Izbrani forum: Glavni forum
Izbrana tema: članek Alitalia zaprosila za izredno upravljanje
Strani: 1
sporočil: 5.462
To sranje od letalske družbe bi morali pustiti, da razpade. Tako
neprijaznega in nesposobnega osebja nima nobena druga družba.
M
M
sporočil: 17.846
pcs je napisal(a):
To sranje od letalske družbe bi morali pustiti, da razpade. Tako neprijaznega in nesposobnega osebja nima nobena druga družba. M
Odgovorna družba ne pušča v propad nekaj kar so gradile generacije. Kaj takega je lastno le tukajšnjim novopovzpetnikom, ki jim premoženje "priplava po župi" in jim je od vsega najbolj všeč le zemljišče.. Sapienti sat!
sporočil: 2.725
0219K21 je napisal(a):Kar so gradile generacije so iste genracije tudi uživale. Zato je edino naormalno, da te generacije prihodnjim generacijam dopustijo, da gradijo in uživajo svet po svoje.
Odgovorna družba ne pušča v propad nekaj kar so gradile generacije. Kaj takega je lastno le tukajšnjim novopovzpetnikom, ki jim premoženje "priplava po župi" in jim je od vsega najbolj všeč le zemljišče.. Sapienti sat!
sporočil: 17.846
EdiSce je napisal(a):
Kar so gradile generacije so iste genracije tudi uživale. Zato je edino naormalno, da te generacije prihodnjim generacijam dopustijo, da gradijo in uživajo svet po svoje.
Če mene vprašaš je odgovor kratkomalo "ne". Tisti, ki uničujejo in puščajo za seboj razdejanje je treba na vsak način onemogočiti. "As simple as that".
Pri tem je treba poiskati tudi vir tega zla, pa če se pride do MBA-ja pač razčefukati tudi MBA. Drugače ne bo šlo. Če gre za ideološki boj "so be it". Ga je pač treba sprejeti kot ideološkega in se bojevati tako kot se šika, z vsemi razpoložljivimi sredstvi.
sporočil: 3.316
Zadnja sprememba: anon-58562 31.08.2008 12:53
0219K21 je napisal(a):Glej, svet se spreminja, to je neminovno. Industrije, ki so bile kul 30 let nazaj, sedaj niso več. Podjetja, ki so se gradila 50 let in so bila še 5 let nazaj super uspešna, letos lahko zaradi spremenjene gospodarske klime gredo cugrund. MBAjevci kle niso dosti krivi. Krivi so kvečjemu lastniki, ki nastavljajo nesposobne MBAjevce. Se pa moraš zavedat, da ne moreš pri lajfu s tujim denarjem pri življenju držat nekaj, kar nima prihodnosti. Če kdo hoče AliItalio držat pri lajfu, naj to počne s svojim denarjem. Če bo vse popušil, njegov problem. Če bo podjetje spremenil v super uspešno ter pri tem dosegel 1000000000000000% donos na vložek, super zanj, naj uživa v izplenu. Samo ne mi zagovarjat, da bi nekateri hoteli po koprivah s tujim qrcem opletati. Ni fer in ni prav.
Če mene vprašaš je odgovor kratkomalo "ne". Tisti, ki uničujejo in puščajo za seboj razdejanje je treba na vsak način onemogočiti. "As simple as that".
Pri tem je treba poiskati tudi vir tega zla, pa če se pride do MBA-ja pač razčefukati tudi MBA. Drugače ne bo šlo. Če gre za ideološki boj "so be it". Ga je pač treba sprejeti kot ideološkega in se bojevati tako kot se šika, z vsemi razpoložljivimi sredstvi.
sporočil: 17.846
s56iua je napisal(a):
Glej, svet se spreminja, to je neminovno. Industrije, ki so bile kul 30 let nazaj, sedaj niso več. Podjetja, ki so se gradila 50 let in so bila še 5 let nazaj super uspešna, letos lahko zaradi spremenjene gospodarske klime gredo cugrund. MBAjevci kle niso dosti krivi. Krivi so kvečjemu lastniki, ki nastavljajo nesposobne MBAjevce. Se pa moraš zavedat, da ne moreš pri lajfu s tujim denarjem pri življenju držat nekaj, kar nima prihodnosti. Če kdo hoče AliItalio držat pri lajfu, naj to počne s svojim denarjem. Če bo vse popušil, njegov problem. Če bo podjetje spremenil v super uspešno ter pri tem dosegel 1000000000000000% donos na vložek, super zanj, naj uživa v izplenu. Samo ne mi zagovarjat, da bi nekateri hoteli po koprivah s tujim qrcem opletati. Ni fer in ni prav.
