Izbrani forum: Glavni forum
Izbrana tema: članek Nemčija bi z 10 milijardami vložka dobila 25% Lufthanse
Strani: 1
sporočil: 30.415
Lufthansa je v velikih težavah zaradi koronsko prizemljenih letal,
naša Adria je bila v še večjih v času največje konjukture. Sicer,
smo lahko veseli, da Adria ni preživela in je več ni, ker če bi po
najbolj črnem scenariju podržavljena še danes živela bi nas njeni
zagovorniki v teh koronačasih prepričevali, da za preživetje
potrebuje vsaj 500 milijonov.
sporočil: 21.898
Lol. Če družba res potrebuje pomoč, naj gre 100% v državno last.
Delničarje je potrebno zradirati do konca. Ali pa pač ne
potrebujejo pomoči...
sporočil: 6.570
Trenutna tržna kapitalizacija je manj kot 4 milijarde evrov. Torej
je 1/4 vredna največ milijardo evrov.
sporočil: 5.314
[FIN-311684]Saj bi jih tudi dobili.
Lufthansa je v velikih težavah zaradi koronsko prizemljenih letal, naša Adria je bila v še večjih v času največje konjukture. Sicer, smo lahko veseli, da Adria ni preživela in je več ni, ker če bi po najbolj črnem scenariju podržavljena še danes živela bi nas njeni zagovorniki v teh koronačasih prepričevali, da za preživetje potrebuje vsaj 500 milijonov.
Še bolj zanimivo bi bilo, če bi uspeli ustavoviti novo Srpinkladvoerlajns iz davkoplačevalcem naropanega denarja.
sporočil: 21.898
Saj bi jih tudi dobili.Kakšno nakladanje. Sarceva vlada - edino pravilno - adrie ni šla reševati. Vidva pa udarita debato, koliko bi stalo hipotetično reševanje adrie. Bolno...
sporočil: 2.033
Ja, živel državni kapitalizem. Isti bodo kot so Kitajci danes, ko
jim to očitajo. Država bo ukazala, svoboda prosperitete pa adijo.
Nemci so to enkrat že zelo kruto izkusili.
sporočil: 2.033
[shevchenko]Ravno pravi čas smo se izognili še tej dodatni katastrofi. Se je že pokazalo, da je dovolj drugih, ki bodo s časom ustrezno nadomestili povezave.
> Saj bi jih tudi dobili.
Kakšno nakladanje. Sarceva vlada - edino pravilno - adrie ni šla reševati. Vidva pa udarita debato, koliko bi stalo hipotetično reševanje adrie. Bolno...
sporočil: 5.314
[shevchenko]Dal bi jih Janša, a si skočil v njegovo obrambo ali te je kaj drugega vznemirilo?
> Saj bi jih tudi dobili.
Kakšno nakladanje. Sarceva vlada - edino pravilno - adrie ni šla reševati. Vidva pa udarita debato, koliko bi stalo hipotetično reševanje adrie. Bolno...
sporočil: 1.153
Zadnja sprememba: anon-48899 01.05.2020 17:18
Belgijci so ze kaksen teden pred to objavljeno informacijo odpigali
fehtanje SN in z tem LH.Povratek denarja he pa itak sci fi za LH
sporočil: 13.528
[FIN-311684]Vidiš ako smo Slovenci podjetni, več ko propade pdjetij prej, manj jih bo propadlo kasneje :)
Lufthansa je v velikih težavah zaradi koronsko prizemljenih letal, naša Adria je bila v še večjih v času največje konjukture. Sicer, smo lahko veseli, da Adria ni preživela in je več ni, ker če bi po najbolj črnem scenariju podržavljena še danes živela bi nas njeni zagovorniki v teh koronačasih prepričevali, da za preživetje potrebuje vsaj 500 milijonov.
sporočil: 985
[Copcop]Pri DB-jevi bilančni vsoti 1.300 milijard se par milijardic ne bi poznalo.
Lepo. Še v Deutsche bank vložijo par milijardic in so Nemci rešeni.
sporočil: 1.085
[shevchenko]Nemcem ni cilj, da si delajo državna podjetja in socializem. So normalni.
