Izbrani forum: Glavni forum

Izbrana tema: članek Po trčenju ladje se je v Baltimoru zrušil most

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

Nollem sporočil: 968
sam tle barka ni šla po sredini med stebroma, ampak direkt na steber. če bi šla po sredini, tudi zaradi izpada ne bi smela zadeti stebra...

a barke do prehoda pod mostom ne vodi pilot in je ne spremlja noben vlačilec?

Neposredni odgovori na sporočilo št. 3038796

Strani: 1

Endimion sporočil: 10.353
Ko ladja ostane brez električne energije, jo lahko "šofirajo" Jezus, Mojzes, Mohamed, Buda, konfucij, in še Vsemogočni, pa pomaga malo ništa...

Pilot ne upravlja z ladjo. Z ladjo vedno upravlja Poveljnik. Pilot nima ultimativne komande. Sekvenca poveljevanja oziroma upravljanja pa gre:

Pilot izreče nek ukaz.
Poveljnik ali častnik krova ta ukaz na glas ponovi. S tem dokaže da ga potrjuje.
Krmar premakne krmilo in ponovi ukaz.

Poveljnik ali častnik krova, v kolikor presodi, da bi pilotova komanda škodovala ladji in tovoru, lahko, in tudi mora tak ukaz zavrniti. Seveda nosi posledice napačne presoje. A ravno tako jo Pilot. Zato je na poveljniškem mostu BVR ali Bridge Voice Recorder.

Še ena zanimivost. Ko pride Poveljnik ladje na poveljniški most, ne poveljuje avtomatsko on. Še vedno je to trenutni častnik. Poveljnik mora eksplicitno reči "Master in Command", častnik to potrdi z "Master in Command", in takrat je častnik krova razrešen. Pri manevru je to pomembno, ker imaš takrat na mostu krmarja, ki mora poslušat le eno osebo.

Vlačilci se v takih primerih ne uporabljajo. Tudi če bi bili zraven, bil bil to bolj blažev žegen. Ustavit 100.000 ton, ki se premika s 14km/h v tako kratkem času...

Strani: 1