To je "kr-neki".
Poceni leti so se počasi izpeli, dandanes se vidi tudi zakaj.
Drago gorivo in zahtevno vzdrževanje (brez katerega letala pač padajo..) je tisto kar stane realni denar. In, če so vse zadeve pokrite pač ni več ničesar od "poceničnosti", temveč zgolj in samo garaško delo.
OK, pustiva to, tlele ne bomo enotni.
Alitalia naj bo talianski problem, tako kot je Adria (oz. šele bo) verjetno slovenski. Menda je lastne tovorne zmogljivosti že izločila v drugo podjetje kar je dober recept za (lasten) potop.
sporočil: 17.846
Zadnja sprememba: anon-9939 31.08.2008 13:03
shaman je napisal(a):
Ja, pri tebi gre vedno zgolj in samo za ideološki boj. In ti bi razčefukal vse, kar ruši "kontinuiteto komunističnih tekovin".
LP shaman
Alitalia kot "kontinuiteta komunističnih tekovin"?! Tebi se pa res blede. Po moje, če bi ti kdo naredil Rorschach test bi venomer izstrelil odgovor , da vidiš "komuniste".
sporočil: 3.316
0219K21 je napisal(a):Če so se izpeli, zakaj gre tako slabo AliItalii? Verjetno zato, ker se še niso. ;)
To je "kr-neki".
Poceni leti so se počasi izpeli, dandanes se vidi tudi zakaj.
Drago gorivo in zahtevno vzdrževanje (brez katerega letala pač padajo..) je tisto kar stane realni denar. In, če so vse zadeve pokrite pač ni več ničesar od "poceničnosti", temveč zgolj in samo garaško delo.
OK, pustiva to, tlele ne bomo enotni.
Alitalia naj bo talianski problem, tako kot je Adria (oz. šele bo) verjetno slovenski. Menda je lastne tovorne zmogljivosti že izločila v drugo podjetje kar je dober recept za (lasten) potop.
Pač ne moreš očitat ljudem, da gledajo na ceno vozovnice in pač izberejo tistega prevoznika, ki je za njihov žep najmanj obremenjujoč. Meni se zdi super, da se je tudi v tem gospodarskem segmentu pojavila konkurenca in možnost dodatne izbire.
Avioindustrija je pač bila nekoč "prestižna" in "nacionalno interesna", danes je vsak dan manj. To samo kaže, da postaja "normalna". In pač tudi tukaj bo enako kot drugje, survival of the fittest.
sporočil: 17.846
s56iua je napisal(a):
Če so se izpeli, zakaj gre tako slabo AliItalii? Verjetno zato, ker se še niso. ;)
Pač ne moreš očitat ljudem, da gledajo na ceno vozovnice in pač izberejo tistega prevoznika, ki je za njihov žep najmanj obremenjujoč. Meni se zdi super, da se je tudi v tem gospodarskem segmentu pojavila konkurenca in možnost dodatne izbire.
Avioindustrija je pač bila nekoč "prestižna" in "nacionalno interesna", danes je vsak dan manj. To samo kaže, da postaja "normalna". In pač tudi tukaj bo enako kot drugje, survival of the fittest.
Je, povej to sorodnikom žrtev Spanaira.
sporočil: 8.543
0219K21 je napisal(a):*****
Če mene vprašaš je odgovor kratkomalo "ne". Tisti, ki uničujejo in puščajo za seboj razdejanje je treba na vsak način onemogočiti. "As simple as that".
Pri tem je treba poiskati tudi vir tega zla, pa če se pride do MBA-ja pač razčefukati tudi MBA. Drugače ne bo šlo. Če gre za ideološki boj "so be it". Ga je pač treba sprejeti kot ideološkega in se bojevati tako kot se šika, z vsemi razpoložljivimi sredstvi.
sporočil: 17.846
shaman je napisal(a):
Ne delaj se mono, ti si bil tisti, ki je v zvezi z bankrotom Alitalia terjal ideološki boj. Kar poglej si v citatu.
