Izbrani forum: Glavni forum
Izbrana tema: članek \'Avta ni problem samo kupiti, tu so še stroški\'
Strani: 1
sporočil: 260
Stroški zavarovanja so pri nas prava sramota, saj zavarovalni
razredi niso sledili razvoju avtomobilov. pred 15 leti je 85 KW bil
spodoben avto, sedaj neke srednje limuzine po 100 KW sploh nimaš
(če pa je pa zaradi teže nikamor ne gre). Tako smo ujeti v
predzadnji (100-130 KW) in zadnji nad 130 KW - ki pa je za 100 %
dražji od tistega s 85 KW. Zaradi povečanja moči pri avtomobilih pa
ne prihaja do več nesreč, ampak do več nesreč prihaja zaradi tega
ker je vsako leto več avtomobilov na cesti. Npr. BMW serija 5 (pa
saj ne da bi imel denar zanjo - mogoče 7 let staro) po novem mislim
da pod 150 KW sploh ni. Zavarovalnice pa se smejijo in nas
dobesedno OŽEMAJO!
sporočil: 66
Kar so močnejši motorji 1,6 bi moralo biti še dražje, saj nihče ne
potrebuje močnejšega razen avtomobilov, ki se uporabljajo za prevoz
blaga. Vse SUVe, ki jih imajo lastniki iz mest pa duplo obdavčit
saj so samo v napoto.
sporočil: 421
Dejstvo je, da pri nakupu avtomobila malo ljudi ramišlja s svojo
glavo. Prvo je že v osnovi kaj rabiš in potem, kaj si lahko
privoščiš. Nekateri kupujejo velike avte in prestižne znamke samo,
da se lahko postavljajo pred sosedi in prijatelji, potem pa vsako
leto jočejo kako draga je registracija. Večina se jih že za nakup
tako zakreditira, da potem komaj shajajo. Res je, da so zavarovanja
velik strošek, ki ga marsikdo ne koristi in vendar, da smo
povzročitelj nesreče, ali bi ob vsem kreditu za avto(in morda še
kakšnem) imeli denar, da popravimo Audi A5 v katerega smo trčili
ter seveda tudi svoj avto, če se hočemo voziti še naprej. Žalostno
je to, da je postal avto pri nas statusni simbol in ne orodje za
premagovanje vsakodnevnih ovir, kot pravijo od točke A do točke
B.
Sicer pa sem tudi jaz imel namen kupiti Audija Q7, da se malo postavim pred prijatelji pa žal lahko na 20 let dobim, le gradbeni kredit. Žalostno je pa tudi, da imam plačo kot pred 10 leti, avto, ki sem ga pa takrat kupil pa se je podražil za cel milijon(4000 EUR).
Sicer pa sem tudi jaz imel namen kupiti Audija Q7, da se malo postavim pred prijatelji pa žal lahko na 20 let dobim, le gradbeni kredit. Žalostno je pa tudi, da imam plačo kot pred 10 leti, avto, ki sem ga pa takrat kupil pa se je podražil za cel milijon(4000 EUR).
sporočil: 7
Se strinjam avto naj bo le za prevoze iz točke A na točko B, pa še
to ,če sta ti dve točki dovolj blizu, (n.pr.10 km) uporabi za
prevoz kolo, lahko tudi električno, če si bolj lene sorte.
Nov avto vedno kupim ,ko se mi stari pokvari. Sedanji ima 10 let pa se mi še noče pokvariti, čeprav si to želim ,vendar mi nikakor ne uspe,izgleda da bo prej prerjavel. Naslednji pa bo sigurno električni.
Nov avto vedno kupim ,ko se mi stari pokvari. Sedanji ima 10 let pa se mi še noče pokvariti, čeprav si to želim ,vendar mi nikakor ne uspe,izgleda da bo prej prerjavel. Naslednji pa bo sigurno električni.
sporočil: 1.623
[dsuste]Se strinjam. Mogoce bi celo omejili uvoz avtomobilov samo na tiste z manj kot 1.6 l delovne prostornine. Ali pa ponovno zacnemo delati prave nase avtomobile, pa da vsak slovenec lahko izbira med tremi razlicnimi barvami. Vsak, ki pa hoce kaj vec, pa v jamo z njim.
Kar so močnejši motorji 1,6 bi moralo biti še dražje, saj nihče ne potrebuje močnejšega razen avtomobilov, ki se uporabljajo za prevoz blaga. Vse SUVe, ki jih imajo lastniki iz mest pa duplo obdavčit saj so samo v napoto.
Ne bodo nas ti kapitalisti kradli.
Mogoce samo primerjava Megane III 1.6 izpust 175 g/km, BMW 530d 166 g/km, MB CLS 350CDI 159 g/km.. Torej kaj te moti? A ta zelena zavist?
sporočil: 81
Bedaki ki ne želite kupiti novega avta. kam boste pa s tisto
razliko ki jo ne plačuješ za leasing? na banko? Rajši vse zagoni za
avto, pijačo in ženske. Na koncu ti tako ali tako ne bo ostalo
nič..
Strani: 1