Izbrani forum: Glavni forum
Izbrana tema: članek Železniško-logistične ideje Hartmuta Mehdorna
Strani: 1
sporočil: 1.345
Zadnja sprememba: anon-37744 22.08.2010 22:58
..koliko pa on dobi?? njegovih % ni omenjal al z Pahorjem vse
zmenjeno???... CBS-->
******
... Mehdorn , whose contract ran until 2011, tendered his resignation on March 30 in the face of allegations that DB had spied on 173,000 of its 220,000 staff between 2002 and 2003 as part of an anti-corruption campaign. News agency Reuters also says it obtained documents which suggest DB screened its entire workforce again in 2005 for corruption.
In the week before Mehdorn's resignation, DB's supervisory board said the company had also monitored the emails of 80,000 staff to check whether they had contacted journalists, in an effort to identify employees who had criticised the company's policies in the run-up to DB's stock exchange flotation, which was later postponed....
*******
findarticles.com/p/a...n31875718/
sporočil: 10.825
Mehdorn je komunist. Njegov projekt logističnega holdinga temelji
na nacionalizaciji.
sporočil: 112
Spoštovani
U osnovi je plan da se luki Koper in Intereuropi obesi Slo Žel z državno pomočjov višini , bog ve , koliko milionov evrov. Delam v logistiki in vidim da je na svetu veliko preveč in proizvodnje in logistike. Zadeve je treba pomanjševati in biti bolj skromen.
U osnovi je plan da se luki Koper in Intereuropi obesi Slo Žel z državno pomočjov višini , bog ve , koliko milionov evrov. Delam v logistiki in vidim da je na svetu veliko preveč in proizvodnje in logistike. Zadeve je treba pomanjševati in biti bolj skromen.
sporočil: 1.616
Sem slišal, da ima nek g. Lovšin potreben kapital za rešit
Intereuropo, sam se ne spomni kam ga je spravil.
sporočil: 35
naj se najde prvatni lastnik, pa bomo videli kako dolgo bodo
slovenske zeleznice se imele toliko zaposlenih... predvsem tistih,
ki delajo nič ali zelo malo
sporočil: 544
Mehdornov model velja za vsako dejavnost, to je osnovni model
sanacije podjetja; kdor o tem nič ne ve naj raje molči; čudežnega
gospodarskega modela LDS od 1992 dalje, kjer tajkuni nagrabijo
družbeno lastnino, raja hodi srečna v Mercator in zastonj na fuzbal
Stožice, NLB-jeve kredit sanirajo davkoplačevalci,ne tega modela
svet ne pozna, ker je to nateg in nešteto kaznivih dejanj.
sporočil: 72
Mehdorn bi rad sladico vendar mu ne bo uspelo ... vsi že dolgo
ugotavljajo, da za skritim planom Holdinga tiči spet nova divja
privatizacija Luke in dodatno plenjenje državnega kapitala . Vse
kar je napisal Mehdorn in opravičuje kot potrebno je nesmisel saj
ne bo družbam prinesel nič več prometa kakor sedaj medtem ko bo
železnica imela monopolni položaj v poslih z Luko, kateri je sedaj
razdeljen tudi na Rail Cargo Austria ... Delavci Luke Koper in
Interevrope bodo dobili ponovno od države nekaj trdega od zadaj in
švabi si bodo razdelili v Luki Koper tiste dejavnosti katere so
donosne - mogoče edini, ki kaj profitira so SŽ saj bodo v holdingu
dobili nekaj svežega denarja potrebnega za preživetje z katerim
bodo lahko nadaljevale dremež še kako leto. mag.Igor Hribar iz
usmerjevalnega odbora nas je zalagal z vsemogočimi dokumenti na
katerih je opisan sinergijski učinek za tri družbe vendar brez
enega samega realnega izračuna ... vidi se kdo tu vleče koristi in
komu bi te koristi zaračunali ... stroka, vodstva primorskih
podjetij in zaposleni ter njihovi predstavniki so se že izjasnili
kaj si mislijo o tem - ni videti da bi koristilo ne Luki Koper ne
Interevropi zato naj Mehdorn kot se spodobi in kot je na začetku
tudi najavil - če se ne bodo strinjali zaposleni da bo projekt
preklical - kaj sedaj čaka ??? Potico ?
