4 ure
Prvi kitajski vlaki je prispel v Luko Koper, po Srbiji bo vozil 200 na uro
4 ure
Najbolj brani članki danes
6 ur
Nemci so lani izvozili približno dvakrat več avtov kot so jih uvozili, največ so jih prodali Kitajcem
8 ur
Od polnoči nižje cene goriv, najbolj se bosta pocenila dizel in kurilno olje
8 ur
Stanovanjska posojila: katera banka vam zdaj ponuja najnižjo fiksno obrestno mero
9 ur
Razpisanih je pet milijonov evrov za namakalne sisteme
9 ur
Zakaj minister Bojan Kumer nima moči, da bi prestavil zaračunavanje omrežnine po novem 4
10 ur
Misterij donosnosti pokojninskih skladov 3
12 ur
NASVET Kaj morate storiti do 1. julija, da bo Googlova analitika še naprej delala brez težav
12 ur
TOP ČLANKI - Kaj danes berete
13 ur
Vlaki SŽ vozijo iz Ljubljane v Gradec in iz Ljubljane v Beljak
13 ur
Dobre novice o finančni stabilnosti: kaj pa lahko skrbi banke, njihove delničarje, politike in ljudi?
13 ur
Peking gradi plavajoče jedrske reaktorje za napajanje vojaških baz v Južnokitajskem morju
13 ur
Kako poteka Woodstock kapitalistov Warrena Buffetta
13 ur
Zasebna omrežja 5G kot gonilo razvoja pametne industrije
14 ur
Utrip iz Gornje Radgone
16 ur
Kolumna o vinu: Kaj čaka modro frankinjo v Sloveniji?
17 ur
Kaj prinaša digitalna avtocesta, s katero smo se po besedah predstavnika Darsa uvrstili v vrh Evrope 4
17 ur
Spremembe v delovnih okoljih: kako digitalizirati fleksibilne oblike dela (Oglas)
21 ur
Vloge gospodinjstev februarja krepko navzdol, »krive« so ljudske obveznice

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

anon-317028 sporočil: 30.415
[rame]
Lepo bi bilo ,če bi začeli resno komentirati ne se pa norca delati od drugače mislečih.Bodimo boljši kot naš parlament.
Kar smo v Sloveniji naredili z letalstvom je gospodarska škoda ,ki se bo poznala for ever.
Še zmeraj bi se dalo na zdravih temeljih s privat kapitalom dobro krmariti s 4do 6 A320 ker imamo znanje in ves kader doma usposobljen v Sloveniji.Delati samo rentabilne linije s konkurenčno ceno tako ,da bi večina domačih ljudi letela iz Brnika ne se pa mučila s prevozi do okoliških letališč.
Letalske družbe v Sloveniji ne sme ustanoviti država, ki ne sme imeti niti 1% delež, če pa jo želijo ustanoviti zasebniki z zasebnim kapitalom, srečna jim bila podjetniška pot. V Sloveniji je z letalstvo gosppodarila država in vse kar se je naredilo z letalstvom je naredila država in prav zato država ne sme imeti več državne letalske družbe, ker bo ponovno naredila enako.

Neposredni odgovori na sporočilo št. 2847355

Strani: 1

rame sporočil: 959
Saj sem pisal o privat kapitalu,država pa daje skrit denar tako kot Ryanairu ,da sploh hoče leteti v državo in vsi smo potem zadovoljni,ker so poceni karte.

Strani: 1