Strani: 1

anon-58010 sporočil: 1.849
[#307372] 03.09.08 08:26
Odgovori   +    0
pa tak fajn smo oni pa odpovedujejo
anon-163159 sporočil: 434
[#307423] 03.09.08 09:02
Odgovori   +    0
Nekateri kar dobro izkoriščamo nefleksibilnost Aerodroma Ljubljana in vozimo cargo na Avstrijska letališča, kjer nam ne zaračunavajo manipulacij pri izvozu blaga. Tudi nekateri potniki so se že streznili in ne plačujejo 94 EUR letališke takse za checking enga kufrčka ter dvignjeno roko zemeljske stevke. Uprava pa pridno postavlja ograjce po ploščadi z varnostniki preganja naivne naključne potnike in se kuje v oblake v samih superlativih, to pa morajo početi, da ni bistvenega upada vrednosti delnic. V resnici je pa naš aerodrom po velikosti in pomembnosti letališče za kure iz okoliških kurnikov, po cenah pa ne najde primere v svetovnem prostoru. Je res nekaj edinstvenega.
mirkob sporočil: 405
[#307559] 03.09.08 10:34
Odgovori   +    0
zakaj pa finci? zdaj bodo pa ja mel dost prometa, tožbe tam, tu, osumljenci gor, preiskovalci dol :)
anon-50958 sporočil: 1.963
[#307567] 03.09.08 10:38
Odgovori   +    0
Letališče JP LJ! Samo zunaj poglejte, pred terminalom! Imajo neke plastične verige, ki se ob dotiku razletijo na 100kosov. Redar pa mora potem, če ne stranka, verigo pol ure sestavljati. Taksisti so na soncu, namesto tik pred zgradbo. Na pločnikih imajo bifeje. Ko pristane izraelsko letalo je letališče huje zaprto kot ob Buševem obisku, halo!!!
Zakaj ni Letališče ER MB v pogonu. Tja bi lahko letel cargo in čarter!
crt sporočil: 27.193
[#307573] 03.09.08 10:40 · odgovor na: anon-163159 (#307423)
Odgovori   +    0

kmatjaz64 je napisal(a):
to pa morajo početi, da ni bistvenega upada vrednosti delnic
doslej so sle samo na pol :)
anon-128962 sporočil: 1.072
[#307671] 03.09.08 11:30
Odgovori   +    2
Še ena nacionalna "srebrnina" skupaj z Adrio. Zaplankanost nas res drago stane.

Pogosto službeno potujem v Brussel (prej z Adrio in zadnje čase z Belgijci- zgleda, da je tudi temu konec). Da ne bo pomote: potujem na lastne stroške in ne kot 80% ostalih potnikov na stroške države (voluharji!!!). Med tednom se cena za 1 potnika (round trip) vrti med 700 do 800 Euri. Konec tedna je cca 1/2 ceneje.

Pazljivo berite naprej. 1 do 2x na leto potujem Frankfurt-Hong Kong. Vas zanima cena:
- družba Cathay Pacific (vrso let najboljša družba/svetu)
- razdalja cca 11.800 milj
- Boening 747
- cena (round trip-economy): 891 EURA

Živim na obali in imamo srečo, da so blizu cenena letališča in prevozniki (Ronchi, Treviso, Venezia).

Tam so polna parkirišča slovenskih avtomobilov (verjetno je podobno čez mejo v Avstriji).

VSE KAR JE JAVNO IN DRŽAVNO UKINITI ALI PRODATI ZASEBNIKOM.
TUDI ŠOLE, ZDRAVSTVO IN PODOBNO.

Je pa en problem: vsi lenuhi v teh zavodih stalno kričijo in so prepričali vse ovce v Sloveniji, da jim brez njih grozi verouk v šoli in ko bodo zboleli so na račun zasebnikov že jutri mrtvi. Čista rdeča in lenuška propaganda.

Sam hodim k zdravniku koncesionarju. Sam si je kupil opremo in prostore. Delati začne ob 7,00 (to vem sigurno: sem bil naročen ob 7,00 in sem zamudil 5 minut. Podučili so me, da naslednjič pridem ob 7,00, kajti če se oni držijo urnika, se ga moram tudi sam. Pravilno)

Največja banda V Sloveniji so zdravniki v javnih zavodih. Imajo se za svetovne veličine.

