Zasebnost
6 min
Dunajska Addiko Bank sporoča, da srbska Alta Pay krši prevzemno zakonodajo
42 min
V petek vendarle objava razpisa za naložbe podjetij iz premogovnih regij
1 ura
Neuradno o davčnih spremembah: višjih neto plač za vse ne bo, nekaj bo popravkov pri nagrajevanju delavcev 1
1 ura
ECB: Finančna stabilnost je boljša, šibki člen so poslovne nepremičnine
2 uri
ASML in TSMC bi v primeru napada Kitajske na Tajvan lahko onesposobila stroje za čipe 1
2 uri
TOP ČLANKI - Kaj danes berete
2 uri
Tako so člani sveta agencije za energijo na seji zagovarjali zaračunavanje omrežnin po novem
3 ure
Kako izbrati tehnološki trend, ki mu je vredno slediti (Oglas)
3 ure
Vlada na dopisni seji o tretji medicinski fakulteti, za projekt za zdaj predvidenih 18 milijonov evrov 1
3 ure
Delo: Javna najemna stanovanja naj bi gradil tudi državni DSU
4 ure
JEK 2: nova nuklearka bo stala od 9,3 do 15,4 milijarde evrov, odvisno od moči; kakšna bo cena elektrike? 5
4 ure
NLB najavlja novo refinanciranje obveznic 1
4 ure
Kako do dobre ponudbe za nakup montažne hiše?
5 ur
Zavarovalnica Triglav: Letos bomo dosegli načrte
6 ur
Ryanair objavil dobre rezultate in napovedal, da naj bi bile cene poleti enake kot lani
6 ur
Bliža se 14. festival modre frankinje na sevniškem gradu
8 ur
Preverili smo, kako je Renault spomin na svoje čase letalstva iz zraka prenesel na cesto
8 ur
Mestni križanec z dosegom zunaj urbanih okolij
9 ur
Cassette Tapes Are Getting a Boost From an Unexpected Source
9 ur
London Still Europe’s Share Sale Capital Even With Few IPOs

Strani: 1

shevchenko sporočil: 21.898
[#778825] 14.04.10 23:59 · odgovor na: (#778821)
Odgovori   +    0
Sedaj bi imeli pol avtocestnega križa skoraj že odplačanega. Tako smo se pa zadolžili za silne milijarde, pa še kar neče biti konca...
pa kaj? saj ne bomo vrnili.
shevchenko sporočil: 21.898
[#778830] 15.04.10 00:02 · odgovor na: (#778827)
Odgovori   +    0
sej je samo papir. ma kaj, še papir ni, samo neke nule pa enice. big deal.
shevchenko sporočil: 21.898
[#778848] 15.04.10 00:16 · odgovor na: (#778843)
Odgovori   +    2
Vrlo Topćidersko razmišljanje, tovariš Ševčenko. Fuj te blo s takimi. :)
a čuj, a še nisi slišal za star slovenski pregovor: kdor prvi tiska, prvi od veselja vriska?
anon-64031 sporočil: 292
[#778928] 15.04.10 06:56
Odgovori   +    0
Cvikl car, a nima on nepremičnine za mio EUR?
anon-103833 sporočil: 716
[#779062] 15.04.10 08:43
Odgovori   +    0
tudi tukaj

a si upate narediti primerjavo s ceno gradnje na primerljivi konfiguraciji terena v tujini? Recimo v alpskem delu Avstrije in Italije?

