Izbrani forum: Glavni forum
Izbrana tema: članek Nemci bodo subvencionirali le nakupe električnih avtov. Kaj to pomeni za naše avtomobiliste?
Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...
[#2849621] 06.06.20 15:58 · odgovor na: (# 2849620)
Neposredni odgovori na sporočilo št. 2849621
Strani: 1
[#2849623] 06.06.20 16:05 · odgovor na: (# 2849621)
[sopranos]a tebe kaj briga, kako je lahko motiviran za delo nekdo, ki prejema minimalca? kaj si lahko privosci? kaj lahko privosci otrokom? povprecne place so ravno tako nizke. lastniki kapitala so pac pogoltni in navajeni na to, da izplacujejo borne mezde. ze v italiji je precej drugace.
Glede na povprečno plačo, so naše minimalne plače že tako med najvišjimi na svetu. Ampak koga to briga, kajne?
[#2849649] 06.06.20 18:44 · odgovor na: (# 2849621)
[sopranos]To razmerje načelno proizvajalca ne briga, njega brigajo absolutni stroški dela in seveda kvaliteta delovne sile in nenazadnje proizvodnega okolja, pri čemer je velik minus Revoza, saj ni ne tržnega ne proizvodneg zaledja.
Glede na povprečno plačo, so naše minimalne plače že tako med najvišjimi na svetu. Ampak koga to briga, kajne?
Stroški dela v Sloveniji so lani znašali 19,1€/h, povprečje EU 27,7 in €zone 31,4€/h. Smo v zlati sredini držav, v družbi Cipra in Grčije. Definitivno pa Slovenija s stroški dela ne more konkurirati Latviji in Madžarski z 9,9€, Litvi z 9,4€, še zlasti pa ne Romuniji in Bolgariji z 7,7 in 6€/h. Da bi pa kar tako selili proizvodnjo v Francijo morajo pa biti kakšni drugi razlogi, ne cena dela. Tam je namreč urni strošek dela 36,6€/h, ec.europa.eu/eurosta...bour_costs
Strani: 1