LP shaman
Hja, seveda je "ideološki", ker razen tržnofundamentalističnega nagiba, da je pač Alitalio treba pustiti propasti drugega argumenta ni. Letalski prevoznik je vsepreveč pomembna reč, da se bi pustila zgolj in samo tržnim razmeram.
Drugače povedano, nekaj je očitno narobe s tržnimi razmerami, če se dovoli leteti poceničnim letalskim družbam, katerih letala padajo zaradi pomanjkljivega vzdrževanja.
sporočil: 5.462
s56iua je napisal(a):
Samo ne mi zagovarjat, da bi nekateri hoteli po koprivah s tujim qrcem opletati . Ni fer in ni prav.
5 zvezdic za tole :)
M
sporočil: 5.462
Zadnja sprememba: pcs 31.08.2008 14:54
0219K21 je napisal(a):
Hja, seveda je "ideološki", ker razen tržnofundamentalističnega nagiba, da je pač Alitalio treba pustiti propasti drugega argumenta ni. Letalski prevoznik je vsepreveč pomembna reč, da se bi pustila zgolj in samo tržnim razmeram.
Drugače povedano, nekaj je očitno narobe s tržnimi razmerami, če se dovoli leteti poceničnim letalskim družbam, katerih letala padajo zaradi pomanjkljivega vzdrževanja.
S trgom ni narobe nič, mogoče je kaj narobe z mehanizmi nadzora.
Ko na lastni koži doživiš aroganco in ekstremno neprijaznost osebja Alitalie, ki dobro ve za
finančne težave podjetja, a se za službo ne boji, ker ve, da jim pač vlada ne bo pustila
propasti, malo spremeniš pogled na zadevo.
Malo nedeljskega branja:
http://www.alitaliasucks.com/index.html
"Alitalia was nuts to try to bully an unhappy passenger into closing his AlitaliaSucks.com Web site. It then compounded the error by taking the passenger to court. The trial judge, however, was brilliant: He demanded a top Alitalia official appear in court. Alitalia then promptly dropped the suit."
M
sporočil: 48.253
Zadnja sprememba: bc123a 31.08.2008 16:04
0219K21 je napisal(a):Seveda, ampak vrze not vsake tri mesece 400 miljonov EUR davkoplacevalskega denarja, hoces reci?
Odgovorna družba ne pušča v propad nekaj kar so gradile generacije.
sporočil: 48.253
s56iua je napisal(a):
Če so se izpeli, zakaj gre tako slabo AliItalii? Verjetno zato, ker se še niso. ;)
Pač ne moreš očitat ljudem, da gledajo na ceno vozovnice in pač izberejo tistega prevoznika, ki je za njihov žep najmanj obremenjujoč. Meni se zdi super, da se je tudi v tem gospodarskem segmentu pojavila konkurenca in možnost dodatne izbire.
Avioindustrija je pač bila nekoč "prestižna" in "nacionalno interesna", danes je vsak dan manj. To samo kaže, da postaja "normalna". In pač tudi tukaj bo enako kot drugje, survival of the fittest.
Poleg tega, alitalia je po neprijaznosti in nizkem nivoju storitev itak ze nizkocenovni prevoznik, ampak ne z nizko ceno... gre ji slabo takrat ko gre drugim dobro in ko gre drugim slabo. Skratka poden od podjetja, kjer verjetno sluzi kup prisklednikov - ce bi denar sel samo za avione, pilote, stevardese in mehanike (tiste, ki res delajo pomembne stvari pri letalski druzbi) bi verjetno alitalia ne bila konsistentno v dreku.
sporočil: 48.253
0219K21 je napisal(a):
Je, povej to sorodnikom žrtev Spanaira.
Frajer, spanair je VISOKOCENOVNI prevoznik. Clan star alliance, katerega "sef" je lufthansa, clanica pa tudi nasa adria. Cene ima na nivoju lufthanse.