da boste bolj verodostojni v svojih številkah. Ocene iz 1996 namreč niso prav posebej verodostojne, saj so lahko tudi politične.
anon-3115 sporočil: 199
[#779161] 15.04.10 09:48
Odgovori   +    1
in potem se človek vpraša, zakaj je SLS hotela sedeti v vsaki vladi in zakaj so vedno hoteli zase Ministrstvo za promet (avtoceste??), za Ministrstvo za kmetijstvo jim je pa vedno dol viselo....
blink sporočil: 3.523
[#779255] 15.04.10 11:01
Odgovori   +    1
To, da so bile avtoceste tako drage ljudi prav nič ne prizadane saj je znesek preveč virtualen. Čisto druga zgodba pa bi bila če bi jim povedali da bodo morali od danes naprej vsak mesec plačati položnico za ?? eur s pripisom "za avtocestni križ".
kzupanc sporočil: 10.519
[#779445] 15.04.10 12:57
Odgovori   +    2
Malo me noti, da nekdo navaja hkrati skoraj štirikratno podražitev (skoraj 300%) in tretjino predrago (33%). Ne razloži pa odkod pride razlika (da je to deloma posledica njegove manipulacije). Torej: Tistih 1,52 milijard + 15% več km cest nanese 1,75 mrd. Že takrat so strokovnjaki opozarjali, da gre za nerealno nizke številke, izračunane za povprečen teren, brez dolgih predorov, viaduktov, dodatnih del...Čez palec: realna cena v evrih 1996 (takrat evrov sicer še ni bilo) bi bila vsaj 2,5 mrd evrov. Od takrat moramo upoštevati inflacijo in še krepkejšo rast cen surovin - recimo 2,5% letno: pridemo na dobrih 3,5 milijard današnjih evrov. Tistih 6 milijard sicer ne vem, kako je dobljenih - z revalorizacijo ali samo s seštevanjem računov. Vsekakor pa se vidi moja konzervativnost pri revalorizaciji. Meni pride izračun preplačila 70%, UVK pa je (po moje v prid kartelovcev) naračunal le 33%. Mislim, da imam jaz bolj prav, čeprav delam povsem čez prst, pa tudi če bo obveljala povzročena škoda v višini tretjine preplačila, bo to že dobro. Navajati štirikratno preplačilo pa samo jemlje kredibilnost avtorju. Ker ne pojasni, da gre za več vplivov: Prav gotovo je pri slovenskih avtocestah za 1,5 mrd evrov že upravičenih materialnih stroškov. Kje je še delo (upravičeno), amortizacija in dobiček? Pozablja se, da je veliko dodatnih stroškov tudi v neoptimalnih (dražjih) trasah zaradi lobijev in dodatnih delih zaradi lokalnih in političnih vplivov. To je morda razlika med 33 in 70%.
kzupanc sporočil: 10.519
[#779453] 15.04.10 13:00 · odgovor na: (#778742)
Odgovori   +    0
[NavadniNimda]
Če primerjamo ceno za kilometer, je bil cenejši celo projekt Apollo, ki je postavil človeka na Luno. Res sramota v kakšni marsovski koloniji od države živimo.
Oh no...Ti pa ne primerjaš hrušk in ribeza kot Godec&Co., ampak kar hruške in vonj po čemažu :)

Seveda se strinjam, da je šlo z akorupcijo, klientelizem, kartele, ropanje davkoplačevalcev...Ampak pretiravati se ne sme!
kzupanc sporočil: 10.519
[#779484] 15.04.10 13:09 · odgovor na: (#778821)
Odgovori   +    1
[NavadniNimda]
A se spomneš ponudbe Američanov enkrat leta 1992, če se ne motim, v konzorciju pod vodstvom W. Wolfa glede postavitve avtoceste Koper - Lendava za 2.2 milijarde US$, ki bi jo naredili v 2 letih in bi prešla v koncesijo za 20 let? Prav nemarno smo jih odyebali, v stilu, da bomo "mi" delali "naše" ceste, saj gre za "nacionalni interes".

Sedaj bi imeli pol avtocestnega križa skoraj že odplačanega. Tako smo se pa zadolžili za silne milijarde, pa še kar neče biti konca...