LP
LP
sporočil: 40
To je čisto populistični program za SŽ delavce. Davkoplačevalci
bomo morali dati 320 mio EUR ali 160EUR na glavo, za to da rešimo
iz govna SŽ. Ne govori se o nobenem šparanju na SŽ, sano potrebnem
vlaganju za sanacijo ter o odpuščanju na IE. Glede na to da gospod
izhaja iz logističnih poslov bi pričakoval da bo predlog skupnega
delovanja bil usmerjen v prihodnost in to v odpravljanje ozkih grl
transportne poti preko SLO. Vse ti zgornji problemi ne bodo nič
pomagali, če se ne bo investiralo v posodobitev žel. infrastrukture
in v tretji pomol. Trenutno je v EU recesija, a luka in SŽ se
soočajo z velikimi problemi pretočnosti tovora iz Luke v EU. Poleg
tega je zmgljivost kont. terminala v Luki že na meji. Edini pametni
predlog o skupnem delovanju zgornjih treh podjetij, bi bilo
ustanovitev skupnega projektnega podjetja za izgradnjo tretjega
pomola ter drugega tira iz Kopra.
sporočil: 324
to je edini način da postanejo železnice dolgoročno vzdržne (morda
celo profitbailne čez 10 let). Vendar žal naši pametni
"strokovnjaki" tega predloga ne bodo podprli (vsaj ne v takšni
obliki).
sporočil: 9.501
Zadnja sprememba: anon-101299 23.08.2010 09:26
Sem slišal, da ima nek g. Lovšin potreben kapital za rešit
Intereuropo, sam se ne spomni kam ga je spravil...pri Škrabcu iz F21 je parkiran
sporočil: 236
Mislim, da če na slepo verjamemo Mehdornu, je to bolj pametno kot
če s premislekom in najboljšimi strokovnajki ter upravnimi odbori
pridemo Slovenci sami do rešitve. Se mi zdi, da po pol manj
izropanega.
sporočil: 4.450
Brigajo mene sinergijski učinki, če bo končen rezultat izguba,
sicer 16 milijonov nižja, a še vedno izguba.
Kolikšen dobiček skupine napoveduje Mehdorn? V kolikšnem času se bo vrnilo vloženih 320 milijonov?
Kolikšen dobiček skupine napoveduje Mehdorn? V kolikšnem času se bo vrnilo vloženih 320 milijonov?
sporočil: 753
Predlog je dober. Veliko vprašanje, če je kdo zmožen
boljšega.
Prebiram kritike in napade na Mehdorna ... Prav zanimivo je, kako združeno se pljuva po njem, pa čeprav je med temi kritizerji ogromno tistih, ki zagovarjajo popolni liberalni kapitalizem. Verjetno jim ne gre v račun, da gospod vsaj v prvi fazi ne govori o nikakršni privatizaciji. Če pa sanacijo dobro izpelje in država drago proda lastništvo holdinga, bomo pa menda ja vsi zadovoljni, ali pač (spet) ne?
Nekdo je rekel, da Mehdorn predlaga čisto osnovni model sanacije ... In kakšnega naj bi? Pri velikih sistemih je čisto vseeno, kakšna je njihova dejavnost; računovodske in finančne kategorije so vedno enake. Še vedno je veljalo: samo preproste rešitve prinašajo velike rezultate. Vse komplicirane, virtualne, sanacije v preteklosti so vodile le v poglabljanje jarka, iz katerega je treba izvleči slovensko železniško infrastrukturo. Nima smisla spominjati na jaro kačo drugega tira do Divače ali propadajočo progo do Kočevja, itd ...
Zato, naj končno nekdo nekaj stori, namesto da so spet vsi pametni ...
Prebiram kritike in napade na Mehdorna ... Prav zanimivo je, kako združeno se pljuva po njem, pa čeprav je med temi kritizerji ogromno tistih, ki zagovarjajo popolni liberalni kapitalizem. Verjetno jim ne gre v račun, da gospod vsaj v prvi fazi ne govori o nikakršni privatizaciji. Če pa sanacijo dobro izpelje in država drago proda lastništvo holdinga, bomo pa menda ja vsi zadovoljni, ali pač (spet) ne?
