirale svoje kadre, še vedno so tam, nikjer drugje jih nočejo, plače imajo kot so se dogovorili na začetku, ostala nestrankarska raja pa životari.
martuljek sporočil: 697
[#1254027] 16.06.11 11:24
Odgovori   +    2
Izgleda, da direktorju Brankoviču izkušnje iz SINFONIKE zelo pomagajo pri vodenju SŽ. Smer: direktno v stečaj. Ker pa je lastnik država in tega še ne dovoli, bomo davkoplačevalci plačevali za njegovo nesposobnost in tudi nesposobnost njegovega učenca Pahorja. Saj se je le-ta hodil na SŽ vsak prvi ponedeljek v mesecu učiti, kako se ne sme delati v podjetju.
anon-126594 sporočil: 213
[#1254067] 16.06.11 11:49
Odgovori   +    2
kamnik lublana cuk rab 40+minut.sistem še vedno en vlak ena proga.sistem dva vlaka ena proga nepoznan.
anon-180400 sporočil: 800
[#1254104] 16.06.11 12:11
Odgovori   +    3
V SŽ imajo polpismeni 1000 eur neto plače. Enough said.
anon-250611 sporočil: 31
[#1254159] 16.06.11 12:40
Odgovori   +    1
SŽ imajo vsaj polovico preveč ljudi, ki imajo vsaj za polovico previsoke plače. Da ne govorimo še o ostalih dodatkih, pa bolniških brez nadzora itd. Najprej to urediti, potem prevetriti organizacijo in določene programe, pa bodo SŽ spet zanimive za tujce.
anon-19197 sporočil: 1.094
[#1254316] 16.06.11 14:07
Odgovori   +    1
Vsekakor zanimive informacije. Poslanci pa so na podlagi napačnih podatkov odobrili dokapitalizacijo.
rudim sporočil: 3.433
[#1254319] 16.06.11 14:07
Odgovori   +    1
zakaj nihče ne upa poročati, da železnica svojim zaposlenim odkupuje tudi leta vojaščine, oz denar vrne tistim, ki so si leta dokupili. Torej glede na ugotovljeno izgubo bi bilo cenejše, če so vsi delavci nekje na dopustu, na tirih pa da raste pšenica. Komu je v interesu obstoječe stanje, razkrijte.
anon-77265 sporočil: 55
[#1254349] 16.06.11 14:22
Odgovori   +    1
celo AT Kearney je to ugotovil? celo hitro?
vrac sporočil: 11.068
[#1254362] 16.06.11 14:31
Odgovori   +    2
Zadnja sprememba: vrac 16.06.2011 14:32
Tale kreativni sistem friziranja bilanc poslovnega uspeha me spominja na Körting, ko so vodilni s Pistorjem na čelu v Körtingu za potrebe vodstva in DS pripravili bilanco, kjer so prikazali dobiček, čeprav niso v tem obdobju prodali niti enega televizorja. Bilanca pa je bila pozitivna, ker so zaloge prikazali po njihovi planski prodajni vrednosti. Dejansko so pa vsak mesec pridelali par milijonov mark izgube...., ta agonija je trajal leto ali dve( pa niso nikogar ustrelili, še naprej so vlekli plače po deset in več tisoč mark mesečno, ko je šlo vse v franže so pa te famozne zaloge večinoma famozno izginile (nekateri so blazno obogateli), stroji brez vrednosti (neke stružnice stare več kot 20 let in zastareli stroji za lotanje tiskanih vezij) so se porazdelili po Gorenju, delovno ljudstvo je pa potem preko nizkih plač vse to poplačalo. SŽ so dobri učenci, slava jim!
anon-231263 sporočil: 1.165
[#1254433] 16.06.11 15:00
Odgovori   +    0
mi smo najbogatejša država na svetu. oziroma smo bili do včeraj...
anon-243579 sporočil: 810
[#1254525] 16.06.11 15:55
Odgovori   +    1
Ha, ha, ha!!! Takih vicev pa že dolgo nisem bral, žal pa je vse res. Še enkrat, najbrž že stotič: SŽ takoj spraviti v stečaj, narediti novo SŽ d.o.o. z največ 5.000 zaposlenimi in brez sedanjih debelih samoupravnih sindikalistov, ustanoviti državno Železniška infrastruktura d.o.o., na njo prenesti kompletno premoženje iz sedanje SŽ d.d. CD mora biti samostojna d.o.o. na trgu!
anon-45678 sporočil: 758
[#1254581] 16.06.11 16:35
Odgovori   +    2
Samo vi pričajte! Vas bo Berdajs slišu, pa boste imeli hudiča z mobitelom na levem ušesu!

Strani: 1 2