Točno! Odlično! In ne vem, zakaj niso šli v to, jaz sem bil vedno navdušen nad tem. Vseeno pa: 2.2 mrd USD je recimo 2 mrd EUR 1992. Recimo, da je to danes cca 3 mrd EUR. Vse avtoceste in hitre ceste so potem...recimo 5 mrd danešnjih EUR. Pa nismo več pri 3, 4 ali 8 kratnem preplačilu. Je pa res, da o kvaliteti tu nismo nič rekli. Ampak: Ne nabijat, prosim! Ni nobene potrebe. Oškodovanje za 1 do 2 milijardi EUR je povsem dovolj, da gradbince (SCT, Primorje,...) nacionaliziramo in razdelimo delnice med davkoplačevalce glede na višino plačanih davkov v zadnjih 15 letih, Zidarja, Črnigoja, DARSovce in kakšnega ex ministra pa pošljemo v zapor za nekaj let in jim naložimo še par milijončkov odškodnine.
anon-226010 sporočil: 3.863
[#779502] 15.04.10 13:14 · odgovor na: (#779238)
Odgovori   +    0
[NavadniNimda]
Vsekakor bi morebiti prav prišla primerjava gradnje mostov na gradbeno-lahkotnem Alpskem predelu zgornjega Posočja in težavnega razgibanega terena centralne Ljubljane.
Glej... po cesti se valijo maximalno 40t težki kamioni. A ti veš kolk tehta mesar z volom čez rame preko Ljubljanice? :)
anon-214539 sporočil: 1
[#779583] 15.04.10 13:52 · odgovor na: (#778821)
Odgovori   +    2
Niso se dogovarjali samo za avtoceste,ampak tu di za druge objekte iz proračuna kot so kulturne hiše, Knjižnice...pa so vedno dobili SCT ali Primorje ,druge so pa nategnili kljub dogovoru.So pa imeli prste zraven tudi politiki občinski ali državni
anon-202104 sporočil: 4.404
[#779593] 15.04.10 13:59 · odgovor na: (#778821)
Odgovori   +    0
[NavadniNimda]
A se spomneš ponudbe Američanov enkrat leta 1992, če se ne motim, v konzorciju pod vodstvom W. Wolfa glede postavitve avtoceste Koper - Lendava za 2.2 milijarde US$, ki bi jo naredili v 2 letih in bi prešla v koncesijo za 20 let? Prav nemarno smo jih odyebali, v stilu, da bomo "mi" delali "naše" ceste, saj gre za "nacionalni interes".