(bajdvej, si kdaj slisal, da nas nacionalnointeresni visokocenovni prevoznik leti z romunskim letalom z romunsko posadko?)
sporočil: 48.253
pcs je napisal(a):He, he... tega pa nisem vedel, da je to tako pogosto. Punci so unicili kovcek do polovice na poti tja (cist nov - ni sicer bil kaksen samsonite), do konca pa na poti nazaj. Je bil samo se za v smeti. Glede na poskodbe je moral pasti iz metra ali dveh visine na tla.
S trgom ni narobe nič, mogoče je kaj narobe z mehanizmi nadzora.
Ko na lastni koži doživiš aroganco in ekstremno neprijaznost osebja Alitalie, ki dobro ve za
finančne težave podjetja, a se za službo ne boji, ker ve, da jim pač vlada ne bo pustila
propasti, malo spremeniš pogled na zadevo.
Niti poskusala nisva prijavljati nobene skode, sva ga vrgla v smeti, ceno pa pristela mentalno k ceni vozovnice.
sporočil: 9.214
Pismo, men se zdi, da sem (kontra lastnemu prepricanju) v resnici
dokaj srecna oseba.
sporočil: 17.846
bc123a je napisal(a):..ki mora pač konkurirari s nizkocenovnimi prevozniki.
Frajer, spanair je VISOKOCENOVNI prevoznik. Clan star alliance, katerega "sef" je lufthansa, clanica pa tudi nasa adria. Cene ima na nivoju lufthanse.
(bajdvej, si kdaj slisal, da nas nacionalnointeresni visokocenovni prevoznik leti z romunskim letalom z romunsko posadko?)
Poglej, nizkocenovnik se lahko jutri sprdne in ukine vse lete. Nič ga dejansko ne zavezuje, da vzdržuje katerokoli povezavo. V takem okolju morajo tki. "visokocenovniki" 1) konkurirati in 2) obdržati povezave tudi s nemalokrat nedonosnimi letališči.
Drugače povedano, zadeva je podobna kot v telekomunikacijah. Le, da so tam že zdavnaj dojeli koncept OPTM, ki se mu naloži tudi vzdrževanje univerzalnih storitev.
Nič drugače ne bo (ali pa ne bi smelo biti) tudi s letalci.
sporočil: 48.253
0219K21 je napisal(a):Govoris s clovekom, ki mu je Adria pred nosom ukinila let, ker ni bilo dovolj potnikov. Pri cemer je pri rezervaciji odgovorni zagotavljal da je samo se par sedezev prostih. Izkazalo se je, da so na poznejsem letu skupaj komaj nabrali za pol aviona.
..ki mora pač konkurirari s nizkocenovnimi prevozniki.
Poglej, nizkocenovnik se lahko jutri sprdne in ukine vse lete.
Nizkocenovniki lahko sicer ukinejo linije, a meni je neprimerno bolj cigansko, ce leti so, ampak samo na papirju - prides s karto na letalisce in pise "CANCELLED".
sporočil: 17.846
bc123a je napisal(a):
Govoris s clovekom, ki mu je Adria pred nosom ukinila let, ker ni bilo dovolj potnikov. Pri cemer je pri rezervaciji odgovorni zagotavljal da je samo se par sedezev prostih. Izkazalo se je, da so na poznejsem letu skupaj komaj nabrali za pol aviona.
Nizkocenovniki lahko sicer ukinejo linije, a meni je neprimerno bolj cigansko, ce leti so, ampak samo na papirju - prides s karto na letalisce in pise "CANCELLED".
Še enkrat.. "Dirka do dna" ima pač svoje zakonitosti. Adria MORA slediti splošnim trendom, če noče, da ji letala začnejo razpadati v zraku.
Dejstvo je, da so očitno leti prepoceni in to sedaj počasi prihaja na plano v obliki odpovedi letov, v obliki stavk letalskega osebja, v obliki letalskih nesreč, itn.. Za razliko od kakih drugih panog, letalo se NE MORE sredi leta ustaviti in počakati, da kakšnem MBA-jevcu na zemlji pride iz riti v glavo.
sporočil: 48.253
0219K21 je napisal(a):How about, "imejmo samo 2 leta na dan namesto 4", pa ne bo treba nobenega skenslati ? Ali pa "biti fer ko prodajamo karte, ce je avion prazen, to povemo kupcu, saj ga bomo itak skenslali" ?
