Strani: 1

anon-185494 sporočil: 781
[#900147] 22.08.10 22:48
Odgovori   +    1
#Odmev: Slovenske železnice strojevodjem niso prepovedale spenjanja in odpenjanja lokomotiv#,,,mi pa v jok.
anon-11396 sporočil: 2.073
[#900348] 23.08.10 08:43 · odgovor na: anon-185494 (#900147)
Odgovori   +    0
ej železnice ... gnilo vodstvo, neseposobni po dolgem in počez.. - kaj se sploh oglašate, da vas ni sram...
Po Slo je lep sončen dan, zunaj so optimalne temperature, ni dežja, vetrov, poplav, ... izven jutranje "konice", pa še vsaj 30% !! vlakov ne vozi ker so počitnice..

Pa imate samo na segmentu potniškega prometa po Slo. za cca. 115 min zamude !!
www.slo-zeleznice.si...edi/zamude

Da vas ni sram, vsaj 500 naj vas dajo na cesto..,,
anon-233742 sporočil: 621
[#900436] 23.08.10 09:43
Odgovori   +    0
Strojevodje na Slovenskih železnicah še nikoli niso odpenjali lokomotiv, razen v dveh izrednih primerih, ki se mi pa v tridesetih letih vožnje nikoli niso pripetili. Vedno odpenjajo premikači ali kdo drugi.Izjema je le nova družba RCA kjer strojevodje tudi odpenjajo in zapenjajo lokomotive,nosijo sklepno ploščico in tudi sami naredijo preizkus zavore. Seveda imajo za okrog 300 evrov večjo plačo kot strojevodje SŽ.
anon-128631 sporočil: 2.624
[#900713] 23.08.10 13:28 · odgovor na: anon-233742 (#900436)
Odgovori   +    0
[Gypsy]
Strojevodje na Slovenskih železnicah še nikoli niso odpenjali lokomotiv, razen v dveh izrednih primerih, ki se mi pa v tridesetih letih vožnje nikoli niso pripetili. Vedno odpenjajo premikači ali kdo drugi.Izjema je le nova družba RCA kjer strojevodje tudi odpenjajo in zapenjajo lokomotive,nosijo sklepno ploščico in tudi sami naredijo preizkus zavore. Seveda imajo za okrog 300 evrov večjo plačo kot strojevodje SŽ.
Odpenjanje lokomotiv od ostalih vagonov ni samo odpenjanje lokomotiv. Tukaj je pozabljeno kaj je potrebno storiti ko se lokomotiva odpne in pripeto vozilo ostane brez zavore. Ali na železnicah ne znajo skrbeti za varnost in odgovornost valijo na ozek krog ljudi. Če gledamo odpenjanje vozil je potrebno nekaj storiti za zavarovanje vozil pred samopremaknitvijo. To pa kar si na želenicah predstavljajo posamezniki, da naj kar voznik gre zavarovat vozila na postaji pa je milo rečeno smešno. To je naloga nekih delavcev. Kaj pa potem delajo ostali profili delavcev na železnici. Kot sem že navedel je potrebno točno definirati opise del in nalog, kateri očitno niso urejeni. To v svojih izjavah navaja sam predstvanik SŽ, da strojevodji lahko sam odpne in spne lokomotivo. Tukaj se pojavi novo vprašanje:

Kako pa potem sestavljajo oceno tveganja za določeno delovno mesto, če sedaj govorijo da niso prepovedali spenjanja in odpenjanja lokomotiv. Tukaj je sumljivo sestavljanje opisa del in nalog in prikrivanje nekaterih problemov.
ZAto bi morala takšne izjave preveriti tudi delovna inšpekcija, da ugotovi ali prikrivajo nepravilnosti pri listinah, katere se morajo izdelati na podlagi veljavne zakonodaje.
anon-128631 sporočil: 2.624
[#900714] 23.08.10 13:28 · odgovor na: anon-233742 (#900436)
Odgovori   +    0
[Gypsy]
Strojevodje na Slovenskih železnicah še nikoli niso odpenjali lokomotiv, razen v dveh izrednih primerih, ki se mi pa v tridesetih letih vožnje nikoli niso pripetili. Vedno odpenjajo premikači ali kdo drugi.Izjema je le nova družba RCA kjer strojevodje tudi odpenjajo in zapenjajo lokomotive,nosijo sklepno ploščico in tudi sami naredijo preizkus zavore. Seveda imajo za okrog 300 evrov večjo plačo kot strojevodje SŽ.
Odpenjanje lokomotiv od ostalih vagonov ni samo odpenjanje lokomotiv. Tukaj je pozabljeno kaj je potrebno storiti ko se lokomotiva odpne in pripeto vozilo ostane brez zavore. Ali na železnicah ne znajo skrbeti za varnost in odgovornost valijo na ozek krog ljudi. Če gledamo odpenjanje vozil je potrebno nekaj storiti za zavarovanje vozil pred samopremaknitvijo. To pa kar si na želenicah predstavljajo posamezniki, da naj kar voznik gre zavarovat vozila na postaji pa je milo rečeno smešno. To je naloga nekih delavcev. Kaj pa potem delajo ostali profili delavcev na železnici. Kot sem že navedel je potrebno točno definirati opise del in nalog, kateri očitno niso urejeni. To v svojih izjavah navaja sam predstvanik SŽ, da strojevodji lahko sam odpne in spne lokomotivo. Tukaj se pojavi novo vprašanje:

Kako pa potem sestavljajo oceno tveganja za določeno delovno mesto, če sedaj govorijo da niso prepovedali spenjanja in odpenjanja lokomotiv. Tukaj je sumljivo sestavljanje opisa del in nalog in prikrivanje nekaterih problemov.
ZAto bi morala takšne izjave preveriti tudi delovna inšpekcija, da ugotovi ali prikrivajo nepravilnosti pri listinah, katere se morajo izdelati na podlagi veljavne zakonodaje.
anon-128631 sporočil: 2.624
[#910919] 01.09.10 11:36
Odgovori   +    0
Če niso prepovedale opravljati oziroma velja neko navodilo, potem pa se jaz kot bralec sprašujem čemu potem neka odredba, ki je bila prikazana javno, da so jo napisali.

JAz gledam iz vidika manipuliranja. SAm sem preveril podatke na spletnih straneh Zavoda za zaposlovanje o delih strojevodja in tukaj je uprava SŽ, katere predstavnik je TAncar podala, da Strojevodja ne odpenja lokomotiv. Že tukaj so dajalai lažne podatke. Potem pa se sprašujemo o izgubi in manipuliranju ter ostalih mahinacijah.

JAz trdim in menim, da je takšno početje prikrivanje drugih nepravilnosti in manipuliranj. Če nekomu odrediš delo in potem prikrivaš, da tega dela ne opravlja ampak poveš še v isti sapi, da pa lahko kar sam opravlja če hoče pa že diši po prikrivanju nekih zadev. Ali je to ozadje zadnjih dogodkov pa bo pokazal čas.

Strani: 1