Nekdo je rekel, da Mehdorn predlaga čisto osnovni model sanacije ... In kakšnega naj bi? Pri velikih sistemih je čisto vseeno, kakšna je njihova dejavnost; računovodske in finančne kategorije so vedno enake. Še vedno je veljalo: samo preproste rešitve prinašajo velike rezultate. Vse komplicirane, virtualne, sanacije v preteklosti so vodile le v poglabljanje jarka, iz katerega je treba izvleči slovensko železniško infrastrukturo. Nima smisla spominjati na jaro kačo drugega tira do Divače ali propadajočo progo do Kočevja, itd ...
Zato, naj končno nekdo nekaj stori, namesto da so spet vsi pametni ...
sporočil: 9.333
O pripravah na ustanovitev SHS
(slovensko-hrvaško-srbskega),
železniškega podjetja, ki naj
bi imel sedež v Lj, pa nič...?
Sodražan
(slovensko-hrvaško-srbskega),
železniškega podjetja, ki naj
bi imel sedež v Lj, pa nič...?
Sodražan
sporočil: 74
Zakaj sili špediterja v holding? Saj SŽ obvlada vse - brez
špediterjev. Slednje uspešno meče iz poslov.
In Mehdorn tako prihrani 84 mio.
Od nekdaj SŽ tudi govori, da Luka odžira prihodke železnici. Tale holding bo zanimiv videti v praksi. Veselica :)
In Mehdorn tako prihrani 84 mio.
Od nekdaj SŽ tudi govori, da Luka odžira prihodke železnici. Tale holding bo zanimiv videti v praksi. Veselica :)
sporočil: 2.669
[laht]v razmislek, od kje so bo pa financirala infrastruktura?
se strinjam s predlogom. Se mi zdi najboljši do sedaj.
podpiram.
slikica je lepa in priročna, nič pa ne pove kaj in kako se bo posamezen del financiral v prihodnosti.
jaz is slike razumem, da se vse skupaj razdeli na kose, in eni deli delajo €, drugi pa ne.
naprej, tisti, ki delajo € so zanimivi za zasebne vlagatelje (posvečene prisklednike), npr infrastruktura bo pa ostala nam, davkoplačevalcem. lep film.
lokomotiva bo delala +, ki gre v žep zasebnikov, tiri, pa ostajajo nam.
naj bo car pa naj naredi model, ki bo sam sebe financiral, ali pa delal minimalno izgubo.
sporočil: 1.393
v razmislek, od kje so bo pa financirala infrastruktura?Tako kot dosedaj: financirala jo bo država, holding bo pa za naročnika državo opravljal gradbene posle na lastni infrastrukturi. In s tem delal dobiček, oziroma pokrival izgubo iz prevozne dejavnosti.
Drugače imam pa jaz še boljšo zamisel: v holding vključimo tudi Slovensko vojsko - potem je dobičkonosnost zagotovljena.
sporočil: 2.624
KAli ni imela železnica že neki kamionski avtopark in so celotnega
spravili na beraško palico.
Ali bodo sedaj naredili drugače. ZAto bo tale projekt zelo zanimiv. Ideja pa nasplošno ni slaba, saj bi lahko organizirali kopenski potniški promet tako, da bi uredili zveze med vlaki in avtobusi po celotni državi in tako skrajšali potovanje od začetne točke do izhodiščne. točke. Vendar tukaj je problem, ker imamo vmes razne mutibariče.
Ali bodo sedaj naredili drugače. ZAto bo tale projekt zelo zanimiv. Ideja pa nasplošno ni slaba, saj bi lahko organizirali kopenski potniški promet tako, da bi uredili zveze med vlaki in avtobusi po celotni državi in tako skrajšali potovanje od začetne točke do izhodiščne. točke. Vendar tukaj je problem, ker imamo vmes razne mutibariče.
sporočil: 3
Številke so metanje peska v oči. Številke bodo verodostojne šele,
ko bomo videli na katerih podatkih temeljijo. Žal nas izkušnje
učijo, da cilj opravičuje sredstva - v tem primeru lahko
manipulacije s številkami privedejo do "ugodnih rezultatov". 10
milijonov prihodkovnih sinergij? Se hecajo - upam. To je manj kot
10% luških prihodkov. To lahko Luka zagotovi sama v časih rasti.