Verjetno poznate primer dr.Breclja. Verjamem, da je dober zdravnik. Vendar za hudiča, kaj se mora vedno ukvarjati s cevovodi in klimami. Sam sem univ. dipl.ing, vendar o klimah nimam pojma. Le kako se zdravnik lahko razume nanje?
Si predstavljate, da bi se sam mešal v njegovo delo? Niti alternativne medicine in homeopatov ne pustijo zraven.
Samo svoj vrtiček čuvajo. In ponavadi jim skoraj 90% novinarjev pri tem zvesto pomaga.Še zdaj mi ni jasna ta sprega?
purinoli sporočil: 8.690
[#307806] 03.09.08 13:01 · odgovor na: anon-128962 (#307671)
Odgovori   +    0
Hvala enako, iste izkušnje ( HK..., sicer LH ali AF). Samo na Brniku in v Parizu (CDG) so mi prasci ukazali, da se sezujem in grem po pisti, kjer hodi milijone obutih ljudi, v nogavicah. Če se mi ne bi mudilo, bi naredil kraval in zahteval septično preprogo, banda zblojena prašičja nehigienična.

Ne Brnik ne Paris CDG me ne vidijo več. Od približno 25 potovanj v tujino v zadnjih 10 letih so mi samo na Brniku odpirali kovčke in premetavali zapakirane cunje. Vsi srečni so bili, ko so odkrili nekaj originalno zapakiranega ( darila vnukinjam) in zahtevali račune. Ker jih ne hranim, je nastal carinski problem he he ( pa je šlo za male vsote). Ko sem jim omenil, da mi ne v Singapurju, Hong Kongu, Shenzhenu, Shanghaju, Mumbaiu, Bangkoku...in seveda nikjer v EU še nikoli niso odpirali kovčkov, so rekli, da je to njihova dolžnost.

Ko so zaključili, sem jim rekel : lep pozdrav, gospoda cariniki, pa smo spet doma v Jugoslaviji, a ne?

Lep pozdrav, Purinoli
anon-61228 sporočil: 181
[#307869] 03.09.08 13:40
Odgovori   +    0
Zaradi predsedovanja je bilo toliko linij in pričakovano je bilo, da jih bo sedaj malo manj.
anon-48899 sporočil: 1.153
[#307938] 03.09.08 14:16 · odgovor na: mirkob (#307559)
Odgovori   +    0
Predlagam Adriji da jih nadomesti.Bo dobra tudi cargo varianta.
Skippy sporočil: 3.152
[#308042] 03.09.08 15:21 · odgovor na: purinoli (#307806)
Odgovori   +    0
Zadnja sprememba: Skippy 03.09.2008 15:38

purinoli je napisal(a):
Hvala enako, iste izkušnje ( HK..., sicer LH ali AF). Samo na Brniku in v Parizu (CDG) so mi prasci ukazali, da se sezujem in grem po pisti, kjer hodi milijone obutih ljudi, v nogavicah. Če se mi ne bi mudilo, bi naredil kraval in zahteval septično preprogo, banda zblojena prašičja nehigienična.
Ah daj no s takšno občutljivostjo. Veliko ljudi poleti hodi bosih od zunaj, pa jim nič ne manjka. Tebe pa skrbi, ker si moral iti v nogavicah. Nekaterim bi res najbolj ustrezalo, da bi se zaprli v polivinilaste vrečke... tako bi vsaj v glavah bili varni pred tem nevarnim, nevarnim svetom.

In ko bodo sezutje zahtevali še na Frankfurtu (tako kot so od mene), boš skoraj da ostal brez letališč, iz katerih boš lahko poletel proti Aziji.

Kovčke pa premetavajo in odpirajo res samo na Brniku. Neverjetno veselje jim prinese, ko najdejo kak spominek. Zato ga tudi sam ne uporabljam.
purinoli sporočil: 8.690
[#308079] 03.09.08 15:41 · odgovor na: Skippy (#308042)
Odgovori   +    0

Skippy je napisal(a):

Ah daj no s takšno občutljivostjo. Veliko ljudi poleti hodi bosih od zunaj, pa jim nič ne manjka. Tebe pa skrbi, ker si moral iti v nogavicah. Nekaterim bi res najbolj ustrezalo, da bi se zaprli v polivinilaste vrečke... tako bi vsaj v glavah bili varni pred tem nevarnim, nevarnim svetom.

In ko bodo sezutje zahtevali še na Frankfurtu (tako kot so od mene), boš skoraj da ostal brez letališč, iz katerih boš lahko poletel proti Aziji.
 
