Izbrani forum: Glavni forum
Izbrana tema: članek EU: Ko maske padejo, je nacionalni interes vsepovsod
Strani: 1
sporočil: 30.415
Pri slovenskem nacionalnem interesu je problem le, da zanj vedno
plačujemo slovenski državljani in nas drago stane.
sporočil: 299
[FIN-311684]Zamenjaj slovenski s katerikoli...
Pri slovenskem nacionalnem interesu je problem le, da zanj vedno plačujemo slovenski državljani in nas drago stane.
sporočil: 10.521
Seveda to velja.
Bi pa recimo pri Renaultu in Fiatu omenil, da 15% lastnik (država) pač lahko oz. mora zahtevati svoje. In da (kolikor vem, najbrž pa malo vem) v bistvu ne gre (ne bi smelo iti) za enakovredno združevanje, ampak za Renaultev prevzem zavožene firme. V tem primeru imajo lastniki Renaulta (Renualt-Nissana) več besede od lastnikov Fiat-Chryslerja.
Bi pa recimo pri Renaultu in Fiatu omenil, da 15% lastnik (država) pač lahko oz. mora zahtevati svoje. In da (kolikor vem, najbrž pa malo vem) v bistvu ne gre (ne bi smelo iti) za enakovredno združevanje, ampak za Renaultev prevzem zavožene firme. V tem primeru imajo lastniki Renaulta (Renualt-Nissana) več besede od lastnikov Fiat-Chryslerja.
sporočil: 8.014
Zadnja sprememba: anon-15342 05.06.2019 10:24
[kzupanc]No ja. Prvič, Fiat Chrysler je lani ustvaril 7.3 mrd EUR EBIT, 3.6 mrd EUR čistega dobička in podvojil FCF na 4.3 mrd EUR:
Bi pa recimo pri Renaultu in Fiatu omenil, da 15% lastnik (država) pač lahko oz. mora zahtevati svoje. In da (kolikor vem, najbrž pa malo vem) v bistvu ne gre (ne bi smelo iti) za enakovredno združevanje, ampak za Renaultev prevzem zavožene firme.
www.fcagroup.com/en-...tation.pdf
in drugič, ta deal je predlagal Fiat, Renaultovi managerji pa so povedali, da "z zanimanjem preučujejo ponujeno priložnost":
www.wsj.com/articles...1559666972
Strani: 1