Kaj pa so storili, da rešimo SŽ. Številke ne povedo NIČ. Ponavljam
- pesek v oči povzroči trenutno izgubo orientacije. Ko pa ponovno
spregledate, je lahko državno premoženje spet razprodano. Breme SŽ
pa ostane državljanom. Borite se, dokler lahko (beri ko je še kaj
denarja), tudi z štrajki .
sporočil: 2.565
Razočaral tale Mehdorn. Če bo luka imela kaj profita, bo v holdingu
porabljen za pokrivanje izgube SŽ. Če bi Nizozemska pristanišča
funkcionirala na ta način bi danes pretovarjali samo še tulipane.
Naj si vtaknejo nekam teh 320mio€ in blesave socialistične kolhoze.
sporočil: 4
To je perverzno!!!!!
Prvo država kot večinski lastnik postavi svoje menagere
da oropajo podjetja.Gre se za cifre neverjetne (stotine milionov ),in potem trdi in prepričuje da so ta oropana podjetja v izgubi, in da brez novega ropa ne bodo preživela.
Katero podjetje v Sloveniji je investiralo v razvoj,ali pa je bilo zmožno za takšne naložbe ,(cca 500mil.eur)in tekoče posluje z dobičkom kot Luka Koper??
Kaj bi bilo če država kot večinski lastnik ne bi dovolila iščrpavanja podjetja???
Sprašujem se kako je lahko Luka Koper vsa ta leta preživela brez Mehdorna.
In ko se gre za Inereuropo velja enako.
Vse špedicije na obali poslujejo z dobičkom.
Kaj se dogaja????
Ma dajte enkrat pustit pri miru podjetja naj delajo.
Edini pogoj je da vodijo podjetja pošteni ljudi.
Ne rabi niti da so prepametni ker tovor prihaja po inerciji in v interesu komintentov,in ne po zaslugi menagmenta.
Če pa obstaja politični dogovor in manipulacija z državnim premoženjem potem nam se črno piše.
Ta argumentacija o nekim sinergijam in strateškim partnerstvom je boga!!!!
Prvo država kot večinski lastnik postavi svoje menagere
da oropajo podjetja.Gre se za cifre neverjetne (stotine milionov ),in potem trdi in prepričuje da so ta oropana podjetja v izgubi, in da brez novega ropa ne bodo preživela.
Katero podjetje v Sloveniji je investiralo v razvoj,ali pa je bilo zmožno za takšne naložbe ,(cca 500mil.eur)in tekoče posluje z dobičkom kot Luka Koper??
Kaj bi bilo če država kot večinski lastnik ne bi dovolila iščrpavanja podjetja???
Sprašujem se kako je lahko Luka Koper vsa ta leta preživela brez Mehdorna.
In ko se gre za Inereuropo velja enako.
Vse špedicije na obali poslujejo z dobičkom.
Kaj se dogaja????
Ma dajte enkrat pustit pri miru podjetja naj delajo.
Edini pogoj je da vodijo podjetja pošteni ljudi.
Ne rabi niti da so prepametni ker tovor prihaja po inerciji in v interesu komintentov,in ne po zaslugi menagmenta.
Če pa obstaja politični dogovor in manipulacija z državnim premoženjem potem nam se črno piše.
Ta argumentacija o nekim sinergijam in strateškim partnerstvom je boga!!!!
sporočil: 1.345
...on ve za koga dela in zakoga je interesantno da nase firme
pridejo na rob...da bodo lahko drugi poceni vstopili na nas trg,
nase luke, tire...in to zelo poceni...NE VERJEMITE NJEMU, KI JE ZE
NEMCEM LAGAL in so ga zaradi tega nagnali...
sporočil: 544
Bedak ali je Mehdorn naredil izgubo ali socialistični pralci,
t.im.direktzorji železnic, en večji amater od rugega in en večji
lopov od prejšnejga.
sporočil: 544
Bedak ali je Mehdorn naredil izgubo ali socialistični pralci,
t.im.direktzorji železnic, en večji amater od rugega in en večji
lopov od prejšnejga.
sporočil: 643
nesmisel kupovati delnice, ki niso v lasti države, če bo družba
tako uspešna, 130 mio evrov naj porabijo za kaj drugega, lastniki
pa naj jezdijo na sinergetskih uspehih
Strani: 1