Lol. Če družba res potrebuje pomoč, naj gre 100% v državno last. Delničarje je potrebno zradirati do konca. Ali pa pač ne potrebujejo pomoči...
Podjetje bo država dokapitalizira, da trenutno pomaga privatnim lastnikom ohraniti firmo, kasnej jim bo pa državni delež ponudila v odkup.
sporočil: 1.085
Kakšen povratek denarja, če bo podjetje dokapitalizirano.
Novi solastnik si bo denar povrnil, če bo podjetje dobro poslovalo, ali iz dividend ali pa s prodajo deleža oz. delnic konkretno.
Novi solastnik si bo denar povrnil, če bo podjetje dobro poslovalo, ali iz dividend ali pa s prodajo deleža oz. delnic konkretno.
sporočil: 1.085
Pri DB-jevi bilančni vsoti 1.300 milijard se par milijardic ne bi poznalo.In kaj ima bilančna vsota veze s obsegom kapitala in z vrednostjo podjetja, da ugotoviš delež novega lastnika po njegovi dokapitalizaciji?
sporočil: 959
Ne piši traparij ,če ne veš podatkov. Adria je imela okoli 200M
letnih prihodkov in od tega denarja je veliko odtavalo nazaj v
proračun preko davkov.Adria sploh ne bi bila strošek glede na ceno
nabave Počivalškove opreme pa lahko bi pripeljala veliko te opreme
za VELIKO manjši denar kot je bil sedaj porabljen.Raje se vprašaj
koliko je stalo proračun zaprtje firme in ljudje na borzi,ki se
vsak mesec plačujejo. Verjemi ,da ni boga ki bi to izračunal.Še
Petra to ne more,lahko samo ugiba.
sporočil: 1.153
[0307PBSXX]Pozabil dodati besedo potnikom. Prav norca se delajo.
Kakšen povratek denarja, če bo podjetje dokapitalizirano.
Novi solastnik si bo denar povrnil, če bo podjetje dobro poslovalo, ali iz dividend ali pa s prodajo deleža oz. delnic konkretno.
sporočil: 985
[0307PBSXX]Bilančna vsota banke ni pomembna za določanje lastniškega deleža. Kje si to našel?
> Pri DB-jevi bilančni vsoti 1.300 milijard se par milijardic ne bi poznalo.
In kaj ima bilančna vsota veze s obsegom kapitala in z vrednostjo podjetja, da ugotoviš delež novega lastnika po njegovi dokapitalizaciji?
Iz bilančne vsote lahko oceniš velikostni razred slabih posojil za različne scenarije.
Slaba posojila povzročijo izgube in primanjkljaj kapitala. Če je slabih posojil za nekaj 100 milijard, potem par milijardic dodatnega kapitala ne bi nič pomagalo.
Lastniški delež se lahko določi na dva načina:
- tržno (vrednost delnice, možnost starih in novih lastnikov, da sodelujejo pri dokapitalizaciji, ziranje ponudb...)
- s politično odločitvijo (v soboto zvečer sede za mizo par politikov in bankirjev in se zmenijo, da bodo v luknjo zmetali neko količino denarja za neko ceno).
sporočil: 2.033
[vickibedi]Več dolga leta negativno delujočih podjetih prej ko propade, bolje je. Ker na njihovo mesto lahko prej pridejo nova bolje in sodobneje delujoča podjetja, ki ne bodo obremenjevale kompletnega sistema v nedogled.
> [FIN-311684]
> Lufthansa je v velikih težavah zaradi koronsko prizemljenih letal, naša Adria je bila v še večjih v času največje konjukture. Sicer, smo lahko veseli, da Adria ni preživela in je več ni, ker če bi po najbolj črnem scenariju podržavljena še danes živela bi nas njeni zagovorniki v teh koronačasih prepričevali, da za preživetje potrebuje vsaj 500 milijonov.
Vidiš ako smo Slovenci podjetni, več ko propade pdjetij prej, manj jih bo propadlo kasneje :)
Strani: 1