Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

FIN-542579 sporočil: 498
[rx170]
V čem so fitnessi nevarnejši kot pa sprostitev letalsekga prometa?
Sklepal bi, da se gleda cost/benefit.
Dejstvo je, da zaenkrat še ne bomo šli letalskega turizma, tudi zaradi višjih cen ne, so pa kakšna druga potovanja vendarle potrebna. In v eni uri sedenja na stolu pač ni neke silne možnosti prenosa okužbe, če so izpolnjeni varovalni ukrepi, ki bodo močno dvignili cene letov in s tem njih privlačnost.
Za fitnes pa bi težko našel neko nenadomestljivo potrebo, tudi zaposlenih je tam relativno malo. Obenem pa v fitnesu švicaš, puščaš sledi na tleh, na orodjih, na rekvizitih, kaj češ lepšega. Praktično nemogoče je za sabo sproti razkuževati.

Torej?

Neposredni odgovori na sporočilo št. 2845045

Strani: 1

rx170 sporočil: 6.403
[FIN-542579]
> [rx170]
> V čem so fitnessi nevarnejši kot pa sprostitev letalsekga prometa?

Sklepal bi, da se gleda cost/benefit.
Dejstvo je, da zaenkrat še ne bomo šli letalskega turizma, tudi zaradi višjih cen ne, so pa kakšna druga potovanja vendarle potrebna. In v eni uri sedenja na stolu pač ni neke silne možnosti prenosa okužbe, če so izpolnjeni varovalni ukrepi, ki bodo močno dvignili cene letov in s tem njih privlačnost.
Za fitnes pa bi težko našel neko nenadomestljivo potrebo, tudi zaposlenih je tam relativno malo. Obenem pa v fitnesu švicaš, puščaš sledi na tleh, na orodjih, na rekvizitih, kaj češ lepšega. Praktično nemogoče je za sabo sproti razkuževati.

Torej?
Fitnesi po mojem ob upoštevanju določenih omejitev niso nič večje tveganje kot pa lokali. Čiščenje kardio naparave za sabo z razkužilom je že sedaj bilo obvezno (pa treniram z utežmi 20 let); sedaj bi pač to veljalo še za ostale naprave. Kar se letalstva tiče, pa smo videli, kaj se je zgodilo s tistim avionom iz Frankfurta v Zagrebu.

Strani: 1