Sedaj bi imeli pol avtocestnega križa skoraj že odplačanega. Tako smo se pa zadolžili za silne milijarde, pa še kar neče biti konca...
ja,to bi pa bil posel...stoletja,huh=)takrat je koštal km po evropi z mostovi in tuneli vred(in jaz sem se držal za glavo,koji kurac tko drago) ,reci in piši, okrogel milijonček zelencev..se pravi,za cca 50 km do razdrtega,50km do arje vasi in do MB pol AC,cca 60km in še ravninskih 50 km do lendave,reci piši,180km AC po kok na tekoči km?+ 20 let obiranja nič hudega slutečih uporabnikov AC...ponavljam,1km je koštal milijon $ v za delavce izkoriščajoči Evropi...sej to(koncesijo) imajo na hrvaškem in košta iz ZG 32 ojrov do kardeljvega,pardon,ploč,medtem ko je malo krajša varianta do srbske meje ki ni pod koncesijo samo 15 ojrov..kaj naj rečem..stoječe ovacije takim idejam?
v tem primeru ko so nas oropal kot majmune,če bomo pametni,ko pridemo na oblast,in bo janezpizdek(for president!) moralna avtoriteta brez drugorazrednih tem,bomo moral sprejet primerno zakonodajo( organiziran rop ljudstva ne zastara!),zgradim nove zapore,in pobrat nazaj kar nam je pokradeno..ni druge
anon-118500 sporočil: 160
[#779797] 15.04.10 16:07
Odgovori   +    1
tako to gre...ko si se morjo vmes nekateri na iste stroske hiske zgradit in ceste do njih...pa se zepe si nafilat...sama gradnja sploh ni bla draga,dragi so bli tisti ko so si vstran jemal...
anon-202104 sporočil: 4.404
[#779920] 15.04.10 19:34 · odgovor na: (#779802)
Odgovori   +    0
[NavadniNimda]
> [jani639]
> > [NavadniNimda]
> > A se spomneš ponudbe Američanov enkrat leta 1992, če se ne motim, v konzorciju pod vodstvom W. Wolfa glede postavitve avtoceste Koper - Lendava za 2.2 milijarde US$, ki bi jo naredili v 2 letih in bi prešla v koncesijo za 20 let? Prav nemarno smo jih odyebali, v stilu, da bomo "mi" delali "naše" ceste, saj gre za "nacionalni interes".
> >
> > Sedaj bi imeli pol avtocestnega križa skoraj že odplačanega. Tako smo se pa zadolžili za silne milijarde, pa še kar neče biti konca...
>
> ja,to bi pa bil posel...stoletja,huh=)takrat je koštal km po evropi z mostovi in tuneli vred(in jaz sem se držal za glavo,koji kurac tko drago) ,reci in piši, okrogel milijonček zelencev..se pravi,za cca 50 km do razdrtega,50km do arje vasi in do MB pol AC,cca 60km in še ravninskih 50 km do lendave,reci piši,180km AC po kok na tekoči km?+ 20 let obiranja nič hudega slutečih uporabnikov AC...ponavljam,1km je koštal milijon $ v za delavce izkoriščajoči Evropi...sej to(koncesijo) imajo na hrvaškem in košta iz ZG 32 ojrov do kardeljvega,pardon,ploč,medtem ko je malo krajša varianta do srbske meje ki ni pod koncesijo samo 15 ojrov..kaj naj rečem..stoječe ovacije takim idejam?
> v tem primeru ko so nas oropal kot majmune,če bomo pametni,ko pridemo na oblast,in bo janezpizdek(for president!) moralna avtoriteta brez drugorazrednih tem,bomo moral sprejet primerno zakonodajo( organiziran rop ljudstva ne zastara!),zgradim nove zapore,in pobrat nazaj kar nam je pokradeno..ni druge

Kdo se ni pustil skorumpirati tem pedrom, je heroj (tole ne leti na homiće). Vsakdo, ki je na položaju v državni službi (kjerkoli v javnem sektorju), mora biti sposoben dokazati od kje mu premoženje (bajta, avto, TV, čevlji, zobna ščetka,...). Jaz res ne vem, zakaj se mora ta naš projin nadomestek za državo tako dolgo vrteti okoli teh vprašanj.
oh,le zakaj neki...dodatne zaporniške zmogljivosti še niso zgrajene...in spet rabmo bosance da bojo gradil:)
anon-11401 sporočil: 609
[#779938] 15.04.10 20:07
Odgovori   +    0
To da so slovenske avtoceste zgrajene za 300 ali 400% od realne cene vejo že otroci v vrtcih. Znana UDBO-ZIDARSKA metoda napihovanja normalne pogodbene cene z dodatnimi deli ( IZMIŠLJENIMI, IZSILJENIMI, NEPOTREBNIMI, FASLFICIRANIMI...) je omogočila rop dežele na sončni strani alp ki ga bodo državljani plačevali do leta 2050!
anon-11401 sporočil: 609
[#779942] 15.04.10 20:09
Odgovori   +    0
Cestninjenje takšnih avtocest nikoli nebo rentabilno ali normalno. A obstaja moralno poštena metoda za zniževanje dolga ki je trikrat previsok saj je iz nakradenega kupljena SCT - državna firma za gradnjo avtocest. Parlament naj sprejeme zakon da se nakradeni SCT nacionalizira in proda na mednarodnem razpisu najboljšemu ponudniku za gotovino. Z izkupičkom se odplačajo najhujši krediti in bo potem mogoče rentabilno cestninjenmje v Sloveniji.

Strani: 1