Res je, ko bom to doživel tudi v Frankfurtu ( letim konec meseca), bom pa tožil Flughaffen Fkf. Ker bom imel časa dovolj ( ne bom letel v Azijo). Jaz hodim bos tam, kjer meni paše. Po letaliških greznicah pa ne (vsaj po svoji volji). Tvoji standardi higiene so tvoji, moji pa moji.

Purinoli
anon-119197 sporočil: 9.214
[#308083] 03.09.08 15:45 · odgovor na: purinoli (#308079)
Odgovori   +    0
Ja, reci tam onim pregledovalcem, da se bos sezul v zaprtem prostoru.

Upam, da ne bodo se kaj drugega preverjali iz zlobe, kaksnih cavities  :)

Men se zdi, da kot low profile se najenostavneje prides skozi.
purinoli sporočil: 8.690
[#308140] 03.09.08 16:23 · odgovor na: anon-119197 (#308083)
Odgovori   +    0

dalex je napisal(a):
Ja, reci tam onim pregledovalcem, da se bos sezul v zaprtem prostoru.

Upam, da ne bodo se kaj drugega preverjali iz zlobe, kaksnih cavities  :)

Men se zdi, da kot low profile se najenostavneje prides skozi.
 
Saj imaš prav, ampak na žalost. Kake prometne ministrante v EU bi morala prijeti za ušesa kaka Rawlingova ali kako ji je že ime, ki je lepo oklestila ekstra profite mobilnim operaterjem s poenoteno max. ceno in uvesti red. Sem za varnost in preglede, ampak ne tako, da je še v vsaki štali bolj higienično, kot pa na letališču.

Lep pozdrav, Purinoli
anon-146423 sporočil: 51
[#308163] 03.09.08 16:45 · odgovor na: Skippy (#308042)
Odgovori   +    0

Skippy je napisal(a):

Ah daj no s takšno občutljivostjo. Veliko ljudi poleti hodi bosih od zunaj, pa jim nič ne manjka. Tebe pa skrbi, ker si moral iti v nogavicah. Nekaterim bi res najbolj ustrezalo, da bi se zaprli v polivinilaste vrečke... tako bi vsaj v glavah bili varni pred tem nevarnim, nevarnim svetom.

In ko bodo sezutje zahtevali še na Frankfurtu (tako kot so od mene), boš skoraj da ostal brez letališč, iz katerih boš lahko poletel proti Aziji.

Kovčke pa premetavajo in odpirajo res samo na Brniku. Neverjetno veselje jim prinese, ko najdejo kak spominek. Zato ga tudi sam ne uporabljam.
Tole pa preverjeno ne drži. V zadnjem letu sem se 3 krat vračal iz Azije v Munchen in vsakokrat so mi dobro pregledali prtljago. Samo dejansko sem tam tudi vstopil v EU - se pravi nisem nadaljeval do Ljubljane. Na screeningu si torej, ko vstopaš v EU s prtljago in najraje, če se vračaš iz kakšnega Hong Konga ali Singapurja.
bc123a sporočil: 48.253
[#308174] 03.09.08 16:53 · odgovor na: anon-146423 (#308163)
Odgovori   +    0

MAN-272341 je napisal(a):

Tole pa preverjeno ne drži. V zadnjem letu sem se 3 krat vračal iz Azije v Munchen in vsakokrat so mi dobro pregledali prtljago. Samo dejansko sem tam tudi vstopil v EU - se pravi nisem nadaljeval do Ljubljane. Na screeningu si torej, ko vstopaš v EU s prtljago in najraje, če se vračaš iz kakšnega Hong Konga ali Singapurja.

Jaz sem letel iz JV azije v Munchen, in sem prisel skozi carino v EU brez najmanjsega vprasanja nemskih carinikov.
anon-146423 sporočil: 51
[#308455] 03.09.08 21:33 · odgovor na: bc123a (#308174)
Odgovori   +    0
Gotovo delajo nek izbor in morda sem imel pač smolo - poudarjam, da sem prihajal iz nakupovalnih mek. Odgovoril sem le na lahkotno izrečeno trditev, da se prtljago pregleduje le na Brniku. Carinske službe imajo pač povsod na mejah EU dolžnost kontrole vnosa blaga, vendar seveda le ob prihodu od zunaj EU.
anon-72235 sporočil: 914
[#308816] 04.09.08 09:12 · odgovor na: anon-58010 (#307372)
Odgovori   +    0
Ja, ja! Pa tako zgledno smo predsedovali Evropi, da bi lahko tepce z zahoda vozili s čarterji na tečaje "Kako voditi evropejce in pri tem ostati neopažen in močno pohvaljen..."

Strani: 1