Še enkrat.. "Dirka do dna" ima pač svoje zakonitosti. Adria MORA slediti splošnim trendom, če noče, da ji letala začnejo razpadati v zraku.
sporočil: 17.846
bc123a je napisal(a):
How about, "imejmo samo 2 leta na dan namesto 4", pa ne bo treba nobenega skenslati ? Ali pa "biti fer ko prodajamo karte, ce je avion prazen, to povemo kupcu, saj ga bomo itak skenslali" ?
Po moje bo Tadej Tufek tvojih idej sila vesel. Dej mu jih pošlji na njegov e-mail. Pa še poduči ga kako se sicer tem rečem streže, glede na to, da najbrž svojega posla ne obvlada..
sporočil: 48.253
0219K21 je napisal(a):
Po moje bo Tadej Tufek tvojih idej sila vesel. Dej mu jih pošlji na njegov e-mail. Pa še poduči ga kako se sicer tem rečem streže, glede na to, da najbrž svojega posla ne obvlada..
Meni je cisto jasno, da tadeja tufka (who the fuck is that) en drek briga za taksne ideje, saj bo kadarkoli bo slo kaj narobe, adrio resevala drzava, po principih, ki si jih ti zapisal na zacetku tega threada.
sporočil: 17.846
bc123a je napisal(a):
Meni je cisto jasno, da tadeja tufka (who the fuck is that) en drek briga za taksne ideje, saj bo kadarkoli bo slo kaj narobe, adrio resevala drzava, po principih, ki si jih ti zapisal na zacetku tega threada.
Ja, oprosti, da država naredi kdaj celo kaj pametnega..
A ja, oni dan, ko je angleški Railtrack šel v "receivership" (beri, government bailout) se nihče od delničarjev ni pretirano bunil.
http://en.wikipedia.org/wiki/Railtrack
Bi rekel, da zasebniki znajo cuzat dokler gre, potem pa res veliko sranje lahko spuca le država.
ŽAL, ampak takšno je realno stanje.
sporočil: 2.725
bc123a je napisal(a):
He, he... tega pa nisem vedel, da je to tako pogosto. Punci so unicili kovcek do polovice na poti tja (cist nov - ni sicer bil kaksen samsonite), do konca pa na poti nazaj. Je bil samo se za v smeti. Glede na poskodbe je moral pasti iz metra ali dveh visine na tla.
Niti poskusala nisva prijavljati nobene skode, sva ga vrgla v smeti, ceno pa pristela mentalno k ceni vozovnice.
:))
Alitalija je tista evropska družba, kjer so leti največkrat odpovedani zaradi stavke zaposlenih in ki največkrat zgubi pritljago.
Pa notorično znana je tudi po tem, da je pri njej najtežje uveljavljati in uresničiti obvezo, da ob primeru, da je let odpovedan zaradi razlogov na strani prevoznika (razlog stavke osebja pade not), so dolžni na svoje stroške omogočiti let in/ali transfer do letališča od koder ta let leti, do točke plačane destinacije. Plus odškodnino za zamudo.
sporočil: 5.462
bc123a je napisal(a):
He, he... tega pa nisem vedel, da je to tako pogosto. Punci so unicili kovcek do polovice na poti tja (cist nov - ni sicer bil kaksen samsonite), do konca pa na poti nazaj. Je bil samo se za v smeti. Glede na poskodbe je moral pasti iz metra ali dveh visine na tla.
Niti poskusala nisva prijavljati nobene skode, sva ga vrgla v smeti, ceno pa pristela mentalno k ceni vozovnice.
Bilo je vsega po spisku, od tega, da jim ni jasno, da smo v visa vaiwer programu za USA in rabijo cca 20min, da to preverijo (imaš v vsakem in-flight magazinu naštete), izredne neprijaznosti, kovčki niso bili čekirani do končne
destinacije (no tudi do vmesne niso prišli), so pa prišli do končne destinacije 3 dni kasneje po velikem zajebavanju in nategovanju prek telefona (telefonska linija za reševanje teh problemov dela samo par ur na dan).
Claim imava vložen, je pa vprašanje, če bo kaj iz tega, sploh zdaj. Skratka poden od podna.
M
Strani: 1